abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117734936
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je het gaaf vindt om die teksten voortaan te kunnen lezen. Ik kan zelf cyrillisch lezen en ook Hebreeuws (ook nog een hele cursus thuis van liggen maar die moet ik weer eens oppakken :@) alleen ken ik maar weinig woorden dus dan kan ik de woorden wel lezen maar dan weet ik niet wat het betekent _O- Wel handig om cyrillisch te kunnen lezen als je in Bulgarije of Servië bent en laat ik naar het laatste land nou volgend jaar weer gaan O+
Tof!! Ik heb een vak bijbels Hebreeuws gevolgd tijdens mijn studie, vond ik ook erg leuk :Y. Cyrillisch zou ik ook nog wel willen leren. Maar eigenlijk zou ik eerst weer eens mijn Italiaans op moeten pakken voor ik iets nieuws oppak.

Als je nog van uitdagingen houdt, kan ik je spijkerschrift aanraden. Puzzelen voor gevorderden, aldus mijn docent O+. Wel lastig om zomaar even te volgen though.

Vik, leuk dat je nu echt een cursus gaat doen, gaat waarschijnlijk toch beter dan zelf weer beginnen. Dat merkte ik toen ik vorig jaar 'even' een tekst wilde gaan vertalen, wat is de grammatica toch ver weggezakt :o.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:08:30 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117734971
Heb altijd gebarentaal willen leren en daar tolk in worden maar op 1 of andere manier is dat nooit wat geworden...

Wat een prachtige foto's An O+

Tof Vik, leuk dat je er zo enthousiast over bent

Mo, weet niet maar denk dat ik wel weet waar het over gaat.. tût
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:11:24 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117735085
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Tof!! Ik heb een vak bijbels Hebreeuws gevolgd tijdens mijn studie, vond ik ook erg leuk :Y. Cyrillisch zou ik ook nog wel willen leren. Maar eigenlijk zou ik eerst weer eens mijn Italiaans op moeten pakken voor ik iets nieuws oppak.

Als je nog van uitdagingen houdt, kan ik je spijkerschrift aanraden. Puzzelen voor gevorderden, aldus mijn docent O+. Wel lastig om zomaar even te volgen though.

Vik, leuk dat je nu echt een cursus gaat doen, gaat waarschijnlijk toch beter dan zelf weer beginnen. Dat merkte ik toen ik vorig jaar 'even' een tekst wilde gaan vertalen, wat is de grammatica toch ver weggezakt :o.
Koptisch lijkt mij ook nog wel eens gaaf om te leren :+.

Zo useless, maar daarom juist :'). Ik vind dode talen interessanter dan levende talen, geloof ik. Ik heb ook nog boeken over middeleeuws Latijn in de kast staan die ik ooit wil kunnen lezen (ik O+ de middeleeuwen). Ben benieuwd hoe dat uiteindelijk verschilt van het klassieke Latijn.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:12:00 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117735112
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb altijd gebarentaal willen leren en daar tolk in worden maar op 1 of andere manier is dat nooit wat geworden...

Wat een prachtige foto's An O+

Tof Vik, leuk dat je er zo enthousiast over bent

Mo, weet niet maar denk dat ik wel weet waar het over gaat.. tût
Gebarentaal kan ik wel (een beetje) :7.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:12:22 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117735134
Voor jouw lengte Beessie vind ik het best wel weinig weer.
Hoe gaat het lichaamlijk met je nu?

Lijst:
O: kwark en vla
T's: halve komkommer, cup a soup kerrie, boterham kaas, grote appel, 200 gr rauwe wortel
L: Kom snert met rookworst/spek/saucijs, 2 boterhammen met 1 gekookt ei en tomaat, beker melk
T's: 4 dropjes, 2 pruimen, peer, blokje choco
D: bloemkool, spinazie, tilapiafilet, aardappelkroketten, mayo en curry
T: zoute stokjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 16:13:48 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117735196
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Eens kijken of quoten weer lukt, zit nu op een andere computer :)

Wat voor studie heb je gedaan? Bij Religiestudies waren ook allemaal dat soort vakken :) Ik heb wel Jodendom en andere religievakken gehad maar geen klassikaal Hebreeuws. Dat kon wel maar dan moest ik 4 dagen in de week, dat vond ik iets teveel naast de twee studies die ik al deed :') Ik wil het wel weer oppakken, ik heb een volledige cursus thuisliggen maar ben nooit verder gekomen dan het schrift leren en een paar woordjes :@

Spijkerschrift lijkt me ook tof ja :D Maar laat ik eerst maar eens Frans afmaken en dan Hebreeuws :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:14:29 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117735222
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor jouw lengte Beessie vind ik het best wel weinig weer.
Hoe gaat het lichaamlijk met je nu?

Lichamelijk? je bedoelt gewichttechnisch?

Ik ben 1,5 maand bezig en ongeveer 7 kg kwijt. (de eerste kg's gingen heel snel). Ik word vooral iets strakker door meer sporten. (volleybalseizoen is weer begonnen).

Nu 82 kg bij 185 cm, dus weer op de goede weg.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117735223
Zit even een break te houden en zie 2 gasten keihard op een automaat beuken omdat er niks uitkwam. Ziet er hilarisch uit omdat ze vol met hun schouder erop rammen (ook omdat het 2 kleine aziaten zijn)...
pi_117735264
Het pashokje tussentijds moeten verlaten omdat je een kleinere maat broek nodig hebt dan je had gedacht is altijd puick. Heb een nieuwe favoriete winkel gevonden :') _O-
Ja doei.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:16:17 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117735296
Jij held! Ik waag me niet meer aan broeken geloof ik :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117735353
Het was zelfs de eerste broek die ik pakte. Wat een wonder. *belt krant*
Ja doei.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:18:10 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117735400
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef the85mc het volgende:
Zit even een break te houden en zie 2 gasten keihard op een automaat beuken omdat er niks uitkwam. Ziet er hilarisch uit omdat ze vol met hun schouder erop rammen (ook omdat het 2 kleine aziaten zijn)...
Vandalen? oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:18:36 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117735424
moet je eens broeken gaan shoppen bij didi of miss-etam oid, is goed voor je zelfvertrouwen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 16:19:53 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117735475
Ik heb trouwens dit recept gevonden voor bij de pangafilet, klinkt wel lekker:

Pangafilet met een overheerlijke knoflooksaus

4 Pangafilets
5 el olijfolie
4 teentjes knoflook uitgeperst
1 1/2 el. witte wijnazijn
1 el appelsap
4 el paneermeel
zout en peper.

Verwarm de oven voor op 150 graden

Bereidingswijze

Verhit de olijfolie en bak hierin de Panga om en om. (is heel snel gaar). Leg de gebakken vis op een schaal en houd warm. Vermeng knoflook met de azijn, appelsap en het paneermeel tot een dikke saus is ontstaan. Maak de saus op smaak met zout en peper. Bestrijk de gebakken vis met een dikke laag saus en laat alles ca. 15 minuten staan. ( om warm te houden: oven op 150 graden en aluminiumfolie over de schaal) Serveer de vis met de saus onmiddellijk nadat de 15 minuten zijn verstreken.

:9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117735476
Ja, en zelfs voor mijn smaak werkelijk te ernstig.
Ja doei.
pi_117735487
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vandalen? oO<
Haha ze waren te klein om echte vandalen te zijn. Na 5 minuten rammen was het ze gelukt: de opbrengst 4 blauwe schouders en 1 chocoladereep :D
pi_117735828
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het pashokje tussentijds moeten verlaten omdat je een kleinere maat broek nodig hebt dan je had gedacht is altijd puick. Heb een nieuwe favoriete winkel gevonden :') _O-
Haha, dat is tof. Feli!

Gister ook wezen shoppen. Hoewel Freud mij mooier vindt in broeken, heb ik een super toffe donkergroene kokerrok gescoord. Erg mooi met enkellaarsjes en een nieuwe zwarte bloese. Ik voelde me net de actrice uit de serie 'body of proof'. Laat de hoge piefjes overleggen maar komen O+
pi_117735837
Ik leer voor m'n werk, is dat niet ideaal?

Verder om half vier naar huis gegaan, heerlijk. De rest van e werk komt morgen wel. Nu een kopje thee, en een koekje dat de Duutser gister gebakken had, omdat ik weer thuis kwam O+ .
pi_117735917
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik leer voor m'n werk, is dat niet ideaal?

Verder om half vier naar huis gegaan, heerlijk. De rest van e werk komt morgen wel. Nu een kopje thee, en een koekje dat de Duutser gister gebakken had, omdat ik weer thuis kwam O+ .
Kan hij koekjes bakken? :D Jij boft *O*
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:29:33 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117735933
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:20 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha ze waren te klein om echte vandalen te zijn. Na 5 minuten rammen was het ze gelukt: de opbrengst 4 blauwe schouders en 1 chocoladereep :D
:')

Vraag dan een congierge zou ik denken!
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:30:29 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117735976
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Eens kijken of quoten weer lukt, zit nu op een andere computer :)

Wat voor studie heb je gedaan? Bij Religiestudies waren ook allemaal dat soort vakken :) Ik heb wel Jodendom en andere religievakken gehad maar geen klassikaal Hebreeuws. Dat kon wel maar dan moest ik 4 dagen in de week, dat vond ik iets teveel naast de twee studies die ik al deed :') Ik wil het wel weer oppakken, ik heb een volledige cursus thuisliggen maar ben nooit verder gekomen dan het schrift leren en een paar woordjes :@

Spijkerschrift lijkt me ook tof ja :D Maar laat ik eerst maar eens Frans afmaken en dan Hebreeuws :D
Je bedoelt klassiek Hebreeuws zeker? :+.
En hee, heb je Religiestudies gestudeerd? O+. Tof! Ik heb in Groningen nog wat bijvakken gedaan bij godsdienstwetenschap :).
Niet meer actief op Fok!
pi_117736004
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Kan hij koekjes bakken? :D Jij boft *O*
Ja, ze zijn lekker! Hij vertelde er ook bij dat er een halve kilo choco inzat. Dat wou ik niet weten. Straks na het eten nog een stukje zelfgebakken spekkoek!
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 16:32:46 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117736075
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt klassiek Hebreeuws zeker? :+.
En hee, heb je Religiestudies gestudeerd? O+. Tof! Ik heb in Groningen nog wat bijvakken gedaan bij godsdienstwetenschap :).
:D Nee echt klassikaal ;) Ik heb voor modern Hebreeuws gekozen. Bijbels Hebreeuws vind ik eigenlijk toffer maar ik dacht meer te hebben aan de moderne vorm. Nu doe ik er echter helemaal niks mee :') En lijkt me zo tof om de Bijbel in het Hebreeuws te kunnen lezen O+ Ik weet wel hoe je " In de beginne" leest en schrijft: Bereshit :D

En ik heb Religiestudies een jaartje gedaan als derde studie :Y Richting Jodendom. Vandaar het Hebreeuws ;)
pi_117736153
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, ze zijn lekker! Hij vertelde er ook bij dat er een halve kilo choco inzat. Dat wou ik niet weten. Straks na het eten nog een stukje zelfgebakken spekkoek!
Lekker hoor. Geniet er van!
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:35:36 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117736216
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D Nee echt klassikaal ;) Ik heb voor modern Hebreeuws gekozen. Bijbels Hebreeuws vind ik eigenlijk toffer maar ik dacht meer te hebben aan de moderne vorm. Nu doe ik er echter helemaal niks mee :') En lijkt me zo tof om de Bijbel in het Hebreeuws te kunnen lezen O+ Ik weet wel hoe je " In de beginne" leest en schrijft: Bereshit :D

En ik heb Religiestudies een jaartje gedaan als derde studie :Y Richting Jodendom. Vandaar het Hebreeuws ;)
:D.

Klassikaal als in: in een groep onder begeleiding van een docent? :P Ik ben in de war nu :').
Het lijkt mij juist weer gaaf om de Bijbel in het Latijn te lezen: in princiopo erat Verbum _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_117736255
Cacas contingit!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117736461
Latijn en Grieks, ik heb er nog nachtmerries over (dat ik zonder te leren examen moet doen). :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 16:42:02 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117736550
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klassikaal als in: in een groep onder begeleiding van een docent? :P Ik ben in de war nu :').
Het lijkt mij juist weer gaaf om de Bijbel in het Latijn te lezen: in princiopo erat Verbum _O-.
Ik bedoel dat ik nooit klassikaal Hebreeuws heb gehad, maar alleen zelfstudie. Dat is ook de reden dat ik er op een gegeven moment mee gestopt ben, ik kon mezelf niet meer motiveren :@
pi_117736738
Latijns was op de middelbare school ook écht mijn ding niet :D Heb het in de 2e nog gevolgd, en heb 't op 't einde van dat jaar laten vallen. Geen moment spijt van gehad :D

Eerder jammer dat ik niet meer heb gedaan voor natuurkunde of wiskunde B. Op de middelbare geloofde ik gewoon dat dat echt 'te moeilijk' was. Erop terugkijkend waren dat vakken waar ik ineens een beetje voor moest studeren, en ik denk dat ik daarvan ben geschrokken ofzo :')
pi_117736834
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moest het werkwoord niet altijd achteraan? Zegt zij die een 5 had voor het centraal eindexamen Latijn

Ik vind het nog steeds jammer dat ik een slechte docent had voor Grieks. Anders had ik, net als mn broertje, het Nieuwe Testament in de originele taal kunnen lezen :P. Just for the fun of it, omdat ik teksten eigenlijk altijd in hun originele taal wil lezen (zoals ook met romans etc).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:49:21 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117736914
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Moest het werkwoord niet altijd achteraan? Zegt zij die een 5 had voor het centraal eindexamen Latijn

Ik vind het nog steeds jammer dat ik een slechte docent had voor Grieks. Anders had ik, net als mn broertje, het Nieuwe Testament in de originele taal kunnen lezen :P. Just for the fun of it, omdat ik teksten eigenlijk altijd in hun originele taal wil lezen (zoals ook met romans etc).
Ja, dat dacht ik ook, maar ik had voor de zekerheid nog even gegoogeld of het niet "in principium" moest zijn en toen zag ik het overal op deze plek staan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_117736940
Soms voel ik me echt een boer tussen alle atheneum en gymnasium mensjes hier :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117736974
Maar je bent ook een heuse boer Vaaiz O+ Maar dan zéker niet in de ontzettend debiele negatieve zin van het woord die verbannen zou moeten worden :{w
Ja doei.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:50:30 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117736978
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben ook maar een havist hoor :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:51:58 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117737051
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Echt wel... maar dan een boerin met mavo :')
pi_117737187
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je bent ook een heuse boer Vaaiz O+ Maar dan zéker niet in de ontzettend debiele negatieve zin van het woord die verbannen zou moeten worden :{w
:D thx!
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

*mavo boks*
En daar heb ik zelfs nog 5jr over gedaan :')
pi_117737335
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Baas boven baas: VBO :')
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:58:03 #138
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_117737370
Zes jaar Latijn gedaan, vooral grammatica is echt helemaal weg. Ik vond het eigenlijk enkel leuk voor de culturele lessen erbij...

En bijstuderen, tjah ik ben nog aan het 'studeren' al noemt het dan wel werken... Wel volgend jaar mijn medisch engels eens opfrissen voor Zuid-Afrika, en waarschijnlijk jaar daarna mijn frans voor in Brussel... Ik heb absoluut geen talenknobbel! *gruwel*
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_117737416
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Baas boven baas: VBO :')
:D schoot ineens een mental image te binnen dat jij aan het lassen was :')
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:59:26 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117737431
Homo sapiens non urinat in ventum! oO<
pi_117737447
Niet in het openbaar pissen?
Ah, niet tegen de wind in pissen :+
pi_117737572
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D schoot ineens een mental image te binnen dat jij aan het lassen was :')
Haha, Si! Geprobeerd, koos toch maar voor de horeca. Moest ook van de docent, omdat ik zo goed kon leren :')

Mjah, foutje van mijn ouders flink goed gemaakt :+
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 17:06:41 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117737753
Ik heb 8 jaar middelbare school gedaan *O* :') 5 jaar HAVO, 2 jaar VWO, niet gehaald, 1 jaar staatsexamen, op 1 vak weer niet gehaald :')
pi_117737932
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef MaJo het volgende:
Ik heb 8 jaar middelbare school gedaan *O* :') 5 jaar HAVO, 2 jaar VWO, niet gehaald, 1 jaar staatsexamen, op 1 vak weer niet gehaald :')
Ocherm, ik zat er zes jaar en dat vond ik al zes jaar te lang :P

Niet de leukste tijd uit mijn leven to say the least :')
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:31:03 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117738832
Nadat ik wiskunde eruit geschopt had, ging ik fluitend de middelbare door. In 6 jaar twee diploma's :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117739171
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nadat ik wiskunde eruit geschopt had, ging ik fluitend de middelbare door. In 6 jaar twee diploma's :).
Bij mij was wiskunde helaas verplicht. En ik ben 1 keer blijven zitten en 1 keer gezakt (op één tiende ;( ), ook 8 jaar over mijn VWO gedaan dus. :')

Lijstje tot nu toe, heb m'n avondeten net op wegens heel erg honger toen ik thuis kwam :+

O: boterham pindakaas
T: griekse yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen snijworst
T: sinaasappel, één of ander organic chocolate chip cookie
D: kom champignonsoep, bord salade (veldsla, komkommer, avocado, gerookte kip, ei)

Vanavond sowieso nog een banaantje en verder kijk ik wel even.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117739358
? Kon je wiskunde eruit knikkeren?
Ik ben echt een beta. heb echt talent voor natuurkunde, van wiskunde bak ik niet zoveel. Ik vind talen wel leuk, maar ben geen natuurtalent.. Vond het maar stom dat frans en duits vanaf de 4e passief werd, dus alleen luisteren en lezen. Daar heb je geen ruk aan. Ik kan in frankrijk wel alles lezen en begrijpen als ze praten, maar terugpraten doe ik in engels. :')
Vond mijn duitse leraar mooi: op leertentamens altijd onvoldoende, op luistertoetsen minimaal een 8 :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:43:35 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117739389
Oh, als ik wiskunde eindexamen had moeten doen, zat ik nu nog op de middelbare school.
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:44:26 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117739423
Ik ben van voor de tweede fase. Toen kon je zelf je pakket samenstellen. Alleen NL en Eng waren verplicht.
pi_117739513
Jah je kon wiskunde eruit knikkeren, goddank anders had ik waarschijnlijk nu nog op de middelbare school gezeten :')

Kon er uren voor zitten en dan nog haalde ik niet hoger dan een 4 op wiskunde.. (hoofd)rekenen lukt me prima, maar zodra er formules bij komen heb ik een soort van blinde vlek.. daar kan ik helemaal niets mee.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')