Als het niet klopt wat ik zeg hoor ik het graag..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hopelijk weet je lijf dat ook![]()
En daarna natuurlijk een flesje AA want dat is gezond
Ik ook nietquote:
^^quote:
Enorme koppijn en het voelt alsof ik koorts heb, niet getemperatuurd though (heb geen thermometer).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:46 schreef loveli het volgende:
Waarom ibu, heb je pijn, koorts, of een ontsteking?
Oh ja..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
maar de huidige richtlijnen, daar kan je niet omheen.
Sporten met ibu is geen goed plan. Met sporten krijg je een soort ontstekingsreactie en daarna een boost voor je immuunsysteem. Ibu = ontstekingsremmer, als je gaat sporten krijg je wel de belasting voor je lichaam, maar niet de positieve effecten voor je immuunsysteem.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:09 schreef Goodbye het volgende:
Enorme koppijn en het voelt alsof ik koorts heb, niet getemperatuurd though (heb geen thermometer).
Thanks voor de tip! Maar ik neem aan dat die ibu van half zeven vanmiddag om half zes wel is uitgewerkt? Miss kan ik beter ff paracetamol kopen, of is dat ook ontstekingsremmend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Sporten met ibu is geen goed plan. Met sporten krijg je een soort ontstekingsreactie en daarna een boost voor je immuunsysteem. Ibu = ontstekingsremmer, als je gaat sporten krijg je wel de belasting voor je lichaam, maar niet de positieve effecten voor je immuunsysteem.
Thermometer is 4 euro bij de kruidvat(zit je op je werk?)
Ja moi!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:04 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand hier een wake up light? En hoe bevalt dat?
Eerst een presentatie van m'n afstudeerproject van 30min. met een vragenronde van 10min.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, nu ben ik wel benieuwd, hoe zijn jullie afgestudeerd dan? Ik moest ook drie kwartier tot een uur in een kamer met de begeleider en een referent, die me aan de tand gingen voelen over mijn scriptie. Een verdediging zeg maar...
Wel vervelend hoor, voor Mr Mo, als hij iets anders verwacht hadmaar het komt vast goed, ik stuur hem bij deze veel MrMoPowerrrr toe.
Geen kennissen/vriendinnen/familie die je eentje kunnen aanraden? Ik vind het bij zulks altijd een fijn idee als iemand die ik ken er geweest is en tevreden is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Stomme enkel is stom! Que pasa Perruche?
Ik ben op zoek naar een pedicure wegens overtollig eelt. Vrij belachelijk, mijn vriendje heeft poezelige voeten en ik heb eeltige pootjes.
Maar heb er last van met hardlopen, dus ga maar een keer naar een pedicure, kan ze me gelijk advies geven. Alleen hoe zoek je er eentje uit? Ik ben nog niet verder gekomen dan googlen en bekijken of ze bij Pro Voet zijn aangesloten.
Lijstje voor vandaag:
O: kwark met muesli
B: fietsen
L: sushi
B: fietsen
D: ik denk boerenkool met worst. Maar het kan ook nog iets anders worden.
Oh, dat vind ik wel grappig, eigenlijk, ga ik misschien ook wel meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)ndoor-Sport/11453588
Tijd voor een nieuw slankie uitje?
Goed punt, alleen ken ik alleen verstandelijk gehandicapten die naar de pedicure gaan en vriendinnen van mn moeder en die gaan vast voor andere klachten dan ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen kennissen/vriendinnen/familie die je eentje kunnen aanraden? Ik vind het bij zulks altijd een fijn idee als iemand die ik ken er geweest is en tevreden is.
Ik ben meer voor de paracetamol dan de ibu. Je moet namelijk veel meer pcmetjes eten om leverklachten te krijgen dan ibu's eten om maagklachten te krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:36 schreef loveli het volgende:
Para = andere groep medicijnen dan ibu, is alleen pijnstiller en geen ontstekignsremmer. Puff zal beter weten of het handig is om brak te sporten met paracetamol, ik ben geen fan van het spul (liever ibu dan para, nadelen van ibu = maagproblemen, nadeel van para = belasting voor de lever).
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)ndoor-Sport/11453588
Tijd voor een nieuw slankie uitje?
Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
-1,2 sinds vorige week zaterdag (eerste keer sporten weer). Fijn.
Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.
Volgende week weer -1 of meer, meer gaan eten!
Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Henk, kweenie, heb al 3 weken last van mijn enkel met hardlopen enzo, en as ik bijv. op mijn knieen zit, en bij de trap afgaan. Alleen werkt negeren natuurlijk het beste, je kent het wel. Maar goed ik heb eigenlijk binnenkort een wedstrijd waar ik nu niet voor kan trainen, meh.
Ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Over paracetamol van wikipedia:
Paracetamol toxicity is the foremost cause of acute liver failure in the Western world, and accounts for most drug overdoses in the United States, the United Kingdom, Australia and New Zealand.
http://www.bbc.co.uk/news/health-15837468
Heb het zelf niet op de plank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, Jij moet toch helemaal niet afvallen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?
En waarom een fysio en niet eerst langs de huisarts?
Good to know!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de paracetamol dan de ibu. Je moet namelijk veel meer pcmetjes eten om leverklachten te krijgen dan ibu's eten om maagklachten te krijgen.
Veel mensen krijgen van een normale dosering ibu's voor langer dan een week al zuurbranden/maagpijn (daarom krijgen mensen vaak er een maagzuurremmer bij van de dokter).
Voor pcm moet je, bij goed werkende lever, ruimschoots de dagdosering overschrijden om leverproblematiek te krijgen. Die mensen zie ik meestal omdat mensen dachten zichzelf zo van kant te krijgen. Dat werkt dan niet en dat verergert de rotzooi in hun leven alleen maar.
Klinkt als een goed streven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.
[..]
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.. We eten wel braaf kwark na het sporten!
.
Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kwekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.
[..]
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom.. We eten wel braaf kwark na het sporten!
.
Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kweken
En brood kun je ook eten terwijl je loopt of fietst
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
werkgedoe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Tot een uur achteraf heeft het nog effect.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, echt? Ik maar denken goed bezig te zijn met de eiwitjes naderhand.
Maar V1z zegt dat ik ook vetten en koolhydraten moet eten na het sporten. Hoe krijg ik dat allemaal tegelijk binnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Tot een uur achteraf heeft het nog effect.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur.. Als ik word gebeld op de fiets moet ik ook altijd eerst stoppen en afstappen.
.
Hmm, echt? Ik maar denken goed bezig te zijn met de eiwitjes naderhand.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.
Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.
Volle kwark met rozijnen is een goede voor erna.
Of bruine bonen met spek!![]()
Hm, ok. Misschien toch maar even langsgaan. Afspraak staat nu pas voor volgende week, en kan vrijdag denk ik bij de dokter langs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Dat klinkt vervelend puff...hopelijk komen ze nog met een redelijke oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai allemaal sportpijntjes hier. Succes bij de fysio allemaal![]()
En een goede morgen natuurlijk![]()
De kwark was dus al wel volle?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?
Fijn, zo is het een stuk duidelijker. Dank je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De kwark was dus al wel volle?
Volgorde waarin je lichaam de dingen uitvoert.
Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
Oeh, goede uitleg!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De kwark was dus al wel volle?
Volgorde waarin je lichaam de dingen uitvoert.
Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
kom toevallig langs gelurked.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
www.bever.nl/index.cfm/pr(...)06/group/482/level/2
Wat sigme zegt over glas klopt. Koelt snel af en als iemand nog een bodum 0.35l glas in de actie heeft...
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk benquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Kauwen en slikken DaD
Ik heb een wake up light en zonder dat ding ben ik doordeweeks echt niet om 0600 mijn bed uit te kloppen
Vik, je kan 'm ook instellen dat hij 20 mins van te voren aangaat.
Statines zijn troep.
Als ik bedenk hoeveel last mijn ma had van die meuk en uit het zkh het advies krijgen om ze maar vrolijk door te slikken onder het mom van het hoort erbij
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |