Is dat beter/handiger dan een cafetiere?quote:
Welke was dat ook alweer?quote:
Tnx!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Cafetiere maakt hele goeie koffie. Wel grove maling kopen (of zelf malen).
Verder kan ik je aanraden een metalen te kopen, geen glazen.
Valt niet stuk en houdt je koffie langer warm.
De manufactum heeft een hele mooie, vrij prijzig:
[ afbeelding ]
De Blokker had er ook zoeen, misschien nog wel mooier, in elk geval een stuk goedkoper.
Voor espresso heb ik een Presso. Ook lekker snobby, en ik ben er zeer tevreden mee.
[ afbeelding ]
Handiger weet ik niet, heb nooit caffetiere gebruikt. Nadeel is dat er een vaste hooeveelheid water in gaat dus als je veel mensen over de vloer krijgt moet je een grote koffiepot kopen (grote bialetti). Maar bialetti is wat iedere Italiaan thuis heeft staan, dus het is vast goed!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is dat beter/handiger dan een cafetiere?
[..]
IMDb Top 250quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
succes An!
Films
Ik moet trouwens ook weer een nieuw lijstje samenstellen...
Al wel gezien maar Spirited Away sowieso!
Mensen nog aanraders?
*Big Fish & The Prestige schaamteloos kopieert!*
hier hetzelfde. Al voorspelden ze wel sneeuw voor vandaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:22 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben vandaag niet vooruit te brandenHeb 't ook al heel de dag koud
![]()
Dus maar thee gezet en hopelijk maakt dat me wat warmer.
En het moet nog winter worden
Da foop? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:
en cashews zijn geen echte noten maar legumesNet zoals pindakaas
Boks.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
IMDb Top 250
ken je die al?
In de kolommen linksonder kan je kiezen op genre
Goed gedaan zo te horen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef An24 het volgende:
Klinkt goed over je werk Mo!
Nou, pfff best een uitdaging, zo onvoorbereid een gesprek in. Men was positief kritisch, maar ik ook. En gewoon eerlijk geweest als ik iets niet wist. Had wel een droge bakkes en soms kon ik niet uit mijn woorden komen. Zeven sollicitaties to vijf plekken. Nu ben ik zenuwachtig
Spannend! hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef An24 het volgende:
Klinkt goed over je werk Mo!
Nou, pfff best een uitdaging, zo onvoorbereid een gesprek in. Men was positief kritisch, maar ik ook. En gewoon eerlijk geweest als ik iets niet wist. Had wel een droge bakkes en soms kon ik niet uit mijn woorden komen. Zeven sollicitaties to vijf plekken. Nu ben ik zenuwachtig
= je hebt een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef An24 het volgende:
Ben net al gebeld
Ik ga vanavond lekker slapen
Yaaay!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef An24 het volgende:
Ben net al gebeld
Ik ga vanavond lekker slapen
Was een salesgastjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
"Goedemiddag mevrouw, ik zou graag de meterstanden willen opnemen."
beeeeh
"Pardon mevrouw?"
beeeeh beeeeeh
"Is alles goed mevrouw?!"
BEEEEH BEEEEEH!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
"Goedemiddag mevrouw, ik zou graag de meterstanden willen opnemen."
beeeeh
"Pardon mevrouw?"
beeeeh beeeeeh
"Is alles goed mevrouw?!"
BEEEEH BEEEEEH!
Prima lijkt mequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef the85mc het volgende:
Lekker bezig An!
Nu even snel naar huis, omkleden en naar seminar. Jeeuj, leve de dagen van 13 uur werken
Zit te twijfelen hoe ik zal gaan, die seminar wordt gegeven door adviseur. Die wil zijn diensten slijten die ik niet wil, wil alleen zijn aanpak te weten komen. Dus ik wil wel serieus als klant overkomen, maar het is wel voor mensen uit de bouw. Dus ik denk spijkerbroek, overhemd colbertje. Niet helemaal casual, maar ook niet in pak lijkt mij het beste.
Andere vrouw aanwezig! Na enkele reviews te hebben gelezen gruwel ik van het boek zonder het ooit te lezenquote:Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
Ik heb nog steeds geen idee waar het nou precies over gaat. Maar het valt bij mij in de categorie "komt een vrouw bij de doctor overhypte pleelectuur" voor vrouwen met een pittig kort kapsel. Ik weiger dus ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Zijn er hier andere (vrouwen, vooral) die een soort instant 'hekel' hebben aan 50 shades of grey? Ik weiger om het boek te lezen.
^5quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Dat weet je snel. Woei! Tof! Ga het maar even vieren vanavondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Soort van. Schaal en trede hoger, deels zelfde werk, maar meer verantwoordelijkheden
ik hou nu nog meer van jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, An! Nieuwe baan dus?
Ja, die review is leuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik hou nu nog meer van je![]()
tevens: http://www.goodreads.com/review/show/340987215
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik hou nu nog meer van je![]()
tevens: http://www.goodreads.com/review/show/340987215
Had ik nou gelijk met Charlotte Roch - Feuchtgebiete??!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit overigens niet uit dat ik ze toch ooit nog ga lezen (of iig het eerste boek)![]()
. Zal jullie vast niet verbazen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |