Hm, ik niet. Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs. Voor het nederlandse voetbal hoop ik altijd dat de Nederlandse teams het goed doen in Europa.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv boeit mij niet maar bij Feyenoord kan ik toch altijd moeilijk voor hen zijn
Feyenoord lukt je prima.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij geldt het dat ik moeilijk voor PSV en Feyenoord kan zijn
Uhu naja goede insteek, beter dan die innelijke tweestrijd voor welke club je echt bent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij geldt het dat ik moeilijk voor PSV en Feyenoord kan zijn
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs. Voor het nederlandse voetbal hoop ik altijd dat de Nederlandse teams het goed doen in Europa.
Dit dusquote:
In Europa zei ik.quote:
Als ze winnen had ik het ook prima gevonden hoor maar ervoor juichen absoluut niet, stiekem voelde die drama wedstrijd tegen Sparta Praag best wel goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik niet. Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs. Voor het nederlandse voetbal hoop ik altijd dat de Nederlandse teams het goed doen in Europa.
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Europa zei ik.
uiteraard hoop ik dat PSV morgen verliest
Niet zo geforceerd, als je wil klonen prima maar houd op met je achtelijke posts of ik stuur 422 op je af.quote:
Ik heb koffiepauze.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd, als je wil klonen prima maar houd op met je achtelijke posts of ik stuur 422 op je af.
Juichen gaat mij ook te ver jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze winnen had ik het ook prima gevonden hoor maar ervoor juichen absoluut niet, stiekem voelde die drama wedstrijd tegen Sparta Praag best wel goed.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb sowieso geen haat tegen andere clubs.
over 3/4 jaar nog maar eens kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juichen gaat mij ook te ver jaMaar ik vind het fijner als Nederlandse teams gewoon winnen. Al kunnen we die extra CL-plaats vergeten trouwens
Hij liep Davy ook al te pesten net.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd, als je wil klonen prima maar houd op met je achtelijke posts of ik stuur 422 op je af.
Jij denkt dat ik PSV haat omdat ik hoop dat ze verliezen in de competitie, daar kan ik ook niks aan doen.quote:
Ja was wel grappig. Hij riep dat Vertonghen een succes is maar Park niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij liep Davy ook al te pesten net.
Dit. Sowieso ben ik als Ajacied toch niet serieus te nemen met mijn sympathie voor Ado.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik PSV haat omdat ik hoop dat ze verliezen in de competitie, daar kan ik ook niks aan doen.
sympathie voor ado heb ik dan weer net niet, neequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Sowieso ben ik als Ajacied toch niet serieus te nemen met mijn sympathie voor Ado.
''Omdat ze arrogant zijn''quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
sympathie voor ado heb ik dan weer net niet, neeIk vind die geforceerde haat richting Ajax altijd zo zielig. Net als Utrecht. Neem je dat weg dan hebben ze ook gelijk helemaal geen uitstraling meer.
Ja, je moet toch iets verzinnen wat er mis is met ons.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |