Ik ga niet iets screenshotten voor in de toekomst. Dit was een puu.shquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
En dan had je commentaar op davy zijn screenshot gedrag a422?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef TwenteFC het volgende:
Naja als er ff iemand met een ajax logo post dan gooi ik hem erin en ben ik weg tot volgende week zondag
iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
En dan had je commentaar op davy zijn screenshot gedrag a422?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bleek wel, de Duitsers wilde tenminste aanvallen en wat veroveren.
Jammer dat die Inzanity een ban heeft, die was helemaal losgegaanquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef TwenteFC het volgende:
Tot volgende week zaterdag 22;45
Nog even voor de sportiviteit dan maar; Gefeliciteerd Ajacieden
als je sportief bent, post je gewoon de hele week met die UI. Heef TwenteFC blijkbaar niet begrepenquote:
paul geeft tenminste het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je sportief bent, post je gewoon de hele week met die UI. Heef TwenteFC blijkbaar niet begrepen
quote:
coke snuiven ouwe zuurpruim, is het meteen goedquote:
Doe normaal, joh. Gek.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had van de week sherry, het was nog best lekker ook
Dat station ben ik gepasseerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
coke snuiven ouwe zuurpruim, is het meteen goed
Wat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Doe normaal, joh. Gek.
[..]
Dat station ben ik gepasseerd.
Dat bleek cognac te zijn. Ook kankerbocht trouwens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat?
Jij kwam niet eens zo lang gelden mee dat je dat gedronken had
cognac is smerig jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:50 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat bleek cognac te zijn. Ook kankerbocht trouwens.
Ik zag alleen ditquote:
?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Waar slaan deze dingen altijd op?
[ afbeelding ]
Onzin.quote:
Goed argument.quote:
Je kan de afwezigheid van iets niet bewijzen, dus het is voor mij onmogelijk argumenten te geven.quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Onzin" is ook een goed argument.
Je kan wel degelijk de afwezigheid van iets bewijzen. Zet iemand in een vacuum ruimte. Als hij binnen een minuut sterft doordat hij geen lucht krijgt, kan je concluderen dat er geen zuurstof aanwezig is in die ruimte.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan de afwezigheid van iets niet bewijzen, dus het is voor mij onmogelijk argumenten te geven.
Was dat wel mogelijk dan hadden we nu zonder religie geleefd
Gelieve de afwezigheid van god te bewijzen dan.quote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk de afwezigheid van iets bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |