Dat was ik waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:23 schreef Viking84 het volgende:
GB, zag ik jou nou net lopen op CS Utrecht of was het je lookalike?
Lol. Je had een lichte jas aan (camelkleurig oid?) en je liep wel vlak langs me op het perron, maar ik dacht dat je het wel niet zou zijn, want in mijn hoofd werk jij niet in Utrechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was ik waarschijnlijk!Heb jou niet gezien, maar goed, ik zou m'n eigen moeder nog niet eens zien op dit tijdstip
.
Kloppen de de verhalen die over panga niet kloppen wel over tilapia?quote:
9 uur is uitslapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef MaJo het volgende:
GoedemorgenIk heb nu al zin in morgen want dan kan ik uitslapen
![]()
Nu welquote:
Ik ben om half 9 opgestaan maar voor mij is dat wel degelijk vroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
9 uur is uitslapenOf ben je al langer wakker?
ja, vorig jaar waren we niet bij m;'n ouders, maar m'n moeder heeft aangegeven dat wel lastig te vinden. en dit is de logische feestdag om iedereen te zien, en dat vinden we allebei ook leuk! het is alleen even puzzelen van hoe of wat...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef anna82 het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen en nu ga ik het nog een keer lezen want ik geloof gewoon niet dat Vik 'Latijns' niet heeft verbeterd.
En Jatje, wij doen ook elke kerst rondje Nederland voor 3 families (slechts 500k). Ik doe dat niet perse voor mezelf, ik weet wel dat alle drie de locaties het heel fijn vinden. Weekenden samen hebben we genoeg andere kansen voor.
Ik heb brood en beleg op werk liggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:05 schreef loveli het volgende:
Ergens achter in de kast een blikje ronijn gevonden, vaiz?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof Vik
[..]
Ik begin donderdag weerOf in ieder geval is het een cursus ter voorbereiding op een opleiding
Eens kijken of het mij nog lukt. Ze zeggen dat het moeilijker wordt als je ouder wordt.
Ja, zo'n jas heb ik idd. Werk al 5 jaar in Utrecht!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. Je had een lichte jas aan (camelkleurig oid?) en je liep wel vlak langs me op het perron, maar ik dacht dat je het wel niet zou zijn, want in mijn hoofd werk jij niet in Utrecht(blijkbaar wel dus?).
Je zag er wel goed uit, trouwens!
Volgens mij is noch panga nog tilapia zo slecht. Pak Sigme d'r artikel erbij, verder vind ik niks recents aan "bewijsmateriaal" dat het ongezond is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Kloppen de de verhalen die over panga niet kloppen wel over tilapia?
Goede bekomst.
^^quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind tilapia en panga vaak niet zo lekker. Het smaakt naar grond of zo?
^^ koop het ook niet meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind tilapia en panga vaak niet zo lekker. Het smaakt naar grond of zo?
Ik gebruik dit zout heel vaak:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kruid alles met Mrs. Dash
Superlekker, geen zout en geen MSG! Enige nadeel is dat het alleen in Amerika te krijgen is
Ik vind het op 't werk ook altijd veel moeilijker dan tijdens vakanties enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef LieLie het volgende:
Ik moet er weer even inkomentussendoortjes op het werk blijft lastig..
Martijn eet alleen dat groene zout.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gebruik dit zout heel vaak:
http://www.waddendelicatessen.eu/product.php?id=4
met zout, zonder msg.
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, vrij of werk je thuis vandaag?
Net lijstje gisteren!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindresultaat gister:
O: bak kwark met banaan en honing
T: speculaasje
L: 3 bth: dubbele kaas, 1x jam
T: witte grapefruit
D: spinazielasagne en 2 borden salade
Planning vandaag:
O: bak kwark met banaan en honing
T: speculaasje
L: 3 bth: dubbele kaas, 1x jam
D: ?
Boodschappen-tijd vanaaf.
Bij Vaiz mag 'ie wel zo gesteld worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werken![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij Vaiz mag 'ie wel zo gesteld worden.
Ik snapte dan ook niet wat er fout aan wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij Vaiz mag 'ie wel zo gesteld worden.
Schei uit, af en toe word ik moe van mezelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Lekker bezig, Coco![]()
[..]
Ik snapte dan ook niet wat er fout aan was
Serieus, wat is er fout aan die zin?
Haha, als je em goed leest is het mooi. Lees 'vrij' eens als werkwoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Lekker bezig, Coco![]()
[..]
Ik snapte dan ook niet wat er fout aan was
Serieus, wat is er fout aan die zin?
Thnxquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, als je em goed leest is het mooi. Lees 'vrij' eens als werkwoord
heb wat paginas bekeken, openingspost doorgelezen, dacht dat de link van tom handig zou zijn als iemand nog advies of opzoek was naar wat nieuws. maar nee ik volg de reeks niet echtquote:
Vind niks mis met het verhaal van Tom, alleen worden we zo nu en dan simpel van mensen die hier het evangelie komen vertellen alsof wij van niets weten en liefst ontbijten met cornflakes en magere melk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
heb wat paginas bekeken, openingspost doorgelezen, dacht dat de link van tom handig zou zijn als iemand nog advies of opzoek was naar wat nieuws. maar nee ik volg de reeks niet echt
jaafke, echte naam jor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind niks mis met het verhaal van Tom, alleen worden we zo nu en dan simpel van mensen die hier het evangelie komen vertellen alsof wij van niets weten en liefst ontbijten met cornflakes en magere melk.
Dus ga zitten, neem een kop koffie en stel je voor voordat je alleen een linkdump doet.
Ik ben loveli, heb van mezelf een slanke/gespierde bouw met aanleg voor een suikerbuikje. Voornaamste doel is gezond eten en leven, leuke bijkomstigheid is een slank lijf. Weet inmiddels hoe ik dat moet bereiken (snoep/suikers skippen) en als ik die valkuilen vermijd voel ik me ook een stuk fitter. Verder ben ik ook goed in schoenen en jurkjes kopen.
En wie ben jij?
getsiederrie, paprikasoep als ontbijt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Perruche het volgende:
Ik had laatst paprikasoep als ontbijt en dat is best prima. Vandaag volle yoghurt met dingen en dat is ook prima. Soms eieren en dat is ook lekker. Ontbijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
getsiederrie, paprikasoep als ontbijt.
ik had vandaag volkoren zaden/pitten brood (zelfgemaakt) met hagelslag, en een appel. Lekker!
Dan toch liever paprikasoep als ontbijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]ik kan alles eten als ontbijt. Nasi ofzo, of satesaus.
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, laatst eindelijk 'Lucky Number Slevin' gezien. Wat een toffe film!!![]()
Hebben heel lijstje gemaakt met films die we nog moeten zien en die schijnbaar awesome zijn (films waarvan je wenste dat je ze nog eens voor het eerst zou kunnen zien).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie kat heet Dude en jullie hebben The Big Lebowski niet gezien? Martijn zit ook nog eens op bowlen!!!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
"films waarvan je wenste dat je ze nog eens voor het eerst zou kunnen zien"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]jullie kat heet Dude en jullie hebben The Big Lebowski niet gezien? Martijn zit ook nog eens op bowlen!!!
Welkom, maar je bent meer welkom als je je usericon aanpastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:16 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
jaafke, echte naam jor.
21 jaar, geintresseerd in bewegen, eten, en de combinatie ervan, redelijk gespierd gebouwd (aanleg: stevig) mijn doel: behouden en/of verbeteren van mijn huidige vorm.
verder koop ik te veel kleren. eet ik structureel 1 keer per week friet en houd ik van films kijken met mijn vriendin.
De mijne is net klaar. Met slagroom ipv koffiemelk en gezoet met krummelkandis, oftewel fijne bruine kandijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga maar eens een kop koffie drinken, is nodig volgens mij
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
De mijne is net klaar. Met slagroom ipv koffiemelk en gezoet met krummelkandis, oftewel fijne bruine kandij
plunjer? Cafetiere? O.oquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?
nee, maar het klinkt wel grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kennen jullie dat? de plunjer van je cafetiere naar beneden drukken en een bruingevlekte keuken?
yes. zeker als je teveel haast hebt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee maar oei, dat klinkt minstens zo erg als een ontploffend blikje tomatenpuree!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
helaas welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat Mar zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:32 schreef MarMar het volgende:
+10 voor de filmsmaak van Coco en ohai @ jor
Bialetti.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo dan! Een duidelijk voorbeeld van hoe je dus eigenlijk niet met samengestelde zinnen moet werken![]()
Op Reddit komen regelmatig van dat soort posts langsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
succes An!
Films
Ik moet trouwens ook weer een nieuw lijstje samenstellen...
Al wel gezien maar Spirited Away sowieso!
Mensen nog aanraders?
*Big Fish & The Prestige schaamteloos kopieert!*
De campingversie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, cafetiere issues, waar moet ik op letten als ik er eentje koop? Of moet ik wat anders kopen voor fatsoenlijke koffie (nespresso ofzo heb ik geen zin in).
Cafetiere maakt hele goeie koffie. Wel grove maling kopen (of zelf malen).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie niet! Upquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
Ik niet, want het was idee van vriendjelief om mij op te vrolijken (lekker avondje samen op de bank) omdat ik zo down was (nu niet meer hoor, ik zie zon en wat meevallers gehad). Heb na die film alsnog uitgebreid liggen janken hoor, zelfs de dag erna nog natte oogjes bij de gedachte aan 'mensen die hun leven lang niet de tijd (genomen) hebben om hun dromen achterna te gaan', daar niet vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
die heb ik al gezien, Chico
ik heb ook een traantje gelaten bij up...
*My Neighbour Totoro en Our idiot brother erbij zet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |