quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet niet alles geloven wat hij zegt
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet niet alles geloven wat hij zegt
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:11 schreef Wrijfhout het volgende:
Dat met die snaren op het racket is ook gewoon automatisme zo te zien
Azarenka pakt die racket op die op de grond lag en doet nog even alle snaren goed.
quote:
Sorry, maar die racket?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:11 schreef Wrijfhout het volgende:
Dat met die snaren op het racket is ook gewoon automatisme zo te zien
Azarenka pakt die racket op die op de grond lag en doet nog even alle snaren goed.
En ook gelijk naar #4, terwijl ze alleen maar een SF te verdedigen had.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk die waardeloze Wozniacki van de nr 1 plek af
Lijkt me geweldig voor Nadal. En als hij wint, zal dat extra fijn zijn door die zes nederlagen hiervoor, dus dat maakt dan heel veel goed lijkt me.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef Norrage het volgende:
Ik gok dat Nadal hem pakt morgen. Djoko is niet sterk deze AO
Ik vrees een wederopstanding van Djokovic... maar ik hoop natuurlijk Nadal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:12 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar wie denken jullie dat er morgen wint? Het lijkt me niet goed voor Nadals 2012 als hij verliest.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees een wederopstanding van Djokovic... maar ik hoop natuurlijk Nadal.
Ik ook. Als ik mijn geld ergens op zou zetten zou het op Djokovic zijn. Maar goed, als ik mijn geld op Djokovic zet, wint Nadal en als ik het op Nadal zet, wint Djokovic.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees een wederopstanding van Djokovic... maar ik hoop natuurlijk Nadal.
gelijkspelletje danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik mijn geld ergens op zou zetten zou het op Djokovic zijn. Maar goed, als ik mijn geld op Djokovic zet, wint Nadal en als ik het op Nadal zet, wint Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |