Ik hoop dat er wel flink wat filmploegen en CNN bijzijn, die brengen het echt mooi in beeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geil. Ik heb wel weer een keer zin in een oorlogje.
Oh, dat zegt dus dat jij hier bent om te trollen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik een Feyenoorder was zou ik Eriksen ophemelen daar frustreer je de gemiddelde Ajacied meer mee dan iets negatiefs over hem zeggen
Wordt vaak zat nageleefd. Inzanity is zelfs gebannend tijdens het EK omdathij voor denemarken aan het juichen was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer dat die regels nageleefd worden als ze er al waren. Beetje treurig indeed.
Mwa ik support Ajax dat verlies ik nooit, maar ik begin wel enigszins vermoeid te raken van mijn mede supporters dus troll maar raakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, dat zegt dus dat jij hier bent om te trollen.
Echt? Wat is dat voor onzin dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt vaak zat nageleefd. Inzanity is zelfs gebannend tijdens het EK omdathij voor denemarken aan het juichen was.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
Iet goat aon
http://rt.com/news/turkey-strike-syria-shelling-612/
En zo is het.quote:Obvious false flag attack by Zionist/Al Qaeda forces sponsored by the US and Turkey so...oh screw it I give up this is just stupid, since when did every military confrontation end up being a false flag?
This person is not me, come up with your own original handle, please.
STOP POSTING ON MY ACCOUNT!
Ok, Sorry.
Kansloos.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt vaak zat nageleefd. Inzanity is zelfs gebannend tijdens het EK omdathij voor denemarken aan het juichen was.
Logisch lijkt me. Snap eigenlijk niet dat er een issue van gemaakt wordt opeens. Het gebeurt nooit zó extreem, en het is altijd een beetje afhankelijk van de sfeer in een topic, maar die regel is er serieus al tijden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt? Wat is dat voor onzin dan?
Dat is net zo kansloos natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft een baard. HA-HA.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Wtf, Jack zegt tegen Blind na het interview ''Fijne Sinterklaas'' ?!![]()
Dan is dat een kut regel en slaat dat nergens op. Als ik nou supporter van Real was kon ik dat niet posten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch lijkt me. Snap eigenlijk niet dat er een issue van gemaakt wordt opeens. Het gebeurt nooit zó extreem, en het is altijd een beetje afhankelijk van de sfeer in een topic, maar die regel is er serieus al tijden.
Vind het wel meevallen. Vind het behoorlijk kansloos om op een forum te gaan zitten juichen voor een tegenstander van een club waar je een hekel aan hebt, eigenlijk.quote:
Ik dacht dat ik het verkeerd verstondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Serieus? Mensen die zich daar serieus kwaad om maken verdienen juist een ban uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het net zo kansloos om op een forum te gaan juichen voor een club die je support, eigenlijk. Al doe ik het zelf ook wel eens. Leven en laten leven toch, besloot hij diepzinnig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Vind het behoorlijk kansloos om op een forum te gaan zitten juichen voor een tegenstander van een club waar je een hekel aan hebt, eigenlijk.
En 'voor je club juichen' terwijl je achter je illegale streampje zit niet dan? ik kom bijna nooit in live topics maar vind dat wel echt heel erg sneu hoor, slaat echt he-le-maal nergens op zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Vind het behoorlijk kansloos om op een forum te gaan zitten juichen voor een tegenstander van een club waar je een hekel aan hebt, eigenlijk.
Tegen die tijd gaan ze met hem praten over een nieuw contract.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
Ja, dat snap ik. Dus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen die tijd gaan ze met hem praten over een nieuw contract.
Je moet eens kijken hoeveel mensen er opeens zogenaamd voor Napoli zijn morgen dan. Regel is toen VBL een grote zooi was dan nu, dat geef ik toe. maar ik weet niet wat de gevolgen zijn als we het wél toelaten. live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het net zo kansloos om op een forum te gaan juichen voor een club die je support, eigenlijk. Al doe ik het zelf ook wel eens. Leven en laten leven toch, besloot hij diepzinnig.
Je bent goed bezig vandaag, toevallig een keuzevak filosofie gekozen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het net zo kansloos om op een forum te gaan juichen voor een club die je support, eigenlijk. Al doe ik het zelf ook wel eens. Leven en laten leven toch, besloot hij diepzinnig.
FORZA NAPOLIquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoeveel mensen er opeens zogenaamd voor Napoli zijn morgen dan. Regel is toen VBL een grote zooi was dan nu, dat geef ik toe. maar ik weet niet wat de gevolgen zijn als we het wél toelaten. live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.
Dat bleek niet echt uit je postquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dus?Zeg dan ''dan hoop ik op een fijne Sinterklaas voor je'' oid en niet alsof het van de week al is.
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.
In live topics zitten over het algemeen toch alleen maar internet hooligans man, dat zijn dezelfde mensen die zich er druk om maken denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoeveel mensen er opeens zogenaamd voor Napoli zijn morgen dan. Regel is toen VBL een grote zooi was dan nu, dat geef ik toe. maar ik weet niet wat de gevolgen zijn als we het wél toelaten. live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.
Ik heb een workshop yoga gevolgd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent goed bezig vandaag, toevallig een keuzevak filosofie gekozen?
Neuh, zó erg is het niet meer. Heb tijdens m'n eerste Real-Barca geen minuut van de wedstrijd kunnen zien. Serieus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, zó erg is het niet meer. Heb tijdens m'n eerste Real-Barca geen minuut van de wedstrijd kunnen zien. Serieus.
Volgens Birgit Schuurman mis je dan het orgasme zoals je het kent. Dat vond ik persoonlijk wel een afknapper.quote:
Ik delete gewoon shit, leg het later wel uit indien nodig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.
Wie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Birgit Schuurman mis je dan het orgasme zoals je het kent. Dat vond ik persoonlijk wel een afknapper.
Deze discussie loopt echt al jaren. Voegt inderdaad geen flikker toe. Gewoon laten lopen en verwijder shit als er shit staat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.
Dat dus, live-topic van gisteren ging prima bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik delete gewoon shit, leg het later wel uit indien nodig.
Het lelijke zusje van Katjaquote:
Jij had je gewoon moeten inhouden vandaag. Dom van je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van mij mag je best juichen voor Real Madrid, maar als je het zo opzichtig doet omdat Ajax, dan word ik wel even gek.
Toen was ik er niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus, live-topic van gisteren ging prima bijvoorbeeld.
Mensen die niet voor de Nederlandse club zijn is al raar, maar dan zo opzichtig doen alleen maar om Ajacieden te treiteren. Val dan snel dood.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van mij mag je best juichen voor Real Madrid, maar als je het zo opzichtig doet omdat Ajax, dan word ik wel even gek.
Dat stelde ik dus ook al, puur uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog snap ik echt niet waarom eenbij een goal van Real wordt verwijderd. Je zou eerder de josti's moeten bannen die zich daardoor echt aangevallen voelen. Op internet.
Nu overdrijf je het ook. Eénquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog snap ik echt niet waarom eenbij een goal van Real wordt verwijderd. Je zou eerder de josti's moeten bannen die zich daardoor echt aangevallen voelen. Op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |