Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat je niet kon inloggen.quote:
Op het werk niet, thuis kom ik er gewoon in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat je niet kon inloggen.
Nu je ingelogd bent kan je gewoon in je proefiel kijken wat je e-mailadres is toch? Waarom zou je dan nog wachten op een FA?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef E.H. het volgende:
[..]
Op het werk niet, thuis kom ik er gewoon in.
Mail gestuurd maar die klootviolen van FA's reageren als een stel trage honden.
Al gedaan. En had het goeie e-mailadres opgegeven voor de reminder...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je ingelogd bent kan je gewoon in je proefiel kijken wat je e-mailadres is toch? Waarom zou je dan nog wachten op een FA?
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Al gedaan. En had het goeie e-mailadres opgegeven voor de reminder...
Maar ben even eten maken. Heb honger.
Eetsequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Al gedaan. En had het goeie e-mailadres opgegeven voor de reminder...
Maar ben even eten maken. Heb honger.
Goed mogelijk. Heb al klachten gehad dat ik niet effectief 8 uur per dag werk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
Het ambtenarensysteem is gaan bekijken waar nou het meest werkontwijkendgedrag vandaan komt. Vreemd genoeg van een ICT'er in Amersfoort die de hele dag zit te fokken. Die website is dan ook geblokkeerd.
Je mag toch wettelijk 20 minuten per uur uit het raam staren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Heb al klachten gehad dat ik niet effectief 8 uur per dag werk.
Dat doet niemand joh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Ik werk gewoon efficiënt. Doe in 5 uur wat een ander in 8 uur doet. Per dag dus 3 uur te besteden aan andere dingen.quote:
Werk je intern of bij een automatiseringsclub?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kak ik dacht 45quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je mag toch wettelijk 20 minuten per uur uit het raam staren?
Ja, die bazen proberen je dan altijd wijs te maken dat je die 3 uur ook moet gaan werkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Ik werk gewoon efficiënt. Doe in 5 uur wat een ander in 8 uur doet. Per dag dus 3 uur te besteden aan andere dingen.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Ik werk gewoon efficiënt. Doe in 5 uur wat een ander in 8 uur doet. Per dag dus 3 uur te besteden aan andere dingen.
Die lopende band stopt toch nooit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Alleen FOK!, Voetbalzone en dat soort sites zijn geblokkeerd.
60% salarisverhoging danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bazen proberen je dan altijd wijs te maken dat je die 3 uur ook moet gaan werken
Je haalt mij door elkaar met Tyron of Rens denk ik.quote:
Hebben we gezegd hè Stijn. Dat die Jallet er helemaal niets van kon. Dat die puur aanvoerder was omdat het zo ongeveer de enige Fransman was in dat elftal.quote:
Ik begrijp jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben we gezegd hè Stijn. Dat die Jallet er helemaal niets van kon. Dat die puur aanvoerder was omdat het zo ongeveer de enige Fransman was in dat elftal.
Heb jij dat gezegd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben we gezegd hè Stijn. Dat die Jallet er helemaal niets van kon. Dat die puur aanvoerder was omdat het zo ongeveer de enige Fransman was in dat elftal.
Wow, Voetbalzone dat is wel een groot gemis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Alleen FOK!, Voetbalzone en dat soort sites zijn geblokkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |