Ja dat mag zeker, maar wat is dan het wezenlijke verschil tussen die mensen en die mensen die tegen juichen? Behalve dan dat Ajacieden in dit geval in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag toch wel juichen voor Ajax?
Ik vind het eerder vreselijk dat mensen zo opzichtig voor Real Madrid juichen.
Zonder ban zou jij toch ook voor Napoli zijn gaan juichen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag toch wel juichen voor Ajax?
Ik vind het eerder vreselijk dat mensen zo opzichtig voor Real Madrid juichen.
Tot op zekere hoogte is er niks mis mee, maar het loopt hier altijd uit de hand, dat is het punt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat een slechte vergelijking? Als je nou oprecht blij bent dat Nederland, Feyenoord, Ajax of whatever verliest en je dat even wil delen met je mede FOK!'ers, wat is daar op tegen? Behalve dan het gejank van mensen die zich niet in kunnen houden, die zou je dan aan moeten pakken hoor.Vrijheid van, hoe heet dat ook alweer, meningsuiting?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gruwelijk goede speler die Ronaldo ook hé. Je irriteert je de pleuris aan zijn gedrag maar wat een voetballer.Ik erger me eigenlijk al jaren niet meer aan hem. Enorm faire voetballer juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax - FC Ronaldo 1-4
Die trekjes had hij in Manchester al afgeleerd.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gruwelijk goede speler die Ronaldo ook hé. Je irriteert je de pleuris aan zijn gedrag maar wat een voetballer.Wil je alsjeblieft niet met kanker schelden? Daarvoor hoor je ook gewoon geband te worden vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax - FC Ronaldo 1-4
Ik laat daar maar niets meer over uit, anders gaat (zie dm) wel met een hele lijst uispraken van mij komenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder ban zou jij toch ook voor Napoli zijn gaan juichen?
Die goal van Benzema zat er ook aardig in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gruwelijk goede speler die Ronaldo ook hé. Je irriteert je de pleuris aan zijn gedrag maar wat een voetballer.
Ajax - FC Ronaldo 1-4
Sjaak hou even je kankermuilquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet met kanker schelden? Daarvoor hoor je ook gewoon geband te worden vind ik
Het loopt ook uit de hand als mensen juichen vóór hun eigen clubs, dus dat is niet echt een geldig argument wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is er niks mis mee, maar het loopt hier altijd uit de hand, dat is het punt.
Maar zoals gezegd; we gaan het er eens over hebben.
Ik heb al 2 keer gezegd dat ik iets mee naar achter neem. Had wel een reactie van jou verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet met kanker schelden? Daarvoor hoor je ook gewoon geband te worden vind ik
die 0-2 inderdaad. Alleen werd hij zo vrijgelaten metn og een vriendje,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die goal van Benzema zat er ook aardig in.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was even wat te eten makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer gezegd dat ik iets mee naar achter neem. Had wel een reactie van jou verwacht eigenlijk
Als mensen juist opzichtig gaan juichen voor de tegenstander waar bv ajax tegen speelt vind ik zo triest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het loopt ook uit de hand als mensen juichen vóór hun eigen clubs, dus dat is niet echt een geldig argument wat mij betreft.
Dat vind ik wel meevallen tbh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het loopt ook uit de hand als mensen juichen vóór hun eigen clubs, dus dat is niet echt een geldig argument wat mij betreft.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
City is veel zwakker dan Dortmund en Real. Denk dat we die nog wel kunnen pakken en dan voor plek 3 moeten gaan.
Niet hypocriet doen Stijntje, jij deed hetzelfde bij PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als mensen juist opzichtig gaan juichen voor de tegenstander waar bv ajax tegen speelt vind ik zo triest.
Hahahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
City is veel zwakker dan Dortmund en Real. Denk dat we die nog wel kunnen pakken en dan voor plek 3 moeten gaan.
Ook dat wordt niet goedgekeurd. Maar om direct te bannen is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GGMM waarom worden de users die Ronaldo te pas en te onpas een gebroken been of erger toewensen niet gebanned? Daar erger ik mij dan juist weer aan
Ongelofelijk hoeveel geld er al in is gestoken en dan nog zo spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
En dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet hypocriet doen Stijntje, jij deed hetzelfde bij PSV.
Voor de zoveelste keerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is er niks mis mee, maar het loopt hier altijd uit de hand, dat is het punt.
Maar zoals gezegd; we gaan het er eens over hebben.
Ik niet, doe ik in het stadion net zo goed. Beetje zwaaien en ''always look on the bright side of life'' zingen, moet kunnen man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als mensen juist opzichtig gaan juichen voor de tegenstander waar bv ajax tegen speelt vind ik zo triest.
Weet ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet hypocriet doen Stijntje, jij deed hetzelfde bij PSV.
Ja, maar nu zonder jouquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat pakkie krijgen van Napoli donderdag
Reacties als deze zouden in een livetopic dan wel mogen blijven, terwijl dit pas echt complete aids zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik scheld liever in het stadion.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ga gvd gewoon niet live reageren terwijl je club speelt man. Kijk die wedstrijd en scheld thuis (zoals ik) lekker, maar waarom op internet?
Gast. City is sowieso zwakker dan Real maar kijk deze wedstrijd Dortmund ook gewoon sterker.quote:
city zwakker dan dortmund?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast. City is sowieso zwakker dan Real maar kijk deze wedstrijd Dortmund ook gewoon sterker.
Ja, maar dan nog zijn ze 5 klasses beter dan Ajax.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast. City is sowieso zwakker dan Real maar kijk deze wedstrijd Dortmund ook gewoon sterker.
Als ik via een stream kijk, ben ik meestal ook wel op Fok!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ga gvd gewoon niet live reageren terwijl je club speelt man. Kijk die wedstrijd en scheld thuis (zoals ik) lekker, maar waarom op internet?
Alsof voetbal zo makkelijk is om te voorspellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iets over individuele kwaliteiten ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt dan ik ook, maar dat heeft te maken omdat je dan toch op de laptop zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik via een stream kijk, ben ik meestal ook wel op Fok!
aguero, dzeko, silva,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Iets over individuele kwaliteiten ofzo
Wie zou jouw kaartje dan moeten betalen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
90 euro voor een kaartje wat ik zelf moet betalentreinkosten allezzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |