En de media denkt dat de verliezen maar incidentjes zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt de trainer maar weer ontslagen. Denk dat Rutten het niet slechter had gedaan dit seizoen.
Dat denk ik ook niet, nee. Ben benieuwd wanneer de fans zich nou eens tegen Brands keren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt de trainer maar weer ontslagen. Denk dat Rutten het niet slechter had gedaan dit seizoen.
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de selectie? Hoe kom je daar bij? Binnen het bedrijf is niet direct de selectie. Heb je die bank overigens bekeken. Als ze vanuit Portugal al voor Matavz bellen ga ik niet op de zaken vooruit lopen wie er in de winter of desnoods aan het eind van het seizoen een klapper kan maken uit de basis.
Vorig seizoen was het nog hosanna toen Marcel bekend kon maken dat Dries en Kevin naar Eindhoof kwamen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, nee. Ben benieuwd wanneer de fans zich nou eens tegen Brands keren.
Nu ook een trainer als Advocaat faalt zou je daar je een pefrecte gelegenheid voor hebben.
Net zoals Toivonen zeker die deze zomer weg mocht voor 14 miljoen en waar zoals verwacht niemand in geïnteresseerd was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Feyenoord investeerde dom, in oude spelers waar nooit winst op gemaakt had kunnen worden. Als dan de prijzen niet komen kom je inderdaad in de problemen, omdat je simpelweg geen geld meer krijgt. Wanneer PSV geen prijzen pakt, hebben ze altijd nog de spelers, die namelijk stuk voor stuk jong en getalenteerd zijn, waaraan nog steeds veel geld verdiend kan worden.
Och, met een beetje geluk blijven die spelers wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.
Zoveel aannames, daar kan ik niet veel mee. Maar als we wél kampioen worden of CL halen, dán... We zullen het allemaal wel zien, maar dat enorme probleem als er geen kampioenschap binnengetrokken wordt is onzin. Geen ideale situatie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.
95% van fans kijken alleen maar naar namen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het nog hosanna toen Marcel bekend kon maken dat Dries en Kevin naar Eindhoof kwamen.
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.quote:
Ja. De jaarcijfers van afgelopen winter bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is.
Wut? Er is een rapport uitgebracht waarin staat dat Strootman, Toivonen en Mertens 100% zeker weggaan. Wijnaldum niet meer op gaat leveren dan de aankoopprijs en Matavz in waarde keldert?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.
Ja, dat stond erin ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wut? Er is een rapport uitgebracht waarin staat dat Strootman, Toivonen en Mertens 100% zeker weggaan. Wijnaldum niet meer op gaat leveren dan de aankoopprijs en Matavz in waarde keldert?![]()
Aannames, of een potentieel oorzaak > gevolg verhaal. Maar er niks mis met het leven bij de waan van de dag hoor. Doet jullie directeur ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoveel aannames, daar kan ik niet veel mee. Maar als we wél kampioen worden of CL halen, dán... We zullen het allemaal wel zien, maar dat enorme probleem als er geen kampioenschap binnengetrokken wordt is onzin. Geen ideale situatie, dat dan weer wel.
Tiny. Da's me toch een held.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aannames, of een potentieel oorzaak > gevolg verhaal. Maar er niks mis met het leven bij de waan van de dag hoor. Doet jullie directeur ook.
Rapport?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.
Dat was sarcastisch, flippo.quote:
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?quote:
Ja, maar ik vergeef je.quote:
Komt omdat je onzin praat, eppo. Waren gewoon de jaarcijfers die aangaven dat een topclub als PSV eens per 2 jaar kampioen moet worden om op deze financiele toon door te kunnen gaan. Afgelopen jaar geen kampioen geworden, dus dit jaar zou wenselijk zijn anders moest er weer gesneden worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |