In live topics zitten over het algemeen toch alleen maar internet hooligans man, dat zijn dezelfde mensen die zich er druk om maken denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoeveel mensen er opeens zogenaamd voor Napoli zijn morgen dan. Regel is toen VBL een grote zooi was dan nu, dat geef ik toe. maar ik weet niet wat de gevolgen zijn als we het wél toelaten. live-topics waren vroeger echt een pleuriszooi.
Ik heb een workshop yoga gevolgd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent goed bezig vandaag, toevallig een keuzevak filosofie gekozen?
Neuh, zó erg is het niet meer. Heb tijdens m'n eerste Real-Barca geen minuut van de wedstrijd kunnen zien. Serieus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is op een uitzondering na onveranderd gebleven.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, zó erg is het niet meer. Heb tijdens m'n eerste Real-Barca geen minuut van de wedstrijd kunnen zien. Serieus.
Volgens Birgit Schuurman mis je dan het orgasme zoals je het kent. Dat vond ik persoonlijk wel een afknapper.quote:
Ik delete gewoon shit, leg het later wel uit indien nodig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.
Wie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Birgit Schuurman mis je dan het orgasme zoals je het kent. Dat vond ik persoonlijk wel een afknapper.
Deze discussie loopt echt al jaren. Voegt inderdaad geen flikker toe. Gewoon laten lopen en verwijder shit als er shit staat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn live-topics Steven die mensen toeroept ontopic te blijven om vervolgens... Ach is ook wel terecht maar die topics gaan nooit iets toevoegen. Mensen moeten lekker voetbal kijken en van Fok! afblijven.
Dat dus, live-topic van gisteren ging prima bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik delete gewoon shit, leg het later wel uit indien nodig.
Het lelijke zusje van Katjaquote:
Jij had je gewoon moeten inhouden vandaag. Dom van je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van mij mag je best juichen voor Real Madrid, maar als je het zo opzichtig doet omdat Ajax, dan word ik wel even gek.
Toen was ik er niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus, live-topic van gisteren ging prima bijvoorbeeld.
Mensen die niet voor de Nederlandse club zijn is al raar, maar dan zo opzichtig doen alleen maar om Ajacieden te treiteren. Val dan snel dood.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van mij mag je best juichen voor Real Madrid, maar als je het zo opzichtig doet omdat Ajax, dan word ik wel even gek.
Dat stelde ik dus ook al, puur uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog snap ik echt niet waarom eenbij een goal van Real wordt verwijderd. Je zou eerder de josti's moeten bannen die zich daardoor echt aangevallen voelen. Op internet.
Nu overdrijf je het ook. Eénquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog snap ik echt niet waarom eenbij een goal van Real wordt verwijderd. Je zou eerder de josti's moeten bannen die zich daardoor echt aangevallen voelen. Op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |