Vind niks mis met het verhaal van Tom, alleen worden we zo nu en dan simpel van mensen die hier het evangelie komen vertellen alsof wij van niets weten en liefst ontbijten met cornflakes en magere melk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
heb wat paginas bekeken, openingspost doorgelezen, dacht dat de link van tom handig zou zijn als iemand nog advies of opzoek was naar wat nieuws. maar nee ik volg de reeks niet echt
jaafke, echte naam jor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind niks mis met het verhaal van Tom, alleen worden we zo nu en dan simpel van mensen die hier het evangelie komen vertellen alsof wij van niets weten en liefst ontbijten met cornflakes en magere melk.
Dus ga zitten, neem een kop koffie en stel je voor voordat je alleen een linkdump doet.
Ik ben loveli, heb van mezelf een slanke/gespierde bouw met aanleg voor een suikerbuikje. Voornaamste doel is gezond eten en leven, leuke bijkomstigheid is een slank lijf. Weet inmiddels hoe ik dat moet bereiken (snoep/suikers skippen) en als ik die valkuilen vermijd voel ik me ook een stuk fitter. Verder ben ik ook goed in schoenen en jurkjes kopen.
En wie ben jij?
getsiederrie, paprikasoep als ontbijt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Perruche het volgende:
Ik had laatst paprikasoep als ontbijt en dat is best prima. Vandaag volle yoghurt met dingen en dat is ook prima. Soms eieren en dat is ook lekker. Ontbijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
getsiederrie, paprikasoep als ontbijt.
ik had vandaag volkoren zaden/pitten brood (zelfgemaakt) met hagelslag, en een appel. Lekker!
Dan toch liever paprikasoep als ontbijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]ik kan alles eten als ontbijt. Nasi ofzo, of satesaus.
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, laatst eindelijk 'Lucky Number Slevin' gezien. Wat een toffe film!!![]()
Hebben heel lijstje gemaakt met films die we nog moeten zien en die schijnbaar awesome zijn (films waarvan je wenste dat je ze nog eens voor het eerst zou kunnen zien).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie kat heet Dude en jullie hebben The Big Lebowski niet gezien? Martijn zit ook nog eens op bowlen!!!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
"films waarvan je wenste dat je ze nog eens voor het eerst zou kunnen zien"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]jullie kat heet Dude en jullie hebben The Big Lebowski niet gezien? Martijn zit ook nog eens op bowlen!!!
Welkom, maar je bent meer welkom als je je usericon aanpastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
jaafke, echte naam jor.
21 jaar, geintresseerd in bewegen, eten, en de combinatie ervan, redelijk gespierd gebouwd (aanleg: stevig) mijn doel: behouden en/of verbeteren van mijn huidige vorm.
verder koop ik te veel kleren. eet ik structureel 1 keer per week friet en houd ik van films kijken met mijn vriendin.
De mijne is net klaar. Met slagroom ipv koffiemelk en gezoet met krummelkandis, oftewel fijne bruine kandijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga maar eens een kop koffie drinken, is nodig volgens mij
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
De mijne is net klaar. Met slagroom ipv koffiemelk en gezoet met krummelkandis, oftewel fijne bruine kandij
plunjer? Cafetiere? O.oquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?
nee, maar het klinkt wel grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?
yes. zeker als je teveel haast hebt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee maar oei, dat klinkt minstens zo erg als een ontploffend blikje tomatenpuree!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
helaas welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat Mar zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:32 schreef MarMar het volgende:
+10 voor de filmsmaak van Coco en ohai @ jor
Bialetti.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werken![]()
Op Reddit komen regelmatig van dat soort posts langsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
succes An!
Films
Ik moet trouwens ook weer een nieuw lijstje samenstellen...
Al wel gezien maar Spirited Away sowieso!
Mensen nog aanraders?
*Big Fish & The Prestige schaamteloos kopieert!*
De campingversie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
Cafetiere maakt hele goeie koffie. Wel grove maling kopen (of zelf malen).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie niet! Upquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
Ik niet, want het was idee van vriendjelief om mij op te vrolijken (lekker avondje samen op de bank) omdat ik zo down was (nu niet meer hoor, ik zie zon en wat meevallers gehad). Heb na die film alsnog uitgebreid liggen janken hoor, zelfs de dag erna nog natte oogjes bij de gedachte aan 'mensen die hun leven lang niet de tijd (genomen) hebben om hun dromen achterna te gaan', daar niet vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |