Nee heb wel allemaal vitamine supplementen gekregen maar daar merkte ik niks van dus die neem ik ook niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef loveli het volgende:
Al aan de magnesium? Dat is een van de dingen waar ME-ers gebrek aan hebben.
Is je ritme op niet-vrije dagen wel goed? Laat slapen en laat wakker worden heeft als nadeel dat je minder zonlicht (=vitD) krijgt.
Hoe lang heb je de supplementen geslikt? Duurt vaak lang voor je lijf iets merkt, bij mij pas na driekwart jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee heb wel allemaal vitamine supplementen gekregen maar daar merkte ik niks van dus die neem ik ook niet meer
Inmiddels heb ik ook goed ritme op mijn werkdagenOm 8 uur opstaan en uiterlijk om 23 uur naar bed zodat ik 9 uur kan slapen. Dan kom ik de werkdagen gewoon goed door
Een kennis van mij had er tijdens haar zwangerschap en het eerste jaar daarna geen last van, maar toen alle hormonen weer zoals voorheen waren, kwam de ME weer terug. Lastige, ongrijpbare ziekte wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier
[..]
Je kan er weinig over zeggen maar bij de meesten wordt het wel erger ja. Aan de andere kant zijn er ook gevallen bekend waarbij het minder wordt of zelfs verdwijnt, vooral na het krijgen van kinderen. Hopen dat dat bij mij ook het geval is
En vroeg naar bed, gaat dat wel lukken? Kan wonderen doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef loveli het volgende:
Verder heb ik foto's gemist en heb ik zin om de rest van de dag in bed te gaan liggen met de dekens over m'n hoofd. Werkelijke dagbesteding wordt toch anders.
Een paar maanden, misschien wel iets te kort. Maar het kostte me ook 100 euro per maand (deze supplementen worden allemaal niet vergoed) en omdat ik er helemaal niks van merkte ben ik er maar mee gestoptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de supplementen geslikt? Duurt vaak lang voor je lijf iets merkt, bij mij pas na driekwart jaar.
Oh dat is wel minderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een kennis van mij had er tijdens haar zwangerschap en het eerste jaar daarna geen last van, maar toen alle hormonen weer zoals voorheen waren, kwam de ME weer terug. Lastige, ongrijpbare ziekte wel.
Lijstje:
O: roeryoghurt, cappuccino
B: half uur fietsen
T: banaan, ijskoffie
L: broodje kroket
B: uur wandelen
T: paprika
D: 2 speklapjes; hele courgette en tomaatjes met blauwe kaas
T: stukje pure chocola
Daar ga ik mijzelf echt niet mee kwellen neequote:
Goed voor jezelf zorgen, goede voedingsstoffen is alleen maar goed voor je lichaam en psychequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:46 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde vandaag gezond eten maar omdat ik ongesteld ben heb ik tot 4 boterhammen met vlokken gegetenWas wel lekker
Ik weet hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen, goede voedingsstoffen is alleen maar goed voor je lichaam en psyche
NOMquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
*Blikje makreel naar binnen propt!*Zuurkooldag, zuurkooldag, ZUUUUUUUUUURRRRRRKOOOOOOOOOLDAG!
Zues!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
*Blikje makreel naar binnen propt!*Zuurkooldag, zuurkooldag, ZUUUUUUUUUURRRRRRKOOOOOOOOOLDAG!
Ga het morgen inderdaad andersom doen: O met griekse yoghurt en fruit en dan 's middags brood.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Mo! Bij mij werkt een grote bak kwark met wat vla wel aardig goed. Dat eet ik om 4.45 uur en dan eet ik pas weer om 8 uur, werkt prima
Oeh, spaghetti! Al zo'n 2jr niet gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zues!![]()
Hier wordt het vandaag spaghetti. Gisteren hadden we zelfgemaakte pizza. Geen idee nog wat het morgen gaat worden though...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |