ik zit ook te denken het te skippen. Het regent, ik ben chagarijnig en ontzettend moe. En ik heb geen schone onderbroek bij me. Maar goed, misschien geeft sporten me energie en ben ik dan ook minder chagarijnig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet je snel. Woei! Tof! Ga het maar even vieren vanavond.
Ik ga het sporten skippen vandaag. Spanningshoofdpijn. Ga morgen en vrijdag en vanavond lekker in bed series kijken. Dan maar een keer maar twee keer in de week sporten hoor.
oh echt? Wat ergquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens! Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben![]()
Op Facebook krijg ik continu 'updates' van meiden/vrouwen over bij welk hoofdstuk ze nu weer beland zijn, dat mannen er nog iets van kunnen leren (...), en ander geblaat.
Ach jaaaa..
Ja, was ik ook verbaast over. Werd net zelfs gebeld door de 'opperbaas', die mij netjes feliciteerde. Kreeg er een rood hoofd vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet je snel. Woei! Tof! Ga het maar even vieren vanavond.
Ik ga het sporten skippen vandaag. Spanningshoofdpijn. Ga morgen en vrijdag en vanavond lekker in bed series kijken. Dan maar een keer maar twee keer in de week sporten hoor.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik hou nu nog meer van je![]()
tevens: http://www.goodreads.com/review/show/340987215
Partners! Ze hebben partners! Die ook op facebook zitten! En dat dan lezen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh echt? Wat erg
Hebben ze dan ook een partner of zijn ze vrijgezel?![]()
Ik ga zo een rondje rennen in mijn nieuwe schoenen![]()
Ook wel lekker na een dag brak zijn en werken
Er is ook een video dat Duke Nukem het voorleest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
En gefeli An! Meer geld is altijd goed
Ik heb me bescheurd om 50 shades, doktersromannetje on crack. Heb mijn acteersprestaties even bij mijn lief laten zien:
Vooral het oh baby, yeah baby. (insert hier foute GB smiley)
Gesproken met Amerikaanse collega's uit de bible belt en die zijn dus echt disgusted over het boek. Dat het de normen en waarden aantast enzo
Aanmoedigen tot ruige sex? Zie het probleem nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Partners! Ze hebben partners! Die ook op facebook zitten! En dat dan lezen!
Ik vind het echt heel ergVandaar de overkill aan uitroeptekens
Echt? Hoe communiceren die mensen normaal met elkaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"JA SCHATJE, HIER KAN JE WAT VAN LERENquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik gruwel ervan en ga het lezen om mijn vriend te pestenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
die was het idd. Niet gelezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met Charlotte Roch - Feuchtgebiete??!?
Jij wacht ook op de film?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
Jah inderdaad.. Elkaar finaal afbranden en als je dan vraagt waarom ze uberhaupt in de relatie blijven gaat het van "ja hij/zij is zo lief" snap ik helemaal geen fuck vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Echt? Hoe communiceren die mensen normaal met elkaar?
Maar goed, soms vraag ik me af waarom sommige koppels uberhaupt bij elkaar zijn/blijven. Het lijkt of ze erger vinden om alleen te zijn dan in samen een ongelukkige relatie.
Bekijk het positief: je bent wel gegaan en je hebt er veel van geleerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Renze aurum! Nieuwe schoenen!
Ik ben net terug. Week 5, les 1 van m'n HM-schema. Ging verre van vanzelf, maar dat wijt ik maar aan het vroege opstaan van vanochtendDat 't niet vanzelf ging was wel te zien aan m'n stats: http://www.endomondo.com/workouts/hRvZrPvngGM
Maar ach, week 5 is begonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |