Ja, voor mij was het ook een vraag of hij tegenstanders van het kaliber Sochaux aan kon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat gezegd?
Ik weet wel dat ik verwachtte dat van der Wiel het daar gewoon zou redden.
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wow, Voetbalzone dat is wel een groot gemis.
VIquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.
Voor voetbalzone zijn er ook absoluut geen andere alternatieven, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nadat je AD.nl, Telegraaf.nl en NU.nl hebt gezien, dan wil je best een voetbal site bezoeken.
quote:
Die doet het ook niet.quote:
Ik vind Van der Wiel ook een goede rechtsback. Heeft wat kut jaartjes gehad, maar je kon daar voor zien dat daar wel wat potentie zat. Vind Van Rhijn ook een aardige back, maar schaal VDW toch echt hoger in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat gezegd?
Ik weet wel dat ik verwachtte dat van der Wiel het daar gewoon zou redden.
voetbalprimeurquote:
Ff checken morgen dan.quote:
Kun je niet een andere browser installeren, dat heb ik ook eens gedaan. Toen kon ik overal weer opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ff checken morgen dan.
Zelfs mijn schoolwebsite doet het niet.
Ja kan niet man. Financiële systeem die ze gebruiken gaat via een website en ze willen niet andere browser erop, omdat ze dan de veiligheid niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je niet een andere browser installeren, dat heb ik ook eens gedaan. Toen kon ik overal weer op
Heb jij geen slapeloze nachten?quote:
Veronica zond het hier uit. Kon er echt niet naar kijken.quote:
Briljante trainer jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Echt ziek hoe uitvoerig Mourinho zijn tegenstanders kent.
Ik ook niet, maar ik kan de afstandsbediening niet vinden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veronica zond het hier uit. Kon er echt niet naar kijken.
Als je eens begint met alle relevante letters te typen, zou het al een stuk schelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef amenth het volgende:
Volgens mij is stevenmac een troll altijd over ajax maar ga nie eens nr deze westriijd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |