Lijkt me tof, veel plezier!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Discussie/seminars voor "Introduction to Human Geography" over Nationalisme. Vind 't best spannend, maar heb wel 'n idee van hoe ik 't aan wil gaan pakken (dat scheelt).. gelukkig is 't pas om 17.15uur
Oh dat boek ben ik net in begonnen. (Perks of being a wallflower) Ik wist niet dat er een film van was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
PAC-festival![]()
![]()
Amour![]()
The perks of being a wallflower
Jagten![]()
Komt later deze maand of in november in de biosquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh dat boek ben ik net in begonnen. (Perks of being a wallflower) Ik wist niet dat er een film van was.
Jawel hoor! Geen problemen mee!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt later deze maand of in november in de bios. Of kijk jij geen boekverfilmingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ga de ene week 3 dagen, de andere week 4 dagen werken. Ik hoop maar dat het te doen is. 4 dagen lijkt me nu best veel, maar we zullen zien. Ik begin iig met een 3-daagse weekquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Glitterbeer
Aw Phaidra! Hoeveel dagen ga je werken?
Fijn dat je je beter voeltDan komt het met eten vast ook weer in orde
Ik heb net ontbeten met havermout met amandelmelk, appel, kaneel, rozijnen, gojibesjes en lijnzaad, goed te doen!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. De storm is weer gaan liggen. Wat een drama's!
Maar Mr.Mo is nu als het goed is deze week ECHT ECHT ECHT van de studie af dus dan heeft hij ook niets meer om over te liegen.. hoop ik__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeh. Geen leuke dingen
Hopelijk snel allemaal klaar dan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, verre van, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb ook werkelijk waar geen traan gelatenwaar ik me eigenlijk nog het slechtste over voel, zelfs niet toen hij zei dat we er maar 'n eind aan moesten maken
was vooral helemaal perplex, denk ik. Maar vooruit kijken en positief denken en de tegenspoed in "in voor en tegenspoed" maar zien als een uitdaging.
Ik denk dat ik ook een stukje gemist heb, maar boequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, verre van, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb ook werkelijk waar geen traan gelatenwaar ik me eigenlijk nog het slechtste over voel, zelfs niet toen hij zei dat we er maar 'n eind aan moesten maken
was vooral helemaal perplex, denk ik. Maar vooruit kijken en positief denken en de tegenspoed in "in voor en tegenspoed" maar zien als een uitdaging.
Jep! Hij is op vrijdag vrij als ik mijn 4-daagse week heb. Heeft hij ook een dagje met de mini, zonder dat ik over zijn schouder mee kijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 dagen lijkt me ideaal met een mini, Phaidra!Succes enzo. Gaat je mister eigenlijk ook minder werken? </Aagje>
![]()
zwangerschapsgeneuzel maar ff in spoilerquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef Phaidra het volgende:
Skoap, wat rot van de keelpijn! Ik weet verder ook niets meer, behalve bakken thee met honing, veel dropjes als je bloeddruk dat toelaat en misschien ijsklontjes sabbelen? Hielp mij wel goed toen ik keelontsteking had. Anders misschien langs de dokter, wie weet kan je een antibioticakuurtje krijgen en ben je er snel vanaf.
Beterschap!
Nog maar 10 dagen tot D-day he?Spannend!! Hoe gaat het verder met de buik enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja, dat is 't een beetje. Ik weet dat hij het niet 'expres' doet en het er vooral zelf heel moeilijk mee heeft, zich er voor schaamt en daarom het mij ook niet vertelt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Phaidra het volgende:
Pfoe Mo, sterkte. Lijkt me idd heel moeilijk om je geliefde zo te zien en zo weinig te kunnen doen.
Ik weet niet of het goedkoop genoeg is, maar ze hebben elke dag 3 bestemmingen goedkoop bij transavia, er zijn de laatste tijd heel veel leuke deals bij het travel-deel van groupon (maar dat is wel weer vanaf NL) en travelbird heeft ook regelmatige leuke acties. Al weet ik niet of deze dingen ook vanuit GB tellenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Maar genoeg over mijn getrouwde leven en de problemen hierin![]()
Nu weer de leuke dingen:
Eens zien of we binnenkort ergens een (goedkoop) weekendje weg kunnen, al is 't maar één nacht. Naar Wales of Lake District ofzo. Nadat ik zag dat aurum ook lekker paar daagjes weg gaat op den Facebooks dacht ik "ik wil oooook"![]()
Heel verhaal getypt, blijft de computer hangen en is mijn reactie wegquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef An24 het volgende:
MaJo: ik ben ff spuit elf![]()
Toen ik door kreeg dat mijn ziekte mijn lijf ging overheersen, bleek het ook hier erg moeilijk om een nieuw patroon te vinden. Ik kon minder bewegen, maar had nog niet door dat ik daardoor ook minder moest gaan eten en vooral minder carbs. Maar goed ik liep 30 km in de week hard en fitnesste nog twee keer per week. Daarna een tijd weinig tot niets.
De tips die je tot nu toe hebt gekregen zijn ook erg goed voor je. Iedereen heeft zich hier wel eens aangevallen gevoeld, maar meestal komt het omdat je dan kritiek hebt op jezelf, niet door de informatie die anderen geven. Als meningen nogal verschillen, komt het doordat ieder lichaam anders werkt en dus de aanpak ook. Kijk gewoon wat voor je ziekte en je lijf het beste werkt. Een andere tip is nog om te berekenen hoeveel energie je verbruikt nu je ziek bent en minder beweegt en daar je eetpatroon op te baseren. Dit is wel een goede:
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
Succes!
Ehlers Danlos. Inmiddels heb ik het onder controle, met goed eten en drie keer per week yoga. Maar het is even zoeken. Ik kreeg mijn officiele diagnose in 2006, 2008 en in 2012quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel verhaal getypt, blijft de computer hangen en is mijn reactie wegDus nog maar een keer:
Ik vind het zo lief hoe jullie allemaal met me meedenkenWeer een totaal andere reactie dan gisteren, ben momenteel echt een soort emotioneel wrak
![]()
Bedankt voor de site, ik ga het later even checkenWat voor ziekte heb jij? En heb je je leven er nu goed op aan weten te passen? Het klopt dat ik nog erg moet wennen aan alles, naast het anders inrichten van mijn leven moet ik ook naar dingen kijken als mijn eetpatroon en beweging. Ik heb de diagnose in mei gekregen en het is dus nog vrij vers. Maar het is al heel wat dat ik aan het sporten ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freud wilde nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof An! Strand-achtig en beessies![]()
OtterfotoHad Freud eigenlijk naast je moeten drijven, konden jullie handjes vast houden net als otters
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef An24 het volgende:
Zoals beloofd wat vakantiefoto's.
Natuurlijk wel in een spoiler, omdat niet iedereen het wil zien
Wow ziet er gaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dankquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
Nou ja vreemd, als ik een hele nieuwe reactie type dan lukt het wel
Maar goed, het was niet een hele boeiende reactie. Wilde alleen zeggen dat ik nooit van ED had gehoord maar dat het me heftig lijkt en dat het fijn is dat je er nu goed mee kunt leven
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef An24 het volgende:
Zoals beloofd wat vakantiefoto's.
Natuurlijk wel in een spoiler, omdat niet iedereen het wil zien
Supercool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank![]()
Haha Vaiz: we hebben niet eens onze camera's meegenomen, gewoon een kleine snapshot cam. Geen zin in het gesjouw en we gingen toch niet op doorreis![]()
En dank allen...het was tof
Leuk om te zien dat je zo enthousiast over latijn bent! Ben er ooit mee begonnen, maar heb het laten vallen in de 5e. Toen ging het niet meer over verhalen, maar gedichten in het latijn. Als toen iets niet mijn interesse had waren het wel gedichten en al helemaal niet in het latijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, leuk contact gehad met de docent Latijn van de Volksuniversiteit en ik heb me ingeschreven. Woeiiiiiiiiiiii!
Nu ben ik hyper en kan ik me niet meer concentreren op m'n werk en ik moet nog 2,5 uur
.
Ik doe nu al een opleiding, maar die is relevant in het kader van werk en cv building en ik wil gewoon een hobby hebben, iets dat niet direct nuttig is voor m'n loopbaan enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik kan hier blijkbaar niet op iemand reageren want dan blijft mijn computer hangen
@Viking: wat tof! Ik herken dat wel hoor, ben echt een studeer en cursus verslaafdeHeb 2 opleidingen afgerond, eentje niet, doe nu een cursus Frans en wil weer een opleiding naast mijn werk gaan doen: Grafisch Vormgeven
Ja, ik roep altijd dat ik het gehad had willen hebben op de middelbare school, maar iets niet gehad hebben op de middelbare school, is geen reden om het niet alsnog te leren natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je zo enthousiast over latijn bent! Ben er ooit mee begonnen, maar heb het laten vallen in de 5e. Toen ging het niet meer over verhalen, maar gedichten in het latijn. Als toen iets niet mijn interesse had waren het wel gedichten en al helemaal niet in het latijn.
Had blijkbaar het toen niet duidelijk aan mn ouders verteld, want toen het niet meer op mn rapport stond waren ze verrast en niet positief
Maar die opleiding was misschien ook werkgerelateerd? Dat maakt het dan ook weer anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1 opleiding gedaan na mn studie en was dolblij dat ik er weer vanaf was. Dat weer dingen moeten als huiswerk enzo, oh echt verschrikkelijk!! Ik ben daar nog lang niet klaar voor.
Leuk wel hequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef MaJo het volgende:
HuiswerkLeren voor tentamens
Sowieso lezen
Ik ben echt serieus studieverslaafd
![]()
Ja, dat is een nadeel van de volksuniversiteit: er zijn helemaal geen regels of richtlijnen en de docent mag het vak gewoon naar eigen inzicht invullen, in samenspraak met de cursisten. Benieuwd hoe dat bij ons zal gaan. Het is een klein groepje. We gaan het zien. Ik stap er iig positief inquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef Chicolate het volgende:
Mijn ouders hebben een cursus Engels gedaan bij de Volksuniversiteit. Was wel leuk, maar mensen komen al snel niet meer opdagen en lessen werden vaak verzet of vervielen. Hun Engelse spreekvaardigheid (doel van de cursus) werd er niet echt beter van, maar ze vonden het wel leuk om gedaan te hebben.
Wil niet je enthousiasme remmen, maar het duurde bij mij lang voor ik teksten in kerken kon lezen.. Nu kan ik het niet meer omdat ik het nooit meer gebruik (logisch natuurlijk). Maar dat kan ook komen omdat mijn kennis van de bijbel nogal beperkt is en weinig specifieke verhalen ken. Maar je wordt wel beter in andere talen merkte ik, terwijl ik echt geen talenknobbel heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar die opleiding was misschien ook werkgerelateerd? Dat maakt het dan ook weer anders.
Ik wil dit al jaren en heb het gevoel dat er een hele nieuwe wereld voor me opengaat. Niet meer 'oh het betekent iets als .... ', maar echt teksten die je in kerken e.d. ziet gewoon kunnen lezen. En mijn Latijnse muziek meteen snappen zonder de vertaling erbij. Whaah
.
Ik verwacht ook niet dat binnen twee weken te kunnen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wil niet je enthousiasme remmen, maar het duurde bij mij lang voor ik teksten in kerken kon lezen.. Nu kan ik het niet meer omdat ik het nooit meer gebruik (logisch natuurlijk). Maar dat kan ook komen omdat mijn kennis van de bijbel nogal beperkt is en weinig specifieke verhalen ken. Maar je wordt wel beter in andere talen merkte ik, terwijl ik echt geen talenknobbel heb.
Ik vond het vooral lastig dat er vaak geen onderwerp in zinnen wordt gebruikt, aan de uitgang van het werkwoord moet je dat dan zien.
Tof Vikquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, leuk contact gehad met de docent Latijn van de Volksuniversiteit en ik heb me ingeschreven. Woeiiiiiiiiiiii!
Nu ben ik hyper en kan ik me niet meer concentreren op m'n werk en ik moet nog 2,5 uur
.
Ik begin donderdag weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1 opleiding gedaan na mn studie en was dolblij dat ik er weer vanaf was. Dat weer dingen moeten als huiswerk enzo, oh echt verschrikkelijk!! Ik ben daar nog lang niet klaar voor.
Tof!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof Vik
[..]
Ik begin donderdag weerOf in ieder geval is het een cursus ter voorbereiding op een opleiding
Eens kijken of het mij nog lukt. Ze zeggen dat het moeilijker wordt als je ouder wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |