Nee, man. Blijft een held.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marcel al helemaal. Maakt van PSV toch mooi een stabiele subtopper
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?
Ik snap nog steeds niet waarom teksten opeens grappig zijn als ze in een plaatje staan.quote:
Werd wel gezegd hoor, Als PSV de CL niet haalt komen er weer grote problemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.
Is al 10x ontkracht, zoek maar op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd wel gezegd hoor, Als PSV de CL niet haalt komen er weer grote problemen.
Zoek het maar op
We zullen het wel zien volgens jaar. De CL haalt PSV namelijk niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Nou, volgens mij werd dat juist niet gezegd. Maar, zoek jij het eens op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Komt omdat ze dat nog altijd in de begroting hebben. Als iemand Sanders dat nu eens uit kon leggen... Verdammt nochmal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Past zeer waarschijnlijk niet in hun straatje, dan lezen ze het niet oid heb ik het idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, volgens mij werd dat juist niet gezegd. Maar, zoek jij het eens op.
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Of ze pakken berichten voor de gemeente deal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Past zeer waarschijnlijk niet in hun straatje, dan lezen ze het niet oid heb ik het idee.
Kun je ook de winnende cijfers voor de aanstaande staatsloterij trekking posten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zullen het wel zien volgens jaar. De CL haalt PSV namelijk niet.
Lekker blijven vasthouden aan dat ene zinnetje wat Tiny heeft geroepen. Oh en dat gemeente verhaaltje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.
Gewoon een grote gok dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.
Maargoed, of dat gebeurt is ook nog maar afwachten natuurlijk, al denk ik dat Strootman wel voor de hoofdprijs weg kan over een paar jaar.
Dat staat helemaal los van het CL moeten halen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.
Maargoed, of dat gebeurt is ook nog maar afwachten natuurlijk, al denk ik dat Strootman wel voor de hoofdprijs weg kan over een paar jaar.
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je ook de winnende cijfers voor de aanstaande staatsloterij trekking posten?
Ik hoop nergens op. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En een beetje hoop bij de niet-PSV'ers onder ons. Dat ook.
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |