En de media denkt dat de verliezen maar incidentjes zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt de trainer maar weer ontslagen. Denk dat Rutten het niet slechter had gedaan dit seizoen.
Dat denk ik ook niet, nee. Ben benieuwd wanneer de fans zich nou eens tegen Brands keren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt de trainer maar weer ontslagen. Denk dat Rutten het niet slechter had gedaan dit seizoen.
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de selectie? Hoe kom je daar bij? Binnen het bedrijf is niet direct de selectie. Heb je die bank overigens bekeken. Als ze vanuit Portugal al voor Matavz bellen ga ik niet op de zaken vooruit lopen wie er in de winter of desnoods aan het eind van het seizoen een klapper kan maken uit de basis.
Vorig seizoen was het nog hosanna toen Marcel bekend kon maken dat Dries en Kevin naar Eindhoof kwamen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, nee. Ben benieuwd wanneer de fans zich nou eens tegen Brands keren.
Nu ook een trainer als Advocaat faalt zou je daar je een pefrecte gelegenheid voor hebben.
Net zoals Toivonen zeker die deze zomer weg mocht voor 14 miljoen en waar zoals verwacht niemand in geïnteresseerd was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Feyenoord investeerde dom, in oude spelers waar nooit winst op gemaakt had kunnen worden. Als dan de prijzen niet komen kom je inderdaad in de problemen, omdat je simpelweg geen geld meer krijgt. Wanneer PSV geen prijzen pakt, hebben ze altijd nog de spelers, die namelijk stuk voor stuk jong en getalenteerd zijn, waaraan nog steeds veel geld verdiend kan worden.
Och, met een beetje geluk blijven die spelers wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.
Zoveel aannames, daar kan ik niet veel mee. Maar als we wél kampioen worden of CL halen, dán... We zullen het allemaal wel zien, maar dat enorme probleem als er geen kampioenschap binnengetrokken wordt is onzin. Geen ideale situatie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.
95% van fans kijken alleen maar naar namen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het nog hosanna toen Marcel bekend kon maken dat Dries en Kevin naar Eindhoof kwamen.
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.quote:
Ja. De jaarcijfers van afgelopen winter bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is.
Wut? Er is een rapport uitgebracht waarin staat dat Strootman, Toivonen en Mertens 100% zeker weggaan. Wijnaldum niet meer op gaat leveren dan de aankoopprijs en Matavz in waarde keldert?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.
Ja, dat stond erin ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wut? Er is een rapport uitgebracht waarin staat dat Strootman, Toivonen en Mertens 100% zeker weggaan. Wijnaldum niet meer op gaat leveren dan de aankoopprijs en Matavz in waarde keldert?![]()
Aannames, of een potentieel oorzaak > gevolg verhaal. Maar er niks mis met het leven bij de waan van de dag hoor. Doet jullie directeur ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoveel aannames, daar kan ik niet veel mee. Maar als we wél kampioen worden of CL halen, dán... We zullen het allemaal wel zien, maar dat enorme probleem als er geen kampioenschap binnengetrokken wordt is onzin. Geen ideale situatie, dat dan weer wel.
Tiny. Da's me toch een held.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aannames, of een potentieel oorzaak > gevolg verhaal. Maar er niks mis met het leven bij de waan van de dag hoor. Doet jullie directeur ook.
Rapport?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.
Dat was sarcastisch, flippo.quote:
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?quote:
Ja, maar ik vergeef je.quote:
Komt omdat je onzin praat, eppo. Waren gewoon de jaarcijfers die aangaven dat een topclub als PSV eens per 2 jaar kampioen moet worden om op deze financiele toon door te kunnen gaan. Afgelopen jaar geen kampioen geworden, dus dit jaar zou wenselijk zijn anders moest er weer gesneden worden.quote:
Nee, man. Blijft een held.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marcel al helemaal. Maakt van PSV toch mooi een stabiele subtopper
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?
Ik snap nog steeds niet waarom teksten opeens grappig zijn als ze in een plaatje staan.quote:
Werd wel gezegd hoor, Als PSV de CL niet haalt komen er weer grote problemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.
Is al 10x ontkracht, zoek maar op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd wel gezegd hoor, Als PSV de CL niet haalt komen er weer grote problemen.
Zoek het maar op
We zullen het wel zien volgens jaar. De CL haalt PSV namelijk niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Nou, volgens mij werd dat juist niet gezegd. Maar, zoek jij het eens op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Komt omdat ze dat nog altijd in de begroting hebben. Als iemand Sanders dat nu eens uit kon leggen... Verdammt nochmal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Past zeer waarschijnlijk niet in hun straatje, dan lezen ze het niet oid heb ik het idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, volgens mij werd dat juist niet gezegd. Maar, zoek jij het eens op.
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Of ze pakken berichten voor de gemeente deal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Past zeer waarschijnlijk niet in hun straatje, dan lezen ze het niet oid heb ik het idee.
Kun je ook de winnende cijfers voor de aanstaande staatsloterij trekking posten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zullen het wel zien volgens jaar. De CL haalt PSV namelijk niet.
Lekker blijven vasthouden aan dat ene zinnetje wat Tiny heeft geroepen. Oh en dat gemeente verhaaltje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.
Gewoon een grote gok dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.
Maargoed, of dat gebeurt is ook nog maar afwachten natuurlijk, al denk ik dat Strootman wel voor de hoofdprijs weg kan over een paar jaar.
Dat staat helemaal los van het CL moeten halen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.
Maargoed, of dat gebeurt is ook nog maar afwachten natuurlijk, al denk ik dat Strootman wel voor de hoofdprijs weg kan over een paar jaar.
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je ook de winnende cijfers voor de aanstaande staatsloterij trekking posten?
Ik hoop nergens op. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En een beetje hoop bij de niet-PSV'ers onder ons. Dat ook.
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.
Doe rustig aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.
Het is niet alsof wat er bij Ajax en Twente op het veld staat nou 4 klasses beter is. En sowieso kun je ook 2de worden om CL te halen, zeker in het geval van PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is maar 1 zwakke.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.
Beter kijken dan, niks mis met Blind.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.
Blind doet het prima, itt alle 4 de verdedigers van PSV. Verder onzinnig om hier een Ajax-PSV-Discussie van te maken. Beperk je gewoon tot PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter kijken dan, niks mis met Blind.
Ben benieuwd wat voor bedrag er evt uitkomt rollen in de winterstop danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.
Denk het niet, Brands haalt alleen maar aanvallers.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]Moet je Marcel SMSen, misschien koopt ie hem wel.
Ze hadden daar afgelopen transferwindow de kans voor toen Benfica 8 miljoen bood. Denk niet dat Matavz zo hard in waarde zal dalen, het is een goede spits alleen moet je wel een ploeg hebben waar hij in past, en dat is in het huidige elftal niet zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.
Als hij gouden schoen wint van de telegraaf dan komt hij wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]Moet je Marcel SMSen, misschien koopt ie hem wel.
Uitstekende grap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter kijken dan, niks mis met Blind.
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.quote:
En hij wordt ook nog eens met de week meer waard, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blind doet het prima, itt alle 4 de verdedigers van PSV. Verder onzinnig om hier een Ajax-PSV-Discussie van te maken. Beperk je gewoon tot PSV.
Blind heeft zaterdag en dinsdag uitstekend gespeeld hoor. Haal die plaat voor je kop weg.quote:
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het is een beetje droevig ja. Alles wordt afgedaan met "hier hoop je op", alsof ik zou hopen dat PSV kapot gaat. Erg raar volk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.
In de eredivisie is echt alles mogelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
Dat lijkt me niet, maar dat koffiedik kijken is niet mijn ding.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij wordt ook nog eens met de week meer waard, ja.
Wie zag jij vorig seizoen eerder kampioen worden na het sluiten van de zomertransferwindow?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
niet nee. Je bewijst toch keer op keer het tegendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar dat koffiedik kijken is niet mijn ding.
Zowat de enige realistische supporter hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blind is gewoon overeind gebleven tegen Dortmund hoor. Speelt al weken goed.
Tja, ik snap niet dat je kan denken dat we geen kans maakte. Maar ook dat is niet zo relevant in een PSV-topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor, de reeks van 14 overwinningen speelde Blind ook prima op linksback, nu weer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.
Ontken het niet, of wil je de waarheid ontlopen? Bquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed.
Ja, als ik over de feiten begin dat je met 3-0 op je lazer hebt gekregen sta je ook op je onderlip te bijten. Het is het een of het ander, hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
niet nee. Je bewijst toch keer op keer het tegendeel.
Je doet alsof hij blunder op blunder maakte, zoals Marcelo of Bouma, maar dat is niet zo. Het wordt nu een beetje overdreven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik snap niet dat je kan denken dat we geen kans maakte. Maar ook dat is niet zo relevant in een PSV-topic.
O, dat zie je dan helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als ik over de feiten begin dat je met 3-0 op je lazer hebt gekregen sta je ook op je onderlip te bijten. Het is het een of het ander, hè?
Ieder zijn ding. Ik heb genoten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
O, dat zie je dan helemaal verkeerd.
Maargoed, ik snap dat angstvallige zoeken naar een strohalm wel. Ook al is het nog zo kut allemaal.
Lansie, geef je nog antwoord op m'n vraag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.
Daar kan ik idd op gooien dat het irrelevant is om er een Ajax vs. PSV-discussie van te maken, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zowat de enige realistische supporter hier.
Eerste seizoen: Eens. Vorig jaar dacht ik het wel. Het mag dan niet betoverend mooi en goed zijn, stabiel is het wel. En dit PSV is gewoon veels te wisselvallig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook (te allen tijden) achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je verdediging pauper is en je al 5 jaar zonder kampioenschap zit heb je gewoon recht tot klagen. De club krijgt grotendeels de inkomsten uit jouw betaling voor kaartjes en dan hoort Marcel Brandts goed beleid te voeren. Maar dat doet hij niet. Doet alleen grote injecties voor het middenveld en aanval, maar voor de verdediging schreeuwt hij: ''IS BEST ZO, 8 VERDEDIGERS NIETS MIS MEE''.
En dan heeft iedereen het recht om Marcel Brandts en de verdediging uit te lachen
Derijck, Marcelo, Zanka, Bouma, Manolev,
oh wat een top.
Voor mij is het wel lekker om op dat soort mensen in te gaan, ieder z'n ding :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doen
Hoe kan je tegen iemand ingaan als ze beweren dat Marcelo een goede kopper is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doen
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.
Eerlijk gezegd meende ik dat PSV alleraardigst in had gekocht en ik zag ook Twente als grote kanshebber.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zag jij vorig seizoen eerder kampioen worden na het sluiten van de zomertransferwindow?
Ja, vastquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet alsof hij blunder op blunder maakte, zoals Marcelo of Bouma, maar dat is niet zo. Het wordt nu een beetje overdreven.
Jammer dat je loze kreten kant noch wal rakenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij is het wel lekker om op dat soort mensen in te gaan, ieder z'n ding :p
Klopt ook, maar ik ga geen eigen spelers uitlachen of belachelijk maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.
Van een Feyenoorder zou ik dit overigens aannemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.
Waarom mogen mensen dan niet hun eigen spelers uitlachen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.
Dat dus. Het verbijstert me echt enorm dat dit bij PSV, of althans in dit topic, wel zo opgevat wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is dan nog zijn beste punt, kan je nagaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan je tegen iemand ingaan als ze beweren dat Marcelo een goede kopper is?
Reageer dan niet als je alleen maar dingen loopt uit te lokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jammer dat je loze kreten kant noch wal raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |