abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117407647
Yesssssssssssssssssssssssssssss

en nu hopen dat Eriksen los komt.
pi_117407680
Zo zie je maar dat je Eriksen altijd moet laten staan, geniale voetballer.

Sowieso moet dat wel aangezien Eriksen de enige middenvelder vandaag was met creativiteit.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:49:45 #128
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117407705
Ja het spande er om. Ajax was de bovenliggend partij maar toch hebben we wel kansen gehad. Jammer dat Steve op een gelijk spel probeerde te spelen. Gewoon rammen, altijd!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_117407778
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik ook, Johan Derksen die Twente liet winnen en Sjek die Eriksen afzeikte _O_
Van der Gijp zegt ook al sinds de kampioenswedstrijd van 2011 standaard dat Twente beter is en de onderlinge duels met Ajax gaat winnen.
pi_117407799
Hij staat op :)
pi_117407814
Oh en laat Sana gewoon op links spelen en Sulejmani op rechts. Dan hou je de optie er ook nog in om hem in de winterstop te verkopen.

Je ziet aan alles dat Sana zich veel meer thuis voelt aan de linkerkant, liet de laatste 20 minuten meer zien dan de 70 minuten daarvoor.

Aan Boerrigter zie je aan alles dat dit veel te moeilijk is voor hem. Het is een persoon voor de omschakeling, op snelheid erlangs en voorgeven die bal. Iets wat Ajax totaal niet nodig heeft, hij moet ook telkens naar binnen omdat Blind eroverheen gaat.
  Forum Admin zaterdag 29 september 2012 @ 22:53:49 #132
35723 crew  GGMM
pi_117407851
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh en laat Sana gewoon op links spelen en Sulejmani op rechts. Dan hou je de optie er ook nog in om hem in de winterstop te verkopen.

Je ziet aan alles dat Sana zich veel meer thuis voelt aan de linkerkant, liet de laatste 20 minuten meer zien dan de 70 minuten daarvoor.

Aan Boerrigter zie je aan alles dat dit veel te moeilijk is voor hem. Het is een persoon voor de omschakeling, op snelheid erlangs en voorgeven die bal. Iets wat Ajax totaal niet nodig heeft, hij moet ook telkens naar binnen omdat Blind eroverheen gaat.
Ja, dat. Al ben ik er geen fan van om Sulejmani op te stellen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_117407905
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat. Al ben ik er geen fan van om Sulejmani op te stellen.
Lukoki ook goed, komt het voetbal alleen maar ten goede. Het stokt ook steeds bij Boerrigter omdat hij geen overzicht heeft. Loopt naar binnen omdat daar de ruimte ligt en tikt hem dan maar weer veilig terug.

Ik ben er geen fan van.
pi_117408027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Lukoki ook goed, komt het voetbal alleen maar ten goede. Het stokt ook steeds bij Boerrigter omdat hij geen overzicht heeft. Loopt naar binnen omdat daar de ruimte ligt en tikt hem dan maar weer veilig terug.

Ik ben er geen fan van.
Waar zijn trouwens al die Eriksen haters?
pi_117408052
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:58 schreef Tyron het volgende:

[..]

Waar zijn trouwens al die Eriksen haters?
Die zullen wel weer een verloren duel aankaarten één dezer dagen.
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:00:49 #136
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_117408111
Goede goal van Eriksen. Maar om nou te zeggen dat hij speelt als een (ex) mega talent..nee, zeker niet.
pi_117408147
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Burrito het volgende:
Goede goal van Eriksen. Maar om nou te zeggen dat hij speelt als een (ex) mega talent..nee, zeker niet.
Was beste man van het veld, scoort in een grote wedstrijd. Maar blijf gerust zeiken. Gotze is blijkbaar één van de grootste talenten nu en laat nog minder zien ^O^
pi_117408152
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Burrito het volgende:
inderdaad, nog wel wat te veel balverlies. Maar goed, dat gaat er vast wel uit ;)
pi_117408163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef elby1988 het volgende:

[..]

inderdaad, nog wel wat te veel balverlies. Maar goed, dat gaat er vast wel uit ;)
_O-

Babel had meer balverlies dan Eriksen.
pi_117408179
Eriksen is de enige overgebleven echt technische middenvelder dus die zal de Boer sowieso nooit wisselen. :)
pi_117408189
Mensen vergeten ook even dat Eriksen verdedigend enorm belangrijk is en ieder wedstrijd de meeste meters maakt. Zelfs in de 90ste minuut is hij degene die druk zet op de verdediging van de tegenstander.
pi_117408200
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen is de enige overgebleven echt technische middenvelder dus die zal de Boer sowieso nooit wisselen. :)
Je kan ook moeilijk je beste man wisselen
pi_117408214
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-

Babel had meer balverlies dan Eriksen.
Ik zeg toch nergens dat hij het allermeeste balverlies van allemaal sinds 1029 jaar had?

Ik zeg alleen dat hij op sommige momenten, met wat passes gewoon onnodig balverlies heeft en dat er uit moet. Je mag hier ook niets zeggen he :') Ik zeg nota bene nog dat dat vast wel goed komt..
pi_117408215
Ach hijs pas 20. Maar nadat de Boer er wat van heeft gezegd dat het beter moest en constanter scoort hij wel gelijk 2 x uit 2 wedstrijden een doelpunt. En dit was een beslissende in een belangrijke wedstrijd. Krijgt hij ook weer zelfvertrouwen van. Die assist op schone was ook mooi een wedstrijd daarvoor. Als hij aan dat balverlies gaat werken komt het helemaal goed.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  Forum Admin zaterdag 29 september 2012 @ 23:04:40 #145
35723 crew  GGMM
pi_117408247
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat hij het allermeeste balverlies van allemaal sinds 1029 jaar had?

Ik zeg alleen dat hij op sommige momenten, met wat passes gewoon onnodig balverlies heeft en dat er uit moet. Je mag hier ook niets zeggen he :') Ik zeg nota bene nog dat dat vast wel goed komt..
Je mag hier best wat zeggen hoor. Alleen als het nergens op slaat wat je zegt is het logisch dat je reacties krijgt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_117408258
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Kijk, weetje wat raar is, als Babel een paar keer balverlies lijdt hoor je daar niks over. Eriksen doet het 3x en hij speelt een matige wedstrijd. _O-
pi_117408267
Laten we trouwens niet alle credits aan Eriksen geven. Alderweireld was ook beestachtig vandaag. Die tackle op Schilder _O_
pi_117408281
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef Stiggie het volgende:
Ach hijs pas 20. Maar nadat de Boer er wat van heeft gezegd dat het beter moest en constanter scoort hij wel gelijk 2 x uit 2 wedstrijden een doelpunt. En dit was een beslissende in een belangrijke wedstrijd. Krijgt hij ook weer zelfvertrouwen van. Die assist op schone was ook mooi een wedstrijd daarvoor. Als hij aan dat balverlies gaat werken komt het helemaal goed.
Even scherp zetten he. :) Morten Olsen heeft ook al eens in de media geroepen dat het allemaal even wat beter moest, niks mis mee.

Wisselen doen ze toch niet, ze weten beide donders goed hoe goed hij is en kan zijn.
pi_117408291
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Kopsterk het volgende:
Laten we trouwens niet alle credits aan Eriksen geven. Alderweireld was ook beestachtig vandaag. Die tackle op Schilder _O_
Klopt. Maar op Eriksen wordt altijd gelet als we verliezen en dit keer winnen we door hem dus verdiend hij alle lof ;)
pi_117408294
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Tyron het volgende:

[..]

Kijk, weetje wat raar is, als Babel een paar keer balverlies lijdt hoor je daar niks over. Eriksen doet het 3x en hij speelt een matige wedstrijd. _O-
Het is niet dat ik er zelf over begin, ik ging in op iets wat jij zei. Niet om iemand helemaal af te kraken .

Ik spreek al helemaal niet tegen dat Babel geen balverlies lijdt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')