Ik moet ook echt mijn denkwijze over eten gaan aanpassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo, je bent geen vreetzak, denk dat iedereen hier wel 2 zakken chips op kunnen maar snacks zijn voor de "lekker", niet voor vullen.
Wat handig is, gewoon kleine uitdeelzakjes chips in huis hebben en dan max. 1 zakje nemen in het weekend.
Zelf heb ik ook liever een grote reep chocolade maar neem elke dag een klein blokje en daar geniet ik dan heel erg b ewust van, structuur, hoe het smelt in je mond, hoe het proeft.
Heel er gewust genieten van wat je in je mond stopt, en als je vol wil voelen dan stop je vol met groente
quote:
Precies! 1 handje is toch echt helemaal niks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, wat zijn we het lekker eens![]()
![]()
MaJo, enkele handjes doe ik ook niet aan nee![]()
Nou past er sowieso niet zoveel in 1 handje
Echt, ik snap dat soort mensen nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Partners! Ze hebben partners! Die ook op facebook zitten! En dat dan lezen!
Ik vind het echt heel ergVandaar de overkill aan uitroeptekens
Als de scriptie voldoende was, was je klaar. Heb tijdens de uitreiking wel een praatje gehouden, maar dat was voor familie en vrienden. Had geen invloed op de beoordeling.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, nu ben ik wel benieuwd, hoe zijn jullie afgestudeerd dan? Ik moest ook drie kwartier tot een uur in een kamer met de begeleider en een referent, die me aan de tand gingen voelen over mijn scriptie. Een verdediging zeg maar...
Wel vervelend hoor, voor Mr Mo, als hij iets anders verwacht hadmaar het komt vast goed, ik stuur hem bij deze veel MrMoPowerrrr toe.
Ik ook inderdaad niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen presentatie hoeven te geven oid toen ik afstudeerde!. DaD ook niet, denk ik? Was helemaal niet gebruikelijk bij ons.
^^ dat!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel echt moeten verdedigen. Presentatie van 20 minuten en vervolgens nog 10 - 15 minuten vragenvuur door begeleider en tweede lezer.
Kon nog halve punt tot een punt verschil maken in je eindcijfer.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn Garimin is dood! Wil niet eens meer aan.. iemand nog een idee?
Nouhou! Wat heb je ermee gedaan? Ik zag al eerder vandaag of gisteren oid iets langskomen over dat 'ie het niet deed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Batterij niet op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook niet meer opladen...quote:
Yepz, ik zou er even een mail achteraan sturen. Hoeven ze het niet op te sturen ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Net 160 euro uitgegeven en dan toch de resetknoppen gevonden.. Het is al van de rekening, kan het toch weer annuleren of niet? /noob
Hopelijk weet je lijf dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef the85mc het volgende:
Eerst kracht, dan verbrand je suikers/ glucose. Daarna cardio, dan verbrand je vet. Als je andersom doet ga je krachttrainen op vet, dat wil minder goed.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hopelijk weet je lijf dat ook![]()
En daarna natuurlijk een flesje AA want dat is gezond
Heel verstandig!quote:
Als het niet klopt wat ik zeg hoor ik het graag..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hopelijk weet je lijf dat ook![]()
En daarna natuurlijk een flesje AA want dat is gezond
Ik ook nietquote:
^^quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |