Oke, al veel bij elkaar gekeuveld zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik had: Bijna topic 900 van deze prachtige reeks
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik had: Bijna topic 900 van deze prachtige reeks
Wiequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Saind het volgende:
Volgens mij kwam ik net Gerard van den Haan tegen. De baas
Oh oke, lekker boeiend dan ookquote:
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat pakkie krijgen van Napoli donderdag
Is dat wat die serie? Ik twijfel nog steeds of ik daaraan moet beginnen. Er was toen sprake van dat hij gecanceld zou worden; vind het zo kut om een halve serie te kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
Nieuwe aflevering van Fringe online.
Dom en kortzichtig, maar prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel.
Napoli heeft bazenspelers.
Real ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel.
Ze zijn nu met het laatste seizoen bezig, en het is erg tof om te kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat wat die serie? Ik twijfel nog steeds of ik daaraan moet beginnen. Er was toen sprake van dat hij gecanceld zou worden; vind het zo kut om een halve serie te kijken
Cavani ja. En Hammohawkquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel.
Ja ik ook wel. Kom je ff langs?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:51 schreef HowardBeale het volgende:
Bier in de auto gooien. Uitdelen. Mensen houden van bier.
Ah dat is wel beter ja, dan weten ze iig dat ze gaan stoppen en kunnen ze het beëindigen. Dan ga ik er toch maar aan beginnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze zijn nu met het laatste seizoen bezig, en het is erg tof om te kijken
En ze breien er ook een passend einde aan.
Jij woont gevaarlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Kom je ff langs?
Alsof jij wedstrijden van Napoli kijktquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavani, Cannavaro, Hamsik, De Sanctis, etc
Beter kijk je naar je eigen kut ploeg die een vandaag en daarna van Real een pakkie gaat krijgen flikkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat pakkie krijgen van Napoli donderdag
Cannavaro zal altijd minder dan zn broer zijn, Cavani en Hammohawk noemde ik op, De Sanctis is een redelijk tot goede keeper maar behoort niet bij de toppers van de wereldquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavani, Cannavaro, Hamsik, De Sanctis, etc
Slap excuus idd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij wedstrijden van Napoli kijkt
Okee. Ik gooi wel ééntje. Hier.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wóón gevaarlijk?
Ik woon niet in Rotterdam hoor
Leuk dat FMquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Om maar nog te zwijgen over El Afstandschotkoning Inler
Maggio, Behrami,quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Cannavaro zal altijd minder dan zn broer zijn, Cavani en Hammohawk noemde ik op, De Sanctis is een redelijk tot goede keeper maar behoort niet bij de toppers van de wereld
Dankjequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:54 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Okee. Ik gooi wel ééntje. Hier.
1ª giornata - domenica 26 agosto 2012quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Football Manager is niet het echte leven he
Staat er los van of hij het leuke spelers vindt maar ik ben inderdaad bang dat deze kennis voornamelijk van FM komt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kom op man, dit zijn geen toppers
Jawel man, ze doen het goed in FM.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kom op man, dit zijn geen toppers
EN ANDERSquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Stijn moet gewoon voor PSV zijn donderdag, zo hoort het.
Psv boeit mij niet maar bij Feyenoord kan ik toch altijd moeilijk voor hen zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Stijn moet gewoon voor PSV zijn donderdag, zo hoort het.
Bij mij geldt het dat ik moeilijk voor PSV en Feyenoord kan zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv boeit mij niet maar bij Feyenoord kan ik toch altijd moeilijk voor hen zijn
Hm, ik niet. Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs. Voor het nederlandse voetbal hoop ik altijd dat de Nederlandse teams het goed doen in Europa.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv boeit mij niet maar bij Feyenoord kan ik toch altijd moeilijk voor hen zijn
Feyenoord lukt je prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij geldt het dat ik moeilijk voor PSV en Feyenoord kan zijn
Uhu naja goede insteek, beter dan die innelijke tweestrijd voor welke club je echt bent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij geldt het dat ik moeilijk voor PSV en Feyenoord kan zijn
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs. Voor het nederlandse voetbal hoop ik altijd dat de Nederlandse teams het goed doen in Europa.
Dit dusquote:
In Europa zei ik.quote:
Als ze winnen had ik het ook prima gevonden hoor maar ervoor juichen absoluut niet, stiekem voelde die drama wedstrijd tegen Sparta Praag best wel goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs. Voor het nederlandse voetbal hoop ik altijd dat de Nederlandse teams het goed doen in Europa.
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Europa zei ik.
uiteraard hoop ik dat PSV morgen verliest
Niet zo geforceerd, als je wil klonen prima maar houd op met je achtelijke posts of ik stuur 422 op je af.quote:
Ik heb koffiepauze.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd, als je wil klonen prima maar houd op met je achtelijke posts of ik stuur 422 op je af.
Juichen gaat mij ook te ver jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze winnen had ik het ook prima gevonden hoor maar ervoor juichen absoluut niet, stiekem voelde die drama wedstrijd tegen Sparta Praag best wel goed.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs.
over 3/4 jaar nog maar eens kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juichen gaat mij ook te ver jaMaar ik vind het fijner als Nederlandse teams gewoon winnen. Al kunnen we die extra CL-plaats vergeten trouwens
Hij liep Davy ook al te pesten net.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd, als je wil klonen prima maar houd op met je achtelijke posts of ik stuur 422 op je af.
Jij denkt dat ik PSV haat omdat ik hoop dat ze verliezen in de competitie, daar kan ik ook niks aan doen.quote:
Ja was wel grappig. Hij riep dat Vertonghen een succes is maar Park niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij liep Davy ook al te pesten net.
Dit. Sowieso ben ik als Ajacied toch niet serieus te nemen met mijn sympathie voor Ado.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik PSV haat omdat ik hoop dat ze verliezen in de competitie, daar kan ik ook niks aan doen.
sympathie voor ado heb ik dan weer net niet, neequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Sowieso ben ik als Ajacied toch niet serieus te nemen met mijn sympathie voor Ado.
''Omdat ze arrogant zijn''quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
sympathie voor ado heb ik dan weer net niet, neeIk vind die geforceerde haat richting Ajax altijd zo zielig. Net als Utrecht. Neem je dat weg dan hebben ze ook gelijk helemaal geen uitstraling meer.
Ja, je moet toch iets verzinnen wat er mis is met ons.quote:
Weinig geforceerd aan als je supportshome wordt belaagd door Ajacieden, alle ins en outs daar gelaten is het nogal logisch dat er dan een iets wat gespannen sfeer hangtquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
sympathie voor ado heb ik dan weer net niet, neeIk vind die geforceerde haat richting Ajax altijd zo zielig. Net als Utrecht. Neem je dat weg dan hebben ze ook gelijk helemaal geen uitstraling meer.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gutierrez niet in de basis bij Twente.
Boerrigter in de basis.
Ja, maar dat was nav iets wat hun gedaan hadden? Maar ok, sinds dat incident zal het idd wat minder geforceerd zijn jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig geforceerd aan als je supportshome wordt belaagd door Ajacieden, alle ins en outs daar gelaten is het nogal logisch dat er dan een iets wat gespannen sfeer hangt
ga je geen united - spurs kijken danquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:10 schreef GGMM het volgende:
Parma - Milan gaat geen spektakel worden vrees ik
Waar heb je dit trouwens vandaan? Is het een vermoedelijke opstelling of is het ook nog ergens op gebaseerd?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter in de basis.
Die ga ik wel kijken ja, maar was van plan het eerste half uur van Milan te gaan kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga je geen united - spurs kijken dan
zet anders EL1 aan voor een kwartiertje
EL1quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar heb je dit trouwens vandaan? Is het een vermoedelijke opstelling of is het ook nog ergens op gebaseerd?
Overigens kan ik de 'haat' jegens Ajax wel plaatsen en vragen veel Ajacieden er ook om.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat was nav iets wat hun gedaan hadden? Maar ok, sinds dat incident zal het idd wat minder geforceerd zijn ja
Daarmee typeren clubs zichzelf echt jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen leuzen als 'Helemaal niets in Amsterdam' bij een club die nog nooit een prijs heeft gewonnen, of zelf een rampzalig seizoen draaien
Godverdekut.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter in de basis.
Dat zou mooi zijn ja. 3-0 ofzo.quote:
Zo over GGMM heen en dat stijntje het allemaal uitsmeert, bohhhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook lekker aan de dunne zoals Jojoortje?
Nee dat niet. Ik heb nu wel een beeld voor me van Jojoortje aan de dunne, thnx.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook lekker aan de dunne zoals Jojoortje?
Zo'n vochtige anus waar die licht bruine dunne poep uit komt spetteren, zelfs tot aan de rand zitten de poep spetters..quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb nu wel een beeld voor me van Jojoortje aan de dunne, thnx.
Matig tactisch plan van Koeman.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja. 3-0 ofzo.
Maar jij zei ook dat Feyenoord zou winnen van PSV, dus je geloofwaardigheid is een beetje weg
Slim, kan Vertonghen vrijuit opkomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen speelt als linksbackvs Nani
Slecht plan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen hij die geweldige tackle maakte stond hij ook op linksback volgens mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn kloon is dit?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Slecht plan.
Ik gooi bier van het balkon.
Centrum. Hij stond eigenlijk verkeerd, maar herstelde zich.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toen hij die geweldige tackle maakte stond hij ook op linksback volgens mij.
quote:
Gewoon een kloon van een VBL-user. Vinden mensen blijkbaar grappig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie zijn kloon is dit?Nog een chick account ook..
Nee. Niet grappig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een kloon van een VBL-user. Vinden mensen blijkbaar grappig.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een kloon van een VBL-user. Vinden mensen blijkbaar grappig.
Ik las 'Rene'. Wou bijna boos worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou Rens meezingen met het Friese volkslied?
Ik zit UTD-TOT te kijken. Vertonghen goaltje gemachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, ik zit al klaar voor de wedstrijd van vanavond, Ajax gaat het wel winnen denk ik
okequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit UTD-TOT te kijken. Vertonghen goaltje gemacht
Hoe doet UTD het?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit UTD-TOT te kijken. Vertonghen goaltje gemacht
Beidequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Welke moet ik aanklikken?
Die rechter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Welke moet ik aanklikken?
begint het nu al?quote:
Je hebt al eenquote:
SPOILER: Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt al eenToch maar even kijkenSPOILER: Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt al eenSPOILER: Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Youtube link heeft scherp beeld trouwensquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zet denk ik Ajax zo aan op de laptop
Kom je vannacht nog nep dronken op FOK! of dat niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Genoten van de webcam show van het zusje van Stinho
Was aardig druk idd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Genoten van de webcam show van het zusje van Stinho
Ik ga niet uit,quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom je vannacht nog nep dronken op FOK! of dat niet?
Vorige week party gehad, volgende week party. Het is goed, deze week rustig aan, voor mij is dat al tyfus sociaal dusquote:
Ik vraag me ook echt af of ik de wedstrijd wel vol ga houden, m'n ogen vallen dichtquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige week party gehad, volgende week party. Het is goed, deze week rustig aan, voor mij is dat al tyfus sociaal dus![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af of ik de wedstrijd wel vol ga houden, m'n ogen vallen dicht
quote:
Neger ik heb niet geslapen en geklust vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
neger ik heb 4 uur geslapen en gedronken
godverdomme ik ben niet zwartquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neger ik heb niet geslapen en geklust vandaag.
Pelle die lul, ik had gewed dat Feyenoord zou winnen, maar dat het bij rust nog gelijk zou zijn, daat die gek opeens doelpunten maken.quote:
Heb Vitesse to win + Ajax/Twente gelijk.. hopelijk krijg ik die. Liefst 2-2, maar zie geen 4 goals vallen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle die lul, ik had gewed dat Feyenoord zou winnen, maar dat het bij rust nog gelijk zou zijn, daat die gek opeens doelpunten maken.
wat is ttt2?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey leef jij ook nog, heb TTT2
Vitesse had ik ook, behalve Feyenoord zijn mijn weddenschappen eindelijk allemaal goed gegaan. Ik zet niet zoveel in, maar 5 dollar per weddenschap meestal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb Vitesse to win + Ajax/Twente gelijk.. hopelijk krijg ik die. Liefst 2-2, maar zie geen 4 goals vallen.
Hier durf je het te zeggen zekerquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Kom op .. ff op zijn Duits de 1-1 maken.
Dat topic ook, maar gesloten omdat ik de wedstrijd niet volg dus het topic ook niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier durf je het te zeggen zeker
Ik ga niet iets screenshotten voor in de toekomst. Dit was een puu.shquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
En dan had je commentaar op davy zijn screenshot gedrag a422?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef TwenteFC het volgende:
Naja als er ff iemand met een ajax logo post dan gooi ik hem erin en ben ik weg tot volgende week zondag
iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
En dan had je commentaar op davy zijn screenshot gedrag a422?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bleek wel, de Duitsers wilde tenminste aanvallen en wat veroveren.
Jammer dat die Inzanity een ban heeft, die was helemaal losgegaanquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef TwenteFC het volgende:
Tot volgende week zaterdag 22;45
Nog even voor de sportiviteit dan maar; Gefeliciteerd Ajacieden
als je sportief bent, post je gewoon de hele week met die UI. Heef TwenteFC blijkbaar niet begrepenquote:
paul geeft tenminste het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je sportief bent, post je gewoon de hele week met die UI. Heef TwenteFC blijkbaar niet begrepen
quote:
coke snuiven ouwe zuurpruim, is het meteen goedquote:
Doe normaal, joh. Gek.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had van de week sherry, het was nog best lekker ook
Dat station ben ik gepasseerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
coke snuiven ouwe zuurpruim, is het meteen goed
Wat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Doe normaal, joh. Gek.
[..]
Dat station ben ik gepasseerd.
Dat bleek cognac te zijn. Ook kankerbocht trouwens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat?
Jij kwam niet eens zo lang gelden mee dat je dat gedronken had
cognac is smerig jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:50 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat bleek cognac te zijn. Ook kankerbocht trouwens.
Ik zag alleen ditquote:
?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Waar slaan deze dingen altijd op?
[ afbeelding ]
Onzin.quote:
Goed argument.quote:
Je kan de afwezigheid van iets niet bewijzen, dus het is voor mij onmogelijk argumenten te geven.quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Onzin" is ook een goed argument.
Je kan wel degelijk de afwezigheid van iets bewijzen. Zet iemand in een vacuum ruimte. Als hij binnen een minuut sterft doordat hij geen lucht krijgt, kan je concluderen dat er geen zuurstof aanwezig is in die ruimte.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan de afwezigheid van iets niet bewijzen, dus het is voor mij onmogelijk argumenten te geven.
Was dat wel mogelijk dan hadden we nu zonder religie geleefd
Gelieve de afwezigheid van god te bewijzen dan.quote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk de afwezigheid van iets bewijzen.
Mensen die in god geloven en dat als absolute waarheid zienquote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelieve de afwezigheid van god te bewijzen dan.
Ik zei niet dat je álles tegen kon werpen, maar in ieder geval bepaalde dingen. Maar om bij god te blijven: je zou specifieke dingen kunnen nemen waarvan men beweert dat het door god komt, en dan bewijzen dat het niet zo is (dat bijvoorbeeld de aarde in 7 dagen geschapen is)quote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelieve de afwezigheid van god te bewijzen dan.
Haha oke. Dat is al gedaan, maar dat wordt genegeerdquote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je álles tegen kon werpen, maar in ieder geval bepaalde dingen. Maar om bij god te blijven: je zou specifieke dingen kunnen nemen waarvan men beweert dat het door god komt, en dan bewijzen dat het niet zo is (dat bijvoorbeeld de aarde in 7 dagen geschapen is)
Er valt veel kracht uit geloof te putten hoor. Zat mensen die zoveel kracht putten uit steun van god bij een ziekte als kanker.quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die in god geloven en dat als absolute waarheid zien
Als mensen dat niet willen geloven, mij best.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha oke. Dat is al gedaan, maar dat wordt genegeerd
En al die oorlogen die door godsdienst komen omdat joden net even iets anders denken dan moslims? Godsdienst heeft ook in het verleden meer kapot gemaakt dan het goed heeft gedaan. Godsdienst wordt jaren gebruikt door mensen die misbruik maken van de grote groep die erin geloven en zo controle houd.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er valt veel kracht uit geloof te putten hoor. Zat mensen die zoveel kracht putten uit steun van god bij een ziekte als kanker.
True.quote:Op zondag 30 september 2012 00:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als mensen dat niet willen geloven, mij best.
Komt omdat ze mentaal zwak zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er valt veel kracht uit geloof te putten hoor. Zat mensen die zoveel kracht putten uit steun van god bij een ziekte als kanker.
Ik zeg slechts dat er niet louter negatieve dingen uit voortkomen. Sowieso is godsdienst enorm belangrijk geweest voor bijvoorbeeld het behoud van de gehele Grieksromeinse cultuur gedurende de Middeleeuwen. Er zijn religieuze oorlogen geweest inderdaad, maar er zijn ook oorlogen geweest, op basis van bijvoorbeeld, olie.quote:Op zondag 30 september 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En al die oorlogen die door godsdienst komen omdat joden net even iets anders denken dan moslims? Godsdienst heeft ook in het verleden meer kapot gemaakt dan het goed heeft gedaan. Godsdienst wordt jaren gebruikt door mensen die misbruik maken van de grote groep die erin geloven en zo controle houd.
Denk dat de wereld beter af zou zijn zonder godsdienst.quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zeg slechts dat er niet louter negatieve dingen uit voortkomen. Sowieso is godsdienst enorm belangrijk geweest voor bijvoorbeeld het behoud van de gehele Grieksromeinse cultuur gedurende de Middeleeuwen. Er zijn religieuze oorlogen geweest inderdaad, maar er zijn ook oorlogen geweest, op basis van bijvoorbeeld, olie.
Eerder ongelooflijk sneu.quote:
Dus je bent mentaal sterk als je jou leven laat afhangen van een eeuwenoud sprookjesboek?quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je mentaal juist sterk.
Omdat je ktracht put uit god? Bullshit. Meest hypocriete is dat mensen opeens gaan geloven als het tegenzit. Als je mentaal sterk bent blijf je hetzelfde en red je het op eigen kracht.quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan ben je mentaal juist sterk.
Daarom juist, hoe haal je het in je hoofd om dit te doen? En er ook nog godverdomme foto's van te maken. Wat ben je dan een ongelofelijke teringkneusquote:
Misschien. Maar zoiets als religie is onoverkomelijk. Mensen zoeken nou eenmaal verklaring voor dingen die ze niet begrijpen, zoals de zonsopgang in het Oude Egypte werd gesymboliseerd door Ra. Nu zoekt men over het algemeen verklaring voor bepaalde zaken in de wetenschap. Maar theorieën zijn in de loop der jaren ook aangepast, en hetgeen we nu geloven kan over een jaar of 20 weer keihard worden uitgelachen door onze nakomelingen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk dat de wereld beter af zou zijn zonder godsdienst.
Je bent mentaal sterk als je kanker overleeft ja. Bovendien is het geloven in een bovennatuurlijk iets niet per sé verwant aan wat jij een sprookjesboek noemt.quote:Op zondag 30 september 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je bent mentaal sterk als je jou leven laat afhangen van een eeuwenoud sprookjesboek?
Het kan mensen een enorme positieve impuls geven, dat valt niet te ontkennen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je ktracht put uit god? Bullshit. Meest hypocriete is dat mensen opeens gaan geloven als het tegenzit. Als je mentaal sterk bent blijf je hetzelfde en red je het op eigen kracht.
Hij was wel leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook weer m'n bescheiden dosis trollen gehad
De pantheons van de oude civilizations waren minder erg als het huidige.quote:Op zondag 30 september 2012 00:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien. Maar zoiets als religie is onoverkomelijk. Mensen zoeken nou eenmaal verklaring voor dingen die ze niet begrijpen, zoals de zonsopgang in het Oude Egypte werd gesymboliseerd door Ra. Nu zoekt men over het algemeen verklaring voor bepaalde zaken in de wetenschap. Maar theorieën zijn in de loop der jaren ook aangepast, en hetgeen we nu geloven kan over een jaar of 20 weer keihard worden uitgelachen door onze nakomelingen.
Ja, omdat ze te zwak zijn om het uit zichzelf te halen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het kan mensen een enorme positieve impuls geven, dat valt niet te ontkennen.
Dat hoeft nietquote:Op zondag 30 september 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, omdat ze te zwak zijn om het uit zichzelf te halen.
Mij niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt me tegen dat Davy erintrapt.
Er is maar een Pantheon, en die staat in Rome. Of je bedoelt het letterlijk vertaald uit het Grieks ofzo?quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De pantheons van de oude civilizations waren minder erg als het huidige.
Als iets (nog) niet verklaarbaar is komt het meteen door een god? Heb altijd respect voor gelovigen, maar geen respect voor gelovigen die alles precies doen zoals het geschreven staat en afkeer hebben tegen ongelovigen. Atheïsten plegen geen aanslagen volgens mij?quote:Op zondag 30 september 2012 00:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien. Maar zoiets als religie is onoverkomelijk. Mensen zoeken nou eenmaal verklaring voor dingen die ze niet begrijpen, zoals de zonsopgang in het Oude Egypte werd gesymboliseerd door Ra. Nu zoekt men over het algemeen verklaring voor bepaalde zaken in de wetenschap. Maar theorieën zijn in de loop der jaren ook aangepast, en hetgeen we nu geloven kan over een jaar of 20 weer keihard worden uitgelachen door onze nakomelingen.
Dat weet ik. Maar om te verwijzen naar de griekse mythologie of de romeinse zeg je het Griekse pantheon, of egyptische pantheon. Dan bedoel je daarmee alle goden.quote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er is maar een Pantheon, en die staat in Rome. Of je bedoelt het letterlijk vertaald uit het Grieks ofzo?
Ben je anders Breivik vergeten? Beetje dom om te zeggen dat atheïsten geen aanslagen plegen. En men zocht gewoon verklaringen voor dingen. Keltische volken dachten dat alles door Moeder Aarde kwam bijvoorbeeld. Een god is slechts symbool voor een verschijnsel wat men niet kan verklaren.quote:Op zondag 30 september 2012 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als iets (nog) niet verklaarbaar is komt het meteen door een god? Heb altijd respect voor gelovigen, maar geen respect voor gelovigen die alles precies doen zoals het geschreven staat en afkeer hebben tegen ongelovigen. Atheïsten plegen geen aanslagen volgens mij?
Deze discussie is trouwens wel altijd interessant
Dat is niet zo bijzonder.quote:Op zondag 30 september 2012 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Opa van me pa is trouwens wel een eckte baas. Helaas nooit gekend maar die wist meer over de bijbel dan de Jehova getuigen die langskwamen. Lulde hij ze elke keer uit met feiten en toch kwamen ze elke maand terug
Oké. Maar hoezo zijn de huidige erger? zo'n 2500 jaar geleden volgens mij (weet niet precies wanneer) werd een groot aantal joden ook gedeporteerd door Babylonië. Iets wat eeuwen later is herhaald door onze grote vriend Adolf.quote:Op zondag 30 september 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar om te verwijzen naar de griekse mythologie of de romeinse zeg je het Griekse pantheon, of egyptische pantheon. Dan bedoel je daarmee alle goden.
Breivik was een gestoorde racist, maar goed je hebt een punt was geen goed argument van mij. Zie het als nooit geschreven. Maar ik ben ervan overtuigd dat je nooit alles kan weten en dat het niet eens zo erg is. We zullen nooit weten precies wat er gebeurd na de dood. Gelovigen geloven alleen in de hel en hemel zodat ze iets hebben om na uit te kijken mocht je sterven. Het klinkt nogal saai dat je langzaam wegrot en het leven gewoon ophoud.quote:Op zondag 30 september 2012 00:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ben je anders Breivik vergeten? Beetje dom om te zeggen dat atheïsten geen aanslagen plegen. En men zocht gewoon verklaringen voor dingen. Keltische volken dachten dat alles door Moeder Aarde kwam bijvoorbeeld. Een god is slechts symbool voor een verschijnsel wat men niet kan verklaren.
Ja, inderdaad. Noem het een soort fantasie, of dromen. Maar het dromen van een carrière als profvoetballer bijvoorbeeld of dromen van wetenschapper worden in de natuurkunde kan je dan ook zien als een soort ''geloof'' , specifiek op jouw gericht. Ik zeg puur en alleen dat geloof voor een individu een bron van mentale kracht kan zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Breivik was een gestoorde racist, maar goed je hebt een punt was geen goed argument van mij. Zie het als nooit geschreven. Maar ik ben ervan overtuigd dat je nooit alles kan weten en dat het niet eens zo erg is. We zullen nooit weten precies wat er gebeurd na de dood. Gelovigen geloven alleen in de hel en hemel zodat ze iets hebben om na uit te kijken mocht je sterven. Het klinkt nogal saai dat je langzaam wegrot en het leven gewoon ophoud.
Waarom lees ik al die reacties op FCT forumquote:Het grote verschil met alle voorgaande jaren was dat de selectie van Twente dit jaar veeeeel beter is dan die van Ajax. Twente had op vrijwel dezelfde manier kunnen spelen, maar dan met Gutierrez in plaats van Castagnos. Pipe als extra middenvelder en - inderdaad - 4-4-2 spelen, net als Ajax doet als ze op de counter tegen ons spelen. Nu had je geen speler die een goede diepte pass kon geven behalve Tadic, die dus de bal bij Douglas kwam ophalen.
tering, hoe dik ben jij manquote:Op zondag 30 september 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb maar even een stuk aardbeien kwarktaart gepakt.
Hij weegt minder dan ik, wonderbaarlijk genoeg.quote:Op zondag 30 september 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tering, hoe dik ben jij man
altijd maar chips,frituren en nu ook kwarktaart
Ja heb hier ook nog halve zak cheese onion liggen maar daar had ik geen zin meer in.quote:Op zondag 30 september 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tering, hoe dik ben jij man
altijd maar chips,frituren en nu ook kwarktaart
quote:Op zondag 30 september 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja heb hier ook nog halve zak cheese onion liggen maar daar had ik geen zin meer in.
Hoeveel weeg je en hoe lang ben je?quote:Op zondag 30 september 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja heb hier ook nog halve zak cheese onion liggen maar daar had ik geen zin meer in.
Ja, Ajax ff verslaan.Ga weg manquote:Op zondag 30 september 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Twente wilde het op een andere manier doen, ze moesten gewoon hun eigen tactiek gebruiken en ze konden Ajax makkelijk aan. Maarja, Steve spoort niet met zijn paraplu
Makkelijk nietquote:Op zondag 30 september 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Twente wilde het op een andere manier doen, ze moesten gewoon hun eigen tactiek gebruiken en ze konden Ajax makkelijk aan. Maarja, Steve spoort niet met zijn paraplu
En toen ze na de 1-0 wat meer wilde aanvallen werden ze helemaal weggespeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Makkelijk niet
Maar ze speelde wel erg laf
Rond de 65 en 1,78. Heb je laatst ook al gevraagd man.quote:Op zondag 30 september 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je en hoe lang ben je?
Ben je niet een beetje mager danquote:Op zondag 30 september 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rond de 65 en 1,78. Heb je laatst ook al gevraagd man.
Ik kan me dat niet meer herinnerenquote:Op zondag 30 september 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rond de 65 en 1,78. Heb je laatst ook al gevraagd man.
Ja.quote:Op zondag 30 september 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje mager dan
Valt wel mee. Zijn genoeg nederlanders die 1.84+ zijn en maar rond de 66-70 wegen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje mager dan
quote:
1.78? Ik was langer dan jij volgens mij manquote:Op zondag 30 september 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1.78 en weeg net 80 kilo man debiel
Sowieso niet wanneer je de beste aanval van Nederland hebt op dit moment, dan moet je al helemaal niet zo laf spelenquote:Op zondag 30 september 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Conclusie: Never change ur tactic....
Steve kan wel roepen dat iedereen naar voren moet, maar dat heeft geen zin meer op het eind
Nee hoorquote:Op zondag 30 september 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1.78? Ik was langer dan jij volgens mij man.
Bij PSV kan ik het begrijpen maar Twente hoeft zich ook geen zorgen te maken om de defensie, als je Douglas hebtquote:Op zondag 30 september 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso niet wanneer je de beste aanval van Nederland hebt op dit moment, dan moet je al helemaal niet zo laf spelen
Nou niet dusquote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die was een kop kleiner ja. Maar ik was ook iets langer dan jij.
Het was niet om aan te zien wat twente deedquote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij PSV kan ik het begrijpen maar Twente hoeft zich ook geen zorgen te maken om de defensie, als je Douglas hebtBlijkbaar gek gemaakt door de media ofzo was iig niet om aan te zien
Nee, gewoon een debiele trainer.quote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij PSV kan ik het begrijpen maar Twente hoeft zich ook geen zorgen te maken om de defensie, als je Douglas hebtBlijkbaar gek gemaakt door de media ofzo was iig niet om aan te zien
Laatste 2 minuten zelfsquote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Wut Barça wint weer in de laatste kwartiertje, wat een tyfus ploeg is het ook..
Dat zeg ik ook, maar dit laat gelijk zien dat die reeks van overwinningen niet zo speciaal wasquote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was niet om aan te zien wat twente deed
Dat waren ook allemaal matige clubs iddquote:Op zondag 30 september 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar dit laat gelijk zien dat die reeks van overwinningen niet zo speciaal was
Die reeks bestond ook uit louter zeer zwakke tegenstanders.quote:Op zondag 30 september 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar dit laat gelijk zien dat die reeks van overwinningen niet zo speciaal was
Ik deed hem weg bij de 2-1quote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste 2 minuten zelfs
tot 89e minuut stond het 2-1 voor sevilla
Ik snap ook al die bullshit niet. Ze waren voor de 1-0 niet echt dreigend nee, maar de passen kwamen ook gewoon aan en het ging soms zelfs buitengewoon snel en goed. Boerrigter en Sana waren echt de zwakste.quote:
Hun goede aanval en bank won wél met een penalty van Heerenveen, 1-0 van RVVH en 1-0 van NAC hoorquote:Op zondag 30 september 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die reeks bestond ook uit louter zeer zwakke tegenstanders.
Klopt. Sana naar links en Lukoki (NIET Sulejmaniquote:Op zondag 30 september 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap ook al die bullshit niet. Ze waren voor de 1-0 niet echt dreigend nee, maar de passen kwamen ook gewoon aan en het ging soms zelfs buitengewoon snel en goed. Boerrigter en Sana waren echt de zwakste.
Of gewoon Andersen erinquote:Op zondag 30 september 2012 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sana naar links en Lukoki (NIET Sulejmani) op rechts.
Te vroeg. Ik zou niet nu al dat risico nemen.quote:
DIe gast is klasse beter dan Sanaquote:Op zondag 30 september 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te vroeg. Ik zou niet nu al dat risico nemen.
Niemand is klasse beter dan Sana.quote:Op zondag 30 september 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe gast is klasse beter dan Sana.
Mja, komt ook omdat hij op rechts staat.quote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Sana is niet echt een tegenvaller hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij valt in dit soort wedstrijden (nog) wel tegen.
Komt nog te kort voor echte topquote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Sana is niet echt een tegenvaller hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij valt in dit soort wedstrijden (nog) wel tegen.
Vandaag waren z'n schoten niet best iddquote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan schieten dan Sana.
Ja dat kan Eriksen ook, ideaal is het niet. Ik denk dat hij uiteindelijk op het middenveld in Ajax 1 gaat spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ook hangend op de flanken spelen.
Als ik terugdenk aan de pass van Hoesen en de stift van Andersen wil ik alweer mn hand in mn broek doen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat kan Eriksen ook, ideaal is het niet. Ik denk dat hij uiteindelijk op het middenveld in Ajax 1 gaat spelen.
quote:
Even broodjes in de oven met filet americain en uitjes dan.quote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik eet geen vette dingen of chips oid. Dus jouw dieet valt af.
Nog nooit gedaan, wil nu ook niet testenquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Even broodjes in de oven met filet americain en uitjes dan.
Gewoon safe spelen en zo'n Turkse pizza bestellen dan.quote:Op zondag 30 september 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, wil nu ook niet testen.
Heb nog wel 3 pizza's liggen, maar heb al 2x warmg gegeten vandaagquote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon safe spelen en zo'n Turkse pizza bestellen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |