Oorzaak->gevolg?quote:
Uhm op die foto, dat is toch Katja...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je geen kranten of zo![]()
[ afbeelding ]
Kijk dan de wedstrijd zonder op FOK! te zitten manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Want ik zag zovele PSV-Autisten springen en stuiteren die denken dat PSV thuishoort in de CL.
Daarbij gingen vele dingen door mijn hoofd.
Echt, ik word gewoon gek van die zuigende trollen zoals (zie dm)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had je gewoon moeten inhouden vandaag. Dom van je.
Kijk eens wie je quote.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk dan de wedstrijd zonder op FOK! te zitten man
Hoezo? Als je je daardoor echt aangevallen voelt moet je écht iets anders gaan doen.quote:
Kennelijk niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm op die foto, dat is toch Katja...
Schelden zonder toetsenbord voelt onnatuurlijk aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Trouwens hoe kan je in godsnaam FOK!en tijdens zo'n wedstrijd?
Hele wedstrijd heb ik juichend, schreeuwend en scheldend voor de televisie in de woonkamer gezeten.
Serieus je moet ff uitzoeken wat autist betekent autist.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Want ik zag zovele PSV-Autisten springen en stuiteren die denken dat PSV thuishoort in de CL.
Daarbij gingen vele dingen door mijn hoofd.
Ik had je gewaarschuwd (zie dm)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, ik word gewoon gek van die zuigende trollen zoals (zie dm)
En waarom? Ik vind het pas kansloos dat mensen zich daar druk om maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van mij mag je best juichen voor Real Madrid, maar als je het zo opzichtig doet omdat Ajax, dan word ik wel even gek.
Dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
Maar dan nog snap ik echt niet waarom eenbij een goal van Real wordt verwijderd. Je zou eerder de josti's moeten bannen die zich daardoor echt aangevallen voelen. Op internet.
Ik weet het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus je moet ff uitzoeken wat autist betekent autist.
Is goed man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar dat hele juichen voor de tegenstander gebeuren neem ik even mee naar achter, goed?
Ik denk dat ik ook een paar dagen/week niet kan posten als ik morgen online kom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga sws niet met me laptop op schoot zo'n wedstrijd kijken. Helemaal als het slecht gaat want dan krijg ik sowieso een ban
Mag ik een keer meekomen, ik kan best overtuigend overkomen en maak mij oprecht zorgen over enkele users die het maar met moeite kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar dat hele juichen voor de tegenstander gebeuren neem ik even mee naar achter, goed?
Ik wilde het net voorstellenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een paar dagen/week niet kan posten als ik morgen online kom.
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een paar dagen/week niet kan posten als ik morgen online kom.
Ik ben ook eigenlijk nooit in livetopics, zeker niet die van Feyenoord. Thuis kijk ik gelukkig (weer) in De Kuip en uit vaak bij maten. Die kneuzen die achterlijk doen in live topics (zijn vooral vaak de mensen die reageren op obvious trolls) zou je eigenlijk gewoon een ban op de wedstrijddag(en) moeten geven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga sws niet met me laptop op schoot zo'n wedstrijd kijken. Helemaal als het slecht gaat want dan krijg ik sowieso een ban
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik een keer meekomen, ik kan best overtuigend overkomen en maak mij oprecht zorgen over enkele users die het maar met moeite kunnen plaatsen.
Paar keer met kanker gescholden (rustig Morp ik scheld zelf niet) en dat was het.quote:
Ik was voor jou als mod, maar schrijf je ideeën op papier en we doen er iets mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik een keer meekomen, ik kan best overtuigend overkomen en maak mij oprecht zorgen over enkele users die het maar met moeite kunnen plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |