Heb het ook niet alleen tegen jou, maar merkte het gewoon even op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zelf over begin, ik ging in op iets wat jij zei. Niet om iemand helemaal af te kraken .
Ik spreek al helemaal niet tegen dat Babel geen balverlies lijdt.
Dat zijn jullie in mijn ogen. Altijd als Ajax verliest is het Eriksen die dwingender moet zijn terwijl Schone veel meer balverlies heeft en Moisander (bijvoorbeeld) kut speelde. Het slaat gewoon nergens op dat je verwacht dat je jongste (!!) speler de elftal gaat dragen en elke wedstrijd er 3 in schiet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Burrito het volgende:
Jullie doen net of wij Eriksen haters zijn. Wij willen ook dat hij slaagt, maar ZO goed is speelt hij gewoon niet. Hij moet dwingender zijn, gevaarlijker. Echt goed dat hij scoort, dat is wat er verwacht wordt van een top-talent.
Mwah sterk, wel oke. Hij had nu wel een echte buitenspeler tegenover zich, er zit dus nog wel iets potentie in die jongen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond Blind wederom sterk spelen
Van Schone is het wel duidelijk dat het niks voor de basis is en helemaal geen top talent. Moisander zit ook rond zijn top.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zijn jullie in mijn ogen. Altijd als Ajax verliest is het Eriksen die dwingender moet zijn terwijl Schone veel meer balverlies heeft en Moisander (bijvoorbeeld) kut speelde. Het slaat gewoon nergens op dat je verwacht dat je jongste (!!) speler de elftal gaat dragen en elke wedstrijd er 3 in schiet.
Dus je bent het met me eens dat Eriksen nog lang niet aan zijn top zit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef Burrito het volgende:
[..]
Van Schone is het wel duidelijk dat het niks voor de basis is en helemaal geen top talent. Moisander zit ook rond zijn top.
Van Rhijn heeft ook een stijgende lijn te pakken, laat verdedigend niks door en voetbalt gewoon goed mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah sterk, wel oke. Hij had nu wel een echte buitenspeler tegenover zich, er zit dus nog wel iets potentie in die jongen.
Speelt beter dan ooit verwacht, maar nog steeds een tijdelijke oplossing tot er een echt talent op zijn plek komt.quote:
Nooit verwacht dat hij Tadic gewoon (zo goed als) in de pocket zou hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Vond het een prutser 1e klas maar de laatste paar weken vind ik hem wel goed spelen opzichquote:
Werd wel 1x te kijk gezet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft ook een stijgende lijn te pakken, laat verdedigend niks door en voetbalt gewoon goed mee.
Werd één keer weggezet door Chadli geloof ik, maar heeft verder uitstekend gespeeld ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft ook een stijgende lijn te pakken, laat verdedigend niks door en voetbalt gewoon goed mee.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vond het een prutser 1e klas maar de laatste paar weken vind ik hem wel goed spelen opzich
Degelijk, redelijk bij vlagen goed. In balbezit helemaal niks mis mee alleen verdedigend is het soms matig.quote:
Wel een Tadic aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat hij Tadic gewoon (zo goed als) in de pocket zou hebben
Wij hadden dat ook verwachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja hij had beste acties vandaag maar ook momenten dat hij het verzaakte. Maar er zit potentie in. Had verwacht dat hij zoek gespeeld zou worden.
Tuurlijk, maar waar we over verschillen dat jij vind dat hij goed speelt terwijl ik vind dat het ondermaats is voor een speler die zoveel kwaliteit wordt toegedicht. Ik zie ook wel dat hij een fantastische balaanname en steekpass heeft maar zijn zwakke punten trekken zijn algehele prestatie hard naar beneden. Maargoed, laten we hopen dat hij blijft scoren en een goed seizoen neerzet die ons positief verrastquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat Eriksen nog lang niet aan zijn top zit.
Boilesen komt wel terug, daar nemen ze geen enkel risico meer mee en dus gaat het allemaal in kleine stappen vooruit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Burrito het volgende:
[..]
Speelt beter dan ooit verwacht, maar nog steeds een tijdelijke oplossing tot er een echt talent op zijn plek komt.
Verkeerde topicquote:
zakelijk?quote:
de persoon met wie je vannacht het bed gaat delen gr grquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
wie heeft er ook al weer gescoord
niet gek laten maken door defensieven spel twente; niet blind op de aanval en alle ruimte weggeven, gewoon geduldig op kansjes gewacht. 2 gekregen, 1 goal. zakelijk.quote:
wat was zijn naam ook al weerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
de persoon met wie je vannacht het bed gaat delen gr gr
Ah, zo oke. Eens. Interpreteerde het verkeerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef manny het volgende:
[..]
niet gek laten maken door defensieven spel twente; niet blind op de aanval en alle ruimte weggeven, gewoon geduldig op kansjes gewacht. 2 gekregen, 1 goal. zakelijk.
hey ggmm wie scoorde er vandaag voor ajaxquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zo oke. Eens. Interpreteerde het verkeerd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ene Christiano Eriksonaldo
Een Deen toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ggmm wie scoorde er vandaag voor ajax
Eriksen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eriksen.
En ja; hij speelde weer prima vandaag.
Z'n stopwoordje is wel heel erg 'Ja'quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ans-zou-krijgen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |