quote:
*raspatatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sana stond trouwens wel als een patatje te dekken.
Gelukkig kwam je net terug van de hei en was je mentaal zo in evenwicht dat je dat heel makkelijk kon verwerkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Tes nie best he.
Maar even over tot de orde van de dag. Kom ik vanavond van mijn hutje op de hei sessie terug, heeft een of andere malloot mijn wagen aangezien voor zijn voordeur en er van achter tot voor een streep overheen getrokken.
Echt nutteloze shit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Tes nie best he.
Maar even over tot de orde van de dag. Kom ik vanavond van mijn hutje op de hei sessie terug, heeft een of andere malloot mijn wagen aangezien voor zijn voordeur en er van achter tot voor een streep overheen getrokken.
Oh oke. Bedankt voor uitleg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
RMA op een 1-0 achterstand. Dus je wint de weddenschap als RMA met 2 doelpunten verschil wint
en daarom zet je toch tegen beter weten in 5 tientjes op een handicapquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik zei het nog. Zal wel 0-1 worden.
Of 1-2.
Sowieso.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
en daarom zet je toch tegen beter weten in 5 tientjes op een handicap
Helemaal Feng Shui ja. Hom hom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je net terug van de hei en was je mentaal zo in evenwicht dat je dat heel makkelijk kon verwerken
Haten op mijn wagen.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat lijkt me wel een echte spits die Hoesen
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 03-10-2012 om 22:10:21Kan Sana misschien nog even snel langs de kapper van Ronaldo. Handig. #ajarea reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |