Weinig geforceerd aan als je supportshome wordt belaagd door Ajacieden, alle ins en outs daar gelaten is het nogal logisch dat er dan een iets wat gespannen sfeer hangtquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
sympathie voor ado heb ik dan weer net niet, neeIk vind die geforceerde haat richting Ajax altijd zo zielig. Net als Utrecht. Neem je dat weg dan hebben ze ook gelijk helemaal geen uitstraling meer.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gutierrez niet in de basis bij Twente.
Boerrigter in de basis.
Ja, maar dat was nav iets wat hun gedaan hadden? Maar ok, sinds dat incident zal het idd wat minder geforceerd zijn jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig geforceerd aan als je supportshome wordt belaagd door Ajacieden, alle ins en outs daar gelaten is het nogal logisch dat er dan een iets wat gespannen sfeer hangt
ga je geen united - spurs kijken danquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:10 schreef GGMM het volgende:
Parma - Milan gaat geen spektakel worden vrees ik
Waar heb je dit trouwens vandaan? Is het een vermoedelijke opstelling of is het ook nog ergens op gebaseerd?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter in de basis.
Die ga ik wel kijken ja, maar was van plan het eerste half uur van Milan te gaan kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga je geen united - spurs kijken dan
zet anders EL1 aan voor een kwartiertje
EL1quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar heb je dit trouwens vandaan? Is het een vermoedelijke opstelling of is het ook nog ergens op gebaseerd?
Overigens kan ik de 'haat' jegens Ajax wel plaatsen en vragen veel Ajacieden er ook om.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat was nav iets wat hun gedaan hadden? Maar ok, sinds dat incident zal het idd wat minder geforceerd zijn ja
Daarmee typeren clubs zichzelf echt jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen leuzen als 'Helemaal niets in Amsterdam' bij een club die nog nooit een prijs heeft gewonnen, of zelf een rampzalig seizoen draaien
Godverdekut.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter in de basis.
Dat zou mooi zijn ja. 3-0 ofzo.quote:
Zo over GGMM heen en dat stijntje het allemaal uitsmeert, bohhhhquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook lekker aan de dunne zoals Jojoortje?
Nee dat niet. Ik heb nu wel een beeld voor me van Jojoortje aan de dunne, thnx.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook lekker aan de dunne zoals Jojoortje?
Zo'n vochtige anus waar die licht bruine dunne poep uit komt spetteren, zelfs tot aan de rand zitten de poep spetters..quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb nu wel een beeld voor me van Jojoortje aan de dunne, thnx.
Matig tactisch plan van Koeman.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja. 3-0 ofzo.
Maar jij zei ook dat Feyenoord zou winnen van PSV, dus je geloofwaardigheid is een beetje weg
Slim, kan Vertonghen vrijuit opkomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen speelt als linksbackvs Nani
Slecht plan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen hij die geweldige tackle maakte stond hij ook op linksback volgens mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn kloon is dit?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Slecht plan.
Ik gooi bier van het balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |