Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blind is gewoon overeind gebleven tegen Dortmund hoor. Speelt al weken goed.
Tja, ik snap niet dat je kan denken dat we geen kans maakte. Maar ook dat is niet zo relevant in een PSV-topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
Nee hoor, de reeks van 14 overwinningen speelde Blind ook prima op linksback, nu weer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.
Ontken het niet, of wil je de waarheid ontlopen? Bquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed.
Ja, als ik over de feiten begin dat je met 3-0 op je lazer hebt gekregen sta je ook op je onderlip te bijten. Het is het een of het ander, hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
niet nee. Je bewijst toch keer op keer het tegendeel.
Je doet alsof hij blunder op blunder maakte, zoals Marcelo of Bouma, maar dat is niet zo. Het wordt nu een beetje overdreven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik snap niet dat je kan denken dat we geen kans maakte. Maar ook dat is niet zo relevant in een PSV-topic.
O, dat zie je dan helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als ik over de feiten begin dat je met 3-0 op je lazer hebt gekregen sta je ook op je onderlip te bijten. Het is het een of het ander, hè?
Ieder zijn ding. Ik heb genoten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
O, dat zie je dan helemaal verkeerd.
Maargoed, ik snap dat angstvallige zoeken naar een strohalm wel. Ook al is het nog zo kut allemaal.
Lansie, geef je nog antwoord op m'n vraag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.
Daar kan ik idd op gooien dat het irrelevant is om er een Ajax vs. PSV-discussie van te maken, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zowat de enige realistische supporter hier.
Eerste seizoen: Eens. Vorig jaar dacht ik het wel. Het mag dan niet betoverend mooi en goed zijn, stabiel is het wel. En dit PSV is gewoon veels te wisselvallig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook (te allen tijden) achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je verdediging pauper is en je al 5 jaar zonder kampioenschap zit heb je gewoon recht tot klagen. De club krijgt grotendeels de inkomsten uit jouw betaling voor kaartjes en dan hoort Marcel Brandts goed beleid te voeren. Maar dat doet hij niet. Doet alleen grote injecties voor het middenveld en aanval, maar voor de verdediging schreeuwt hij: ''IS BEST ZO, 8 VERDEDIGERS NIETS MIS MEE''.
En dan heeft iedereen het recht om Marcel Brandts en de verdediging uit te lachen
Derijck, Marcelo, Zanka, Bouma, Manolev,
oh wat een top.
Voor mij is het wel lekker om op dat soort mensen in te gaan, ieder z'n ding :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doen
Hoe kan je tegen iemand ingaan als ze beweren dat Marcelo een goede kopper is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doen
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.
Eerlijk gezegd meende ik dat PSV alleraardigst in had gekocht en ik zag ook Twente als grote kanshebber.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zag jij vorig seizoen eerder kampioen worden na het sluiten van de zomertransferwindow?
Ja, vastquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet alsof hij blunder op blunder maakte, zoals Marcelo of Bouma, maar dat is niet zo. Het wordt nu een beetje overdreven.
Jammer dat je loze kreten kant noch wal rakenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij is het wel lekker om op dat soort mensen in te gaan, ieder z'n ding :p
Klopt ook, maar ik ga geen eigen spelers uitlachen of belachelijk maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.
Van een Feyenoorder zou ik dit overigens aannemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.
Waarom mogen mensen dan niet hun eigen spelers uitlachen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.
Dat dus. Het verbijstert me echt enorm dat dit bij PSV, of althans in dit topic, wel zo opgevat wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is dan nog zijn beste punt, kan je nagaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan je tegen iemand ingaan als ze beweren dat Marcelo een goede kopper is?
Reageer dan niet als je alleen maar dingen loopt uit te lokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jammer dat je loze kreten kant noch wal raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |