Lijkt me tof, veel plezier!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Discussie/seminars voor "Introduction to Human Geography" over Nationalisme. Vind 't best spannend, maar heb wel 'n idee van hoe ik 't aan wil gaan pakken (dat scheelt).. gelukkig is 't pas om 17.15uur
Oh dat boek ben ik net in begonnen. (Perks of being a wallflower) Ik wist niet dat er een film van was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
PAC-festival![]()
![]()
Amour![]()
The perks of being a wallflower
Jagten![]()
Komt later deze maand of in november in de biosquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh dat boek ben ik net in begonnen. (Perks of being a wallflower) Ik wist niet dat er een film van was.
Jawel hoor! Geen problemen mee!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt later deze maand of in november in de bios. Of kijk jij geen boekverfilmingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ga de ene week 3 dagen, de andere week 4 dagen werken. Ik hoop maar dat het te doen is. 4 dagen lijkt me nu best veel, maar we zullen zien. Ik begin iig met een 3-daagse weekquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Glitterbeer
Aw Phaidra! Hoeveel dagen ga je werken?
Fijn dat je je beter voeltDan komt het met eten vast ook weer in orde
Ik heb net ontbeten met havermout met amandelmelk, appel, kaneel, rozijnen, gojibesjes en lijnzaad, goed te doen!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. De storm is weer gaan liggen. Wat een drama's!
Maar Mr.Mo is nu als het goed is deze week ECHT ECHT ECHT van de studie af dus dan heeft hij ook niets meer om over te liegen.. hoop ik__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeh. Geen leuke dingen
Hopelijk snel allemaal klaar dan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, verre van, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb ook werkelijk waar geen traan gelatenwaar ik me eigenlijk nog het slechtste over voel, zelfs niet toen hij zei dat we er maar 'n eind aan moesten maken
was vooral helemaal perplex, denk ik. Maar vooruit kijken en positief denken en de tegenspoed in "in voor en tegenspoed" maar zien als een uitdaging.
Ik denk dat ik ook een stukje gemist heb, maar boequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, verre van, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb ook werkelijk waar geen traan gelatenwaar ik me eigenlijk nog het slechtste over voel, zelfs niet toen hij zei dat we er maar 'n eind aan moesten maken
was vooral helemaal perplex, denk ik. Maar vooruit kijken en positief denken en de tegenspoed in "in voor en tegenspoed" maar zien als een uitdaging.
Jep! Hij is op vrijdag vrij als ik mijn 4-daagse week heb. Heeft hij ook een dagje met de mini, zonder dat ik over zijn schouder mee kijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 dagen lijkt me ideaal met een mini, Phaidra!Succes enzo. Gaat je mister eigenlijk ook minder werken? </Aagje>
![]()
zwangerschapsgeneuzel maar ff in spoilerquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef Phaidra het volgende:
Skoap, wat rot van de keelpijn! Ik weet verder ook niets meer, behalve bakken thee met honing, veel dropjes als je bloeddruk dat toelaat en misschien ijsklontjes sabbelen? Hielp mij wel goed toen ik keelontsteking had. Anders misschien langs de dokter, wie weet kan je een antibioticakuurtje krijgen en ben je er snel vanaf.
Beterschap!
Nog maar 10 dagen tot D-day he?Spannend!! Hoe gaat het verder met de buik enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja, dat is 't een beetje. Ik weet dat hij het niet 'expres' doet en het er vooral zelf heel moeilijk mee heeft, zich er voor schaamt en daarom het mij ook niet vertelt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Phaidra het volgende:
Pfoe Mo, sterkte. Lijkt me idd heel moeilijk om je geliefde zo te zien en zo weinig te kunnen doen.
Ik weet niet of het goedkoop genoeg is, maar ze hebben elke dag 3 bestemmingen goedkoop bij transavia, er zijn de laatste tijd heel veel leuke deals bij het travel-deel van groupon (maar dat is wel weer vanaf NL) en travelbird heeft ook regelmatige leuke acties. Al weet ik niet of deze dingen ook vanuit GB tellenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Maar genoeg over mijn getrouwde leven en de problemen hierin![]()
Nu weer de leuke dingen:
Eens zien of we binnenkort ergens een (goedkoop) weekendje weg kunnen, al is 't maar één nacht. Naar Wales of Lake District ofzo. Nadat ik zag dat aurum ook lekker paar daagjes weg gaat op den Facebooks dacht ik "ik wil oooook"![]()
Heel verhaal getypt, blijft de computer hangen en is mijn reactie wegquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef An24 het volgende:
MaJo: ik ben ff spuit elf![]()
Toen ik door kreeg dat mijn ziekte mijn lijf ging overheersen, bleek het ook hier erg moeilijk om een nieuw patroon te vinden. Ik kon minder bewegen, maar had nog niet door dat ik daardoor ook minder moest gaan eten en vooral minder carbs. Maar goed ik liep 30 km in de week hard en fitnesste nog twee keer per week. Daarna een tijd weinig tot niets.
De tips die je tot nu toe hebt gekregen zijn ook erg goed voor je. Iedereen heeft zich hier wel eens aangevallen gevoeld, maar meestal komt het omdat je dan kritiek hebt op jezelf, niet door de informatie die anderen geven. Als meningen nogal verschillen, komt het doordat ieder lichaam anders werkt en dus de aanpak ook. Kijk gewoon wat voor je ziekte en je lijf het beste werkt. Een andere tip is nog om te berekenen hoeveel energie je verbruikt nu je ziek bent en minder beweegt en daar je eetpatroon op te baseren. Dit is wel een goede:
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
Succes!
Ehlers Danlos. Inmiddels heb ik het onder controle, met goed eten en drie keer per week yoga. Maar het is even zoeken. Ik kreeg mijn officiele diagnose in 2006, 2008 en in 2012quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel verhaal getypt, blijft de computer hangen en is mijn reactie wegDus nog maar een keer:
Ik vind het zo lief hoe jullie allemaal met me meedenkenWeer een totaal andere reactie dan gisteren, ben momenteel echt een soort emotioneel wrak
![]()
Bedankt voor de site, ik ga het later even checkenWat voor ziekte heb jij? En heb je je leven er nu goed op aan weten te passen? Het klopt dat ik nog erg moet wennen aan alles, naast het anders inrichten van mijn leven moet ik ook naar dingen kijken als mijn eetpatroon en beweging. Ik heb de diagnose in mei gekregen en het is dus nog vrij vers. Maar het is al heel wat dat ik aan het sporten ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freud wilde nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof An! Strand-achtig en beessies![]()
OtterfotoHad Freud eigenlijk naast je moeten drijven, konden jullie handjes vast houden net als otters
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef An24 het volgende:
Zoals beloofd wat vakantiefoto's.
Natuurlijk wel in een spoiler, omdat niet iedereen het wil zien
Wow ziet er gaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dankquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
Nou ja vreemd, als ik een hele nieuwe reactie type dan lukt het wel
Maar goed, het was niet een hele boeiende reactie. Wilde alleen zeggen dat ik nooit van ED had gehoord maar dat het me heftig lijkt en dat het fijn is dat je er nu goed mee kunt leven
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef An24 het volgende:
Zoals beloofd wat vakantiefoto's.
Natuurlijk wel in een spoiler, omdat niet iedereen het wil zien
Supercool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank![]()
Haha Vaiz: we hebben niet eens onze camera's meegenomen, gewoon een kleine snapshot cam. Geen zin in het gesjouw en we gingen toch niet op doorreis![]()
En dank allen...het was tof
Leuk om te zien dat je zo enthousiast over latijn bent! Ben er ooit mee begonnen, maar heb het laten vallen in de 5e. Toen ging het niet meer over verhalen, maar gedichten in het latijn. Als toen iets niet mijn interesse had waren het wel gedichten en al helemaal niet in het latijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, leuk contact gehad met de docent Latijn van de Volksuniversiteit en ik heb me ingeschreven. Woeiiiiiiiiiiii!
Nu ben ik hyper en kan ik me niet meer concentreren op m'n werk en ik moet nog 2,5 uur
.
Ik doe nu al een opleiding, maar die is relevant in het kader van werk en cv building en ik wil gewoon een hobby hebben, iets dat niet direct nuttig is voor m'n loopbaan enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik kan hier blijkbaar niet op iemand reageren want dan blijft mijn computer hangen
@Viking: wat tof! Ik herken dat wel hoor, ben echt een studeer en cursus verslaafdeHeb 2 opleidingen afgerond, eentje niet, doe nu een cursus Frans en wil weer een opleiding naast mijn werk gaan doen: Grafisch Vormgeven
Ja, ik roep altijd dat ik het gehad had willen hebben op de middelbare school, maar iets niet gehad hebben op de middelbare school, is geen reden om het niet alsnog te leren natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je zo enthousiast over latijn bent! Ben er ooit mee begonnen, maar heb het laten vallen in de 5e. Toen ging het niet meer over verhalen, maar gedichten in het latijn. Als toen iets niet mijn interesse had waren het wel gedichten en al helemaal niet in het latijn.
Had blijkbaar het toen niet duidelijk aan mn ouders verteld, want toen het niet meer op mn rapport stond waren ze verrast en niet positief
Maar die opleiding was misschien ook werkgerelateerd? Dat maakt het dan ook weer anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1 opleiding gedaan na mn studie en was dolblij dat ik er weer vanaf was. Dat weer dingen moeten als huiswerk enzo, oh echt verschrikkelijk!! Ik ben daar nog lang niet klaar voor.
Leuk wel hequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef MaJo het volgende:
HuiswerkLeren voor tentamens
Sowieso lezen
Ik ben echt serieus studieverslaafd
![]()
Ja, dat is een nadeel van de volksuniversiteit: er zijn helemaal geen regels of richtlijnen en de docent mag het vak gewoon naar eigen inzicht invullen, in samenspraak met de cursisten. Benieuwd hoe dat bij ons zal gaan. Het is een klein groepje. We gaan het zien. Ik stap er iig positief inquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef Chicolate het volgende:
Mijn ouders hebben een cursus Engels gedaan bij de Volksuniversiteit. Was wel leuk, maar mensen komen al snel niet meer opdagen en lessen werden vaak verzet of vervielen. Hun Engelse spreekvaardigheid (doel van de cursus) werd er niet echt beter van, maar ze vonden het wel leuk om gedaan te hebben.
Wil niet je enthousiasme remmen, maar het duurde bij mij lang voor ik teksten in kerken kon lezen.. Nu kan ik het niet meer omdat ik het nooit meer gebruik (logisch natuurlijk). Maar dat kan ook komen omdat mijn kennis van de bijbel nogal beperkt is en weinig specifieke verhalen ken. Maar je wordt wel beter in andere talen merkte ik, terwijl ik echt geen talenknobbel heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar die opleiding was misschien ook werkgerelateerd? Dat maakt het dan ook weer anders.
Ik wil dit al jaren en heb het gevoel dat er een hele nieuwe wereld voor me opengaat. Niet meer 'oh het betekent iets als .... ', maar echt teksten die je in kerken e.d. ziet gewoon kunnen lezen. En mijn Latijnse muziek meteen snappen zonder de vertaling erbij. Whaah
.
Ik verwacht ook niet dat binnen twee weken te kunnen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wil niet je enthousiasme remmen, maar het duurde bij mij lang voor ik teksten in kerken kon lezen.. Nu kan ik het niet meer omdat ik het nooit meer gebruik (logisch natuurlijk). Maar dat kan ook komen omdat mijn kennis van de bijbel nogal beperkt is en weinig specifieke verhalen ken. Maar je wordt wel beter in andere talen merkte ik, terwijl ik echt geen talenknobbel heb.
Ik vond het vooral lastig dat er vaak geen onderwerp in zinnen wordt gebruikt, aan de uitgang van het werkwoord moet je dat dan zien.
Tof Vikquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, leuk contact gehad met de docent Latijn van de Volksuniversiteit en ik heb me ingeschreven. Woeiiiiiiiiiiii!
Nu ben ik hyper en kan ik me niet meer concentreren op m'n werk en ik moet nog 2,5 uur
.
Ik begin donderdag weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1 opleiding gedaan na mn studie en was dolblij dat ik er weer vanaf was. Dat weer dingen moeten als huiswerk enzo, oh echt verschrikkelijk!! Ik ben daar nog lang niet klaar voor.
Tof!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof Vik
[..]
Ik begin donderdag weerOf in ieder geval is het een cursus ter voorbereiding op een opleiding
Eens kijken of het mij nog lukt. Ze zeggen dat het moeilijker wordt als je ouder wordt.
Tof!! Ik heb een vak bijbels Hebreeuws gevolgd tijdens mijn studie, vond ik ook erg leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je het gaaf vindt om die teksten voortaan te kunnen lezen. Ik kan zelf cyrillisch lezen en ook Hebreeuws (ook nog een hele cursus thuis van liggen maar die moet ik weer eens oppakken) alleen ken ik maar weinig woorden dus dan kan ik de woorden wel lezen maar dan weet ik niet wat het betekent
Wel handig om cyrillisch te kunnen lezen als je in Bulgarije of Servië bent en laat ik naar het laatste land nou volgend jaar weer gaan
Koptisch lijkt mij ook nog wel eens gaaf om te lerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tof!! Ik heb een vak bijbels Hebreeuws gevolgd tijdens mijn studie, vond ik ook erg leuk. Cyrillisch zou ik ook nog wel willen leren. Maar eigenlijk zou ik eerst weer eens mijn Italiaans op moeten pakken voor ik iets nieuws oppak.
Als je nog van uitdagingen houdt, kan ik je spijkerschrift aanraden. Puzzelen voor gevorderden, aldus mijn docent. Wel lastig om zomaar even te volgen though.
Vik, leuk dat je nu echt een cursus gaat doen, gaat waarschijnlijk toch beter dan zelf weer beginnen. Dat merkte ik toen ik vorig jaar 'even' een tekst wilde gaan vertalen, wat is de grammatica toch ver weggezakt.
Gebarentaal kan ik wel (een beetje)quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb altijd gebarentaal willen leren en daar tolk in worden maar op 1 of andere manier is dat nooit wat geworden...
Wat een prachtige foto's An
Tof Vik, leuk dat je er zo enthousiast over bent
Mo, weet niet maar denk dat ik wel weet waar het over gaat.. tût
Eens kijken of quoten weer lukt, zit nu op een andere computerquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tof!! Ik heb een vak bijbels Hebreeuws gevolgd tijdens mijn studie, vond ik ook erg leuk. Cyrillisch zou ik ook nog wel willen leren. Maar eigenlijk zou ik eerst weer eens mijn Italiaans op moeten pakken voor ik iets nieuws oppak.
Als je nog van uitdagingen houdt, kan ik je spijkerschrift aanraden. Puzzelen voor gevorderden, aldus mijn docent. Wel lastig om zomaar even te volgen though.
Vik, leuk dat je nu echt een cursus gaat doen, gaat waarschijnlijk toch beter dan zelf weer beginnen. Dat merkte ik toen ik vorig jaar 'even' een tekst wilde gaan vertalen, wat is de grammatica toch ver weggezakt.
Lichamelijk? je bedoelt gewichttechnisch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor jouw lengte Beessie vind ik het best wel weinig weer.
Hoe gaat het lichaamlijk met je nu?
Vandalen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef the85mc het volgende:
Zit even een break te houden en zie 2 gasten keihard op een automaat beuken omdat er niks uitkwam. Ziet er hilarisch uit omdat ze vol met hun schouder erop rammen (ook omdat het 2 kleine aziaten zijn)...
Haha ze waren te klein om echte vandalen te zijn. Na 5 minuten rammen was het ze gelukt: de opbrengst 4 blauwe schouders en 1 chocoladereepquote:
Haha, dat is tof. Feli!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het pashokje tussentijds moeten verlaten omdat je een kleinere maat broek nodig hebt dan je had gedacht is altijd puick. Heb een nieuwe favoriete winkel gevonden![]()
Kan hij koekjes bakken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik leer voor m'n werk, is dat niet ideaal?
Verder om half vier naar huis gegaan, heerlijk. De rest van e werk komt morgen wel. Nu een kopje thee, en een koekje dat de Duutser gister gebakken had, omdat ik weer thuis kwam.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ze waren te klein om echte vandalen te zijn. Na 5 minuten rammen was het ze gelukt: de opbrengst 4 blauwe schouders en 1 chocoladereep
Je bedoelt klassiek Hebreeuws zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eens kijken of quoten weer lukt, zit nu op een andere computer
Wat voor studie heb je gedaan? Bij Religiestudies waren ook allemaal dat soort vakkenIk heb wel Jodendom en andere religievakken gehad maar geen klassikaal Hebreeuws. Dat kon wel maar dan moest ik 4 dagen in de week, dat vond ik iets teveel naast de twee studies die ik al deed
Ik wil het wel weer oppakken, ik heb een volledige cursus thuisliggen maar ben nooit verder gekomen dan het schrift leren en een paar woordjes
Spijkerschrift lijkt me ook tof jaMaar laat ik eerst maar eens Frans afmaken en dan Hebreeuws
Ja, ze zijn lekker! Hij vertelde er ook bij dat er een halve kilo choco inzat. Dat wou ik niet weten. Straks na het eten nog een stukje zelfgebakken spekkoek!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bedoelt klassiek Hebreeuws zeker?.
En hee, heb je Religiestudies gestudeerd?. Tof! Ik heb in Groningen nog wat bijvakken gedaan bij godsdienstwetenschap
.
Lekker hoor. Geniet er van!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ze zijn lekker! Hij vertelde er ook bij dat er een halve kilo choco inzat. Dat wou ik niet weten. Straks na het eten nog een stukje zelfgebakken spekkoek!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]Nee echt klassikaal
Ik heb voor modern Hebreeuws gekozen. Bijbels Hebreeuws vind ik eigenlijk toffer maar ik dacht meer te hebben aan de moderne vorm. Nu doe ik er echter helemaal niks mee
En lijkt me zo tof om de Bijbel in het Hebreeuws te kunnen lezen
Ik weet wel hoe je " In de beginne" leest en schrijft: Bereshit
En ik heb Religiestudies een jaartje gedaan als derde studieRichting Jodendom. Vandaar het Hebreeuws
Ik bedoel dat ik nooit klassikaal Hebreeuws heb gehad, maar alleen zelfstudie. Dat is ook de reden dat ik er op een gegeven moment mee gestopt ben, ik kon mezelf niet meer motiverenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Klassikaal als in: in een groep onder begeleiding van een docent?Ik ben in de war nu
.
Het lijkt mij juist weer gaaf om de Bijbel in het Latijn te lezen: in princiopo erat Verbum.
Moest het werkwoord niet altijd achteraan? Zegt zij die een 5 had voor het centraal eindexamen Latijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Klassikaal als in: in een groep onder begeleiding van een docent?Ik ben in de war nu
.
Het lijkt mij juist weer gaaf om de Bijbel in het Latijn te lezen: in princiopo erat Verbum.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik had voor de zekerheid nog even gegoogeld of het niet "in principium" moest zijn en toen zag ik het overal op deze plek staanquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moest het werkwoord niet altijd achteraan? Zegt zij die een 5 had voor het centraal eindexamen Latijn
Ik vind het nog steeds jammer dat ik een slechte docent had voor Grieks. Anders had ik, net als mn broertje, het Nieuwe Testament in de originele taal kunnen lezen. Just for the fun of it, omdat ik teksten eigenlijk altijd in hun originele taal wil lezen (zoals ook met romans etc).
Ik ben ook maar een havist hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Soms voel ik me echt een boer tussen alle atheneum en gymnasium mensjes hier
Echt wel... maar dan een boerin met mavoquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Soms voel ik me echt een boer tussen alle atheneum en gymnasium mensjes hier
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je bent ook een heuse boer VaaizMaar dan zéker niet in de ontzettend debiele negatieve zin van het woord die verbannen zou moeten worden
*mavo boks*quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel... maar dan een boerin met mavo
Baas boven baas: VBOquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel... maar dan een boerin met mavo
quote:
Haha, Si! Geprobeerd, koos toch maar voor de horeca. Moest ook van de docent, omdat ik zo goed kon lerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]schoot ineens een mental image te binnen dat jij aan het lassen was
Ocherm, ik zat er zes jaar en dat vond ik al zes jaar te langquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef MaJo het volgende:
Ik heb 8 jaar middelbare school gedaan![]()
5 jaar HAVO, 2 jaar VWO, niet gehaald, 1 jaar staatsexamen, op 1 vak weer niet gehaald
Bij mij was wiskunde helaas verplicht. En ik ben 1 keer blijven zitten en 1 keer gezakt (op één tiendequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nadat ik wiskunde eruit geschopt had, ging ik fluitend de middelbare door. In 6 jaar twee diploma's.
Echt? Bij ons op school moest je echt wel wiskunde kiezen, volgens mij. Alleen had je dan wel de keus tussen wiskunde A en B.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben van voor de tweede fase. Toen kon je zelf je pakket samenstellen. Alleen NL en Eng waren verplicht.
Ik ben ook van voor de Tweede Fase en bij ons was Wiskunde ook verplichtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Bij ons op school moest je echt wel wiskunde kiezen, volgens mij. Alleen had je dan wel de keus tussen wiskunde A en B.
Of vergis ik me nu? Begin aan mezelf te twijfelen...
Oh, misschien was het dan wel per school verschillendquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook van voor de Tweede Fase en bij ons was Wiskunde ook verplichtJe kon inderdaad kiezen tussen A of B of beiden
Bij ons NL, ENG en Wiskundequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef MarMar het volgende:
Wat ik me herinner was bij ons NL en ENG verplicht + 1 vreemde taal (duits of frans dus) en creatieve vakken konden alleen maar als extra vak, ik had tekenen en kunstgeschiedenis als extra vak.
Nadeel hiervan is wel dat ik echt een schizofreen vakkenpakket hadnederlands, engels, frans, biologie, maatschappijleer, economie, handel en tekenen&kunstgeschiedenis. Van alles net niets.
Oudheidkunde. Combi van taal, geschiedenis, archeologie en filosofie van het Middellandse Zeegebied, incl. Oude Nabije Oosten. Hebreeuws deed ik echter gewoon voor de leuk, had toen niet zoveel andere vakken. Je moet één oude taal volgen in het eerste jaar, toen heb ik spijkerschrift gekozen. Grieks en Latijn had ik op de middelbare school al gehad, ik wilde iets andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eens kijken of quoten weer lukt, zit nu op een andere computer
Wat voor studie heb je gedaan? Bij Religiestudies waren ook allemaal dat soort vakkenIk heb wel Jodendom en andere religievakken gehad maar geen klassikaal Hebreeuws. Dat kon wel maar dan moest ik 4 dagen in de week, dat vond ik iets teveel naast de twee studies die ik al deed
Ik wil het wel weer oppakken, ik heb een volledige cursus thuisliggen maar ben nooit verder gekomen dan het schrift leren en een paar woordjes
Spijkerschrift lijkt me ook tof jaMaar laat ik eerst maar eens Frans afmaken en dan Hebreeuws
Zo ongeveer was het vroeger hier ook. Tot de vierde had ik alle vakken, daarna de talen en geschiedenis eruit gemikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:26 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm raar onderwijssysteem daar bij jullie. Wij kregen gewoon van bijna alles (nederlands, frans, engels, duits, wiskunde, bio, chemie, fysica, godsdienst, sport, geschiedenis) basis en dan kiezen voor Latijn/extra taal/Economie/Grieks...
Ik ben de lasser tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]schoot ineens een mental image te binnen dat jij aan het lassen was
Heyhey!quote:
Nee ik zit pas op 25%!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Heyhey!
Hoe gaat het? Is je stage al klaar?
Je klinkt herfstig. Ga lekker douchenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ik zit pas op 25%!
Gaat goed, wel moe. Twijfel of ik heeeel uitgebreid ga douchen en chillen of dat ik een rondje ga rennen. Ik voel mij een beetje ziekjes dus denk het eerste. En misschien nog naar de supermarkt maar geen zinnn.
En ik moet eigenlijk nog een weekboodschappen lijstje maken en voorbereiden voor morgen.
Eerst dan maar douchen denk ikzou misschien vanavond voor het laatst die persoon zien die 3 maanden weg gaat maar dat lukt denk ik even niet.
Dus over het algemeen wel okee, alleen beetje moe, neerslachtig, niet zo fit en spekkig.
En hoe gaat het met jou?
Ik moet er weer even inkomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Perruche het volgende:
wat weinig Li!
Ik heb teveel. Werk was meh en verse bio pasta van de ah is ook meh. Om 9 uur ga ik een rondje rennen en dan neem ik nog lekker yoghurt.
Dat klinkt echt als een hele toffe studiequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oudheidkunde. Combi van taal, geschiedenis, archeologie en filosofie van het Middellandse Zeegebied, incl. Oude Nabije Oosten. Hebreeuws deed ik echter gewoon voor de leuk, had toen niet zoveel andere vakken. Je moet één oude taal volgen in het eerste jaar, toen heb ik spijkerschrift gekozen. Grieks en Latijn had ik op de middelbare school al gehad, ik wilde iets anders.
Als je om de oren geslagen wordt met je 'slechte' pangasius:quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
Dat knoflook/witte wijnazijn/paneermeel sausje op de pangafilet was erg lekkerSowieso viel de panga me niet tegen, dat ga ik wel vaker eten
Elk jaar 1 familie kiezen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Kerst met drie families die allemaal veeleisend zijn, en ook nog eens een kleine 1000 km van elkaar en van ons wonen is best lastig!
Tsja, we zien de families ook al te weinig, en vinden het ook belangrijk ze te zien, want een keer per jaar is te weinig!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Elk jaar 1 familie kiezen?
Of gewoon niet gaan en je eigen kerst maken?
Mijn visie bij dit soort dingen is simpel: feestjes horen leuk te zijn.
Jah snap ik, maar dat hoeft niet per sé met kerst allemaal tegelijk toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tsja, we zien de families ook al te weinig, en vinden het ook belangrijk ze te zien, want een keer per jaar is te weinig!
Wat zij zegt!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
beetje onzin om zelf te stressen om zonodig allebeide kerstdagen bij iedereen te zijn... gewoon niet doen, als ze dat niet snappen zal het vreemd zijn
dat dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
beetje onzin om zelf te stressen om zonodig allebeide kerstdagen bij iedereen te zijn... gewoon niet doen, als ze dat niet snappen zal het vreemd zijn
De banen liggen niet bepaald voor het oprapen neequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een hele toffe studieDoe je nu ook iets in die richting?
Ik wilde vroeger archeoloog worden maar ben dat niet gaan doen omdat het arbeidsperspectief niet zo goed was. Toen ben ik journalistiek gaan studeren, daar is momenteel geen werk in te vinden dus ik had net zo goed wel archeologie kunnen doenMaar inmiddels ligt mijn hart bij de journalistiek, alleen zo jammer dat er zo weinig banen zijn
Ooit word ik miljonairquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De banen liggen niet bepaald voor het oprapen nee.
Ik heb 1,5 jaar in een museum tentoonstellingen gemaakt, maar alles is op projectbasis, dus het hield een keer op. Nu doe ik iets heel anders, wel jammer, maar daar had ik altijd al rekening mee gehouden. Wie weet ooit...
Goed bezig!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog weer even lekker gesport vanavond. Fijn!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen en nu ga ik het nog een keer lezen want ik geloof gewoon niet dat Vik 'Latijns' niet heeft verbeterd.
En Jatje, wij doen ook elke kerst rondje Nederland voor 3 families (slechts 500k). Ik doe dat niet perse voor mezelf, ik weet wel dat alle drie de locaties het heel fijn vinden. Weekenden samen hebben we genoeg andere kansen voor.
Dat was ik waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:23 schreef Viking84 het volgende:
GB, zag ik jou nou net lopen op CS Utrecht of was het je lookalike?
Lol. Je had een lichte jas aan (camelkleurig oid?) en je liep wel vlak langs me op het perron, maar ik dacht dat je het wel niet zou zijn, want in mijn hoofd werk jij niet in Utrechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was ik waarschijnlijk!Heb jou niet gezien, maar goed, ik zou m'n eigen moeder nog niet eens zien op dit tijdstip
.
Kloppen de de verhalen die over panga niet kloppen wel over tilapia?quote:
9 uur is uitslapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef MaJo het volgende:
GoedemorgenIk heb nu al zin in morgen want dan kan ik uitslapen
![]()
Nu welquote:
Ik ben om half 9 opgestaan maar voor mij is dat wel degelijk vroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
9 uur is uitslapenOf ben je al langer wakker?
ja, vorig jaar waren we niet bij m;'n ouders, maar m'n moeder heeft aangegeven dat wel lastig te vinden. en dit is de logische feestdag om iedereen te zien, en dat vinden we allebei ook leuk! het is alleen even puzzelen van hoe of wat...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen en nu ga ik het nog een keer lezen want ik geloof gewoon niet dat Vik 'Latijns' niet heeft verbeterd.
En Jatje, wij doen ook elke kerst rondje Nederland voor 3 families (slechts 500k). Ik doe dat niet perse voor mezelf, ik weet wel dat alle drie de locaties het heel fijn vinden. Weekenden samen hebben we genoeg andere kansen voor.
Ik heb brood en beleg op werk liggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:05 schreef loveli het volgende:
Ergens achter in de kast een blikje ronijn gevonden, vaiz?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof Vik
[..]
Ik begin donderdag weerOf in ieder geval is het een cursus ter voorbereiding op een opleiding
Eens kijken of het mij nog lukt. Ze zeggen dat het moeilijker wordt als je ouder wordt.
Ja, zo'n jas heb ik idd. Werk al 5 jaar in Utrecht!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. Je had een lichte jas aan (camelkleurig oid?) en je liep wel vlak langs me op het perron, maar ik dacht dat je het wel niet zou zijn, want in mijn hoofd werk jij niet in Utrecht(blijkbaar wel dus?).
Je zag er wel goed uit, trouwens!
Volgens mij is noch panga nog tilapia zo slecht. Pak Sigme d'r artikel erbij, verder vind ik niks recents aan "bewijsmateriaal" dat het ongezond is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Kloppen de de verhalen die over panga niet kloppen wel over tilapia?
Goede bekomst.
^^quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind tilapia en panga vaak niet zo lekker. Het smaakt naar grond of zo?
^^ koop het ook niet meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind tilapia en panga vaak niet zo lekker. Het smaakt naar grond of zo?
Ik gebruik dit zout heel vaak:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kruid alles met Mrs. Dash
Superlekker, geen zout en geen MSG! Enige nadeel is dat het alleen in Amerika te krijgen is
Ik vind het op 't werk ook altijd veel moeilijker dan tijdens vakanties enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef LieLie het volgende:
Ik moet er weer even inkomentussendoortjes op het werk blijft lastig..
Martijn eet alleen dat groene zout.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gebruik dit zout heel vaak:
http://www.waddendelicatessen.eu/product.php?id=4
met zout, zonder msg.
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, vrij of werk je thuis vandaag?
Net lijstje gisteren!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindresultaat gister:
O: bak kwark met banaan en honing
T: speculaasje
L: 3 bth: dubbele kaas, 1x jam
T: witte grapefruit
D: spinazielasagne en 2 borden salade
Planning vandaag:
O: bak kwark met banaan en honing
T: speculaasje
L: 3 bth: dubbele kaas, 1x jam
D: ?
Boodschappen-tijd vanaaf.
Bij Vaiz mag 'ie wel zo gesteld worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werken![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij Vaiz mag 'ie wel zo gesteld worden.
Ik snapte dan ook niet wat er fout aan wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij Vaiz mag 'ie wel zo gesteld worden.
Schei uit, af en toe word ik moe van mezelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Lekker bezig, Coco![]()
[..]
Ik snapte dan ook niet wat er fout aan was
Serieus, wat is er fout aan die zin?
Haha, als je em goed leest is het mooi. Lees 'vrij' eens als werkwoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Lekker bezig, Coco![]()
[..]
Ik snapte dan ook niet wat er fout aan was
Serieus, wat is er fout aan die zin?
Thnxquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, als je em goed leest is het mooi. Lees 'vrij' eens als werkwoord
heb wat paginas bekeken, openingspost doorgelezen, dacht dat de link van tom handig zou zijn als iemand nog advies of opzoek was naar wat nieuws. maar nee ik volg de reeks niet echtquote:
Vind niks mis met het verhaal van Tom, alleen worden we zo nu en dan simpel van mensen die hier het evangelie komen vertellen alsof wij van niets weten en liefst ontbijten met cornflakes en magere melk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
heb wat paginas bekeken, openingspost doorgelezen, dacht dat de link van tom handig zou zijn als iemand nog advies of opzoek was naar wat nieuws. maar nee ik volg de reeks niet echt
jaafke, echte naam jor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind niks mis met het verhaal van Tom, alleen worden we zo nu en dan simpel van mensen die hier het evangelie komen vertellen alsof wij van niets weten en liefst ontbijten met cornflakes en magere melk.
Dus ga zitten, neem een kop koffie en stel je voor voordat je alleen een linkdump doet.
Ik ben loveli, heb van mezelf een slanke/gespierde bouw met aanleg voor een suikerbuikje. Voornaamste doel is gezond eten en leven, leuke bijkomstigheid is een slank lijf. Weet inmiddels hoe ik dat moet bereiken (snoep/suikers skippen) en als ik die valkuilen vermijd voel ik me ook een stuk fitter. Verder ben ik ook goed in schoenen en jurkjes kopen.
En wie ben jij?
getsiederrie, paprikasoep als ontbijt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Perruche het volgende:
Ik had laatst paprikasoep als ontbijt en dat is best prima. Vandaag volle yoghurt met dingen en dat is ook prima. Soms eieren en dat is ook lekker. Ontbijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
getsiederrie, paprikasoep als ontbijt.
ik had vandaag volkoren zaden/pitten brood (zelfgemaakt) met hagelslag, en een appel. Lekker!
Dan toch liever paprikasoep als ontbijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]ik kan alles eten als ontbijt. Nasi ofzo, of satesaus.
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, laatst eindelijk 'Lucky Number Slevin' gezien. Wat een toffe film!!![]()
Hebben heel lijstje gemaakt met films die we nog moeten zien en die schijnbaar awesome zijn (films waarvan je wenste dat je ze nog eens voor het eerst zou kunnen zien).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie kat heet Dude en jullie hebben The Big Lebowski niet gezien? Martijn zit ook nog eens op bowlen!!!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
"films waarvan je wenste dat je ze nog eens voor het eerst zou kunnen zien"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]jullie kat heet Dude en jullie hebben The Big Lebowski niet gezien? Martijn zit ook nog eens op bowlen!!!
Welkom, maar je bent meer welkom als je je usericon aanpastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
jaafke, echte naam jor.
21 jaar, geintresseerd in bewegen, eten, en de combinatie ervan, redelijk gespierd gebouwd (aanleg: stevig) mijn doel: behouden en/of verbeteren van mijn huidige vorm.
verder koop ik te veel kleren. eet ik structureel 1 keer per week friet en houd ik van films kijken met mijn vriendin.
De mijne is net klaar. Met slagroom ipv koffiemelk en gezoet met krummelkandis, oftewel fijne bruine kandijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga maar eens een kop koffie drinken, is nodig volgens mij
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
De mijne is net klaar. Met slagroom ipv koffiemelk en gezoet met krummelkandis, oftewel fijne bruine kandij
plunjer? Cafetiere? O.oquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?
nee, maar het klinkt wel grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?
yes. zeker als je teveel haast hebt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee maar oei, dat klinkt minstens zo erg als een ontploffend blikje tomatenpuree!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
helaas welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat Mar zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:32 schreef MarMar het volgende:
+10 voor de filmsmaak van Coco en ohai @ jor
Bialetti.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werken![]()
Op Reddit komen regelmatig van dat soort posts langsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
succes An!
Films
Ik moet trouwens ook weer een nieuw lijstje samenstellen...
Al wel gezien maar Spirited Away sowieso!
Mensen nog aanraders?
*Big Fish & The Prestige schaamteloos kopieert!*
De campingversie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
Cafetiere maakt hele goeie koffie. Wel grove maling kopen (of zelf malen).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie niet! Upquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
Ik niet, want het was idee van vriendjelief om mij op te vrolijken (lekker avondje samen op de bank) omdat ik zo down was (nu niet meer hoor, ik zie zon en wat meevallers gehad). Heb na die film alsnog uitgebreid liggen janken hoor, zelfs de dag erna nog natte oogjes bij de gedachte aan 'mensen die hun leven lang niet de tijd (genomen) hebben om hun dromen achterna te gaan', daar niet vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
GI en GL van cashews is laag, dus zou zeggen goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:49 schreef the85mc het volgende:
Had nog een vraagje over koolhydraten: om koolhydraten te vermijden eten sommigen noten, maar in sommige noten zitten best veel KH's, bijvoorbeeld in cashews. Zijn dat 'goede' koolhydraten of valt dat tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |