quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
wtf!!! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Gisteren won hij toch ook nog iets?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef detennismaster het volgende:
1 HOUR TO GO!
Ik ga nu op weg naar de clinic.
Ik sta naast hem. Zal ik hem aanspreken? Het is echt een kast trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Vergeet niet te melden dat Hij nog steeds een grote fanbase op Fok! heeft!
Hij heeft gewoon niet zo veel woorden nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik hem aangesproken, mijn eigen trainer is Melle van Gemerden (oudprof) dus ik zei daar wat dingen over. En ik vroeg of hij vaker clinics deed. Hij zei: "ja eigenlijk alleen in de zomer". Verder is hij niet heel spraakzaam.
Jij hebt Melle van Gemerden als trainer?????? Jij koning! Dat is ook al zo'n heldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik hem aangesproken, mijn eigen trainer is Melle van Gemerden (oudprof) dus ik zei daar wat dingen over. En ik vroeg of hij vaker clinics deed. Hij zei: "ja eigenlijk alleen in de zomer". Verder is hij niet heel spraakzaam.
Echt? Dan zijn woorden toch niet nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt Melle van Gemerden als trainer?????? Jij koning! Dat is ook al zo'n held
Maar niet vergelijkbaar met Martin natuurlijk. En tsja, spraakzaam zijn met al die groupies op hem afkomen. Met mij wisselde hij ook maar een paar woorden. Maar hij deed wel een box met me dus
Ik zou ook gaan tennissen als Melle mijn trainer zou zijn. En al helemaal als Martin clinics gaat geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt Melle van Gemerden als trainer?????? Jij koning! Dat is ook al zo'n held
Maar niet vergelijkbaar met Martin natuurlijk. En tsja, spraakzaam zijn met al die groupies op hem afkomen. Met mij wisselde hij ook maar een paar woorden. Maar hij deed wel een box met me dus
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:34 schreef Norrage het volgende:
Martin is koning!! Ik ben nu ingestraald, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn: http://dstvobvius.nl/site(...)images/clinic315.jpg
Martin mag blij zijn dat ie nog haar heeft!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt zelfs de inhammen van Hem
Echte bazenfoto wel hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Martin mag blij zijn dat ie nog haar heeft!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb wat quotes opgeschreven. Zal ik vanavond even uitwerken.
Wat? jouw foto?quote:
Wow! Was ie zo erotisch dat ie nooit eerder op de website is gezet?quote:
xxx-ratedquote:Op zondag 27 januari 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wow! Was ie zo erotisch dat ie nooit eerder op de website is gezet?
Ik ben te jaloers, weet je dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb wat quotes opgeschreven. Zal ik vanavond even uitwerken.
Ik heb nog eens Roland Garros lopen kijken met Melle van Gemerden toen we bij dezelfde club competitie moesten spelen, in het jaar dat hij zelf in de eerste ronde had verlorenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef detennismaster het volgende:
dat heeft wel eens eerder hier in deze reeks gestaanquote:Op zondag 27 januari 2013 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft HIJ het met Wickmayer gedaan ?
Wist ik ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft HIJ het met Wickmayer gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |