abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117798673
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heel verstandig!
Ik drink soms hypotone sportdrank als ik een kater heb :P
Worry is a misuse of imagination
pi_117799885
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hopelijk weet je lijf dat ook :D
En daarna natuurlijk een flesje AA want dat is gezond *O*
Als het niet klopt wat ik zeg hoor ik het graag..
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 00:14:27 #143
70532 loveli
N
pi_117800735
Snap plaatje in de OP niet :')
crap in = crap out
pi_117800841
Ik moest mijn eindproject presenteren voor de onderzoeksgroep, zodat ze allemaal wisten wat ik gedaan en bereikt had. Was heel bepalend voor je cijfer, hierin kon je een lijn aangeven en benadrukken wat belangrijk was. Volgens een vriendinnetje (wat eerder haar stage in dezelfde groep had gedaan) snapte ze nu eindelijk waar mijn begeleider nou eigenlijk altijd mee bezig was :') (die was niet zo'n ster in presenteren).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_117803220
Mogge.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef loveli het volgende:
Snap plaatje in de OP niet :')
Ik ook niet :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117803353
Mogge :z:Z
Ja doei.
pi_117803509
Bweugh, voel me al dagen niet echt lekker. Eerste ibu al weer gehad, hopelijk vandaag verder niet meer nodig. Sinds gisteren trouwens begonnen met slikken van vit. D.

En vanavond toch maar proberen te gaan sporten. :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 07:46:39 #148
70532 loveli
N
pi_117803535
Waarom ibu, heb je pijn, koorts, of een ontsteking?
crap in = crap out
  woensdag 10 oktober 2012 @ 08:03:58 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117803653
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 06:22 schreef sigme het volgende:
Mogge.

[..]

Ik ook niet :).
^^

Lijstje:

O: kwark/ananas
T: banaan
L/T: vier bth kaas/bthworst
T: 300 gram worteltjes
T: appel
S: 40 min crosstrainen
D: spaghetti carbonara
T: buikspieroefeningen
Niet meer actief op Fok!
pi_117803654
Heeft iemand hier een wake up light? En hoe bevalt dat?
Worry is a misuse of imagination
pi_117803685
Mogge!

50 shades no, mn doktersromannetjes krijg ik wel in het ziekenhuis :+
nu lees ik the marriage plot, het begint over een afgestuurde literatuurstudente, veel verwijzingen naar andere boeken ook :)

Li, levensstijl aanpassen werkt innderdaad het beste, echter zijn veruit de meeste mensen lastig te motiveren te stoppen met roken, zoveel mensen die pas echt stoppen als ze een fors infarct doormaken bv.
Statines hebben inderdaad veel bijwerkingen, maar de huidige richtlijnen, daar kan je niet omheen. Stoppen bij intolerantie kan echter wel en dat doen we ook.
pi_117803699
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:46 schreef loveli het volgende:
Waarom ibu, heb je pijn, koorts, of een ontsteking?
Enorme koppijn en het voelt alsof ik koorts heb, niet getemperatuurd though (heb geen thermometer).
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117803702
Prob, wake up light van akai hier, bevalt prima, beter dan een wekker :)
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 08:14:54 #154
70532 loveli
N
pi_117803750
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
maar de huidige richtlijnen, daar kan je niet omheen.
Oh ja..
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 08:17:05 #155
70532 loveli
N
pi_117803772
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:09 schreef Goodbye het volgende:
Enorme koppijn en het voelt alsof ik koorts heb, niet getemperatuurd though (heb geen thermometer).
Sporten met ibu is geen goed plan. Met sporten krijg je een soort ontstekingsreactie en daarna een boost voor je immuunsysteem. Ibu = ontstekingsremmer, als je gaat sporten krijg je wel de belasting voor je lichaam, maar niet de positieve effecten voor je immuunsysteem.

Thermometer is 4 euro bij de kruidvat ;) (zit je op je werk?)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 08:18:21 #156
70532 loveli
N
pi_117803788
Heb vroeger verduisteren/niet verduisteren gebruikt als not wake-up/wake-up device. Werkte prima.
crap in = crap out
pi_117803824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Sporten met ibu is geen goed plan. Met sporten krijg je een soort ontstekingsreactie en daarna een boost voor je immuunsysteem. Ibu = ontstekingsremmer, als je gaat sporten krijg je wel de belasting voor je lichaam, maar niet de positieve effecten voor je immuunsysteem.

Thermometer is 4 euro bij de kruidvat ;) (zit je op je werk?)
Thanks voor de tip! Maar ik neem aan dat die ibu van half zeven vanmiddag om half zes wel is uitgewerkt? Miss kan ik beter ff paracetamol kopen, of is dat ook ontstekingsremmend.

Zit op mijn werk, ja. :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 08:25:53 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117803852
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:04 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand hier een wake up light? En hoe bevalt dat?
Ja moi!

Bevalt goed, maar je moet het licht niet te sterk zetten, anders ben je wakker zodra 'ie aangaat (= een halfuur voor de wekker gaat). Ik merk wel dat ik me uitgeruster voel 's ochtends sinds ik dat ding heb.

Heb er één van Philips.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 08:36:21 #159
70532 loveli
N
pi_117803959
Para = andere groep medicijnen dan ibu, is alleen pijnstiller en geen ontstekignsremmer. Puff zal beter weten of het handig is om brak te sporten met paracetamol, ik ben geen fan van het spul (liever ibu dan para, nadelen van ibu = maagproblemen, nadeel van para = belasting voor de lever).
crap in = crap out
pi_117804065
Ik neem verder vrij weinig pijnstillers, dat scheelt. Juist omdat ik bang ben voor de consequenties.
pi_117804084
Mogge!

O: brinta
T: cappuccino, peer
L: 2 boterhammen kaas, 1 boterham pindakaas, karnemelk
B: de grote wandeling
T: zelfgemaakte warme chocomel, banaan
D: ik denk een ovenschotel met rundergehakt en bloemkool
T: kwark met fruit

[ Bericht 0% gewijzigd door MarMar op 10-10-2012 09:00:02 ]
pi_117804228
Mogguh

Plaatje in de OP slaat op de film Spirited Away...
O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, nu ben ik wel benieuwd, hoe zijn jullie afgestudeerd dan? Ik moest ook drie kwartier tot een uur in een kamer met de begeleider en een referent, die me aan de tand gingen voelen over mijn scriptie. Een verdediging zeg maar...

Wel vervelend hoor, voor Mr Mo, als hij iets anders verwacht had :Y maar het komt vast goed, ik stuur hem bij deze veel MrMoPowerrrr toe. :*
Eerst een presentatie van m'n afstudeerproject van 30min. met een vragenronde van 10min.
Daarna een verdediging van m'n onderzoek en afstudeerproject tegenover m'n afstudeerbegeleider en een vakdocent van 45min.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117804459
Ohai!
Gisteren nog 1 boterham boter bij mijn D gekomen en 3 blokjes pure chocolade. Vandaag de fysio bellen voor mijn stomme enkel :r.

Planning:
O: 150 yoghurt met appel, noten en rozijnen
T: halve groene paprika
L: broodje iets, salade, karnemelk
T: druiven
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan
S: bodypump
D: ?
pi_117804545
Stomme enkel is stom! Que pasa Perruche?

Ik ben op zoek naar een pedicure wegens overtollig eelt. Vrij belachelijk, mijn vriendje heeft poezelige voeten en ik heb eeltige pootjes. -O-
Maar heb er last van met hardlopen, dus ga maar een keer naar een pedicure, kan ze me gelijk advies geven. Alleen hoe zoek je er eentje uit? Ik ben nog niet verder gekomen dan googlen en bekijken of ze bij Pro Voet zijn aangesloten.

Lijstje voor vandaag:
O: kwark met muesli
B: fietsen
L: sushi B-)
D: ik denk boerenkool met worst. Maar het kan ook nog iets anders worden. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117804585
http://www.groupon.nl/dea(...)ndoor-Sport/11453588
Tijd voor een nieuw slankie uitje? :D
Doe wat je niet durft.
pi_117804594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Stomme enkel is stom! Que pasa Perruche?

Ik ben op zoek naar een pedicure wegens overtollig eelt. Vrij belachelijk, mijn vriendje heeft poezelige voeten en ik heb eeltige pootjes. -O-
Maar heb er last van met hardlopen, dus ga maar een keer naar een pedicure, kan ze me gelijk advies geven. Alleen hoe zoek je er eentje uit? Ik ben nog niet verder gekomen dan googlen en bekijken of ze bij Pro Voet zijn aangesloten.

Lijstje voor vandaag:
O: kwark met muesli
L: sushi B-)
D: ik denk boerenkool met worst. Maar het kan ook nog iets anders worden. :)
Geen kennissen/vriendinnen/familie die je eentje kunnen aanraden? Ik vind het bij zulks altijd een fijn idee als iemand die ik ken er geweest is en tevreden is.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:21:03 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117804621
quote:
Oh, dat vind ik wel grappig, eigenlijk, ga ik misschien ook wel mee :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117804797
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

Geen kennissen/vriendinnen/familie die je eentje kunnen aanraden? Ik vind het bij zulks altijd een fijn idee als iemand die ik ken er geweest is en tevreden is.
Goed punt, alleen ken ik alleen verstandelijk gehandicapten die naar de pedicure gaan en vriendinnen van mn moeder en die gaan vast voor andere klachten dan ik. :P
Denk dat ik gewoon voor degene gaat die het dichtst bij zit. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117804930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:36 schreef loveli het volgende:
Para = andere groep medicijnen dan ibu, is alleen pijnstiller en geen ontstekignsremmer. Puff zal beter weten of het handig is om brak te sporten met paracetamol, ik ben geen fan van het spul (liever ibu dan para, nadelen van ibu = maagproblemen, nadeel van para = belasting voor de lever).
Ik ben meer voor de paracetamol dan de ibu. Je moet namelijk veel meer pcmetjes eten om leverklachten te krijgen dan ibu's eten om maagklachten te krijgen.
Veel mensen krijgen van een normale dosering ibu's voor langer dan een week al zuurbranden/maagpijn (daarom krijgen mensen vaak er een maagzuurremmer bij van de dokter).
Voor pcm moet je, bij goed werkende lever, ruimschoots de dagdosering overschrijden om leverproblematiek te krijgen. Die mensen zie ik meestal omdat mensen dachten zichzelf zo van kant te krijgen. Dat werkt dan niet en dat verergert de rotzooi in hun leven alleen maar.
pi_117805011
Omdat je faalt in het leven jezelf van kant proberen te maken en dan nog eens daarin falen ook?
Jammer dat negatief x negatief = positief niet opgaat voor depressies...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117805019
Henk, kweenie, heb al 3 weken last van mijn enkel met hardlopen enzo, en as ik bijv. op mijn knieen zit, en bij de trap afgaan. Alleen werkt negeren natuurlijk het beste, je kent het wel ;). Maar goed ik heb eigenlijk binnenkort een wedstrijd waar ik nu niet voor kan trainen, meh.
pi_117805107
-1,2 sinds vorige week zaterdag (eerste keer sporten weer). Fijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 09:45:07 #173
70532 loveli
N
pi_117805122
Over paracetamol van wikipedia:
Paracetamol toxicity is the foremost cause of acute liver failure in the Western world, and accounts for most drug overdoses in the United States, the United Kingdom, Australia and New Zealand.

http://www.bbc.co.uk/news/health-15837468

Heb het zelf niet op de plank.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 09:45:25 #174
70532 loveli
N
pi_117805130
quote:
^O^
crap in = crap out
pi_117805244
Morgen! Vandaag een lekker dagje vrij. Brood bakken, naar de sportschool, beetje opruimen, etc. Heerlijk!
pi_117805245
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?
pi_117805253
quote:
Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.

Volgende week weer -1 of meer, meer gaan eten!
pi_117805305
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekkere boost! Hoeveel wil je kwijt? Je zat toch vrij goed op gewicht?
Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Erg veel, begrijpelijk na net begonnen te zijn.

Volgende week weer -1 of meer, meer gaan eten!
Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom. :@. We eten wel braaf kwark na het sporten! :P.
pi_117805306
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Henk, kweenie, heb al 3 weken last van mijn enkel met hardlopen enzo, en as ik bijv. op mijn knieen zit, en bij de trap afgaan. Alleen werkt negeren natuurlijk het beste, je kent het wel ;). Maar goed ik heb eigenlijk binnenkort een wedstrijd waar ik nu niet voor kan trainen, meh.
Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?
En waarom een fysio en niet eerst langs de huisarts?
Doe wat je niet durft.
pi_117805376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Over paracetamol van wikipedia:
Paracetamol toxicity is the foremost cause of acute liver failure in the Western world, and accounts for most drug overdoses in the United States, the United Kingdom, Australia and New Zealand.

http://www.bbc.co.uk/news/health-15837468

Heb het zelf niet op de plank.
Ik wel :)

werkgedoe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117805377
quote:
Maar, Jij moet toch helemaal niet afvallen?
pi_117805412
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hmmm.... dat klinkt vervelend. Verstandig dat je naar een fysio gaat. Wanneer kun je terecht?
En waarom een fysio en niet eerst langs de huisarts?
Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.
pi_117805442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ben meer voor de paracetamol dan de ibu. Je moet namelijk veel meer pcmetjes eten om leverklachten te krijgen dan ibu's eten om maagklachten te krijgen.
Veel mensen krijgen van een normale dosering ibu's voor langer dan een week al zuurbranden/maagpijn (daarom krijgen mensen vaak er een maagzuurremmer bij van de dokter).
Voor pcm moet je, bij goed werkende lever, ruimschoots de dagdosering overschrijden om leverproblematiek te krijgen. Die mensen zie ik meestal omdat mensen dachten zichzelf zo van kant te krijgen. Dat werkt dan niet en dat verergert de rotzooi in hun leven alleen maar.
Good to know!
pi_117805479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik sport vooral om een sterker lichaam te krijgen, maar ik ging met 63,5 toch weer iets de verkeerde kant op. Nu dus 62,3, maar minder dan 60 moet het niet worden. En ook liever iets zwaarder als dat betekent dat ik meer spieren heb.

[..]

Soms eet ik wel te weinig, ja, denk ik. M'n werkdagen zijn vaak zo druk dat ik pas om vier uur, als m'n laatste les erop zit, aan m'n tweede boterham van de dag toe kom. :@. We eten wel braaf kwark na het sporten! :P.
Klinkt als een goed streven. :Y
pi_117805531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[..]

Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kweken :)

En brood kun je ook eten terwijl je loopt of fietst :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:07:10 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117805621
Per ongeluk vergrootglas aanzetten op pc, niet weten hoe die uit moet, rebooten en dat je pc dan eerst 9 updates gaat installeren :').
Niet meer actief op Fok!
pi_117805623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bij zo weinig marge zou ik gaan voor completere voeding ook na je trainen. Niet alleen dus eiwitten maar ook vetten en KH's! Ook veel handiger om meer kracht te kweken :)

En brood kun je ook eten terwijl je loopt of fietst :P
Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur. :@. Als ik word gebeld op de fiets moet ik ook altijd eerst stoppen en afstappen. :').

Hmm, echt? Ik maar denken goed bezig te zijn met de eiwitjes naderhand.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 10:07:18 #188
70532 loveli
N
pi_117805625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
werkgedoe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 10:08:16 #189
70532 loveli
N
pi_117805644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot een uur achteraf heeft het nog effect.
crap in = crap out
pi_117805657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Tot een uur achteraf heeft het nog effect.
Maar V1z zegt dat ik ook vetten en koolhydraten moet eten na het sporten. Hoe krijg ik dat allemaal tegelijk binnen?
pi_117805698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 10:11:24 #192
70532 loveli
N
pi_117805708
Koolhydraten zijn overrated :P
crap in = crap out
pi_117805721
:6
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kan niet fietsen met maar één hand aan het stuur. :@. Als ik word gebeld op de fiets moet ik ook altijd eerst stoppen en afstappen. :').

Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.

Volle kwark met rozijnen is een goede voor erna.
Of bruine bonen met spek! :D :9~
pi_117805766
Kauwen en slikken DaD :D

Ik heb een wake up light en zonder dat ding ben ik doordeweeks echt niet om 0600 mijn bed uit te kloppen :X

Vik, je kan 'm ook instellen dat hij 20 mins van te voren aangaat.

Statines zijn troep.
Als ik bedenk hoeveel last mijn ma had van die meuk en uit het zkh het advies krijgen om ze maar vrolijk door te slikken onder het mom van het hoort erbij :r
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117805780
Huh, hoe groot het verschil tussen een bak kwark na het sporten en een bak kwark met rozijnen?
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 10:15:47 #196
70532 loveli
N
pi_117805805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
SPOILER
crap in = crap out
pi_117805844
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Huisarts zeg toch "oh, gaat wel over". Fysio zit ook om de hoek.
Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117805932
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
:6

[..]

Is niet verkeerd, maar nu ga je eiwitten omzetten naar brandstof door je naverbranding en reserves bijvullen terwijl je het liefst eiwitten zou gebruiken voor herstel.

Volle kwark met rozijnen is een goede voor erna.
Of bruine bonen met spek! :D :9~
Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?
pi_117805948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, die van mij doet dat niet. Mijn broer had ook last bij het hardlopen en die bleek een slijmbeursontsteking in zn enkel te hebben. :)
Hm, ok. Misschien toch maar even langsgaan. Afspraak staat nu pas voor volgende week, en kan vrijdag denk ik bij de dokter langs.
pi_117805998
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_117806083
Ik ga vanmiddag ook maar weer naar de fysio, loop al een half jaar met Een schouder die af en toe raar aanvoelt. Met dat urbanathlonschema had ik de tijd niet om te gaan :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 10:26:34 #202
70532 loveli
N
pi_117806130
Alsof de fysio zo ver weg is :')
crap in = crap out
pi_117806180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
Dat klinkt vervelend puff...hopelijk komen ze nog met een redelijke oplossing.

Ai allemaal sportpijntjes hier. Succes bij de fysio allemaal ;(

En een goede morgen natuurlijk :W
pi_117806198
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?
De kwark was dus al wel volle?

Volgorde waarin je lichaam de dingen uitvoert.

Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
pi_117806293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
Fijn, zo is het een stuk duidelijker. Dank je.

En natuurlijk neem ik volle kwark. Veel lekkerder.
pi_117806516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oeh, goede uitleg!
pi_117806726
Op naar de schoenmaker met een kapotte laars. Ik vrees het ergste, maar ja :(
pi_117806828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
www.bever.nl/index.cfm/pr(...)06/group/482/level/2

Wat sigme zegt over glas klopt. Koelt snel af en als iemand nog een bodum 0.35l glas in de actie heeft...
kom toevallig langs gelurked.
Ik heb zo'n kleine bodum cafetierre in de kast staan al een eeuwigheid. Interesse?
pi_117807385
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Kauwen en slikken DaD :D

Ik heb een wake up light en zonder dat ding ben ik doordeweeks echt niet om 0600 mijn bed uit te kloppen :X

Vik, je kan 'm ook instellen dat hij 20 mins van te voren aangaat.

Statines zijn troep.
Als ik bedenk hoeveel last mijn ma had van die meuk en uit het zkh het advies krijgen om ze maar vrolijk door te slikken onder het mom van het hoort erbij :r
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben :+
pi_117807566
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben :+
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')