quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
Reacties op het PSV Netwerk zijn ook al niet erg positief
http://psv.netwerk.to/nie(...)ngd%20tot%202016.php
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)ngd%20tot%202016.php
quote:OOOOOOO Balotelli, he's a striker, he's good at darts, an allergy to grass but when he plays he's fuc**n class, he drives around moss side with a wallet full of cash!!
quote:
quote:
Normaal eet je bij je maitresse?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef DonRaja het volgende:
Net heerlijk gegeten, eindelijk eens een keer met m'n gezinnetje aan tafel.
quote:
Ja weet ik veel. Ik probeer gewoon hopeloos grappig te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou in vredesnaam eten bij z'n maitresse...
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat je niet kon inloggen.quote:
Op het werk niet, thuis kom ik er gewoon in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat je niet kon inloggen.
Nu je ingelogd bent kan je gewoon in je proefiel kijken wat je e-mailadres is toch? Waarom zou je dan nog wachten op een FA?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef E.H. het volgende:
[..]
Op het werk niet, thuis kom ik er gewoon in.
Mail gestuurd maar die klootviolen van FA's reageren als een stel trage honden.
Al gedaan. En had het goeie e-mailadres opgegeven voor de reminder...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je ingelogd bent kan je gewoon in je proefiel kijken wat je e-mailadres is toch? Waarom zou je dan nog wachten op een FA?
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Al gedaan. En had het goeie e-mailadres opgegeven voor de reminder...
Maar ben even eten maken. Heb honger.
Eetsequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Al gedaan. En had het goeie e-mailadres opgegeven voor de reminder...
Maar ben even eten maken. Heb honger.
Goed mogelijk. Heb al klachten gehad dat ik niet effectief 8 uur per dag werk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
Het ambtenarensysteem is gaan bekijken waar nou het meest werkontwijkendgedrag vandaan komt. Vreemd genoeg van een ICT'er in Amersfoort die de hele dag zit te fokken. Die website is dan ook geblokkeerd.
Je mag toch wettelijk 20 minuten per uur uit het raam staren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Heb al klachten gehad dat ik niet effectief 8 uur per dag werk.
Dat doet niemand joh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Ik werk gewoon efficiënt. Doe in 5 uur wat een ander in 8 uur doet. Per dag dus 3 uur te besteden aan andere dingen.quote:
Werk je intern of bij een automatiseringsclub?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kak ik dacht 45quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je mag toch wettelijk 20 minuten per uur uit het raam staren?
Ja, die bazen proberen je dan altijd wijs te maken dat je die 3 uur ook moet gaan werkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Ik werk gewoon efficiënt. Doe in 5 uur wat een ander in 8 uur doet. Per dag dus 3 uur te besteden aan andere dingen.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Ik werk gewoon efficiënt. Doe in 5 uur wat een ander in 8 uur doet. Per dag dus 3 uur te besteden aan andere dingen.
Die lopende band stopt toch nooit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Alleen FOK!, Voetbalzone en dat soort sites zijn geblokkeerd.
60% salarisverhoging danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bazen proberen je dan altijd wijs te maken dat je die 3 uur ook moet gaan werken
Je haalt mij door elkaar met Tyron of Rens denk ik.quote:
Hebben we gezegd hè Stijn. Dat die Jallet er helemaal niets van kon. Dat die puur aanvoerder was omdat het zo ongeveer de enige Fransman was in dat elftal.quote:
Ik begrijp jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben we gezegd hè Stijn. Dat die Jallet er helemaal niets van kon. Dat die puur aanvoerder was omdat het zo ongeveer de enige Fransman was in dat elftal.
Heb jij dat gezegd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben we gezegd hè Stijn. Dat die Jallet er helemaal niets van kon. Dat die puur aanvoerder was omdat het zo ongeveer de enige Fransman was in dat elftal.
Wow, Voetbalzone dat is wel een groot gemis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Alleen FOK!, Voetbalzone en dat soort sites zijn geblokkeerd.
Ja, voor mij was het ook een vraag of hij tegenstanders van het kaliber Sochaux aan kon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat gezegd?
Ik weet wel dat ik verwachtte dat van der Wiel het daar gewoon zou redden.
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wow, Voetbalzone dat is wel een groot gemis.
VIquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.
Voor voetbalzone zijn er ook absoluut geen andere alternatieven, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.
quote:
Die doet het ook niet.quote:
Ik vind Van der Wiel ook een goede rechtsback. Heeft wat kut jaartjes gehad, maar je kon daar voor zien dat daar wel wat potentie zat. Vind Van Rhijn ook een aardige back, maar schaal VDW toch echt hoger in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat gezegd?
Ik weet wel dat ik verwachtte dat van der Wiel het daar gewoon zou redden.
voetbalprimeurquote:
Ff checken morgen dan.quote:
Kun je niet een andere browser installeren, dat heb ik ook eens gedaan. Toen kon ik overal weer opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ff checken morgen dan.
Zelfs mijn schoolwebsite doet het niet.
Ja kan niet man. Financiële systeem die ze gebruiken gaat via een website en ze willen niet andere browser erop, omdat ze dan de veiligheid niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je niet een andere browser installeren, dat heb ik ook eens gedaan. Toen kon ik overal weer op
Heb jij geen slapeloze nachten?quote:
Veronica zond het hier uit. Kon er echt niet naar kijken.quote:
Briljante trainer jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Echt ziek hoe uitvoerig Mourinho zijn tegenstanders kent.
Ik ook niet, maar ik kan de afstandsbediening niet vinden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veronica zond het hier uit. Kon er echt niet naar kijken.
Als je eens begint met alle relevante letters te typen, zou het al een stuk schelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef amenth het volgende:
Volgens mij is stevenmac een troll altijd over ajax maar ga nie eens nr deze westriijd!!
Heb je al eens speculoos pasta van Lotus op? Dat is echt heerlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Echt hèquote:
Snap dat echt niet. Beter geven ze me meer salaris, dan wil ik er nog wel over nadenken. Die koekebakkers verwachten ook gewoon dat ik voor niks ga overwerken. Krijg lekker de tyfus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bazen proberen je dan altijd wijs te maken dat je die 3 uur ook moet gaan werken
Gewoon intern bij een bureau. Dat detacheren is niks voor mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werk je intern of bij een automatiseringsclub?
Ja maar die topic is gay dus je hebt gezelschap.quote:
Hun verdediging valt me wel positief op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Angsthazen voetbal van Ajax, zo kun je niet winnen..
Is geen leuke wedstrijd, ook niet des Ajax.. jammer, alles tikkie breed of terug.
Nog maar niet te beginnen over hoe slecht die Poulsen vandaag is en de vleugels met dunne poep in de broek lopen.
Nou, mij niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun verdediging valt me wel positief op.
Misschien vergelijk ik ze teveel met PSV verdediging en omdat ze geen foutje maken is het al snel goed. Alleen ik vind ze best stabiel. Enige min punt daarop is dat ze niet aanschuiven naar het middenveld en daarom te grote opening tussen middenveld en verdediging is wat moeilijk te belopen is. Natuurlijk heeft manier van voetbal te maken van Real, maar dat maakt het niet minder (oke wel beetje maar ach).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, mij niet.
Real speelt ook gewoon niet goed, Ronaldo loopt maar wat en met die Marcelo die ook aan het fladderen is wordt het niet gevaarlijk.
Tja maar ze worden ook niet getest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien vergelijk ik ze teveel met PSV verdediging en omdat ze geen foutje maken is het al snel goed. Alleen ik vind ze best stabiel. Enige min punt daarop is dat ze niet aanschuiven naar het middenveld en daarom te grote opening tussen middenveld en verdediging is wat moeilijk te belopen is. Natuurlijk heeft manier van voetbal te maken van Real, maar dat maakt het niet minder (oke wel beetje maar ach).
Ja, vanwege werk. Sux, krijg alweer trollberichtjes vanuit Madrid. Maar ik geef geen neuk om Ajax, heb ze al proberen uit te leggen dat Ajax mij net zoveel boeit als Barca hen boeit...quote:
Wordt tijd dat ze eens aan gaan zetten en 0-3 maken. Ze spelen zelf ook terughoudend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
Real speelt niet het countervoetbal dat iedereen verwachtte, op zich wel leuk. Maar ze hebben gewoon teveel kwaliteiten voor Ajax.
Die zit echt met een rood koppie stampvoetend achter zijn computertjequote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zit echt met een rood koppie stampvoetend achter zijn computertje
Ga zo door.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja man, kan er gewoon niet tegen.
als ik zo door ga krijg ik een ban
Ze doen het rustig aan, ook weer een classico in het weekend. Vaak laten ze de tegenstander het spel helemaal maken en gaan ze er in een paar keer met een counter overheen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze eens aan gaan zetten en 0-3 maken. Ze spelen zelf ook terughoudend.
quote:
quote:
*raspatatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sana stond trouwens wel als een patatje te dekken.
Gelukkig kwam je net terug van de hei en was je mentaal zo in evenwicht dat je dat heel makkelijk kon verwerkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Tes nie best he.
Maar even over tot de orde van de dag. Kom ik vanavond van mijn hutje op de hei sessie terug, heeft een of andere malloot mijn wagen aangezien voor zijn voordeur en er van achter tot voor een streep overheen getrokken.
Echt nutteloze shit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Tes nie best he.
Maar even over tot de orde van de dag. Kom ik vanavond van mijn hutje op de hei sessie terug, heeft een of andere malloot mijn wagen aangezien voor zijn voordeur en er van achter tot voor een streep overheen getrokken.
Oh oke. Bedankt voor uitleg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
RMA op een 1-0 achterstand. Dus je wint de weddenschap als RMA met 2 doelpunten verschil wint
en daarom zet je toch tegen beter weten in 5 tientjes op een handicapquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik zei het nog. Zal wel 0-1 worden.
Of 1-2.
Sowieso.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
en daarom zet je toch tegen beter weten in 5 tientjes op een handicap
Helemaal Feng Shui ja. Hom hom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je net terug van de hei en was je mentaal zo in evenwicht dat je dat heel makkelijk kon verwerken
Haten op mijn wagen.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat lijkt me wel een echte spits die Hoesen
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 03-10-2012 om 22:10:21Kan Sana misschien nog even snel langs de kapper van Ronaldo. Handig. #ajarea reageer retweet
Wat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef amenth het volgende:
Hahahah kzei tog ronaldo maak 1e en 3e goal en nu dees ook nog helddddd
CkEr. Fierde ook noch. Fawaka waar is mijn tabaka. Heldige heldddd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef amenth het volgende:
Absoluut. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom ik hem eerder ooit wat arrogant vond.quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef SjaakBauer het volgende:
OHOH Balotelli wat een baas is het toch
59 euro.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gepakt in totaal?
Nicequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
Iet goat aon
http://rt.com/news/turkey-strike-syria-shelling-612/
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef amenth het volgende:
Geil. Ik heb wel weer een keer zin in een oorlogje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
Iet goat aon
En het leuke is dat Turkije geen fuck geeft om mensenrechten, dus dat kan weleens lekker lomp gaan wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geil. Ik heb wel weer een keer zin in een oorlogje.
Eerste keer dat die regels nageleefd worden als ze er al waren. Beetje treurig indeed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rare manier van modereren inderdaad. Als dat de regels zijn mogen ze die wel eens aanpassen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
Iet goat aon
Ik hoop dat er wel flink wat filmploegen en CNN bijzijn, die brengen het echt mooi in beeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geil. Ik heb wel weer een keer zin in een oorlogje.
Oh, dat zegt dus dat jij hier bent om te trollen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik een Feyenoorder was zou ik Eriksen ophemelen daar frustreer je de gemiddelde Ajacied meer mee dan iets negatiefs over hem zeggen
Wordt vaak zat nageleefd. Inzanity is zelfs gebannend tijdens het EK omdathij voor denemarken aan het juichen was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer dat die regels nageleefd worden als ze er al waren. Beetje treurig indeed.
Mwa ik support Ajax dat verlies ik nooit, maar ik begin wel enigszins vermoeid te raken van mijn mede supporters dus troll maar raakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, dat zegt dus dat jij hier bent om te trollen.
Echt? Wat is dat voor onzin dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt vaak zat nageleefd. Inzanity is zelfs gebannend tijdens het EK omdathij voor denemarken aan het juichen was.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
Iet goat aon
En zo is het.quote:Obvious false flag attack by Zionist/Al Qaeda forces sponsored by the US and Turkey so...oh screw it I give up this is just stupid, since when did every military confrontation end up being a false flag?
This person is not me, come up with your own original handle, please.
STOP POSTING ON MY ACCOUNT!
Ok, Sorry.
Kansloos.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt vaak zat nageleefd. Inzanity is zelfs gebannend tijdens het EK omdathij voor denemarken aan het juichen was.
Logisch lijkt me. Snap eigenlijk niet dat er een issue van gemaakt wordt opeens. Het gebeurt nooit zó extreem, en het is altijd een beetje afhankelijk van de sfeer in een topic, maar die regel is er serieus al tijden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt? Wat is dat voor onzin dan?
Dat is net zo kansloos natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft een baard. HA-HA.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Wtf, Jack zegt tegen Blind na het interview ''Fijne Sinterklaas'' ?!![]()
Dan is dat een kut regel en slaat dat nergens op. Als ik nou supporter van Real was kon ik dat niet posten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch lijkt me. Snap eigenlijk niet dat er een issue van gemaakt wordt opeens. Het gebeurt nooit zó extreem, en het is altijd een beetje afhankelijk van de sfeer in een topic, maar die regel is er serieus al tijden.
Vind het wel meevallen. Vind het behoorlijk kansloos om op een forum te gaan zitten juichen voor een tegenstander van een club waar je een hekel aan hebt, eigenlijk.quote:
Ik dacht dat ik het verkeerd verstondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Serieus? Mensen die zich daar serieus kwaad om maken verdienen juist een ban uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het net zo kansloos om op een forum te gaan juichen voor een club die je support, eigenlijk. Al doe ik het zelf ook wel eens. Leven en laten leven toch, besloot hij diepzinnig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Vind het behoorlijk kansloos om op een forum te gaan zitten juichen voor een tegenstander van een club waar je een hekel aan hebt, eigenlijk.
En 'voor je club juichen' terwijl je achter je illegale streampje zit niet dan? ik kom bijna nooit in live topics maar vind dat wel echt heel erg sneu hoor, slaat echt he-le-maal nergens op zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Vind het behoorlijk kansloos om op een forum te gaan zitten juichen voor een tegenstander van een club waar je een hekel aan hebt, eigenlijk.
Tegen die tijd gaan ze met hem praten over een nieuw contract.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Ja, dat snap ik. Dus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen die tijd gaan ze met hem praten over een nieuw contract.
Je moet eens kijken hoeveel mensen er opeens zogenaamd voor Napoli zijn morgen dan. Regel is toen VBL een grote zooi was dan nu, dat geef ik toe. maar ik weet niet wat de gevolgen zijn als we het wél toelaten. live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het net zo kansloos om op een forum te gaan juichen voor een club die je support, eigenlijk. Al doe ik het zelf ook wel eens. Leven en laten leven toch, besloot hij diepzinnig.
Je bent goed bezig vandaag, toevallig een keuzevak filosofie gekozen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het net zo kansloos om op een forum te gaan juichen voor een club die je support, eigenlijk. Al doe ik het zelf ook wel eens. Leven en laten leven toch, besloot hij diepzinnig.
FORZA NAPOLIquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoeveel mensen er opeens zogenaamd voor Napoli zijn morgen dan. Regel is toen VBL een grote zooi was dan nu, dat geef ik toe. maar ik weet niet wat de gevolgen zijn als we het wél toelaten. live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.
Dat bleek niet echt uit je postquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dus?Zeg dan ''dan hoop ik op een fijne Sinterklaas voor je'' oid en niet alsof het van de week al is.
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.
In live topics zitten over het algemeen toch alleen maar internet hooligans man, dat zijn dezelfde mensen die zich er druk om maken denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoeveel mensen er opeens zogenaamd voor Napoli zijn morgen dan. Regel is toen VBL een grote zooi was dan nu, dat geef ik toe. maar ik weet niet wat de gevolgen zijn als we het wél toelaten. live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.
Ik heb een workshop yoga gevolgd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent goed bezig vandaag, toevallig een keuzevak filosofie gekozen?
Neuh, zó erg is het niet meer. Heb tijdens m'n eerste Real-Barca geen minuut van de wedstrijd kunnen zien. Serieus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, zó erg is het niet meer. Heb tijdens m'n eerste Real-Barca geen minuut van de wedstrijd kunnen zien. Serieus.
Volgens Birgit Schuurman mis je dan het orgasme zoals je het kent. Dat vond ik persoonlijk wel een afknapper.quote:
Ik delete gewoon shit, leg het later wel uit indien nodig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.
Wie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Birgit Schuurman mis je dan het orgasme zoals je het kent. Dat vond ik persoonlijk wel een afknapper.
Deze discussie loopt echt al jaren. Voegt inderdaad geen flikker toe. Gewoon laten lopen en verwijder shit als er shit staat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.
Dat dus, live-topic van gisteren ging prima bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik delete gewoon shit, leg het later wel uit indien nodig.
Het lelijke zusje van Katjaquote:
Jij had je gewoon moeten inhouden vandaag. Dom van je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van mij mag je best juichen voor Real Madrid, maar als je het zo opzichtig doet omdat Ajax, dan word ik wel even gek.
Toen was ik er niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus, live-topic van gisteren ging prima bijvoorbeeld.
Mensen die niet voor de Nederlandse club zijn is al raar, maar dan zo opzichtig doen alleen maar om Ajacieden te treiteren. Val dan snel dood.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van mij mag je best juichen voor Real Madrid, maar als je het zo opzichtig doet omdat Ajax, dan word ik wel even gek.
Dat stelde ik dus ook al, puur uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog snap ik echt niet waarom eenbij een goal van Real wordt verwijderd. Je zou eerder de josti's moeten bannen die zich daardoor echt aangevallen voelen. Op internet.
Nu overdrijf je het ook. Eénquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog snap ik echt niet waarom eenbij een goal van Real wordt verwijderd. Je zou eerder de josti's moeten bannen die zich daardoor echt aangevallen voelen. Op internet.
Oorzaak->gevolg?quote:
Uhm op die foto, dat is toch Katja...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je geen kranten of zo![]()
[ afbeelding ]
Kijk dan de wedstrijd zonder op FOK! te zitten manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Want ik zag zovele PSV-Autisten springen en stuiteren die denken dat PSV thuishoort in de CL.
Daarbij gingen vele dingen door mijn hoofd.
Echt, ik word gewoon gek van die zuigende trollen zoals (zie dm)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had je gewoon moeten inhouden vandaag. Dom van je.
Kijk eens wie je quote.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk dan de wedstrijd zonder op FOK! te zitten man
Hoezo? Als je je daardoor echt aangevallen voelt moet je écht iets anders gaan doen.quote:
Kennelijk niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm op die foto, dat is toch Katja...
Schelden zonder toetsenbord voelt onnatuurlijk aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Trouwens hoe kan je in godsnaam FOK!en tijdens zo'n wedstrijd?
Hele wedstrijd heb ik juichend, schreeuwend en scheldend voor de televisie in de woonkamer gezeten.
Serieus je moet ff uitzoeken wat autist betekent autist.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Want ik zag zovele PSV-Autisten springen en stuiteren die denken dat PSV thuishoort in de CL.
Daarbij gingen vele dingen door mijn hoofd.
Ik had je gewaarschuwd (zie dm)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, ik word gewoon gek van die zuigende trollen zoals (zie dm)
En waarom? Ik vind het pas kansloos dat mensen zich daar druk om maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik weet het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus je moet ff uitzoeken wat autist betekent autist.
Is goed man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar dat hele juichen voor de tegenstander gebeuren neem ik even mee naar achter, goed?
Ik denk dat ik ook een paar dagen/week niet kan posten als ik morgen online kom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga sws niet met me laptop op schoot zo'n wedstrijd kijken. Helemaal als het slecht gaat want dan krijg ik sowieso een ban
Mag ik een keer meekomen, ik kan best overtuigend overkomen en maak mij oprecht zorgen over enkele users die het maar met moeite kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar dat hele juichen voor de tegenstander gebeuren neem ik even mee naar achter, goed?
Ik wilde het net voorstellenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een paar dagen/week niet kan posten als ik morgen online kom.
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een paar dagen/week niet kan posten als ik morgen online kom.
Ik ben ook eigenlijk nooit in livetopics, zeker niet die van Feyenoord. Thuis kijk ik gelukkig (weer) in De Kuip en uit vaak bij maten. Die kneuzen die achterlijk doen in live topics (zijn vooral vaak de mensen die reageren op obvious trolls) zou je eigenlijk gewoon een ban op de wedstrijddag(en) moeten geven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga sws niet met me laptop op schoot zo'n wedstrijd kijken. Helemaal als het slecht gaat want dan krijg ik sowieso een ban
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik een keer meekomen, ik kan best overtuigend overkomen en maak mij oprecht zorgen over enkele users die het maar met moeite kunnen plaatsen.
Paar keer met kanker gescholden (rustig Morp ik scheld zelf niet) en dat was het.quote:
Ik was voor jou als mod, maar schrijf je ideeën op papier en we doen er iets mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik een keer meekomen, ik kan best overtuigend overkomen en maak mij oprecht zorgen over enkele users die het maar met moeite kunnen plaatsen.
Het werd wel snel verwijderd, het is mij helemaal niet opgevallen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar keer met kanker gescholden (rustig Morp ik scheld zelf niet) en dat was het.
Ik ben uit m'n dak gegaan gescholden met kanker.quote:
Ik ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die nooit naar Ajax(of een willekeurige andere club) gaan of er nooit geweest zijn en juichen voor Ajax, vind ik nog veel triester. Die mogen ook gewoon blijven toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was voor jou als mod, maar schrijf je ideeën op papier en we doen er iets mee.
Het blijft gewoon lastig, je hebt Caland die juicht omdat hij geld wint, waar ik prima mee kan leven,[b][b] je hebt de inzanity-users die een Denemarken-UI gaan nemen omdat ze het Nederlands elftal haten om vervolgens enorm overdreven te gaan zitten juichen bij elke goal[/b][/b]
Oh TomPSVquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben uit m'n dak gegaan gescholden met kanker.
Omdat de 1-3 en ik me gewoon zo irriteerde aan al die zuigende **trolls als tompsv18.
Toen hij zei dat hij liever Marcelo heeft dan Moisander dan wist ik het. Bazen troll gewoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Tompsv12 is trouwens wel een goede troll, al denk ik soms dat hij die shit echt meent. Maar dat lijkt me sterk.
En je hebt dwazen die zich er over opwinden wat het des te leuker maakt voor de kwaadwillende. Natuurlijk is het ook deels je frustratie kwijt kunnen maar ik vraag mij af wat je in vredesnaam op Fok! te zoeken hebt als je daadwerkelijk zoveel passie voor een/je club voelt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was voor jou als mod, maar schrijf je ideeën op papier en we doen er iets mee.
Het blijft gewoon lastig, je hebt Caland die juicht omdat hij geld wint, waar ik prima mee kan leven, je hebt de inzanity-users die een Denemarken-UI gaan nemen omdat ze het Nederlands elftal haten om vervolgens enorm overdreven te gaan zitten juichen bij elke goal
Slechte vergelijking. Jammer dat je het niet kan, dat discussiëren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die nooit naar Ajax(of een willekeurige andere club) gaan of er nooit geweest zijn en juichen voor Ajax, vind ik nog veel triester. Die mogen ook gewoon blijven toch?
die PSV star trekkie ook behoorlijk, niet dat het me verder boeitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh TomPSVdat is echt een rasmongooltje als hij over Ajax gaat praten inderdaad.
Waarom zou je er op in gaan. Volgens mij volgt Stijn 90% van de wedstrijd FOK! en 10% de wedstrijd zelf als het niet minder isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
die PSV star trekkie ook behoorlijk, niet dat het me verder boeit
FL freak ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
die PSV star trekkie ook behoorlijk, niet dat het me verder boeit
Tja, moeten we dan iedereen met passie voor z'n club gaan zitten verwijderen? Het botst gewoon tussen 2 groepen die beide niet echt iets enorm verkeerd doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je hebt dwazen die zich er over opwinden wat het des te leuker maakt voor de kwaadwillende. Natuurlijk is het ook deels je frustratie kwijt kunnen maar ik vraag mij af wat je in vredesnaam op Fok! te zoeken hebt als je daadwerkelijk zoveel passie voor een/je club voelt.
Tsja misschien moet hij ook maar niet reageren op iemand als je een discussie niet aan kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Jammer dat je het niet kan, dat discussiëren.
Hou ik me niet mee bezig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, GGMM. Is het nou zeker dat die drommelsdrommels vincerusso is?
Dat niet maar het klinkt zo logisch uit mijn eigen mond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, moeten we dan iedereen met passie voor z'n club gaan zitten verwijderen? Het botst gewoon tussen 2 groepen die beide niet echt iets enorm verkeerd doen.
Ik heb dit gemist, maar het is al de tweede keer dat je het aanhaalt dus het zit wel diep bij je. Waar ging het over?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja misschien moet hij ook maar niet reageren op iemand als je een discussie niet aan kan.
quote:
Je mag toch wel juichen voor Ajax?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die nooit naar Ajax(of een willekeurige andere club) gaan of er nooit geweest zijn en juichen voor Ajax, vind ik nog veel triester. Die mogen ook gewoon blijven toch?
Geloof me, hij meent het. Het is een Davy alleen nog een beetje erger.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Tompsv12 is trouwens wel een goede troll, al denk ik soms dat hij die shit echt meent. Maar dat lijkt me sterk.
Waarom is dat een slechte vergelijking? Als je nou oprecht blij bent dat Nederland, Feyenoord, Ajax of whatever verliest en je dat even wil delen met je mede FOK!'ers, wat is daar op tegen? Behalve dan het gejank van mensen die zich niet in kunnen houden, die zou je dan aan moeten pakken hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Jammer dat je het niet kan, dat discussiëren.
Heel diep. Hij reageert niet meer op mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist, maar het is al de tweede keer dat je het aanhaalt dus het zit wel diep bij je. Waar ging het over?
Ja dat mag zeker, maar wat is dan het wezenlijke verschil tussen die mensen en die mensen die tegen juichen? Behalve dan dat Ajacieden in dit geval in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag toch wel juichen voor Ajax?
Ik vind het eerder vreselijk dat mensen zo opzichtig voor Real Madrid juichen.
Zonder ban zou jij toch ook voor Napoli zijn gaan juichen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag toch wel juichen voor Ajax?
Ik vind het eerder vreselijk dat mensen zo opzichtig voor Real Madrid juichen.
Tot op zekere hoogte is er niks mis mee, maar het loopt hier altijd uit de hand, dat is het punt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat een slechte vergelijking? Als je nou oprecht blij bent dat Nederland, Feyenoord, Ajax of whatever verliest en je dat even wil delen met je mede FOK!'ers, wat is daar op tegen? Behalve dan het gejank van mensen die zich niet in kunnen houden, die zou je dan aan moeten pakken hoor.Vrijheid van, hoe heet dat ook alweer, meningsuiting?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gruwelijk goede speler die Ronaldo ook hé. Je irriteert je de pleuris aan zijn gedrag maar wat een voetballer.Ik erger me eigenlijk al jaren niet meer aan hem. Enorm faire voetballer juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax - FC Ronaldo 1-4
Die trekjes had hij in Manchester al afgeleerd.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gruwelijk goede speler die Ronaldo ook hé. Je irriteert je de pleuris aan zijn gedrag maar wat een voetballer.Wil je alsjeblieft niet met kanker schelden? Daarvoor hoor je ook gewoon geband te worden vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax - FC Ronaldo 1-4
Ik laat daar maar niets meer over uit, anders gaat (zie dm) wel met een hele lijst uispraken van mij komenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder ban zou jij toch ook voor Napoli zijn gaan juichen?
Die goal van Benzema zat er ook aardig in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gruwelijk goede speler die Ronaldo ook hé. Je irriteert je de pleuris aan zijn gedrag maar wat een voetballer.
Ajax - FC Ronaldo 1-4
Sjaak hou even je kankermuilquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet met kanker schelden? Daarvoor hoor je ook gewoon geband te worden vind ik
Het loopt ook uit de hand als mensen juichen vóór hun eigen clubs, dus dat is niet echt een geldig argument wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is er niks mis mee, maar het loopt hier altijd uit de hand, dat is het punt.
Maar zoals gezegd; we gaan het er eens over hebben.
Ik heb al 2 keer gezegd dat ik iets mee naar achter neem. Had wel een reactie van jou verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet met kanker schelden? Daarvoor hoor je ook gewoon geband te worden vind ik
die 0-2 inderdaad. Alleen werd hij zo vrijgelaten metn og een vriendje,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die goal van Benzema zat er ook aardig in.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was even wat te eten makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer gezegd dat ik iets mee naar achter neem. Had wel een reactie van jou verwacht eigenlijk
Als mensen juist opzichtig gaan juichen voor de tegenstander waar bv ajax tegen speelt vind ik zo triest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het loopt ook uit de hand als mensen juichen vóór hun eigen clubs, dus dat is niet echt een geldig argument wat mij betreft.
Dat vind ik wel meevallen tbh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het loopt ook uit de hand als mensen juichen vóór hun eigen clubs, dus dat is niet echt een geldig argument wat mij betreft.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
City is veel zwakker dan Dortmund en Real. Denk dat we die nog wel kunnen pakken en dan voor plek 3 moeten gaan.
Niet hypocriet doen Stijntje, jij deed hetzelfde bij PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als mensen juist opzichtig gaan juichen voor de tegenstander waar bv ajax tegen speelt vind ik zo triest.
Hahahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
City is veel zwakker dan Dortmund en Real. Denk dat we die nog wel kunnen pakken en dan voor plek 3 moeten gaan.
Ook dat wordt niet goedgekeurd. Maar om direct te bannen is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GGMM waarom worden de users die Ronaldo te pas en te onpas een gebroken been of erger toewensen niet gebanned? Daar erger ik mij dan juist weer aan
Ongelofelijk hoeveel geld er al in is gestoken en dan nog zo spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
En dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet hypocriet doen Stijntje, jij deed hetzelfde bij PSV.
Voor de zoveelste keerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is er niks mis mee, maar het loopt hier altijd uit de hand, dat is het punt.
Maar zoals gezegd; we gaan het er eens over hebben.
Ik niet, doe ik in het stadion net zo goed. Beetje zwaaien en ''always look on the bright side of life'' zingen, moet kunnen man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als mensen juist opzichtig gaan juichen voor de tegenstander waar bv ajax tegen speelt vind ik zo triest.
Weet ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet hypocriet doen Stijntje, jij deed hetzelfde bij PSV.
Ja, maar nu zonder jouquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat pakkie krijgen van Napoli donderdag
Reacties als deze zouden in een livetopic dan wel mogen blijven, terwijl dit pas echt complete aids zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik scheld liever in het stadion.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ga gvd gewoon niet live reageren terwijl je club speelt man. Kijk die wedstrijd en scheld thuis (zoals ik) lekker, maar waarom op internet?
Gast. City is sowieso zwakker dan Real maar kijk deze wedstrijd Dortmund ook gewoon sterker.quote:
city zwakker dan dortmund?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast. City is sowieso zwakker dan Real maar kijk deze wedstrijd Dortmund ook gewoon sterker.
Ja, maar dan nog zijn ze 5 klasses beter dan Ajax.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast. City is sowieso zwakker dan Real maar kijk deze wedstrijd Dortmund ook gewoon sterker.
Als ik via een stream kijk, ben ik meestal ook wel op Fok!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ga gvd gewoon niet live reageren terwijl je club speelt man. Kijk die wedstrijd en scheld thuis (zoals ik) lekker, maar waarom op internet?
Alsof voetbal zo makkelijk is om te voorspellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iets over individuele kwaliteiten ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt dan ik ook, maar dat heeft te maken omdat je dan toch op de laptop zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik via een stream kijk, ben ik meestal ook wel op Fok!
aguero, dzeko, silva,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Iets over individuele kwaliteiten ofzo
Wie zou jouw kaartje dan moeten betalen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
90 euro voor een kaartje wat ik zelf moet betalentreinkosten allezzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |