Is dat beter/handiger dan een cafetiere?quote:
Welke was dat ook alweer?quote:
Tnx!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Cafetiere maakt hele goeie koffie. Wel grove maling kopen (of zelf malen).
Verder kan ik je aanraden een metalen te kopen, geen glazen.
Valt niet stuk en houdt je koffie langer warm.
De manufactum heeft een hele mooie, vrij prijzig:
[ afbeelding ]
De Blokker had er ook zoeen, misschien nog wel mooier, in elk geval een stuk goedkoper.
Voor espresso heb ik een Presso. Ook lekker snobby, en ik ben er zeer tevreden mee.
[ afbeelding ]
Handiger weet ik niet, heb nooit caffetiere gebruikt. Nadeel is dat er een vaste hooeveelheid water in gaat dus als je veel mensen over de vloer krijgt moet je een grote koffiepot kopen (grote bialetti). Maar bialetti is wat iedere Italiaan thuis heeft staan, dus het is vast goed!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is dat beter/handiger dan een cafetiere?
[..]
IMDb Top 250quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
succes An!
Films
Ik moet trouwens ook weer een nieuw lijstje samenstellen...
Al wel gezien maar Spirited Away sowieso!
Mensen nog aanraders?
*Big Fish & The Prestige schaamteloos kopieert!*
hier hetzelfde. Al voorspelden ze wel sneeuw voor vandaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:22 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben vandaag niet vooruit te brandenHeb 't ook al heel de dag koud
![]()
Dus maar thee gezet en hopelijk maakt dat me wat warmer.
En het moet nog winter worden
Da foop? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:
en cashews zijn geen echte noten maar legumesNet zoals pindakaas
Boks.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
IMDb Top 250
ken je die al?
In de kolommen linksonder kan je kiezen op genre
Goed gedaan zo te horen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef An24 het volgende:
Klinkt goed over je werk Mo!
Nou, pfff best een uitdaging, zo onvoorbereid een gesprek in. Men was positief kritisch, maar ik ook. En gewoon eerlijk geweest als ik iets niet wist. Had wel een droge bakkes en soms kon ik niet uit mijn woorden komen. Zeven sollicitaties to vijf plekken. Nu ben ik zenuwachtig
Spannend! hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef An24 het volgende:
Klinkt goed over je werk Mo!
Nou, pfff best een uitdaging, zo onvoorbereid een gesprek in. Men was positief kritisch, maar ik ook. En gewoon eerlijk geweest als ik iets niet wist. Had wel een droge bakkes en soms kon ik niet uit mijn woorden komen. Zeven sollicitaties to vijf plekken. Nu ben ik zenuwachtig
= je hebt een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef An24 het volgende:
Ben net al gebeld
Ik ga vanavond lekker slapen
Yaaay!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef An24 het volgende:
Ben net al gebeld
Ik ga vanavond lekker slapen
Was een salesgastjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
"Goedemiddag mevrouw, ik zou graag de meterstanden willen opnemen."
beeeeh
"Pardon mevrouw?"
beeeeh beeeeeh
"Is alles goed mevrouw?!"
BEEEEH BEEEEEH!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
"Goedemiddag mevrouw, ik zou graag de meterstanden willen opnemen."
beeeeh
"Pardon mevrouw?"
beeeeh beeeeeh
"Is alles goed mevrouw?!"
BEEEEH BEEEEEH!
Prima lijkt mequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef the85mc het volgende:
Lekker bezig An!
Nu even snel naar huis, omkleden en naar seminar. Jeeuj, leve de dagen van 13 uur werken
Zit te twijfelen hoe ik zal gaan, die seminar wordt gegeven door adviseur. Die wil zijn diensten slijten die ik niet wil, wil alleen zijn aanpak te weten komen. Dus ik wil wel serieus als klant overkomen, maar het is wel voor mensen uit de bouw. Dus ik denk spijkerbroek, overhemd colbertje. Niet helemaal casual, maar ook niet in pak lijkt mij het beste.
Andere vrouw aanwezig! Na enkele reviews te hebben gelezen gruwel ik van het boek zonder het ooit te lezenquote:Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
Ik heb nog steeds geen idee waar het nou precies over gaat. Maar het valt bij mij in de categorie "komt een vrouw bij de doctor overhypte pleelectuur" voor vrouwen met een pittig kort kapsel. Ik weiger dus ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
^5quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Dat weet je snel. Woei! Tof! Ga het maar even vieren vanavondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Soort van. Schaal en trede hoger, deels zelfde werk, maar meer verantwoordelijkheden
ik hou nu nog meer van jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Ja, die review is leuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik hou nu nog meer van je![]()
tevens: http://www.goodreads.com/review/show/340987215
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met Charlotte Roch - Feuchtgebiete??!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit overigens niet uit dat ik ze toch ooit nog ga lezen (of iig het eerste boek)![]()
. Zal jullie vast niet verbazen
.
ik zit ook te denken het te skippen. Het regent, ik ben chagarijnig en ontzettend moe. En ik heb geen schone onderbroek bij me. Maar goed, misschien geeft sporten me energie en ben ik dan ook minder chagarijnig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet je snel. Woei! Tof! Ga het maar even vieren vanavond.
Ik ga het sporten skippen vandaag. Spanningshoofdpijn. Ga morgen en vrijdag en vanavond lekker in bed series kijken. Dan maar een keer maar twee keer in de week sporten hoor.
oh echt? Wat ergquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens! Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben![]()
Op Facebook krijg ik continu 'updates' van meiden/vrouwen over bij welk hoofdstuk ze nu weer beland zijn, dat mannen er nog iets van kunnen leren (...), en ander geblaat.
Ach jaaaa..
Ja, was ik ook verbaast over. Werd net zelfs gebeld door de 'opperbaas', die mij netjes feliciteerde. Kreeg er een rood hoofd vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet je snel. Woei! Tof! Ga het maar even vieren vanavond.
Ik ga het sporten skippen vandaag. Spanningshoofdpijn. Ga morgen en vrijdag en vanavond lekker in bed series kijken. Dan maar een keer maar twee keer in de week sporten hoor.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Partners! Ze hebben partners! Die ook op facebook zitten! En dat dan lezen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh echt? Wat erg
Hebben ze dan ook een partner of zijn ze vrijgezel?![]()
Ik ga zo een rondje rennen in mijn nieuwe schoenen![]()
Ook wel lekker na een dag brak zijn en werken
Er is ook een video dat Duke Nukem het voorleest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
En gefeli An! Meer geld is altijd goed
Ik heb me bescheurd om 50 shades, doktersromannetje on crack. Heb mijn acteersprestaties even bij mijn lief laten zien:
Vooral het oh baby, yeah baby. (insert hier foute GB smiley)
Gesproken met Amerikaanse collega's uit de bible belt en die zijn dus echt disgusted over het boek. Dat het de normen en waarden aantast enzo
Aanmoedigen tot ruige sex? Zie het probleem nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Partners! Ze hebben partners! Die ook op facebook zitten! En dat dan lezen!
Ik vind het echt heel ergVandaar de overkill aan uitroeptekens
Echt? Hoe communiceren die mensen normaal met elkaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"JA SCHATJE, HIER KAN JE WAT VAN LERENquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik gruwel ervan en ga het lezen om mijn vriend te pestenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
die was het idd. Niet gelezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met Charlotte Roch - Feuchtgebiete??!?
Jij wacht ook op de film?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Jah inderdaad.. Elkaar finaal afbranden en als je dan vraagt waarom ze uberhaupt in de relatie blijven gaat het van "ja hij/zij is zo lief" snap ik helemaal geen fuck vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Echt? Hoe communiceren die mensen normaal met elkaar?
Maar goed, soms vraag ik me af waarom sommige koppels uberhaupt bij elkaar zijn/blijven. Het lijkt of ze erger vinden om alleen te zijn dan in samen een ongelukkige relatie.
Bekijk het positief: je bent wel gegaan en je hebt er veel van geleerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Renze aurum! Nieuwe schoenen!
Ik ben net terug. Week 5, les 1 van m'n HM-schema. Ging verre van vanzelf, maar dat wijt ik maar aan het vroege opstaan van vanochtendDat 't niet vanzelf ging was wel te zien aan m'n stats: http://www.endomondo.com/workouts/hRvZrPvngGM
Maar ach, week 5 is begonnen!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, in plaats van een presentatie moet Mr.Mo aan de twee docenten die het afstudeer'vak' geven gaan "uitleggen waarom hij genoeg gedaan heeft en waarom hij dat diploma verdient" en dergelijken. Nu begin ik zelfs zenuwachtig te worden![]()
![]()
Voor velen zou dit relaxter zijn maar dit lijkt me voor hem juist megalastigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, in plaats van een presentatie moet Mr.Mo aan de twee docenten die het afstudeer'vak' geven gaan "uitleggen waarom hij genoeg gedaan heeft en waarom hij dat diploma verdient" en dergelijken. Nu begin ik zelfs zenuwachtig te worden![]()
![]()
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:31 schreef Perruche het volgende:
[..]dat vind ik eigenlijk best naar voor hem!
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:31 schreef Perruche het volgende:
[..]dat vind ik eigenlijk best naar voor hem!
En dat gesprek is donderdag al en hij zit in NL nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor velen zou dit relaxter zijn maar dit lijkt me voor hem juist megalastigMisschien wel iets wat jullie samen kunnen oefenen?
Oi, jullie hebben het wel erg flink te verduren nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat gesprek is donderdag al en hij zit in NL nu
Fffuuuuuuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat gesprek is donderdag al en hij zit in NL nu
Dat moet ie eigenlijk ook zeggen dan denk ik!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Lief
En ik ben gewoon zo bang dat ze hem gaan laten zakkenal had z'n scriptiebegeleider wel gezegd dat 't een goede scriptie was, ofzo. Ik weet 't allemaal niet meer..
We skypen vanavond nog even sowieso, misschien morgen nog even. Als hij dit nu niet haalt dan is 't echt helemaal over met 't zelfvertrouwen. En dat zou echt zó oneerlijk zijn, want dat waar ze hem voor op hebben geleid doet hij al jaren met veel succes (en plezier!). Alleen dat papiertje heeft wat vertraging opgelopen, dus.
Is dat laatste niet gewoon een prima argument? 'Jullie hebben me opgeleid om x te doen, dat doe ik al jaren met veel succes en plezier'. Desnoods vertelt ie erbij dat ie kon kíezen uit banen. Succes voor jullie allebeiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Lief
En ik ben gewoon zo bang dat ze hem gaan laten zakkenal had z'n scriptiebegeleider wel gezegd dat 't een goede scriptie was, ofzo. Ik weet 't allemaal niet meer..
We skypen vanavond nog even sowieso, misschien morgen nog even. Als hij dit nu niet haalt dan is 't echt helemaal over met 't zelfvertrouwen. En dat zou echt zó oneerlijk zijn, want dat waar ze hem voor op hebben geleid doet hij al jaren met veel succes (en plezier!). Alleen dat papiertje heeft wat vertraging opgelopen, dus.
Zegt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Herkenbaar. Op de een of andere manier moet ik denken aan dat boek van die Duitse schrijfster van een paar jaar geleden, dat ik ook niet wilde lezen (kom, hoe heet het ook weer).
HPKW heeft die boeken wel gelezen, geloof ik.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat moet ie eigenlijk ook zeggen dan denk ik!Dat ie goed functioneert in zijn werkveld en met veel plezier werkt en *insert vaardigheden studie* in de praktijk toepast en nu graag het papiertje wil wat bij die vaardigheden hoort.
Ja, da's wel een goede inderdaad. *noteert*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat laatste niet gewoon een prima argument? 'Jullie hebben me opgeleid om x te doen, dat doe ik al jaren met veel succes en plezier'. Desnoods vertelt ie erbij dat ie kon kíezen uit banen. Succes voor jullie allebei. Met een beetje geluk is het donderdag allemaal voorbij!
Oei, nee, geen bak alsof het chips is!! Dat zijn honderdduizend kcalsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef MaJo het volgende:
Dat Fifty Shades of Grey lijkt mij dus ook helemaal niks nee![]()
Geef mij maar Game of Thrones
Als je dan zo graag over sex leest, dat komt daar ook in voor
Maar ook onthoofdingen dus dat moet je wel aankunnen
Lijstje van vandaag:
O: koffie en een eierkoek
L: 2 boterhammen met worst, lekkerbekje en een frambozen/sinassappelsmoothie
T: Appel, kleine salami pizza
D: ? (ik eet bij mijn ouders)
Niet echt fantastisch dus, moet echt eens gaan leren ontbijten
En dat noten eten he, ik zie dat nooit zo voor meEet je dan echt een bak cashewnoten alsof het chips is? Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken
Maar als vervanging van wat? Dat vult toch nauwelijks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oei, nee, geen bak alsof het chips is!! Dat zijn honderdduizend kcals
Eerder een handjevol.
Zal vast wel goed komen, de uni heeft er ook belang bij dat hij afstudeert. Misschien zou juist door dat andere 'format' juist wel gunstiger voor hem zijn, omdat er waarschijnlijk minder strikte regels gelden op die manier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Lief
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als vervanging van wat? Dat vult toch nauwelijks?Net als dat je wel eens bij Sonja Bakker ziet, "een handje chips" of "twee koekjes". Dat doet toch niemand of ben ik nou zo'n vreetzak?
![]()
Gezouten = niet zo goed. De beste zijn "rauwe" noten; ongebrand en ongezouten. Maar sommige vind ik gebrand veel lekkerder (macadamia enzo), dus dan neem ik die gebrand. Gezouten is wel lekker, maar soms proef je dan alleen zout en geen noten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef MaJo het volgende:
En wat zijn goede noten om te eten? En zeker ook ongezouten of niet? Mijn schoonmoeder heeft vaak gezouten amandelen die ze in de koelkast zet, erg lekker
Nou ja een hele rol is overdreven maar ik eet er vaak toch gauw wel 4 tot 8quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Perruche het volgende:
[..]ik neem wel gewoon 2 koekjes hoor. Niet om "vol" te raken maar voor de lekker. That is, als mijn ruggegraat die dag aanwezig is.
Ik heb het eigenlijk andersom; wie eet er nu een hele rol koekjes leeg?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik eet dat soort dingen ook uitsluitend in even aantallen, nooit 3 maar 2 of 4 koekjes. Hetzelfde geldt voor snoepjes. Ben ik de enige met die afwijking?
Ik moet ook echt mijn denkwijze over eten gaan aanpassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo, je bent geen vreetzak, denk dat iedereen hier wel 2 zakken chips op kunnen maar snacks zijn voor de "lekker", niet voor vullen.
Wat handig is, gewoon kleine uitdeelzakjes chips in huis hebben en dan max. 1 zakje nemen in het weekend.
Zelf heb ik ook liever een grote reep chocolade maar neem elke dag een klein blokje en daar geniet ik dan heel erg b ewust van, structuur, hoe het smelt in je mond, hoe het proeft.
Heel er gewust genieten van wat je in je mond stopt, en als je vol wil voelen dan stop je vol met groente
quote:
Precies! 1 handje is toch echt helemaal niks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, wat zijn we het lekker eens![]()
![]()
MaJo, enkele handjes doe ik ook niet aan nee![]()
Nou past er sowieso niet zoveel in 1 handje
Echt, ik snap dat soort mensen nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als de scriptie voldoende was, was je klaar. Heb tijdens de uitreiking wel een praatje gehouden, maar dat was voor familie en vrienden. Had geen invloed op de beoordeling.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, nu ben ik wel benieuwd, hoe zijn jullie afgestudeerd dan? Ik moest ook drie kwartier tot een uur in een kamer met de begeleider en een referent, die me aan de tand gingen voelen over mijn scriptie. Een verdediging zeg maar...
Wel vervelend hoor, voor Mr Mo, als hij iets anders verwacht hadmaar het komt vast goed, ik stuur hem bij deze veel MrMoPowerrrr toe.
Ik ook inderdaad niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen presentatie hoeven te geven oid toen ik afstudeerde!. DaD ook niet, denk ik? Was helemaal niet gebruikelijk bij ons.
^^ dat!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel echt moeten verdedigen. Presentatie van 20 minuten en vervolgens nog 10 - 15 minuten vragenvuur door begeleider en tweede lezer.
Kon nog halve punt tot een punt verschil maken in je eindcijfer.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn Garimin is dood! Wil niet eens meer aan.. iemand nog een idee?
Nouhou! Wat heb je ermee gedaan? Ik zag al eerder vandaag of gisteren oid iets langskomen over dat 'ie het niet deed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Batterij niet op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook niet meer opladen...quote:
Yepz, ik zou er even een mail achteraan sturen. Hoeven ze het niet op te sturen ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Net 160 euro uitgegeven en dan toch de resetknoppen gevonden.. Het is al van de rekening, kan het toch weer annuleren of niet? /noob
Hopelijk weet je lijf dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef the85mc het volgende:
Eerst kracht, dan verbrand je suikers/ glucose. Daarna cardio, dan verbrand je vet. Als je andersom doet ga je krachttrainen op vet, dat wil minder goed.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hopelijk weet je lijf dat ook![]()
En daarna natuurlijk een flesje AA want dat is gezond
Heel verstandig!quote:
Als het niet klopt wat ik zeg hoor ik het graag..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hopelijk weet je lijf dat ook![]()
En daarna natuurlijk een flesje AA want dat is gezond
Ik ook nietquote:
^^quote:
Enorme koppijn en het voelt alsof ik koorts heb, niet getemperatuurd though (heb geen thermometer).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:46 schreef loveli het volgende:
Waarom ibu, heb je pijn, koorts, of een ontsteking?
Oh ja..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
maar de huidige richtlijnen, daar kan je niet omheen.
Sporten met ibu is geen goed plan. Met sporten krijg je een soort ontstekingsreactie en daarna een boost voor je immuunsysteem. Ibu = ontstekingsremmer, als je gaat sporten krijg je wel de belasting voor je lichaam, maar niet de positieve effecten voor je immuunsysteem.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:09 schreef Goodbye het volgende:
Enorme koppijn en het voelt alsof ik koorts heb, niet getemperatuurd though (heb geen thermometer).
Thanks voor de tip! Maar ik neem aan dat die ibu van half zeven vanmiddag om half zes wel is uitgewerkt? Miss kan ik beter ff paracetamol kopen, of is dat ook ontstekingsremmend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Sporten met ibu is geen goed plan. Met sporten krijg je een soort ontstekingsreactie en daarna een boost voor je immuunsysteem. Ibu = ontstekingsremmer, als je gaat sporten krijg je wel de belasting voor je lichaam, maar niet de positieve effecten voor je immuunsysteem.
Thermometer is 4 euro bij de kruidvat(zit je op je werk?)
Ja moi!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:04 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand hier een wake up light? En hoe bevalt dat?
Eerst een presentatie van m'n afstudeerproject van 30min. met een vragenronde van 10min.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, nu ben ik wel benieuwd, hoe zijn jullie afgestudeerd dan? Ik moest ook drie kwartier tot een uur in een kamer met de begeleider en een referent, die me aan de tand gingen voelen over mijn scriptie. Een verdediging zeg maar...
Wel vervelend hoor, voor Mr Mo, als hij iets anders verwacht hadmaar het komt vast goed, ik stuur hem bij deze veel MrMoPowerrrr toe.
Geen kennissen/vriendinnen/familie die je eentje kunnen aanraden? Ik vind het bij zulks altijd een fijn idee als iemand die ik ken er geweest is en tevreden is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Stomme enkel is stom! Que pasa Perruche?
Ik ben op zoek naar een pedicure wegens overtollig eelt. Vrij belachelijk, mijn vriendje heeft poezelige voeten en ik heb eeltige pootjes.
Maar heb er last van met hardlopen, dus ga maar een keer naar een pedicure, kan ze me gelijk advies geven. Alleen hoe zoek je er eentje uit? Ik ben nog niet verder gekomen dan googlen en bekijken of ze bij Pro Voet zijn aangesloten.
Lijstje voor vandaag:
O: kwark met muesli
B: fietsen
L: sushi
B: fietsen
D: ik denk boerenkool met worst. Maar het kan ook nog iets anders worden.
Oh, dat vind ik wel grappig, eigenlijk, ga ik misschien ook wel meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)ndoor-Sport/11453588
Tijd voor een nieuw slankie uitje?
Goed punt, alleen ken ik alleen verstandelijk gehandicapten die naar de pedicure gaan en vriendinnen van mn moeder en die gaan vast voor andere klachten dan ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen kennissen/vriendinnen/familie die je eentje kunnen aanraden? Ik vind het bij zulks altijd een fijn idee als iemand die ik ken er geweest is en tevreden is.
Ik ben meer voor de paracetamol dan de ibu. Je moet namelijk veel meer pcmetjes eten om leverklachten te krijgen dan ibu's eten om maagklachten te krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:36 schreef loveli het volgende:
Para = andere groep medicijnen dan ibu, is alleen pijnstiller en geen ontstekignsremmer. Puff zal beter weten of het handig is om brak te sporten met paracetamol, ik ben geen fan van het spul (liever ibu dan para, nadelen van ibu = maagproblemen, nadeel van para = belasting voor de lever).
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)ndoor-Sport/11453588
Tijd voor een nieuw slankie uitje?
Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
-1,2 sinds vorige week zaterdag (eerste keer sporten weer). Fijn.
Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.
Volgende week weer -1 of meer, meer gaan eten!
Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Henk, kweenie, heb al 3 weken last van mijn enkel met hardlopen enzo, en as ik bijv. op mijn knieen zit, en bij de trap afgaan. Alleen werkt negeren natuurlijk het beste, je kent het wel. Maar goed ik heb eigenlijk binnenkort een wedstrijd waar ik nu niet voor kan trainen, meh.
Ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Over paracetamol van wikipedia:
Paracetamol toxicity is the foremost cause of acute liver failure in the Western world, and accounts for most drug overdoses in the United States, the United Kingdom, Australia and New Zealand.
http://www.bbc.co.uk/news/health-15837468
Heb het zelf niet op de plank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, Jij moet toch helemaal niet afvallen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?
En waarom een fysio en niet eerst langs de huisarts?
Good to know!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de paracetamol dan de ibu. Je moet namelijk veel meer pcmetjes eten om leverklachten te krijgen dan ibu's eten om maagklachten te krijgen.
Veel mensen krijgen van een normale dosering ibu's voor langer dan een week al zuurbranden/maagpijn (daarom krijgen mensen vaak er een maagzuurremmer bij van de dokter).
Voor pcm moet je, bij goed werkende lever, ruimschoots de dagdosering overschrijden om leverproblematiek te krijgen. Die mensen zie ik meestal omdat mensen dachten zichzelf zo van kant te krijgen. Dat werkt dan niet en dat verergert de rotzooi in hun leven alleen maar.
Klinkt als een goed streven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.
[..]
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.. We eten wel braaf kwark na het sporten!
.
Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kwekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.
[..]
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.. We eten wel braaf kwark na het sporten!
.
Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kweken
En brood kun je ook eten terwijl je loopt of fietst
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
werkgedoe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Tot een uur achteraf heeft het nog effect.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, echt? Ik maar denken goed bezig te zijn met de eiwitjes naderhand.
Maar V1z zegt dat ik ook vetten en koolhydraten moet eten na het sporten. Hoe krijg ik dat allemaal tegelijk binnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Tot een uur achteraf heeft het nog effect.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur.. Als ik word gebeld op de fiets moet ik ook altijd eerst stoppen en afstappen.
.
Hmm, echt? Ik maar denken goed bezig te zijn met de eiwitjes naderhand.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.
Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.
Volle kwark met rozijnen is een goede voor erna.
Of bruine bonen met spek!![]()
Hm, ok. Misschien toch maar even langsgaan. Afspraak staat nu pas voor volgende week, en kan vrijdag denk ik bij de dokter langs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Dat klinkt vervelend puff...hopelijk komen ze nog met een redelijke oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai allemaal sportpijntjes hier. Succes bij de fysio allemaal![]()
En een goede morgen natuurlijk![]()
De kwark was dus al wel volle?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?
Fijn, zo is het een stuk duidelijker. Dank je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De kwark was dus al wel volle?
Volgorde waarin je lichaam de dingen uitvoert.
Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
Oeh, goede uitleg!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De kwark was dus al wel volle?
Volgorde waarin je lichaam de dingen uitvoert.
Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
kom toevallig langs gelurked.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
www.bever.nl/index.cfm/pr(...)06/group/482/level/2
Wat sigme zegt over glas klopt. Koelt snel af en als iemand nog een bodum 0.35l glas in de actie heeft...
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk benquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Kauwen en slikken DaD
Ik heb een wake up light en zonder dat ding ben ik doordeweeks echt niet om 0600 mijn bed uit te kloppen
Vik, je kan 'm ook instellen dat hij 20 mins van te voren aangaat.
Statines zijn troep.
Als ik bedenk hoeveel last mijn ma had van die meuk en uit het zkh het advies krijgen om ze maar vrolijk door te slikken onder het mom van het hoort erbij
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben
Of je gooit 's nachts internet eruitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .
Dat is ook wel slim ja. Maar inderdaad, dat licht lijkt me juist zo fijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .
Foute knop...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben met Puff in het Ibuprofen/PCM verhaal...
Gisteren afgezien van het sporten, terras schuren is genoeg sport want spiepijn! En ook wel keelpijn en mottig dus misschien ... Vanmorgen te laat op werk omdat mijn autoraam niet meer dicht wou, niet echt handig om te parkeren (en ik slaap vannacht in Antwerpen...)
Lijstje:
O: 250 mg magere kwark + muesli
T: Twee tassen groentensoep
L: 3 volkoren boterhammen met kaas, bak rauwkost, nog een tas soep, kommetje erwtjes
T: Stuk fruit *2. Bakje kwark met muesli. Zak rauwkost.
S: Looptraining van gisteren, op het strand
D: Bij vriendin...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
kom toevallig langs gelurked.
Ik heb zo'n kleine bodum cafetierre in de kast staan al een eeuwigheid. Interesse?
Sporten schijnt te helpen tegen menstruatiepijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:44 schreef MaJo het volgende:
Vanavond een afspraak met een trainer op de sportschool om een persoonlijk trainingsprogramma vast te stellen. Heb alleen ontzettend last van ongesteldheidskrampenparacetamol nemen en gaan of slimmer om af te zeggen?
Oh echt? Dan moet ik meer gaan sportenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sporten schijnt te helpen tegen menstruatiepijn?
Ik ken het idd, vriend van me woonde bovenin die 'brug' tussen de gebouwen. Hier en daar bij de trappen had je roosters ipv vloer, kijk je zo de diepte in. Ook al heb ik niet echt hoogtevrees, toch voel je een raar soort rilling/tinteling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heftig verhaal ja. Tweeling met een spierziekte en een vriendin.
Cambridgeflat is in de vorm van een omgekeerde U, van het bovenste deel wordt er weleens gesprongen.
Bah wat een verhaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef the85mc het volgende:
Hoorde net dat 3 mensen op de UU zelfmoord hebben gepleegd. Altijd triest nieuws.. Ik ken ze niet gelukkig, al vind ik dat raar om te zeggen. Schijnt dat ze spierziekte hadden, misschien dat het er iets mee te maken heeft..
Het verbaast me hoeveel jonge mensen zelfmoord plegen, al 2 die ik echt persoonlijk kende. Ok, die waren aan de AD, maar toch. Ze waren echt in de bloei van hun leven. Ik kan er met mijn hoofd niet bij...
Naja, die doet meer aan noodreparaties op dit momentquote:
Ja echtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben
Misschien toch ook eens proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja echt
Ik wil in de winter altijd in winterslaap dus lang leve de wake up light
quote:
Snap dat nooit, het is maar net hoe je het noemt, slaapshirt, tuniek, jurkjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een paar jurkjes besteld, die kwamen net binnen.
Hoe durven ze iets wat net tot over je billen komt een jurkje te noemen?.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-10-2012 15:15:10 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Bloemetje op haar hoofd staat ook goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat strakke truitje staat je anders wel geweldig, prachtig lijntje heb je
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bloemetje op haar hoofd staat ook goed.
Jammer van je Garmin, maar je nieuwe zou toch minder goeie specs hebben dan de oude![]()
.
Weet niet of de mannelijke leerlingen (en de lesbische vrouwelijkequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een legging moet er sowieso onder, anders is het natuurlijk veel te koud.. Maar dan nog is 'ie veel te kort om aan te kunnen trekken naar m'n werk.
Ik laat Baardmans vanavond wel even beslissen.
@GB: doorzichtige dingen draag ik sowieso al niet..
Baardmans beoordeelt 'm vanaf de foto als 'wel heel kort'.quote:
Ik heb net toch maar afgebeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Muh, moe, zin om het sporten weer te skippen. Maar dat doen we niet. Vandaag, vrijdag en dinsdag nog sporten en dan pas in november weer
.
Dat. Ik kom net thuis van een lange vergadering ergens bij Nijmegen!quote:
Oh dat is prut zeg! ME is er in alle soorten en maten geloof ik toch? Maar jij hebt het dus best wel ernstig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik heb ME hè? Ik zou willen dat ik 's ochtends op tijd op kon staan
Best heftig ja. Gelukkig kan ik wel 4 dagen in de week werken maar dat betekent wel dat ik op mijn vrije dag en in het weekend halve dagen moet bijslapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat is prut zeg! ME is er in alle soorten en maten geloof ik toch? Maar jij hebt het dus best wel ernstig?
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik heb ME hè? Ik zou willen dat ik 's ochtends op tijd op kon staan
Ik snap wel dat het heel vreemd overkomt hoorquote:
Wat moet je dan de komende 12 weken doen? Dat lijkt me echt niks om in het weekend vroeg op te staanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had in al mijn enthousiasme een avondje uit gepland voor vrijdag, maar dat toch maar verplaatst naar zaterdag, aangezien ik zaterdagochtend ook om 6am naast m'n bed mag staan![]()
het worden een zware twaalf weken
![]()
nah snap wel dat het bagger is. Wordt die ziekte ook erger of is het vrij stabiel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het heel vreemd overkomt hoorMaar het klinkt een stuk leuker dan dat is veel slapen, ik word er soms letterlijk moe van zeg maar
Ah op die manierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Heb een kerstbaantje gevonden bij de Marks & Spenceren heb dinsdag tot en met zaterdag elke week de 7-11 dienst
Je kan er weinig over zeggen maar bij de meesten wordt het wel erger ja. Aan de andere kant zijn er ook gevallen bekend waarbij het minder wordt of zelfs verdwijnt, vooral na het krijgen van kinderen. Hopen dat dat bij mij ook het geval isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
nah snap wel dat het bagger is. Wordt die ziekte ook erger of is het vrij stabiel?
Goede reden wel voor een baby of 3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier
[..]
Je kan er weinig over zeggen maar bij de meesten wordt het wel erger ja. Aan de andere kant zijn er ook gevallen bekend waarbij het minder wordt of zelfs verdwijnt, vooral na het krijgen van kinderen. Hopen dat dat bij mij ook het geval is
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goede reden wel voor een baby of 3
Vicieuze cirkel!quote:
Precies jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goede reden wel voor een baby of 3
Dat is ook mijn grootste angst, ik ben al zo ontzettend moe, hoe moet ik dat nou doen met kinderen? Maar ja, we zien het wel...quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 10 min. van Ice age gekeken maar het duurt mij nu al te lang
Zo maar eens eten maken, heb honger en ik ben aan het snoepen.. dat is foei
Nee heb wel allemaal vitamine supplementen gekregen maar daar merkte ik niks van dus die neem ik ook niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef loveli het volgende:
Al aan de magnesium? Dat is een van de dingen waar ME-ers gebrek aan hebben.
Is je ritme op niet-vrije dagen wel goed? Laat slapen en laat wakker worden heeft als nadeel dat je minder zonlicht (=vitD) krijgt.
Hoe lang heb je de supplementen geslikt? Duurt vaak lang voor je lijf iets merkt, bij mij pas na driekwart jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee heb wel allemaal vitamine supplementen gekregen maar daar merkte ik niks van dus die neem ik ook niet meer
Inmiddels heb ik ook goed ritme op mijn werkdagenOm 8 uur opstaan en uiterlijk om 23 uur naar bed zodat ik 9 uur kan slapen. Dan kom ik de werkdagen gewoon goed door
Een kennis van mij had er tijdens haar zwangerschap en het eerste jaar daarna geen last van, maar toen alle hormonen weer zoals voorheen waren, kwam de ME weer terug. Lastige, ongrijpbare ziekte wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier
[..]
Je kan er weinig over zeggen maar bij de meesten wordt het wel erger ja. Aan de andere kant zijn er ook gevallen bekend waarbij het minder wordt of zelfs verdwijnt, vooral na het krijgen van kinderen. Hopen dat dat bij mij ook het geval is
En vroeg naar bed, gaat dat wel lukken? Kan wonderen doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef loveli het volgende:
Verder heb ik foto's gemist en heb ik zin om de rest van de dag in bed te gaan liggen met de dekens over m'n hoofd. Werkelijke dagbesteding wordt toch anders.
Een paar maanden, misschien wel iets te kort. Maar het kostte me ook 100 euro per maand (deze supplementen worden allemaal niet vergoed) en omdat ik er helemaal niks van merkte ben ik er maar mee gestoptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de supplementen geslikt? Duurt vaak lang voor je lijf iets merkt, bij mij pas na driekwart jaar.
Oh dat is wel minderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een kennis van mij had er tijdens haar zwangerschap en het eerste jaar daarna geen last van, maar toen alle hormonen weer zoals voorheen waren, kwam de ME weer terug. Lastige, ongrijpbare ziekte wel.
Lijstje:
O: roeryoghurt, cappuccino
B: half uur fietsen
T: banaan, ijskoffie
L: broodje kroket
B: uur wandelen
T: paprika
D: 2 speklapjes; hele courgette en tomaatjes met blauwe kaas
T: stukje pure chocola
Daar ga ik mijzelf echt niet mee kwellen neequote:
Goed voor jezelf zorgen, goede voedingsstoffen is alleen maar goed voor je lichaam en psychequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:46 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde vandaag gezond eten maar omdat ik ongesteld ben heb ik tot 4 boterhammen met vlokken gegetenWas wel lekker
Ik weet hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen, goede voedingsstoffen is alleen maar goed voor je lichaam en psyche
NOMquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
*Blikje makreel naar binnen propt!*Zuurkooldag, zuurkooldag, ZUUUUUUUUUURRRRRRKOOOOOOOOOLDAG!
Zues!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
*Blikje makreel naar binnen propt!*Zuurkooldag, zuurkooldag, ZUUUUUUUUUURRRRRRKOOOOOOOOOLDAG!
Ga het morgen inderdaad andersom doen: O met griekse yoghurt en fruit en dan 's middags brood.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Mo! Bij mij werkt een grote bak kwark met wat vla wel aardig goed. Dat eet ik om 4.45 uur en dan eet ik pas weer om 8 uur, werkt prima
Oeh, spaghetti! Al zo'n 2jr niet gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zues!![]()
Hier wordt het vandaag spaghetti. Gisteren hadden we zelfgemaakte pizza. Geen idee nog wat het morgen gaat worden though...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |