Ik kan me dat niet meer herinnerenquote:Op zondag 30 september 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rond de 65 en 1,78. Heb je laatst ook al gevraagd man.
Ja.quote:Op zondag 30 september 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje mager dan
Valt wel mee. Zijn genoeg nederlanders die 1.84+ zijn en maar rond de 66-70 wegen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje mager dan
quote:
1.78? Ik was langer dan jij volgens mij manquote:Op zondag 30 september 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1.78 en weeg net 80 kilo man debiel
Sowieso niet wanneer je de beste aanval van Nederland hebt op dit moment, dan moet je al helemaal niet zo laf spelenquote:Op zondag 30 september 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Conclusie: Never change ur tactic....
Steve kan wel roepen dat iedereen naar voren moet, maar dat heeft geen zin meer op het eind
Nee hoorquote:Op zondag 30 september 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1.78? Ik was langer dan jij volgens mij man.
Bij PSV kan ik het begrijpen maar Twente hoeft zich ook geen zorgen te maken om de defensie, als je Douglas hebtquote:Op zondag 30 september 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso niet wanneer je de beste aanval van Nederland hebt op dit moment, dan moet je al helemaal niet zo laf spelen
Nou niet dusquote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die was een kop kleiner ja. Maar ik was ook iets langer dan jij.
Het was niet om aan te zien wat twente deedquote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij PSV kan ik het begrijpen maar Twente hoeft zich ook geen zorgen te maken om de defensie, als je Douglas hebtBlijkbaar gek gemaakt door de media ofzo was iig niet om aan te zien
Nee, gewoon een debiele trainer.quote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij PSV kan ik het begrijpen maar Twente hoeft zich ook geen zorgen te maken om de defensie, als je Douglas hebtBlijkbaar gek gemaakt door de media ofzo was iig niet om aan te zien
Laatste 2 minuten zelfsquote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Wut Barça wint weer in de laatste kwartiertje, wat een tyfus ploeg is het ook..
Dat zeg ik ook, maar dit laat gelijk zien dat die reeks van overwinningen niet zo speciaal wasquote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was niet om aan te zien wat twente deed
Dat waren ook allemaal matige clubs iddquote:Op zondag 30 september 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar dit laat gelijk zien dat die reeks van overwinningen niet zo speciaal was
Die reeks bestond ook uit louter zeer zwakke tegenstanders.quote:Op zondag 30 september 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar dit laat gelijk zien dat die reeks van overwinningen niet zo speciaal was
Ik deed hem weg bij de 2-1quote:Op zondag 30 september 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste 2 minuten zelfs
tot 89e minuut stond het 2-1 voor sevilla
Ik snap ook al die bullshit niet. Ze waren voor de 1-0 niet echt dreigend nee, maar de passen kwamen ook gewoon aan en het ging soms zelfs buitengewoon snel en goed. Boerrigter en Sana waren echt de zwakste.quote:
Hun goede aanval en bank won wél met een penalty van Heerenveen, 1-0 van RVVH en 1-0 van NAC hoorquote:Op zondag 30 september 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die reeks bestond ook uit louter zeer zwakke tegenstanders.
Klopt. Sana naar links en Lukoki (NIET Sulejmaniquote:Op zondag 30 september 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap ook al die bullshit niet. Ze waren voor de 1-0 niet echt dreigend nee, maar de passen kwamen ook gewoon aan en het ging soms zelfs buitengewoon snel en goed. Boerrigter en Sana waren echt de zwakste.
Of gewoon Andersen erinquote:Op zondag 30 september 2012 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sana naar links en Lukoki (NIET Sulejmani) op rechts.
Te vroeg. Ik zou niet nu al dat risico nemen.quote:
DIe gast is klasse beter dan Sanaquote:Op zondag 30 september 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te vroeg. Ik zou niet nu al dat risico nemen.
Niemand is klasse beter dan Sana.quote:Op zondag 30 september 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe gast is klasse beter dan Sana.
Mja, komt ook omdat hij op rechts staat.quote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Sana is niet echt een tegenvaller hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij valt in dit soort wedstrijden (nog) wel tegen.
Komt nog te kort voor echte topquote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Sana is niet echt een tegenvaller hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij valt in dit soort wedstrijden (nog) wel tegen.
Vandaag waren z'n schoten niet best iddquote:Op zondag 30 september 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan schieten dan Sana.
Ja dat kan Eriksen ook, ideaal is het niet. Ik denk dat hij uiteindelijk op het middenveld in Ajax 1 gaat spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ook hangend op de flanken spelen.
Als ik terugdenk aan de pass van Hoesen en de stift van Andersen wil ik alweer mn hand in mn broek doen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat kan Eriksen ook, ideaal is het niet. Ik denk dat hij uiteindelijk op het middenveld in Ajax 1 gaat spelen.
quote:
Even broodjes in de oven met filet americain en uitjes dan.quote:Op zondag 30 september 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik eet geen vette dingen of chips oid. Dus jouw dieet valt af.
Nog nooit gedaan, wil nu ook niet testenquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Even broodjes in de oven met filet americain en uitjes dan.
Gewoon safe spelen en zo'n Turkse pizza bestellen dan.quote:Op zondag 30 september 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, wil nu ook niet testen.
Heb nog wel 3 pizza's liggen, maar heb al 2x warmg gegeten vandaagquote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon safe spelen en zo'n Turkse pizza bestellen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |