Dat klinkt echt als een hele toffe studiequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oudheidkunde. Combi van taal, geschiedenis, archeologie en filosofie van het Middellandse Zeegebied, incl. Oude Nabije Oosten. Hebreeuws deed ik echter gewoon voor de leuk, had toen niet zoveel andere vakken. Je moet één oude taal volgen in het eerste jaar, toen heb ik spijkerschrift gekozen. Grieks en Latijn had ik op de middelbare school al gehad, ik wilde iets anders.
Als je om de oren geslagen wordt met je 'slechte' pangasius:quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
Dat knoflook/witte wijnazijn/paneermeel sausje op de pangafilet was erg lekkerSowieso viel de panga me niet tegen, dat ga ik wel vaker eten
Elk jaar 1 familie kiezen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Kerst met drie families die allemaal veeleisend zijn, en ook nog eens een kleine 1000 km van elkaar en van ons wonen is best lastig!
Tsja, we zien de families ook al te weinig, en vinden het ook belangrijk ze te zien, want een keer per jaar is te weinig!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Elk jaar 1 familie kiezen?
Of gewoon niet gaan en je eigen kerst maken?
Mijn visie bij dit soort dingen is simpel: feestjes horen leuk te zijn.
Jah snap ik, maar dat hoeft niet per sé met kerst allemaal tegelijk toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tsja, we zien de families ook al te weinig, en vinden het ook belangrijk ze te zien, want een keer per jaar is te weinig!
Wat zij zegt!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
beetje onzin om zelf te stressen om zonodig allebeide kerstdagen bij iedereen te zijn... gewoon niet doen, als ze dat niet snappen zal het vreemd zijn
dat dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
beetje onzin om zelf te stressen om zonodig allebeide kerstdagen bij iedereen te zijn... gewoon niet doen, als ze dat niet snappen zal het vreemd zijn
De banen liggen niet bepaald voor het oprapen neequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een hele toffe studieDoe je nu ook iets in die richting?
Ik wilde vroeger archeoloog worden maar ben dat niet gaan doen omdat het arbeidsperspectief niet zo goed was. Toen ben ik journalistiek gaan studeren, daar is momenteel geen werk in te vinden dus ik had net zo goed wel archeologie kunnen doenMaar inmiddels ligt mijn hart bij de journalistiek, alleen zo jammer dat er zo weinig banen zijn
Ooit word ik miljonairquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De banen liggen niet bepaald voor het oprapen nee.
Ik heb 1,5 jaar in een museum tentoonstellingen gemaakt, maar alles is op projectbasis, dus het hield een keer op. Nu doe ik iets heel anders, wel jammer, maar daar had ik altijd al rekening mee gehouden. Wie weet ooit...
Goed bezig!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog weer even lekker gesport vanavond. Fijn!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen en nu ga ik het nog een keer lezen want ik geloof gewoon niet dat Vik 'Latijns' niet heeft verbeterd.
En Jatje, wij doen ook elke kerst rondje Nederland voor 3 families (slechts 500k). Ik doe dat niet perse voor mezelf, ik weet wel dat alle drie de locaties het heel fijn vinden. Weekenden samen hebben we genoeg andere kansen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |