abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117739534
lol shit ik was spuitelf :P
ontbrekende wiskundeknobbel ^5 dan XM
pi_117739555
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben van voor de tweede fase. Toen kon je zelf je pakket samenstellen. Alleen NL en Eng waren verplicht.
Echt? Bij ons op school moest je echt wel wiskunde kiezen, volgens mij. Alleen had je dan wel de keus tussen wiskunde A en B.

Of vergis ik me nu? Begin aan mezelf te twijfelen...
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:48:00 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117739587
Ik kan 'wiskunde' spellen, dat is al knap :P

Eten is klaar.. NOM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117739610
Ik ga zo maar eens naar m'n lecture room! *spannend* :o
Ja doei.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 17:49:10 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117739634
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Echt? Bij ons op school moest je echt wel wiskunde kiezen, volgens mij. Alleen had je dan wel de keus tussen wiskunde A en B.

Of vergis ik me nu? Begin aan mezelf te twijfelen...
Ik ben ook van voor de Tweede Fase en bij ons was Wiskunde ook verplicht :Y Je kon inderdaad kiezen tussen A of B of beiden :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117739660
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben ook van voor de Tweede Fase en bij ons was Wiskunde ook verplicht :Y Je kon inderdaad kiezen tussen A of B of beiden :)
Oh, misschien was het dan wel per school verschillend :)
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 17:50:13 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117739677
Ik vind wiskunde echt fantastisch, kansberekenen en statistiek O+ Om die reden zelfs nog getwijfeld om een studie in die richting te kiezen :D Ik wist destijds alleen niet van het bestaan van de studie Econometrie, anders was ik dat misschien wel gaan doen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117739703
Wat ik me herinner was bij ons NL en ENG verplicht + 1 vreemde taal (duits of frans dus) en creatieve vakken konden alleen maar als extra vak, ik had tekenen en kunstgeschiedenis als extra vak.
Nadeel hiervan is wel dat ik echt een schizofreen vakkenpakket had :P nederlands, engels, frans, biologie, maatschappijleer, economie, handel en tekenen&kunstgeschiedenis. Van alles net niets.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 17:51:22 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117739721
Even een domme vraag :@

Ik zie allemaal recepten voor pangafilet maar nergens kan ik vinden hoe lang je het moet bakken en ik heb werkelijk geen idee :') Dus hoe lang moet ik ze bakken? :P
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 17:52:34 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117739779
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef MarMar het volgende:
Wat ik me herinner was bij ons NL en ENG verplicht + 1 vreemde taal (duits of frans dus) en creatieve vakken konden alleen maar als extra vak, ik had tekenen en kunstgeschiedenis als extra vak.
Nadeel hiervan is wel dat ik echt een schizofreen vakkenpakket had :P nederlands, engels, frans, biologie, maatschappijleer, economie, handel en tekenen&kunstgeschiedenis. Van alles net niets.
Bij ons NL, ENG en Wiskunde :) op de havo had je dus nog maar 3 keuzes over :D Dat werd bij mij aardrijkskunde, geschiedenis en economie. Op het vwo heb ik muziek erbij gedaan :)
pi_117739977
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Eens kijken of quoten weer lukt, zit nu op een andere computer :)

Wat voor studie heb je gedaan? Bij Religiestudies waren ook allemaal dat soort vakken :) Ik heb wel Jodendom en andere religievakken gehad maar geen klassikaal Hebreeuws. Dat kon wel maar dan moest ik 4 dagen in de week, dat vond ik iets teveel naast de twee studies die ik al deed :') Ik wil het wel weer oppakken, ik heb een volledige cursus thuisliggen maar ben nooit verder gekomen dan het schrift leren en een paar woordjes :@

Spijkerschrift lijkt me ook tof ja :D Maar laat ik eerst maar eens Frans afmaken en dan Hebreeuws :D
Oudheidkunde. Combi van taal, geschiedenis, archeologie en filosofie van het Middellandse Zeegebied, incl. Oude Nabije Oosten. Hebreeuws deed ik echter gewoon voor de leuk, had toen niet zoveel andere vakken. Je moet één oude taal volgen in het eerste jaar, toen heb ik spijkerschrift gekozen. Grieks en Latijn had ik op de middelbare school al gehad, ik wilde iets anders :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:26:10 #162
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_117741041
Hmm raar onderwijssysteem daar bij jullie. Wij kregen gewoon van bijna alles (nederlands, frans, engels, duits, wiskunde, bio, chemie, fysica, godsdienst, sport, geschiedenis) basis en dan kiezen voor Latijn/extra taal/Economie/Grieks...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? maandag 8 oktober 2012 @ 18:46:45 #163
70532 loveli
N
pi_117741844
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:26 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm raar onderwijssysteem daar bij jullie. Wij kregen gewoon van bijna alles (nederlands, frans, engels, duits, wiskunde, bio, chemie, fysica, godsdienst, sport, geschiedenis) basis en dan kiezen voor Latijn/extra taal/Economie/Grieks...
Zo ongeveer was het vroeger hier ook. Tot de vierde had ik alle vakken, daarna de talen en geschiedenis eruit gemikt.
crap in = crap out
pi_117742818
Ik dacht, ik ga weer eens goed beginnen met gezond eten. En ik neem vandaag de detoxsoep van Amber Albarda. Met broccoli, ui, rucola, komkommer. Daarbij een boterham (meergranen) met een beetje geitenkaas en geroosterde tomaatjes. Lekker gezond, vitaal.

Ben me toch beroerd ineens :') Geen idee wat het is.
pi_117742959
Mijn eerste seminar ging goed *O* ze luisterden allemaal heel aandachtig en waren op z'n minst lief voor me O+ alleen waren ze (nog) niet zo spraakzaam, maar dat rammen we er wel in *O*

Zo maar via de supermarkt naar huis en dan eten, want: hongerrrrrrrrrrrrrrr
Ja doei.
pi_117743100
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D schoot ineens een mental image te binnen dat jij aan het lassen was :')
Ik ben de lasser toch :+.
Ook daarin ben ik hopeloos geflunkt.

Goddank is er de ICT voor de mensen die niks kunnen _O-.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 8 oktober 2012 @ 19:17:59 #167
70532 loveli
N
pi_117743313
Ik wilde net een cursus gaan doen :')
crap in = crap out
pi_117743873
Hoihoi!
Worry is a misuse of imagination
pi_117745122
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Probability het volgende:
Hoihoi!
Heyhey!
Hoe gaat het? Is je stage al klaar?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117745447
Mo, fijn dat 't seminar lekker ging :)

Ik heb zin in Nom. Maar ik weet niet wat. Druiven. Denk dat ik dan maar druiven ga eten. Of een bakje met melk & cocopops.

Verder zijn ze bij de buren-van-de-buren aan het verbouwen (huis moet in principe volledig gerenoveerd worden), en gelukkig wonen we niet in een gehorig huis :+
pi_117745698
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Heyhey!
Hoe gaat het? Is je stage al klaar?
Nee ik zit pas op 25%!

Gaat goed, wel moe. Twijfel of ik heeeel uitgebreid ga douchen en chillen of dat ik een rondje ga rennen. Ik voel mij een beetje ziekjes dus denk het eerste. En misschien nog naar de supermarkt maar geen zinnn.

En ik moet eigenlijk nog een weekboodschappen lijstje maken en voorbereiden voor morgen.

Eerst dan maar douchen denk ik :+ zou misschien vanavond voor het laatst die persoon zien die 3 maanden weg gaat maar dat lukt denk ik even niet.

Dus over het algemeen wel okee, alleen beetje moe, neerslachtig, niet zo fit en spekkig.

En hoe gaat het met jou?
Worry is a misuse of imagination
pi_117745844
Mijn andere geroosterde tomaatjes zijn zwart geeindigd. Qua koken niet zo'n succesvolle dag :')

Lijstje:

O: magere yoghurt met een lepel jam (muesli is onderweg, daar wil ik de yoghurt daarna mee opleuken)
L: twee volk boterhammen met kaas en een paprika in reepjes
D: detoxgroentensoep (broccoli, komkommer, rucola, ui, basilicum), twee meergranen both met een beetje geitenkaas en een paar geroosterde tomaatjes.
pi_117746112
:o wat weinig Li!

Ik heb teveel. Werk was meh en verse bio pasta van de ah is ook meh. Om 9 uur ga ik een rondje rennen en dan neem ik nog lekker yoghurt.
pi_117746263
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee ik zit pas op 25%!

Gaat goed, wel moe. Twijfel of ik heeeel uitgebreid ga douchen en chillen of dat ik een rondje ga rennen. Ik voel mij een beetje ziekjes dus denk het eerste. En misschien nog naar de supermarkt maar geen zinnn.

En ik moet eigenlijk nog een weekboodschappen lijstje maken en voorbereiden voor morgen.

Eerst dan maar douchen denk ik :+ zou misschien vanavond voor het laatst die persoon zien die 3 maanden weg gaat maar dat lukt denk ik even niet.

Dus over het algemeen wel okee, alleen beetje moe, neerslachtig, niet zo fit en spekkig.

En hoe gaat het met jou?
Je klinkt herfstig. Ga lekker douchen :Y.
De stage is wel leuk toch? Ook al is het druk/veel werk?

Met mij gaat het prima. Laatste grote klussen om alles voor de beesten winterklaar te krijgen zitten er bijna op. Sporten / hardlopen schiet er wat bij in en ik voel me wat spekkig :+. Teveel koekjes eten op kantoor helpt ook niet.
pi_117746296
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Perruche het volgende:
:o wat weinig Li!

Ik heb teveel. Werk was meh en verse bio pasta van de ah is ook meh. Om 9 uur ga ik een rondje rennen en dan neem ik nog lekker yoghurt.
Ik moet er weer even inkomen :+ tussendoortjes op het werk blijft lastig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')