Centrum. Hij stond eigenlijk verkeerd, maar herstelde zich.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toen hij die geweldige tackle maakte stond hij ook op linksback volgens mij.
quote:
Gewoon een kloon van een VBL-user. Vinden mensen blijkbaar grappig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie zijn kloon is dit?Nog een chick account ook..
Nee. Niet grappig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een kloon van een VBL-user. Vinden mensen blijkbaar grappig.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een kloon van een VBL-user. Vinden mensen blijkbaar grappig.
Ik las 'Rene'. Wou bijna boos worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou Rens meezingen met het Friese volkslied?
Ik zit UTD-TOT te kijken. Vertonghen goaltje gemachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, ik zit al klaar voor de wedstrijd van vanavond, Ajax gaat het wel winnen denk ik
okequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit UTD-TOT te kijken. Vertonghen goaltje gemacht
Hoe doet UTD het?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit UTD-TOT te kijken. Vertonghen goaltje gemacht
Beidequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Welke moet ik aanklikken?
Die rechter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Welke moet ik aanklikken?
begint het nu al?quote:
Je hebt al eenquote:
SPOILER: Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt al eenToch maar even kijkenSPOILER: Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt al eenSPOILER: Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Youtube link heeft scherp beeld trouwensquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zet denk ik Ajax zo aan op de laptop
Kom je vannacht nog nep dronken op FOK! of dat niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Genoten van de webcam show van het zusje van Stinho
Was aardig druk idd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Genoten van de webcam show van het zusje van Stinho
Ik ga niet uit,quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom je vannacht nog nep dronken op FOK! of dat niet?
Vorige week party gehad, volgende week party. Het is goed, deze week rustig aan, voor mij is dat al tyfus sociaal dusquote:
Ik vraag me ook echt af of ik de wedstrijd wel vol ga houden, m'n ogen vallen dichtquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige week party gehad, volgende week party. Het is goed, deze week rustig aan, voor mij is dat al tyfus sociaal dus![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af of ik de wedstrijd wel vol ga houden, m'n ogen vallen dicht
quote:
Neger ik heb niet geslapen en geklust vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
neger ik heb 4 uur geslapen en gedronken
godverdomme ik ben niet zwartquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neger ik heb niet geslapen en geklust vandaag.
Pelle die lul, ik had gewed dat Feyenoord zou winnen, maar dat het bij rust nog gelijk zou zijn, daat die gek opeens doelpunten maken.quote:
Heb Vitesse to win + Ajax/Twente gelijk.. hopelijk krijg ik die. Liefst 2-2, maar zie geen 4 goals vallen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle die lul, ik had gewed dat Feyenoord zou winnen, maar dat het bij rust nog gelijk zou zijn, daat die gek opeens doelpunten maken.
wat is ttt2?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey leef jij ook nog, heb TTT2
Vitesse had ik ook, behalve Feyenoord zijn mijn weddenschappen eindelijk allemaal goed gegaan. Ik zet niet zoveel in, maar 5 dollar per weddenschap meestal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb Vitesse to win + Ajax/Twente gelijk.. hopelijk krijg ik die. Liefst 2-2, maar zie geen 4 goals vallen.
Hier durf je het te zeggen zekerquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Kom op .. ff op zijn Duits de 1-1 maken.
Dat topic ook, maar gesloten omdat ik de wedstrijd niet volg dus het topic ook niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier durf je het te zeggen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |