quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Dat klinkt vervelend puff...hopelijk komen ze nog met een redelijke oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai allemaal sportpijntjes hier. Succes bij de fysio allemaal![]()
En een goede morgen natuurlijk![]()
De kwark was dus al wel volle?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Waarom worden eiwitten nu omgezet naar brandstof en worden ze niet gebruikt voor herstel? En waarom doet een bak kwark waar ik rozijntjes (suikerbommen) in heb gegooid dat wel?
Fijn, zo is het een stuk duidelijker. Dank je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De kwark was dus al wel volle?
Volgorde waarin je lichaam de dingen uitvoert.
Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
Oeh, goede uitleg!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De kwark was dus al wel volle?
Volgorde waarin je lichaam de dingen uitvoert.
Met het sporten heb je de voorraad brandstof (groten)deels verbruikt, je lichaam wil die zo snel mogelijk weer aanvullen en gebruikt daarvoor wat voor handen is.
Portie kwark > eiwitten naar brandstof omzetten om bij te vullen, minder eiwitten over voor herstel.
Portie kwark met rozijnen > KH's in rozijnen om bij te vullen, eiwitten voor herstel.
kom toevallig langs gelurked.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef loveli het volgende:
www.bever.nl/index.cfm/pr(...)06/group/482/level/2
Wat sigme zegt over glas klopt. Koelt snel af en als iemand nog een bodum 0.35l glas in de actie heeft...
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk benquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Kauwen en slikken DaD
Ik heb een wake up light en zonder dat ding ben ik doordeweeks echt niet om 0600 mijn bed uit te kloppen
Vik, je kan 'm ook instellen dat hij 20 mins van te voren aangaat.
Statines zijn troep.
Als ik bedenk hoeveel last mijn ma had van die meuk en uit het zkh het advies krijgen om ze maar vrolijk door te slikken onder het mom van het hoort erbij
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben
Of je gooit 's nachts internet eruitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .
Dat is ook wel slim ja. Maar inderdaad, dat licht lijkt me juist zo fijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik gebruik een app op mn telefoon. Je legt je mobiel op de rand van je bed en je kiest een uiterste wektijd. Als je binnen 30 minuten van de wektijd bent(dat kun je zelf trouwens instllen hoe lang van te voren) en dan veel draait/woelt dan merkt je telefoon dat en dat begint ie zachtjes muziek te spelen. Ideaal vind ik. En die app zet het geluid uit van mails/sms/berichten etc, maar niet vvan mensen die je echt opbellen. Dus nooit meer snachts wakker worden van een binnenkomende email .
Foute knop...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben met Puff in het Ibuprofen/PCM verhaal...
Gisteren afgezien van het sporten, terras schuren is genoeg sport want spiepijn! En ook wel keelpijn en mottig dus misschien ... Vanmorgen te laat op werk omdat mijn autoraam niet meer dicht wou, niet echt handig om te parkeren (en ik slaap vannacht in Antwerpen...)
Lijstje:
O: 250 mg magere kwark + muesli
T: Twee tassen groentensoep
L: 3 volkoren boterhammen met kaas, bak rauwkost, nog een tas soep, kommetje erwtjes
T: Stuk fruit *2. Bakje kwark met muesli. Zak rauwkost.
S: Looptraining van gisteren, op het strand
D: Bij vriendin...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
kom toevallig langs gelurked.
Ik heb zo'n kleine bodum cafetierre in de kast staan al een eeuwigheid. Interesse?
Sporten schijnt te helpen tegen menstruatiepijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:44 schreef MaJo het volgende:
Vanavond een afspraak met een trainer op de sportschool om een persoonlijk trainingsprogramma vast te stellen. Heb alleen ontzettend last van ongesteldheidskrampenparacetamol nemen en gaan of slimmer om af te zeggen?
Oh echt? Dan moet ik meer gaan sportenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sporten schijnt te helpen tegen menstruatiepijn?
Ik ken het idd, vriend van me woonde bovenin die 'brug' tussen de gebouwen. Hier en daar bij de trappen had je roosters ipv vloer, kijk je zo de diepte in. Ook al heb ik niet echt hoogtevrees, toch voel je een raar soort rilling/tinteling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heftig verhaal ja. Tweeling met een spierziekte en een vriendin.
Cambridgeflat is in de vorm van een omgekeerde U, van het bovenste deel wordt er weleens gesprongen.
Bah wat een verhaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef the85mc het volgende:
Hoorde net dat 3 mensen op de UU zelfmoord hebben gepleegd. Altijd triest nieuws.. Ik ken ze niet gelukkig, al vind ik dat raar om te zeggen. Schijnt dat ze spierziekte hadden, misschien dat het er iets mee te maken heeft..
Het verbaast me hoeveel jonge mensen zelfmoord plegen, al 2 die ik echt persoonlijk kende. Ok, die waren aan de AD, maar toch. Ze waren echt in de bloei van hun leven. Ik kan er met mijn hoofd niet bij...
Naja, die doet meer aan noodreparaties op dit momentquote:
Ja echtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben
Misschien toch ook eens proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja echt
Ik wil in de winter altijd in winterslaap dus lang leve de wake up light
quote:
Snap dat nooit, het is maar net hoe je het noemt, slaapshirt, tuniek, jurkjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een paar jurkjes besteld, die kwamen net binnen.
Hoe durven ze iets wat net tot over je billen komt een jurkje te noemen?.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-10-2012 15:15:10 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Bloemetje op haar hoofd staat ook goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat strakke truitje staat je anders wel geweldig, prachtig lijntje heb je
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bloemetje op haar hoofd staat ook goed.
Jammer van je Garmin, maar je nieuwe zou toch minder goeie specs hebben dan de oude![]()
.
Weet niet of de mannelijke leerlingen (en de lesbische vrouwelijkequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een legging moet er sowieso onder, anders is het natuurlijk veel te koud.. Maar dan nog is 'ie veel te kort om aan te kunnen trekken naar m'n werk.
Ik laat Baardmans vanavond wel even beslissen.
@GB: doorzichtige dingen draag ik sowieso al niet..
Baardmans beoordeelt 'm vanaf de foto als 'wel heel kort'.quote:
Ik heb net toch maar afgebeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Muh, moe, zin om het sporten weer te skippen. Maar dat doen we niet. Vandaag, vrijdag en dinsdag nog sporten en dan pas in november weer
.
Dat. Ik kom net thuis van een lange vergadering ergens bij Nijmegen!quote:
Oh dat is prut zeg! ME is er in alle soorten en maten geloof ik toch? Maar jij hebt het dus best wel ernstig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik heb ME hè? Ik zou willen dat ik 's ochtends op tijd op kon staan
Best heftig ja. Gelukkig kan ik wel 4 dagen in de week werken maar dat betekent wel dat ik op mijn vrije dag en in het weekend halve dagen moet bijslapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat is prut zeg! ME is er in alle soorten en maten geloof ik toch? Maar jij hebt het dus best wel ernstig?
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik heb ME hè? Ik zou willen dat ik 's ochtends op tijd op kon staan
Ik snap wel dat het heel vreemd overkomt hoorquote:
Wat moet je dan de komende 12 weken doen? Dat lijkt me echt niks om in het weekend vroeg op te staanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had in al mijn enthousiasme een avondje uit gepland voor vrijdag, maar dat toch maar verplaatst naar zaterdag, aangezien ik zaterdagochtend ook om 6am naast m'n bed mag staan![]()
het worden een zware twaalf weken
![]()
nah snap wel dat het bagger is. Wordt die ziekte ook erger of is het vrij stabiel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het heel vreemd overkomt hoorMaar het klinkt een stuk leuker dan dat is veel slapen, ik word er soms letterlijk moe van zeg maar
Ah op die manierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Heb een kerstbaantje gevonden bij de Marks & Spenceren heb dinsdag tot en met zaterdag elke week de 7-11 dienst
Je kan er weinig over zeggen maar bij de meesten wordt het wel erger ja. Aan de andere kant zijn er ook gevallen bekend waarbij het minder wordt of zelfs verdwijnt, vooral na het krijgen van kinderen. Hopen dat dat bij mij ook het geval isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
nah snap wel dat het bagger is. Wordt die ziekte ook erger of is het vrij stabiel?
Goede reden wel voor een baby of 3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier
[..]
Je kan er weinig over zeggen maar bij de meesten wordt het wel erger ja. Aan de andere kant zijn er ook gevallen bekend waarbij het minder wordt of zelfs verdwijnt, vooral na het krijgen van kinderen. Hopen dat dat bij mij ook het geval is
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goede reden wel voor een baby of 3
Vicieuze cirkel!quote:
Precies jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goede reden wel voor een baby of 3
Dat is ook mijn grootste angst, ik ben al zo ontzettend moe, hoe moet ik dat nou doen met kinderen? Maar ja, we zien het wel...quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 10 min. van Ice age gekeken maar het duurt mij nu al te lang
Zo maar eens eten maken, heb honger en ik ben aan het snoepen.. dat is foei
Nee heb wel allemaal vitamine supplementen gekregen maar daar merkte ik niks van dus die neem ik ook niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef loveli het volgende:
Al aan de magnesium? Dat is een van de dingen waar ME-ers gebrek aan hebben.
Is je ritme op niet-vrije dagen wel goed? Laat slapen en laat wakker worden heeft als nadeel dat je minder zonlicht (=vitD) krijgt.
Hoe lang heb je de supplementen geslikt? Duurt vaak lang voor je lijf iets merkt, bij mij pas na driekwart jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee heb wel allemaal vitamine supplementen gekregen maar daar merkte ik niks van dus die neem ik ook niet meer
Inmiddels heb ik ook goed ritme op mijn werkdagenOm 8 uur opstaan en uiterlijk om 23 uur naar bed zodat ik 9 uur kan slapen. Dan kom ik de werkdagen gewoon goed door
Een kennis van mij had er tijdens haar zwangerschap en het eerste jaar daarna geen last van, maar toen alle hormonen weer zoals voorheen waren, kwam de ME weer terug. Lastige, ongrijpbare ziekte wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier
[..]
Je kan er weinig over zeggen maar bij de meesten wordt het wel erger ja. Aan de andere kant zijn er ook gevallen bekend waarbij het minder wordt of zelfs verdwijnt, vooral na het krijgen van kinderen. Hopen dat dat bij mij ook het geval is
En vroeg naar bed, gaat dat wel lukken? Kan wonderen doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef loveli het volgende:
Verder heb ik foto's gemist en heb ik zin om de rest van de dag in bed te gaan liggen met de dekens over m'n hoofd. Werkelijke dagbesteding wordt toch anders.
Een paar maanden, misschien wel iets te kort. Maar het kostte me ook 100 euro per maand (deze supplementen worden allemaal niet vergoed) en omdat ik er helemaal niks van merkte ben ik er maar mee gestoptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de supplementen geslikt? Duurt vaak lang voor je lijf iets merkt, bij mij pas na driekwart jaar.
Oh dat is wel minderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een kennis van mij had er tijdens haar zwangerschap en het eerste jaar daarna geen last van, maar toen alle hormonen weer zoals voorheen waren, kwam de ME weer terug. Lastige, ongrijpbare ziekte wel.
Lijstje:
O: roeryoghurt, cappuccino
B: half uur fietsen
T: banaan, ijskoffie
L: broodje kroket
B: uur wandelen
T: paprika
D: 2 speklapjes; hele courgette en tomaatjes met blauwe kaas
T: stukje pure chocola
Daar ga ik mijzelf echt niet mee kwellen neequote:
Goed voor jezelf zorgen, goede voedingsstoffen is alleen maar goed voor je lichaam en psychequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:46 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde vandaag gezond eten maar omdat ik ongesteld ben heb ik tot 4 boterhammen met vlokken gegetenWas wel lekker
Ik weet hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen, goede voedingsstoffen is alleen maar goed voor je lichaam en psyche
NOMquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
*Blikje makreel naar binnen propt!*Zuurkooldag, zuurkooldag, ZUUUUUUUUUURRRRRRKOOOOOOOOOLDAG!
Zues!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
*Blikje makreel naar binnen propt!*Zuurkooldag, zuurkooldag, ZUUUUUUUUUURRRRRRKOOOOOOOOOLDAG!
Ga het morgen inderdaad andersom doen: O met griekse yoghurt en fruit en dan 's middags brood.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Mo! Bij mij werkt een grote bak kwark met wat vla wel aardig goed. Dat eet ik om 4.45 uur en dan eet ik pas weer om 8 uur, werkt prima
Oeh, spaghetti! Al zo'n 2jr niet gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zues!![]()
Hier wordt het vandaag spaghetti. Gisteren hadden we zelfgemaakte pizza. Geen idee nog wat het morgen gaat worden though...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |