Jawel hoor! Geen problemen mee!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt later deze maand of in november in de bios. Of kijk jij geen boekverfilmingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ga de ene week 3 dagen, de andere week 4 dagen werken. Ik hoop maar dat het te doen is. 4 dagen lijkt me nu best veel, maar we zullen zien. Ik begin iig met een 3-daagse weekquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Glitterbeer
Aw Phaidra! Hoeveel dagen ga je werken?
Fijn dat je je beter voeltDan komt het met eten vast ook weer in orde
Ik heb net ontbeten met havermout met amandelmelk, appel, kaneel, rozijnen, gojibesjes en lijnzaad, goed te doen!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. De storm is weer gaan liggen. Wat een drama's!
Maar Mr.Mo is nu als het goed is deze week ECHT ECHT ECHT van de studie af dus dan heeft hij ook niets meer om over te liegen.. hoop ik__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeh. Geen leuke dingen
Hopelijk snel allemaal klaar dan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, verre van, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb ook werkelijk waar geen traan gelatenwaar ik me eigenlijk nog het slechtste over voel, zelfs niet toen hij zei dat we er maar 'n eind aan moesten maken
was vooral helemaal perplex, denk ik. Maar vooruit kijken en positief denken en de tegenspoed in "in voor en tegenspoed" maar zien als een uitdaging.

Ik denk dat ik ook een stukje gemist heb, maar boequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, verre van, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb ook werkelijk waar geen traan gelatenwaar ik me eigenlijk nog het slechtste over voel, zelfs niet toen hij zei dat we er maar 'n eind aan moesten maken
was vooral helemaal perplex, denk ik. Maar vooruit kijken en positief denken en de tegenspoed in "in voor en tegenspoed" maar zien als een uitdaging.
Jep! Hij is op vrijdag vrij als ik mijn 4-daagse week heb. Heeft hij ook een dagje met de mini, zonder dat ik over zijn schouder mee kijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 dagen lijkt me ideaal met een mini, Phaidra!Succes enzo. Gaat je mister eigenlijk ook minder werken? </Aagje>
![]()
zwangerschapsgeneuzel maar ff in spoilerquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef Phaidra het volgende:
Skoap, wat rot van de keelpijn! Ik weet verder ook niets meer, behalve bakken thee met honing, veel dropjes als je bloeddruk dat toelaat en misschien ijsklontjes sabbelen? Hielp mij wel goed toen ik keelontsteking had. Anders misschien langs de dokter, wie weet kan je een antibioticakuurtje krijgen en ben je er snel vanaf.
Beterschap!
Nog maar 10 dagen tot D-day he?Spannend!! Hoe gaat het verder met de buik enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja, dat is 't een beetje. Ik weet dat hij het niet 'expres' doet en het er vooral zelf heel moeilijk mee heeft, zich er voor schaamt en daarom het mij ook niet vertelt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Phaidra het volgende:
Pfoe Mo, sterkte. Lijkt me idd heel moeilijk om je geliefde zo te zien en zo weinig te kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |