Bialetti.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werken![]()
Op Reddit komen regelmatig van dat soort posts langsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
succes An!
Films
Ik moet trouwens ook weer een nieuw lijstje samenstellen...
Al wel gezien maar Spirited Away sowieso!
Mensen nog aanraders?
*Big Fish & The Prestige schaamteloos kopieert!*
De campingversie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
Cafetiere maakt hele goeie koffie. Wel grove maling kopen (of zelf malen).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie niet! Upquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
Ik niet, want het was idee van vriendjelief om mij op te vrolijken (lekker avondje samen op de bank) omdat ik zo down was (nu niet meer hoor, ik zie zon en wat meevallers gehad). Heb na die film alsnog uitgebreid liggen janken hoor, zelfs de dag erna nog natte oogjes bij de gedachte aan 'mensen die hun leven lang niet de tijd (genomen) hebben om hun dromen achterna te gaan', daar niet vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |