Bekijk het positief: je bent wel gegaan en je hebt er veel van geleerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Renze aurum! Nieuwe schoenen!
Ik ben net terug. Week 5, les 1 van m'n HM-schema. Ging verre van vanzelf, maar dat wijt ik maar aan het vroege opstaan van vanochtendDat 't niet vanzelf ging was wel te zien aan m'n stats: http://www.endomondo.com/workouts/hRvZrPvngGM
Maar ach, week 5 is begonnen!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, in plaats van een presentatie moet Mr.Mo aan de twee docenten die het afstudeer'vak' geven gaan "uitleggen waarom hij genoeg gedaan heeft en waarom hij dat diploma verdient" en dergelijken. Nu begin ik zelfs zenuwachtig te worden![]()
![]()
Voor velen zou dit relaxter zijn maar dit lijkt me voor hem juist megalastigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, in plaats van een presentatie moet Mr.Mo aan de twee docenten die het afstudeer'vak' geven gaan "uitleggen waarom hij genoeg gedaan heeft en waarom hij dat diploma verdient" en dergelijken. Nu begin ik zelfs zenuwachtig te worden![]()
![]()
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:31 schreef Perruche het volgende:
[..]dat vind ik eigenlijk best naar voor hem!
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:31 schreef Perruche het volgende:
[..]dat vind ik eigenlijk best naar voor hem!
En dat gesprek is donderdag al en hij zit in NL nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor velen zou dit relaxter zijn maar dit lijkt me voor hem juist megalastigMisschien wel iets wat jullie samen kunnen oefenen?
Oi, jullie hebben het wel erg flink te verduren nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat gesprek is donderdag al en hij zit in NL nu
Fffuuuuuuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat gesprek is donderdag al en hij zit in NL nu
Dat moet ie eigenlijk ook zeggen dan denk ik!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Lief
En ik ben gewoon zo bang dat ze hem gaan laten zakkenal had z'n scriptiebegeleider wel gezegd dat 't een goede scriptie was, ofzo. Ik weet 't allemaal niet meer..
We skypen vanavond nog even sowieso, misschien morgen nog even. Als hij dit nu niet haalt dan is 't echt helemaal over met 't zelfvertrouwen. En dat zou echt zķ oneerlijk zijn, want dat waar ze hem voor op hebben geleid doet hij al jaren met veel succes (en plezier!). Alleen dat papiertje heeft wat vertraging opgelopen, dus.
Is dat laatste niet gewoon een prima argument? 'Jullie hebben me opgeleid om x te doen, dat doe ik al jaren met veel succes en plezier'. Desnoods vertelt ie erbij dat ie kon kíezen uit banen. Succes voor jullie allebeiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Lief
En ik ben gewoon zo bang dat ze hem gaan laten zakkenal had z'n scriptiebegeleider wel gezegd dat 't een goede scriptie was, ofzo. Ik weet 't allemaal niet meer..
We skypen vanavond nog even sowieso, misschien morgen nog even. Als hij dit nu niet haalt dan is 't echt helemaal over met 't zelfvertrouwen. En dat zou echt zķ oneerlijk zijn, want dat waar ze hem voor op hebben geleid doet hij al jaren met veel succes (en plezier!). Alleen dat papiertje heeft wat vertraging opgelopen, dus.
Zegt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Herkenbaar. Op de een of andere manier moet ik denken aan dat boek van die Duitse schrijfster van een paar jaar geleden, dat ik ook niet wilde lezen (kom, hoe heet het ook weer).
HPKW heeft die boeken wel gelezen, geloof ik.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat moet ie eigenlijk ook zeggen dan denk ik!Dat ie goed functioneert in zijn werkveld en met veel plezier werkt en *insert vaardigheden studie* in de praktijk toepast en nu graag het papiertje wil wat bij die vaardigheden hoort.
Ja, da's wel een goede inderdaad. *noteert*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat laatste niet gewoon een prima argument? 'Jullie hebben me opgeleid om x te doen, dat doe ik al jaren met veel succes en plezier'. Desnoods vertelt ie erbij dat ie kon kíezen uit banen. Succes voor jullie allebei. Met een beetje geluk is het donderdag allemaal voorbij!
Oei, nee, geen bak alsof het chips is!! Dat zijn honderdduizend kcalsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef MaJo het volgende:
Dat Fifty Shades of Grey lijkt mij dus ook helemaal niks nee![]()
Geef mij maar Game of Thrones
Als je dan zo graag over sex leest, dat komt daar ook in voor
Maar ook onthoofdingen dus dat moet je wel aankunnen
Lijstje van vandaag:
O: koffie en een eierkoek
L: 2 boterhammen met worst, lekkerbekje en een frambozen/sinassappelsmoothie
T: Appel, kleine salami pizza
D: ? (ik eet bij mijn ouders)
Niet echt fantastisch dus, moet echt eens gaan leren ontbijten
En dat noten eten he, ik zie dat nooit zo voor meEet je dan echt een bak cashewnoten alsof het chips is? Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken
Maar als vervanging van wat? Dat vult toch nauwelijks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oei, nee, geen bak alsof het chips is!! Dat zijn honderdduizend kcals
Eerder een handjevol.
Zal vast wel goed komen, de uni heeft er ook belang bij dat hij afstudeert. Misschien zou juist door dat andere 'format' juist wel gunstiger voor hem zijn, omdat er waarschijnlijk minder strikte regels gelden op die manier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Lief
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als vervanging van wat? Dat vult toch nauwelijks?Net als dat je wel eens bij Sonja Bakker ziet, "een handje chips" of "twee koekjes". Dat doet toch niemand of ben ik nou zo'n vreetzak?
![]()
Gezouten = niet zo goed. De beste zijn "rauwe" noten; ongebrand en ongezouten. Maar sommige vind ik gebrand veel lekkerder (macadamia enzo), dus dan neem ik die gebrand. Gezouten is wel lekker, maar soms proef je dan alleen zout en geen noten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef MaJo het volgende:
En wat zijn goede noten om te eten? En zeker ook ongezouten of niet? Mijn schoonmoeder heeft vaak gezouten amandelen die ze in de koelkast zet, erg lekker
Nou ja een hele rol is overdreven maar ik eet er vaak toch gauw wel 4 tot 8quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Perruche het volgende:
[..]ik neem wel gewoon 2 koekjes hoor. Niet om "vol" te raken maar voor de lekker. That is, als mijn ruggegraat die dag aanwezig is.
Ik heb het eigenlijk andersom; wie eet er nu een hele rol koekjes leeg?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik eet dat soort dingen ook uitsluitend in even aantallen, nooit 3 maar 2 of 4 koekjes. Hetzelfde geldt voor snoepjes. Ben ik de enige met die afwijking?
Ik moet ook echt mijn denkwijze over eten gaan aanpassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo, je bent geen vreetzak, denk dat iedereen hier wel 2 zakken chips op kunnen maar snacks zijn voor de "lekker", niet voor vullen.
Wat handig is, gewoon kleine uitdeelzakjes chips in huis hebben en dan max. 1 zakje nemen in het weekend.
Zelf heb ik ook liever een grote reep chocolade maar neem elke dag een klein blokje en daar geniet ik dan heel erg b ewust van, structuur, hoe het smelt in je mond, hoe het proeft.
Heel er gewust genieten van wat je in je mond stopt, en als je vol wil voelen dan stop je vol met groente
quote:
Precies! 1 handje is toch echt helemaal niks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, wat zijn we het lekker eens![]()
![]()
MaJo, enkele handjes doe ik ook niet aan nee![]()
Nou past er sowieso niet zoveel in 1 handje
Echt, ik snap dat soort mensen nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Partners! Ze hebben partners! Die ook op facebook zitten! En dat dan lezen!
Ik vind het echt heel ergVandaar de overkill aan uitroeptekens
Als de scriptie voldoende was, was je klaar. Heb tijdens de uitreiking wel een praatje gehouden, maar dat was voor familie en vrienden. Had geen invloed op de beoordeling.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, nu ben ik wel benieuwd, hoe zijn jullie afgestudeerd dan? Ik moest ook drie kwartier tot een uur in een kamer met de begeleider en een referent, die me aan de tand gingen voelen over mijn scriptie. Een verdediging zeg maar...
Wel vervelend hoor, voor Mr Mo, als hij iets anders verwacht hadmaar het komt vast goed, ik stuur hem bij deze veel MrMoPowerrrr toe.
Ik ook inderdaad niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen presentatie hoeven te geven oid toen ik afstudeerde!. DaD ook niet, denk ik? Was helemaal niet gebruikelijk bij ons.
^^ dat!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel echt moeten verdedigen. Presentatie van 20 minuten en vervolgens nog 10 - 15 minuten vragenvuur door begeleider en tweede lezer.
Kon nog halve punt tot een punt verschil maken in je eindcijfer.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn Garimin is dood! Wil niet eens meer aan.. iemand nog een idee?
Nouhou! Wat heb je ermee gedaan? Ik zag al eerder vandaag of gisteren oid iets langskomen over dat 'ie het niet deed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Batterij niet op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook niet meer opladen...quote:
Yepz, ik zou er even een mail achteraan sturen. Hoeven ze het niet op te sturen ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Net 160 euro uitgegeven en dan toch de resetknoppen gevonden.. Het is al van de rekening, kan het toch weer annuleren of niet? /noob
Hopelijk weet je lijf dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef the85mc het volgende:
Eerst kracht, dan verbrand je suikers/ glucose. Daarna cardio, dan verbrand je vet. Als je andersom doet ga je krachttrainen op vet, dat wil minder goed.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hopelijk weet je lijf dat ook![]()
En daarna natuurlijk een flesje AA want dat is gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |