Ja, voor mij was het ook een vraag of hij tegenstanders van het kaliber Sochaux aan kon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat gezegd?
Ik weet wel dat ik verwachtte dat van der Wiel het daar gewoon zou redden.
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wow, Voetbalzone dat is wel een groot gemis.
VIquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.
Voor voetbalzone zijn er ook absoluut geen andere alternatieven, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.
quote:
Die doet het ook niet.quote:
Ik vind Van der Wiel ook een goede rechtsback. Heeft wat kut jaartjes gehad, maar je kon daar voor zien dat daar wel wat potentie zat. Vind Van Rhijn ook een aardige back, maar schaal VDW toch echt hoger in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat gezegd?
Ik weet wel dat ik verwachtte dat van der Wiel het daar gewoon zou redden.
voetbalprimeurquote:
Ff checken morgen dan.quote:
Kun je niet een andere browser installeren, dat heb ik ook eens gedaan. Toen kon ik overal weer opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ff checken morgen dan.
Zelfs mijn schoolwebsite doet het niet.
Ja kan niet man. Financiële systeem die ze gebruiken gaat via een website en ze willen niet andere browser erop, omdat ze dan de veiligheid niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je niet een andere browser installeren, dat heb ik ook eens gedaan. Toen kon ik overal weer op
Heb jij geen slapeloze nachten?quote:
Veronica zond het hier uit. Kon er echt niet naar kijken.quote:
Briljante trainer jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Echt ziek hoe uitvoerig Mourinho zijn tegenstanders kent.
Ik ook niet, maar ik kan de afstandsbediening niet vinden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veronica zond het hier uit. Kon er echt niet naar kijken.
Als je eens begint met alle relevante letters te typen, zou het al een stuk schelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef amenth het volgende:
Volgens mij is stevenmac een troll altijd over ajax maar ga nie eens nr deze westriijd!!
Heb je al eens speculoos pasta van Lotus op? Dat is echt heerlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Echt hèquote:
Snap dat echt niet. Beter geven ze me meer salaris, dan wil ik er nog wel over nadenken. Die koekebakkers verwachten ook gewoon dat ik voor niks ga overwerken. Krijg lekker de tyfus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bazen proberen je dan altijd wijs te maken dat je die 3 uur ook moet gaan werken
Gewoon intern bij een bureau. Dat detacheren is niks voor mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werk je intern of bij een automatiseringsclub?
Ja maar die topic is gay dus je hebt gezelschap.quote:
Hun verdediging valt me wel positief op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Angsthazen voetbal van Ajax, zo kun je niet winnen..
Is geen leuke wedstrijd, ook niet des Ajax.. jammer, alles tikkie breed of terug.
Nog maar niet te beginnen over hoe slecht die Poulsen vandaag is en de vleugels met dunne poep in de broek lopen.
Nou, mij niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun verdediging valt me wel positief op.
Misschien vergelijk ik ze teveel met PSV verdediging en omdat ze geen foutje maken is het al snel goed. Alleen ik vind ze best stabiel. Enige min punt daarop is dat ze niet aanschuiven naar het middenveld en daarom te grote opening tussen middenveld en verdediging is wat moeilijk te belopen is. Natuurlijk heeft manier van voetbal te maken van Real, maar dat maakt het niet minder (oke wel beetje maar ach).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, mij niet.
Real speelt ook gewoon niet goed, Ronaldo loopt maar wat en met die Marcelo die ook aan het fladderen is wordt het niet gevaarlijk.
Tja maar ze worden ook niet getest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien vergelijk ik ze teveel met PSV verdediging en omdat ze geen foutje maken is het al snel goed. Alleen ik vind ze best stabiel. Enige min punt daarop is dat ze niet aanschuiven naar het middenveld en daarom te grote opening tussen middenveld en verdediging is wat moeilijk te belopen is. Natuurlijk heeft manier van voetbal te maken van Real, maar dat maakt het niet minder (oke wel beetje maar ach).
Ja, vanwege werk. Sux, krijg alweer trollberichtjes vanuit Madrid. Maar ik geef geen neuk om Ajax, heb ze al proberen uit te leggen dat Ajax mij net zoveel boeit als Barca hen boeit...quote:
Wordt tijd dat ze eens aan gaan zetten en 0-3 maken. Ze spelen zelf ook terughoudend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
Real speelt niet het countervoetbal dat iedereen verwachtte, op zich wel leuk. Maar ze hebben gewoon teveel kwaliteiten voor Ajax.
Die zit echt met een rood koppie stampvoetend achter zijn computertjequote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zit echt met een rood koppie stampvoetend achter zijn computertje
Ga zo door.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja man, kan er gewoon niet tegen.
als ik zo door ga krijg ik een ban
Ze doen het rustig aan, ook weer een classico in het weekend. Vaak laten ze de tegenstander het spel helemaal maken en gaan ze er in een paar keer met een counter overheen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze eens aan gaan zetten en 0-3 maken. Ze spelen zelf ook terughoudend.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |