Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.
Doe rustig aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.
Het is niet alsof wat er bij Ajax en Twente op het veld staat nou 4 klasses beter is. En sowieso kun je ook 2de worden om CL te halen, zeker in het geval van PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is maar 1 zwakke.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.
Beter kijken dan, niks mis met Blind.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.
Blind doet het prima, itt alle 4 de verdedigers van PSV. Verder onzinnig om hier een Ajax-PSV-Discussie van te maken. Beperk je gewoon tot PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter kijken dan, niks mis met Blind.
Ben benieuwd wat voor bedrag er evt uitkomt rollen in de winterstop danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.
Denk het niet, Brands haalt alleen maar aanvallers.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]Moet je Marcel SMSen, misschien koopt ie hem wel.
Ze hadden daar afgelopen transferwindow de kans voor toen Benfica 8 miljoen bood. Denk niet dat Matavz zo hard in waarde zal dalen, het is een goede spits alleen moet je wel een ploeg hebben waar hij in past, en dat is in het huidige elftal niet zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.
Als hij gouden schoen wint van de telegraaf dan komt hij wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]Moet je Marcel SMSen, misschien koopt ie hem wel.
Uitstekende grap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter kijken dan, niks mis met Blind.
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.quote:
En hij wordt ook nog eens met de week meer waard, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blind doet het prima, itt alle 4 de verdedigers van PSV. Verder onzinnig om hier een Ajax-PSV-Discussie van te maken. Beperk je gewoon tot PSV.
Blind heeft zaterdag en dinsdag uitstekend gespeeld hoor. Haal die plaat voor je kop weg.quote:
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het is een beetje droevig ja. Alles wordt afgedaan met "hier hoop je op", alsof ik zou hopen dat PSV kapot gaat. Erg raar volk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.
In de eredivisie is echt alles mogelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
Dat lijkt me niet, maar dat koffiedik kijken is niet mijn ding.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij wordt ook nog eens met de week meer waard, ja.
Wie zag jij vorig seizoen eerder kampioen worden na het sluiten van de zomertransferwindow?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
niet nee. Je bewijst toch keer op keer het tegendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar dat koffiedik kijken is niet mijn ding.
Zowat de enige realistische supporter hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |