Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
-1,2 sinds vorige week zaterdag (eerste keer sporten weer). Fijn.
Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.
Volgende week weer -1 of meer, meer gaan eten!
Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Henk, kweenie, heb al 3 weken last van mijn enkel met hardlopen enzo, en as ik bijv. op mijn knieen zit, en bij de trap afgaan. Alleen werkt negeren natuurlijk het beste, je kent het wel. Maar goed ik heb eigenlijk binnenkort een wedstrijd waar ik nu niet voor kan trainen, meh.
Ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Over paracetamol van wikipedia:
Paracetamol toxicity is the foremost cause of acute liver failure in the Western world, and accounts for most drug overdoses in the United States, the United Kingdom, Australia and New Zealand.
http://www.bbc.co.uk/news/health-15837468
Heb het zelf niet op de plank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, Jij moet toch helemaal niet afvallen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?
En waarom een fysio en niet eerst langs de huisarts?
Good to know!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de paracetamol dan de ibu. Je moet namelijk veel meer pcmetjes eten om leverklachten te krijgen dan ibu's eten om maagklachten te krijgen.
Veel mensen krijgen van een normale dosering ibu's voor langer dan een week al zuurbranden/maagpijn (daarom krijgen mensen vaak er een maagzuurremmer bij van de dokter).
Voor pcm moet je, bij goed werkende lever, ruimschoots de dagdosering overschrijden om leverproblematiek te krijgen. Die mensen zie ik meestal omdat mensen dachten zichzelf zo van kant te krijgen. Dat werkt dan niet en dat verergert de rotzooi in hun leven alleen maar.
Klinkt als een goed streven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.
[..]
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.. We eten wel braaf kwark na het sporten!
.
Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kwekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.
[..]
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.. We eten wel braaf kwark na het sporten!
.
Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kweken
En brood kun je ook eten terwijl je loopt of fietst
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
werkgedoe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Tot een uur achteraf heeft het nog effect.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, echt? Ik maar denken goed bezig te zijn met de eiwitjes naderhand.
Maar V1z zegt dat ik ook vetten en koolhydraten moet eten na het sporten. Hoe krijg ik dat allemaal tegelijk binnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Tot een uur achteraf heeft het nog effect.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur.. Als ik word gebeld op de fiets moet ik ook altijd eerst stoppen en afstappen.
.
Hmm, echt? Ik maar denken goed bezig te zijn met de eiwitjes naderhand.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.
Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.
Volle kwark met rozijnen is een goede voor erna.
Of bruine bonen met spek!![]()
Hm, ok. Misschien toch maar even langsgaan. Afspraak staat nu pas voor volgende week, en kan vrijdag denk ik bij de dokter langs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |