Echt? Bij ons op school moest je echt wel wiskunde kiezen, volgens mij. Alleen had je dan wel de keus tussen wiskunde A en B.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben van voor de tweede fase. Toen kon je zelf je pakket samenstellen. Alleen NL en Eng waren verplicht.
Ik ben ook van voor de Tweede Fase en bij ons was Wiskunde ook verplichtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Bij ons op school moest je echt wel wiskunde kiezen, volgens mij. Alleen had je dan wel de keus tussen wiskunde A en B.
Of vergis ik me nu? Begin aan mezelf te twijfelen...
Oh, misschien was het dan wel per school verschillendquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook van voor de Tweede Fase en bij ons was Wiskunde ook verplichtJe kon inderdaad kiezen tussen A of B of beiden
Bij ons NL, ENG en Wiskundequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef MarMar het volgende:
Wat ik me herinner was bij ons NL en ENG verplicht + 1 vreemde taal (duits of frans dus) en creatieve vakken konden alleen maar als extra vak, ik had tekenen en kunstgeschiedenis als extra vak.
Nadeel hiervan is wel dat ik echt een schizofreen vakkenpakket hadnederlands, engels, frans, biologie, maatschappijleer, economie, handel en tekenen&kunstgeschiedenis. Van alles net niets.
Oudheidkunde. Combi van taal, geschiedenis, archeologie en filosofie van het Middellandse Zeegebied, incl. Oude Nabije Oosten. Hebreeuws deed ik echter gewoon voor de leuk, had toen niet zoveel andere vakken. Je moet één oude taal volgen in het eerste jaar, toen heb ik spijkerschrift gekozen. Grieks en Latijn had ik op de middelbare school al gehad, ik wilde iets andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eens kijken of quoten weer lukt, zit nu op een andere computer
Wat voor studie heb je gedaan? Bij Religiestudies waren ook allemaal dat soort vakkenIk heb wel Jodendom en andere religievakken gehad maar geen klassikaal Hebreeuws. Dat kon wel maar dan moest ik 4 dagen in de week, dat vond ik iets teveel naast de twee studies die ik al deed
Ik wil het wel weer oppakken, ik heb een volledige cursus thuisliggen maar ben nooit verder gekomen dan het schrift leren en een paar woordjes
Spijkerschrift lijkt me ook tof jaMaar laat ik eerst maar eens Frans afmaken en dan Hebreeuws
Zo ongeveer was het vroeger hier ook. Tot de vierde had ik alle vakken, daarna de talen en geschiedenis eruit gemikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:26 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm raar onderwijssysteem daar bij jullie. Wij kregen gewoon van bijna alles (nederlands, frans, engels, duits, wiskunde, bio, chemie, fysica, godsdienst, sport, geschiedenis) basis en dan kiezen voor Latijn/extra taal/Economie/Grieks...
Ik ben de lasser tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]schoot ineens een mental image te binnen dat jij aan het lassen was
Heyhey!quote:
Nee ik zit pas op 25%!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Heyhey!
Hoe gaat het? Is je stage al klaar?
Je klinkt herfstig. Ga lekker douchenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ik zit pas op 25%!
Gaat goed, wel moe. Twijfel of ik heeeel uitgebreid ga douchen en chillen of dat ik een rondje ga rennen. Ik voel mij een beetje ziekjes dus denk het eerste. En misschien nog naar de supermarkt maar geen zinnn.
En ik moet eigenlijk nog een weekboodschappen lijstje maken en voorbereiden voor morgen.
Eerst dan maar douchen denk ikzou misschien vanavond voor het laatst die persoon zien die 3 maanden weg gaat maar dat lukt denk ik even niet.
Dus over het algemeen wel okee, alleen beetje moe, neerslachtig, niet zo fit en spekkig.
En hoe gaat het met jou?
Ik moet er weer even inkomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Perruche het volgende:
wat weinig Li!
Ik heb teveel. Werk was meh en verse bio pasta van de ah is ook meh. Om 9 uur ga ik een rondje rennen en dan neem ik nog lekker yoghurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |