Ik bedoel dat ik nooit klassikaal Hebreeuws heb gehad, maar alleen zelfstudie. Dat is ook de reden dat ik er op een gegeven moment mee gestopt ben, ik kon mezelf niet meer motiverenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Klassikaal als in: in een groep onder begeleiding van een docent?Ik ben in de war nu
.
Het lijkt mij juist weer gaaf om de Bijbel in het Latijn te lezen: in princiopo erat Verbum.
Moest het werkwoord niet altijd achteraan? Zegt zij die een 5 had voor het centraal eindexamen Latijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Klassikaal als in: in een groep onder begeleiding van een docent?Ik ben in de war nu
.
Het lijkt mij juist weer gaaf om de Bijbel in het Latijn te lezen: in princiopo erat Verbum.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik had voor de zekerheid nog even gegoogeld of het niet "in principium" moest zijn en toen zag ik het overal op deze plek staanquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moest het werkwoord niet altijd achteraan? Zegt zij die een 5 had voor het centraal eindexamen Latijn
Ik vind het nog steeds jammer dat ik een slechte docent had voor Grieks. Anders had ik, net als mn broertje, het Nieuwe Testament in de originele taal kunnen lezen. Just for the fun of it, omdat ik teksten eigenlijk altijd in hun originele taal wil lezen (zoals ook met romans etc).
Ik ben ook maar een havist hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Soms voel ik me echt een boer tussen alle atheneum en gymnasium mensjes hier
Echt wel... maar dan een boerin met mavoquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Soms voel ik me echt een boer tussen alle atheneum en gymnasium mensjes hier
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je bent ook een heuse boer VaaizMaar dan zéker niet in de ontzettend debiele negatieve zin van het woord die verbannen zou moeten worden
*mavo boks*quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel... maar dan een boerin met mavo
Baas boven baas: VBOquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel... maar dan een boerin met mavo
quote:
Haha, Si! Geprobeerd, koos toch maar voor de horeca. Moest ook van de docent, omdat ik zo goed kon lerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]schoot ineens een mental image te binnen dat jij aan het lassen was
Ocherm, ik zat er zes jaar en dat vond ik al zes jaar te langquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef MaJo het volgende:
Ik heb 8 jaar middelbare school gedaan![]()
5 jaar HAVO, 2 jaar VWO, niet gehaald, 1 jaar staatsexamen, op 1 vak weer niet gehaald
Bij mij was wiskunde helaas verplicht. En ik ben 1 keer blijven zitten en 1 keer gezakt (op één tiendequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nadat ik wiskunde eruit geschopt had, ging ik fluitend de middelbare door. In 6 jaar twee diploma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |