Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar veranderen die 3 gols niet zoveel aan hoor, vooraf hadden ze hem ook gewoon moeten verkopen. Locadia heeft dezelfde kwaliteiten en heeft geen 6,5 miljoen gekost.
Eigenlijk hadden ze hem nooit moeten kopen.
dan ga je 4-4-2 spelen. Dan heb je ineens een hoop meer opties.quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.
Maar mijn mening hierover is wel 180graden gedraaid nav de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Hadden we Matavz verkocht, dan heb je alleen nog Lens en Locadia. Is natuurlijk wel erg dunne speling.
Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben btw.
Goede hoop?quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.
Maar mijn mening hierover is wel 180graden gedraaid nav de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Hadden we Matavz verkocht, dan heb je alleen nog Lens en Locadia. Is natuurlijk wel erg dunne speling.
Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben btw.
Hutchinson en Wijnaldum ook 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. Mertens - 4
2. Locadia - 3
3. Matavz - 3
4. Lens - 2
5. Toivonen - 2
Ik heb dit niet aangepast pikquote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hutchinson en Wijnaldum ook 2.
Depay, Marcelo, Narsingh, van Bommel, Strootman 1.
Jij kan toch editenquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dit niet aangepast pik
Dat stond al zo
Vraag dan gewoon of ik dat wil doenquote:
Wat vraag ik dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of ik dat wil doen
Wil je dat doen plieees.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of ik dat wil doen
Ja Wijnaldum en Hutchinson ook 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar Davy
Het is een topscoorderslijst, geen lijst met doelpuntenmakers toch?
Je weet nooit met dit team.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Tot 17-11-2012 een uitermate makkelijk programma moet ik zeggen.
Jawelquote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar Davy
quote:Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wil je dat doen plieees.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar LBM
Locadia stond er anders al tussen met 3 goals?quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet hij het vragen?
Als je topic opent dat moet je dat gewoon doen.
[..]
Ik vind het goed staan hoor. Reageer alleen over het vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Locadia stond er anders al tussen met 3 goals?
De doelpuntenmakers van PSVquote:
Ik ben bezig kneusquote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan een andere mod het wel even veranderen?
ja ik ben bezig en je blijft janken en doorzeiken, heb evens geduldquote:
Graag streepje tussen strootman en 1 en doe die punt weg.quote:6. Depay, Marcelo, Narsingh, van Bommel, Strootman 1.
Gewoon simpel 2 namen erbij wat 10 seconden werk is. Niet 5 minuten neem ik aan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik ben bezig en je blijft janken en doorzeiken, heb evens geduld
quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon simpel 2 namen erbij wat 10 seconden werk is. Niet 5 minuten neem ik aan.
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegenquote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon fucking ander half pagina over OP.
Niet zeuren gewoon invullenquote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegen
Ik had 'm al ingevuld in het vorige topic. Maar alleen een top 5 en v. Bommel stond daar niet tussen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegen
Steven had de top 5 al bijgewerkt, namelijk Mertens bijgewerkt en Locadia erbij. Dan nog krijgt hij even 1,5 pagina aan zeik over zich heen, omdat hij dus iedereen moest en niet alleen de top 5.quote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik had 'm al ingevuld in het vorige topic. Maar alleen een top 5 en v. Bommel stond daar niet tussen.
Nee dat had ik gedaan in het vorige topicquote:Op zondag 30 september 2012 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Steven had de top 5 al bijgewerkt, namelijk Mertens bijgewerkt en Locadia erbij. Dan nog krijgt hij even 1,5 pagina aan zeik over zich heen, omdat hij dus iedereen moest en niet alleen de top 5.
ik zie hetquote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee dat had ik gedaan in het vorige topic
Is ook weer typisch Nederlands dat niet objectieve gehuil, in Engeland zul je dit soort commentaar niet horen. Commentator zal vast supporter van een bepaalde club zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Echt man, wat is met die commentator? Waarom snapt die goede man niet dat de bal in de 16 de goal inslaan geel is, en de bal controleren met de binnenkant van de bovenarm op het middenveld niet?
Daar hoef je toch geen raketgeleerde voor te zijn? Met zijn gezeik over klassenjustitie.
De vraag is wie er bij Eredivisie LIve wel objectief commentaar kan geven. Die gast van vandaag niet (wie was het eigenlijk?) en Leo Driessen is ook om te janken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is ook weer typisch Nederlands dat niet objectieve gehuil, in Engeland zul je dit soort commentaar niet horen. Commentator zal vast supporter van een bepaalde club zijn
Nee, want die was in Limburg. En dat Limburgse gejank is nog erger.quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Caland het volgende:
Wat een gejank zeg, ongelofelijk. Als je je stoort aan de commentator ga je maar lekker naar het stadion.
Dus ik kreeg al dat gejank van davy en doublepain over mij heen vanwege jouquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik had 'm al ingevuld in het vorige topic. Maar alleen een top 5 en v. Bommel stond daar niet tussen.
Sinds wanneer is een topscorerslijst een opsomming van elke speler die gescoord heeft dan. Vorig seizoen stond er ook alleen maar een top 5 in de OP.quote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik kreeg al dat gejank van davy en doublepain over mij heen vanwege jou
En dan stel ik nog een vraag en dan stellen ze zich nog debieler op
Oke, goed dat ik dat weet
En dat vroeg ik dusquote:Op zondag 30 september 2012 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een topscorerslijst een opsomming van elke speler die gescoord heeft dan. Vorig seizoen stond er ook alleen maar een top 5 in de OP.
Tegen wie heb je dit nou want je eigen psv vriendjes gingen flippen zowatquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een gezeik over de OP hier man. Maak daar een apart topic over als het zo belangrijk voor jullie is. Alsof iemand er ooit naar kijkt.
Binnenkort zijn er de mooiste OP verkiezingen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een gezeik over de OP hier man. Maak daar een apart topic over als het zo belangrijk voor jullie is. Alsof iemand er ooit naar kijkt.
Ja, en? Ik mag toch wel objectief zeggen wat ik er van vind? Ik hoef mijn mening toch niet af te stemmen op mensen die naar dezelfde voetbalclub kijken?quote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je dit nou want je eigen psv vriendjes gingen flippen zowat
Zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, en? Ik mag toch wel objectief zeggen wat ik er van vind? Ik hoef mijn mening toch niet af te stemmen op mensen die naar dezelfde voetbalclub kijken?
Nou, ik had het dus tegen iedereen die in de afgelopen drie pagina's over de OP zit te zeiken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet
vroeg tegen wie je dit nou had
quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou, ik had het dus tegen iedereen die in de afgelopen drie pagina's over de OP zit te zeiken.
Dus. Goed weekend voor PSV. Weliswaar tegen VVV, maar toch een uitwedstrijd gewonnen, geen goals tegen en geen gele kaart voor van Bommel.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus. Goed weekend voor PSV. Weliswaar tegen VVV, maar toch een uitwedstrijd gewonnen, geen goals tegen en geen gele kaart voor van Bommel.
Win-win-win situatie dus. Ik denk dat dit de kampioenswedstrijd was.
Eensquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En ik blijf erbij dat die Locadia gewoon een leuke speler is
Yep. Ik denk dat hij er best kan komen. Misschien technisch niet de sterkste, maar hij loopt gewoon altijd waar hij moet lopen. En deze goals waren ook echt niet zo makkelijk als op het eerste moment leek.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En ik blijf erbij dat die Locadia gewoon een leuke speler is
Je kan zeggen dat het intikkers zijn of wat dan ook maar hij staat gewoon op de juiste plek, en dat is wel iets wat een spits heeftquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Ik denk dat hij er best kan komen. Misschien technisch niet de sterkste, maar hij loopt gewoon altijd waar hij moet lopen. En deze goals waren ook echt niet zo makkelijk als op het eerste moment leek.
Vooral die bal van Bouma die hij verlengde was een behoorlijk lastige kans. Maar hij ging er fantastisch in.
Dat is toch exact wat ik zelf ook al zei?quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat het intikkers zijn of wat dan ook maar hij staat gewoon op de juiste plek, en dat is wel iets wat een spits heeft
Beetje Huntelaar goals uit zijn Ajax periode
Maar het is geen spits of wel?
Ja maar was meer voor andere die zeiden dat het intikkers warenquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is toch exact wat ik zelf ook al zei?
Jawel, hij is ook bij de jeugd spits.
Azo. Natuurlijk, er speelt iemand bij PSV goed, dus dan komen de haters onder hun stenen uit.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar was meer voor andere die zeiden dat het intikkers waren
Oke oke, ik dacht dat het een aanvallende middenvelder was
quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Tot 17-11-2012 een uitermate makkelijk programma moet ik zeggen.
Eigenlijk ben je gewoon verplicht tot die tijd alles te winnen en een serie neer te zetten.quote:7-10-2012 - PSV - NAC Breda
20-10-2012 - PSV - Willem II
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV
25-11-2012 - PSV - Vitesse
1-12-2012 - Ajax - PSV
Een serie zetten en PSV in 1 zien kan gewoon niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk ben je gewoon verplicht tot die tijd alles te winnen en een serie neer te zetten.
Ook de loopactie uit de rug van die verdediger bij de derde goal was klasse. Evenals het één keer raken en scoren van die bal. Wel mooi hoor, zo'n killer die eraan zit te komen. Is te lang geleden dat we zo iemand hadden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Ik denk dat hij er best kan komen. Misschien technisch niet de sterkste, maar hij loopt gewoon altijd waar hij moet lopen. En deze goals waren ook echt niet zo makkelijk als op het eerste moment leek.
Vooral die bal van Bouma die hij verlengde was een behoorlijk lastige kans. Maar hij ging er fantastisch in.
Jij vind dat geneuzel en constante getroll hier wel ok?quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/logout
Nee, maar dat ben ik inmiddels wel gewend hier op Fok. Heeft weinig zin je aan het niveau hier te storen, want die is gewoon bedroevend laag soms.quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef knep het volgende:
[..]
Jij vind dat geneuzel en constante getroll hier wel ok?
die ?quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik inmiddels wel gewend hier op Fok. Heeft weinig zin je aan het niveau hier te storen, want die is gewoon bedroevend laag soms.
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Advocaat nu de situatie Matavz/Locadia gaat handelen.
Ik denk eigenlijk dat je Locadia gewoon niet te veel en te snel moet brengen. Mijn mening is dat je gewoon met Narsingh en Matavz moet spelen en dan kun je met Locadia/Lens altijd nog wat forceren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Advocaat nu de situatie Matavz/Locadia gaat handelen.
Val te regelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat die centraal in de verdediging spelen dan?
Veel slechter dan Marcelo en Bouma zal die het toch niet doen, dat is waar.quote:
Anders een bezoekje brengen bij PSGquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Veel slechter dan Marcelo en Bouma zal die het toch niet doen, dat is waar.
Inderdaad! Laten we nog meer mensen in de voorhoede erbij nemen!quote:
Mocht ik binnen en nu 2 jaar miljardair worden koop ik Alex persoonlijk terug voor PSV.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders een bezoekje brengen bij PSG
Verdedigers komen niet hoor, staan alleen maar in de wegquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad! Laten we nog meer mensen in de voorhoede erbij nemen!
Ja en nu een reeks volhouden ala Gomes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Valt me trouwens op, al 2 wedstrijden de 0 gehouden (beker niet meetellen)
quote:Langst niet gepasseerde verdediging in de Eredivisie - 1159 min - PSV (2004) (PSV gebruikte twee keepers: Edwin Zoetebier en Heurelho da Silva Gomes)
Tyton had hier ook gewoon de 0 gehouden vandaag. Waterman heeft mij nog niet weten te overtuigen, had een paar momenten die er vrij onhandig uit zagen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Waterman het zo goed zou doen. Maakt een prima indruk.
Laat voor mij nog niks zien dat ik denk hierdoor houdt hij Tyton uit de goal..quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Waterman het zo goed zou doen. Maakt een prima indruk.
Volgens mij valt dat lyrische best mee... Iedereen is enthousiast over Locadia, en over het mooie doelpunt van Mertens.. Maar iedereen heeft ook gisteren gewoon gezien wat een geweldenaren we achterin hebben lopen volgens mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Hasjmug het volgende:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch over PSV is na een geflatteerde overwinning tegen VVV.
VVV wist redelijk tegengas te geven tot de rode kaart en de verdediging (lees: Marcelo) zag er bij vlagen weer totaal niet stabiel uit. Zodra we tegen een ploeg moeten die een beetje kan voetballen zakt het weer in elkaar als pudding. Wat hebben Marcelo en Derijck in te brengen tegen een superspits als Cavani a.s. donderdag? PSV supporters zouden best eens wat minder opportunistisch mogen reageren na zo'n geflatteerde overwinning.
Enige lichtpuntje voor mij was Locadia. Zijn prestatie werd gister al snel gebagataliseerd maar ik vond het een geweldige prestatie met drie echte spitsengoals. Die komt er wel, zeker als we volgend jaar een spits kunnen verkopen (Lens?)
Alsof er ook maar iemand euforisch isquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Hasjmug het volgende:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch over PSV is na een geflatteerde overwinning tegen VVV.
VVV wist redelijk tegengas te geven tot de rode kaart en de verdediging (lees: Marcelo) zag er bij vlagen weer totaal niet stabiel uit. Zodra we tegen een ploeg moeten die een beetje kan voetballen zakt het weer in elkaar als pudding. Wat hebben Marcelo en Derijck in te brengen tegen een superspits als Cavani a.s. donderdag? PSV supporters zouden best eens wat minder opportunistisch mogen reageren na zo'n geflatteerde overwinning.
Enige lichtpuntje voor mij was Locadia. Zijn prestatie werd gister al snel gebagataliseerd maar ik vond het een geweldige prestatie met drie echte spitsengoals. Die komt er wel, zeker als we volgend jaar een spits kunnen verkopen (Lens?)
Ik denk dat veel mensen heus wel beseffen dat een winst van 6 doelpunten verschil tegen de nummer 18 niet zorgt voor de grote ommekeer. Deze wedstrijden komen gewoon regelmatig voor in een seizoen. Neemt niet weg dat Locadia een uitstekende indruk maakte als goaltjesdief, ik neem aan dat hij een bak meer vertrouwen krijgt van Advocaat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Hasjmug het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat lyrische best mee... Iedereen is enthousiast over Locadia, en over het mooie doelpunt van Mertens.. Maar iedereen heeft ook gisteren gewoon gezien wat een geweldenaren we achterin hebben lopen volgens mij
Nou dan ben ik schijnbaar de verkeerde tegen het lijf gelopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand euforisch isIedereen ziet de 0 progressie in de verdediging toch? We krijgen echt nog wel een paar dikke zeperds te verwerken, want die waterman is ook een stef stuntpiloot eerste klas.
Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tyton had hier ook gewoon de 0 gehouden vandaag. Waterman heeft mij nog niet weten te overtuigen, had een paar momenten die er vrij onhandig uit zagen.
Yes. Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:22 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
[..]
Nou dan ben ik schijnbaar de verkeerde tegen het lijf gelopen
Ik vrees er nog steeds voor. Donderdag gaat sowieso een lastig verhaal worden.
Gelukkig heeft PSV een relatief makkelijk programma voor de boeg totdat ze Vitesse treffen. Hierop volgen Twente en Ajax. Het is zaak om nou een goede reeks neer te zetten om vertrouwen te tanken.
Mwoah, denk niet dat je Vitesse moet onderschatten, heeft nu een goede selectie met een topsspits en misschien wel de beste verdediging van de eredivisie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Yes. Dit.
Alhoewel ik niet denk dat Vitesse thuis erg lastig gaat worden, moet inderdaad minstens tot dan alles gewonnen worden. Alles minder is een regelrechte wanvertoning.
En afgezien van dat ik de EL nog steeds als verspeelde moeite zie, zie ik graag minstens 3 thuiswinsten, of iniedergeval inzet.
Dodelijk voor het kampioenschap.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Niet tot vitesse moet er gewonnen worden, ook van Vitesse. We spelen tenslotte thuis.
PSV hoort de komende 2 maanden gewoon geen punten te laten liggen in de competitie. Alleen PEC en ADO uit en de rest is thuis. Maar er zullen wel weer hier en daar punten gemorst worden. Dat gaat immers al jaren zo
Drogredenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Niet tot vitesse moet er gewonnen worden, ook van Vitesse. We spelen tenslotte thuis.
Maar er zullen wel weer hier en daar punten gemorst worden. Dat gaat immers al jaren zo
en is ook niet zo gek, eens ongelukkig (uit) tegen een gelijkspel aanlopen kan gebeuren en moet je gewoon rekening mee houden. Als je 16 uit 6 haalt komende weken, dan heb je het als PSV ook gewoon prima gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
PSV hoort de komende 2 maanden gewoon geen punten te laten liggen in de competitie. Alleen PEC en ADO uit en de rest is thuis. Maar er zullen wel weer hier en daar punten gemorst worden. Dat gaat immers al jaren zo
Uit tegen Zwolle of ADO mag je natuurlijk gewoon geen punten verspelen als topclub zijnde. Vooral niet als je dit programma ziet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
en is ook niet zo gek, eens ongelukkig (uit) tegen een gelijkspel aanlopen kan gebeuren en moet je gewoon rekening mee houden. Als je 16 uit 6 haalt komende weken, dan heb je het als PSV ook gewoon prima gedaan.
ADO hield Ajax ook op een gelijkspel en doen het gewoon goed dit seizoen. Zou me niet verbazen als we daar gelijkspelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uit tegen Zwolle of ADO mag je natuurlijk gewoon geen punten verspelen als topclub zijnde. Vooral niet als je dit programma ziet.
ADO-AJAX is natuurlijk ook een ander soort wedstrijd. Je moet naar jezelf kijken, niet wat een ander daar gedaan heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ADO hield Ajax ook op een gelijkspel en doen het gewoon goed dit seizoen. Zou me niet verbazen als we daar gelijkspelen.
Zo!quote:Koop online met korting
Bestel je kaarten via PSV Kaartverkoop Online! Je krijgt dan ¤ 1,- korting
Gewoon basis na zijn vorige optreden. Toch weinig te verliezen tegen Napoli.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:50 schreef Scarface88 het volgende:
Locadia in de wedstrijdselectie voor morgen aangezien Matavz nog steeds ziek is. Zou mooi zijn als ie minuten gaat maken en in zijn Europese debuut ook een goaltje meepikt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef stoeltafel het volgende:
thijsslegers @thijsslegers
#PSV had een 2-jarige optie, op #Marcelo, maar heeft die verscheurd en het contract met een extra seizoen verlengd tot 2016
WTF?
1 april is ons al ruimschoots gepasseerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef stoeltafel het volgende:
#PSV had een 2-jarige optie, op #Marcelo, maar heeft die verscheurd en het contract met een extra seizoen verlengd tot 2016
WTF?
Nog 4 jaar geen kampioen dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef stoeltafel het volgende:
WTF?
WTF?
quote:Napoli neemt Cavani mee naar Eindhoven
Trainer Walter Mazzarri van Napoli heeft bijna al zijn sterren meegenomen naar Eindhoven voor de Europese wedstrijd tegen PSV. Alleen de Slowaakse spelmaker Marek Hamsik ontbreekt in de Italiaanse selectie, vanwege een schorsing. Topschutter Edinson Cavani stapte woensdag wel uit het vliegtuig in Eindhoven.
Het is nog de vraag of Mazzarri donderdag met zijn sterkste elftal aan de aftrap staat. Tijdens de eerste groepswedstrijd, tegen AIK, hield hij onder anderen Cavani aan de kant. Desondanks had Napoli geen enkel probleem met de Zweedse club (4-0). De ploeg uit Napels deelt na zes competitiewedstrijden in de Serie A de koppositie met Juventus.
Winnaarsmentaliteit? Als je zelfs tegen het rechter rijtje nog onzeker en bang bent?quote:Technisch manager Marcel Brands lichtte na de ondertekening de contractverlenging toe. “Zijn contract liep nog tot komende zomer. We hadden een optie om dat met twee jaar te verlengen. We hebben ervoor gekozen om een heel nieuw contract met hem af te sluiten en een jaar extra te verlengen”, aldus Brands, die blij is met het nieuwe contract voor de verdediger. “In het begin had hij wat moeite met het spelsysteem hier, maar hij is uitgegroeid tot een zeer gewaardeerde speler. Hij heeft een echte winnaarsmentaliteit. Hij is ook redelijk jong en kan zich in de komende jaren nog verder ontwikkelen.”
mooiquote:Het is nog de vraag of Mazzarri donderdag met zijn sterkste elftal aan de aftrap staat. Tijdens de eerste groepswedstrijd, tegen AIK, hield hij onder anderen Cavani aan de kant. Desondanks had Napoli geen enkel probleem met de Zweedse club (4-0)
WTF?
WTF?
WTF?
WTF?
Daar gaat het toch niet om?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:34 schreef tja77 het volgende:
Tjonge jonge, ik snap er geen hol van, wat is mijn PSV toch een schijtclub geworden, eerst Manolev nog langer vastleggen, vervolgens Bouma een extra seizoen, en nu Marcelo, we worden NOOIT kampioen op deze manier.
In december is Pieters weer fit. Zou hem graag in het centrum zien. Hoef je ook niet te investeren #letsdoittogetherquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
Voor de breedte. In de winterstop komen de 2 boomlange killernegers.
toch...?
Ik denk dat dat wishful thinking is. Bij Utrecht pleurde ze hem maar op de backpositie, omdat hij centraal niet spectaculair was. Daar kwam ie behoorlijk goed tot zijn recht en besloot Reker hem te halen. Ik vraag me af of ie er nu wel klaar voor is, want mijn onderbuik zegt me dat het gewoon een centrale is die we aan het rijtje Marcelo, Bouma en Derijck kunnen voegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In december is Pieters weer fit. Zou hem graag in het centrum zien. Hoef je ook niet te investeren.
Pieters is niet de oplossing nee. PSV moet gewoon haar hele verdediging (op Willems na) hervormen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wishful thinking is. Bij Utrecht pleurde ze hem maar op de backpositie, omdat hij centraal niet spectaculair was. Daar kwam ie behoorlijk goed tot zijn recht en besloot Reker hem te halen. Ik vraag me af of ie er nu wel klaar voor is, want mijn onderbuik zegt me dat het gewoon een centrale is die we aan het rijtje Marcelo, Bouma en Derijck kunnen voegen.
Ik vind Hutchinson ook geen drama. Als je ziet dat daar ook Manolev had kunnen staan mag wat mij betreft die gozert wel basis blijven. Zolang er maar 2 nieuwe centrales komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pieters is niet de oplossing nee. PSV moet gewoon haar hele verdediging (op Willems na) hervormen.
Hij heeft zelf ook al te kennen gegeven daar graag te willen spelen. Misschien is hij als speler gegroeid, hij verdient dan wel een kans vind ik, en dan is het aan hem om die te pakken en zich te bewijzen. Er staat dan in ieder geval wel iemand met body, in plaats van die kleine Belg en die Helmonder vol plakplaatjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wishful thinking is. Bij Utrecht pleurde ze hem maar op de backpositie, omdat hij centraal niet spectaculair was. Daar kwam ie behoorlijk goed tot zijn recht en besloot Reker hem te halen. Ik vraag me af of ie er nu wel klaar voor is, want mijn onderbuik zegt me dat het gewoon een centrale is die we aan het rijtje Marcelo, Bouma en Derijck kunnen voegen.
Ik moet het nog maar zien gebeuren. Zeker een kansje geven, maar ik zie er weinig heil in. Hopelijk bewijst hij het tegendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook al te kennen gegeven daar graag te willen spelen. Misschien is hij als speler gegroeid, hij verdient dan wel een kans vind ik, en dan is het aan hem om die te pakken en zich te bewijzen. Er staat dan in ieder geval wel iemand met body, in plaats van die kleine Belg en die Helmonder vol plakplaatjes.
Wat moet je anders?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef aight1 het volgende:
Lekker allemaal je eigen spelers uitlachengoed bezig jongens
#letsdoittogetherquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien gebeuren. Zeker een kansje geven, maar ik zie er weinig heil in. Hopelijk bewijst hij het tegendeel.
Je hebt van diezelfde club nog geen 2 weken terug op je lazer gekregen. Een beetje bescheidenheid zou je sieren, want 'jullie' gingen er hard af. Ga eerst je eigen beleid maar eens onder de loep nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
'Hij brengt een stukje winnaarsmentaliteit met zich mee'
Ok jongens, welke club heeft Brands bij jullie neergezet. Dit komt echt niet meer geloofwaardig over.
Er moet gewoon een centrale verdediger komen die een bal kan passen. Dat zou zeker al 80% schelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Hutchinson ook geen drama. Als je ziet dat daar ook Manolev had kunnen staan mag wat mij betreft die gozert wel basis blijven. Zolang er maar 2 nieuwe centrales komen.
Je volgt Pieters op Twitter niet?quote:
Nou, neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je volgt Pieters op Twitter niet?
Prima beleid toch? Doet een incidenteel verliesje niks aan af. Je weet wel, die club die vorig jaar boven jullie club eindigden zonder ook maar een euro te investeren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt van diezelfde club nog geen 2 weken terug op je lazer gekregen. Een beetje bescheidenheid zou je sieren, want 'jullie' gingen er hard af. Ga eerst je eigen beleid maar eens onder de loep nemen.
quote:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 30-09-2012 om 15:45:552day it's matchday @PSV vs VVV ⚽ succes boys #letsdoittogether ⚽ Wat denken jullie.? ik denk: 0-3 #letmeknow reageer retweet
Verschil is dat PSV elke zomer flink investeert en Feyenoord dat niet kan. En Feyenoord kan dat niet omdat ze in een niet al te ver verleden elke zomer flink investeerden en er geen prijzen voor terugkregen. Ik zie een verband, jij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt van diezelfde club nog geen 2 weken terug op je lazer gekregen. Een beetje bescheidenheid zou je sieren, want 'jullie' gingen er hard af. Ga eerst je eigen beleid maar eens onder de loep nemen.
Altijd achter je eigen ploeg blijven staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet je anders?
De verdediging is muv Willems een pot nat.
Incidenteel. Of het nou CL, EL of Eredivisie is. Zonder te investeren, dat werpt zijn vruchten af.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima beleid toch? Doet een incidenteel verliesje niks aan af. Je weet wel, die club die vorig jaar boven jullie club eindigden zonder ook maar een euro te investeren.
Feyenoord investeerde dom, in oude spelers waar nooit winst op gemaakt had kunnen worden. Als dan de prijzen niet komen kom je inderdaad in de problemen, omdat je simpelweg geen geld meer krijgt. Wanneer PSV geen prijzen pakt, hebben ze altijd nog de spelers, die namelijk stuk voor stuk jong en getalenteerd zijn, waaraan nog steeds veel geld verdiend kan worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV elke zomer flink investeert en Feyenoord dat niet kan. En Feyenoord kan dat niet omdat ze in een niet al te ver verleden elke zomer flink investeerden en er geen prijzen voor terugkregen. Ik zie een verband, jij?
Dat investeren werpt ook zijn vruchten af zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Incidenteel. Of het nou CL, EL of Eredivisie is. Zonder te investeren, dat werpt zijn vruchten af.
Lolwat. Beter dan Viergever? Ik vind Marcelo oprecht één van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:30 schreef Pedroso het volgende:
Zo slecht is Marcello nou ook weer niet. Verdedigers hebben tijd nodig om te groeien en stabiel te worden.
Vind hem beter dan bv Viergever waar iedereen zo hoog over opgeeft. Die zou het ook moeilijk krijgen bij PSV of Ajax.
Ik zeg niet dat Marcello een topper gaat worden maar afschrijven doe ik hem niet.
Och, als je ziet hoe hij zich tegen clubjes als RKC en VVV voorbij laat lopen komen bij mij de Manolev flashbacks weer naar boven... Leuk voor een middenmotor, zoals bijna heel de verdediging.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Hutchinson ook geen drama. Als je ziet dat daar ook Manolev had kunnen staan mag wat mij betreft die gozert wel basis blijven. Zolang er maar 2 nieuwe centrales komen.
Nog niet. PSV pakte vorig jaar nog de beker en dit jaar de schaal van die seniele mafklapper. Nu hopen op wat meer stabiliteit in de Eredivisie en geen hond staat er van te kijken als je door die investeringen tot de laatste speelronde meedoet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV elke zomer flink investeert en Feyenoord dat niet kan. En Feyenoord kan dat niet omdat ze in een niet al te ver verleden elke zomer flink investeerden en er geen prijzen voor terugkregen. Ik zie een verband, jij?
Bekertje, Schaaltje. Het zijn niet de prijzen waar je voor gaat, maar het zet zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat investeren werpt ook zijn vruchten af zeg.
Op wat voor manier zet een beker zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bekertje, Schaaltje. Het zijn niet de prijzen waar je voor gaat, maar het zet zoden aan de dijk.
Als je verdediging pauper is en je al 5 jaar zonder kampioenschap zit heb je gewoon recht tot klagen. De club krijgt grotendeels de inkomsten uit jouw betaling voor kaartjes en dan hoort Marcel Brandts goed beleid te voeren. Maar dat doet hij niet. Doet alleen grote injecties voor het middenveld en aanval, maar voor de verdediging schreeuwt hij: ''IS BEST ZO, 8 VERDEDIGERS NIETS MIS MEE''.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Altijd achter je eigen ploeg blijven staan.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit met droge ogen kan bewerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bekertje, Schaaltje. Het zijn niet de prijzen waar je voor gaat, maar het zet zoden aan de dijk.
Investeren en prijzen pakken. Het zijn niet de prijzen waar je voor gaat, maar het is leuk meegenomen. Nu het kampioenschap nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Op wat voor manier zet een beker zoden aan de dijk.
Dan moet er weer gesneden worden, inderdaad. Maar een groot probleem lijkt me wat overtrokken. Stel je wordt tweede en je haalt CL, die tegenwoordig niet meer begroot wordt, zit je er weer warmpjes bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je dit met droge ogen kan bewerenAls jullie weer geen kampioen worden hebben jullie echt een groot probleem.
Kan je lang wachten met zo'n josti als technisch directeur. Marcelo en Manolev verlengen, mijn god.quote:
Dan moet je ze niet op de bank zetten. Tyton, Matavz, Wijngum.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Feyenoord investeerde dom, in oude spelers waar nooit winst op gemaakt had kunnen worden. Als dan de prijzen niet komen kom je inderdaad in de problemen, omdat je simpelweg geen geld meer krijgt. Wanneer PSV geen prijzen pakt, hebben ze altijd nog de spelers, die namelijk stuk voor stuk jong en getalenteerd zijn, waaraan nog steeds veel geld verdiend kan worden.
Brands gaat nog lang niet weg denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef mrstylo het volgende:
Brands is een mongool eerste klas. Die gozer mag echt oprotten.
Dat dus. Wat een dwaas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je lang wachten met zo'n josti als technisch directeur. Marcelo en Manolev verlengen, mijn god.
Ja, het is ook niet mijn keuze. Maar je dwaalt weer af, merk ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je lang wachten met zo'n josti als technisch directeur. Marcelo en Manolev verlengen, mijn god.
Matavz is eigenlijk gewoon een matige voetballer. Te statisch en tikt alleen een voorzet binnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet op de bank zetten. Tyton, Matavz, Wijngum.
Als je 2e wordt mag je vroeg in het nieuwe seizoen voorrondes gaan voetballen. En dat met een selectie waar in gesneden is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moet er weer gesneden worden, inderdaad. Maar een groot probleem lijkt me wat overtrokken. Stel je wordt tweede en je haalt CL, die tegenwoordig niet meer begroot wordt, zit je er weer warmpjes bij.
Of hij haalt eredivisietalenten die Jan uit Woensel ook kan scouten, of hij haalt complete faalhazen als Marcelo, Manolev of Zanka.quote:
In de selectie? Hoe kom je daar bij? Binnen het bedrijf is niet direct de selectie. Heb je die bank overigens bekeken. Als ze vanuit Portugal al voor Matavz bellen ga ik niet op de zaken vooruit lopen wie er in de winter of desnoods aan het eind van het seizoen een klapper kan maken uit de basis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je 2e wordt mag je vroeg in het nieuwe seizoen voorrondes gaan voetballen. En dat met een selectie waar in gesneden is.
Ja, ik verbaas me er echt over dat één zo'n idioot een hele club kan verneuken en er is gewoon niemand binnen de club die hem tegenspreekt blijkbaar? Ongelooflijk zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Of hij haalt eredivisietalenten die Jan uit Woensel ook kan scouten, of hij haalt complete faalhazen als Marcelo, Manolev of Zanka.
Tsja, dan wordt de trainer maar weer ontslagen. Denk dat Rutten het niet slechter had gedaan dit seizoen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me er echt over dat één zo'n idioot een hele club kan verneuken en er is gewoon niemand binnen de club die hem tegenspreekt blijkbaar? Ongelooflijk zeg.
En de media denkt dat de verliezen maar incidentjes zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt de trainer maar weer ontslagen. Denk dat Rutten het niet slechter had gedaan dit seizoen.
Dat denk ik ook niet, nee. Ben benieuwd wanneer de fans zich nou eens tegen Brands keren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt de trainer maar weer ontslagen. Denk dat Rutten het niet slechter had gedaan dit seizoen.
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de selectie? Hoe kom je daar bij? Binnen het bedrijf is niet direct de selectie. Heb je die bank overigens bekeken. Als ze vanuit Portugal al voor Matavz bellen ga ik niet op de zaken vooruit lopen wie er in de winter of desnoods aan het eind van het seizoen een klapper kan maken uit de basis.
Vorig seizoen was het nog hosanna toen Marcel bekend kon maken dat Dries en Kevin naar Eindhoof kwamen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, nee. Ben benieuwd wanneer de fans zich nou eens tegen Brands keren.
Nu ook een trainer als Advocaat faalt zou je daar je een pefrecte gelegenheid voor hebben.
Net zoals Toivonen zeker die deze zomer weg mocht voor 14 miljoen en waar zoals verwacht niemand in geïnteresseerd was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Feyenoord investeerde dom, in oude spelers waar nooit winst op gemaakt had kunnen worden. Als dan de prijzen niet komen kom je inderdaad in de problemen, omdat je simpelweg geen geld meer krijgt. Wanneer PSV geen prijzen pakt, hebben ze altijd nog de spelers, die namelijk stuk voor stuk jong en getalenteerd zijn, waaraan nog steeds veel geld verdiend kan worden.
Och, met een beetje geluk blijven die spelers wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.
Zoveel aannames, daar kan ik niet veel mee. Maar als we wél kampioen worden of CL halen, dán... We zullen het allemaal wel zien, maar dat enorme probleem als er geen kampioenschap binnengetrokken wordt is onzin. Geen ideale situatie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat je nog steeds met deze selectie voetbalt als je wéér geen kampioen wordt? Alsof je dan spelers als Strootman, Toivonen en Mertens kunt behouden. Die willen hogerop. Wijnaldum kan er echt geen flikker van, daar ga je nooit meer winst op maken, Matavz heeft ook steeds minder marktwaarde, Van Bommel en Bouma zijn oud. Dus met een beetje pech mag je dus volgend jaar niet 1 maar 3 linies gaan hervormen. En dan moet je nog een nieuwe keeper in gaan passen ook.
95% van fans kijken alleen maar naar namen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het nog hosanna toen Marcel bekend kon maken dat Dries en Kevin naar Eindhoof kwamen.
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.quote:
Ja. De jaarcijfers van afgelopen winter bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is.
Wut? Er is een rapport uitgebracht waarin staat dat Strootman, Toivonen en Mertens 100% zeker weggaan. Wijnaldum niet meer op gaat leveren dan de aankoopprijs en Matavz in waarde keldert?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.
Ja, dat stond erin ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wut? Er is een rapport uitgebracht waarin staat dat Strootman, Toivonen en Mertens 100% zeker weggaan. Wijnaldum niet meer op gaat leveren dan de aankoopprijs en Matavz in waarde keldert?![]()
Aannames, of een potentieel oorzaak > gevolg verhaal. Maar er niks mis met het leven bij de waan van de dag hoor. Doet jullie directeur ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoveel aannames, daar kan ik niet veel mee. Maar als we wél kampioen worden of CL halen, dán... We zullen het allemaal wel zien, maar dat enorme probleem als er geen kampioenschap binnengetrokken wordt is onzin. Geen ideale situatie, dat dan weer wel.
Tiny. Da's me toch een held.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aannames, of een potentieel oorzaak > gevolg verhaal. Maar er niks mis met het leven bij de waan van de dag hoor. Doet jullie directeur ook.
Rapport?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit kan je uit dat rapport halen dat een tijd geleden uitgekomen is. Ik ben de naam ff kwijt, maar j0rdiii of iemand anders die dit leest heeft vast wel een linkje.
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?quote:
Ja, maar ik vergeef je.quote:
Komt omdat je onzin praat, eppo. Waren gewoon de jaarcijfers die aangaven dat een topclub als PSV eens per 2 jaar kampioen moet worden om op deze financiele toon door te kunnen gaan. Afgelopen jaar geen kampioen geworden, dus dit jaar zou wenselijk zijn anders moest er weer gesneden worden.quote:
Nee, man. Blijft een held.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marcel al helemaal. Maakt van PSV toch mooi een stabiele subtopper
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat er geld problemen zijn door het niet behalen van CL, dan is een een vieze leugenaar zeker?
Werd wel gezegd hoor, Als PSV de CL niet haalt komen er weer grote problemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.
Is al 10x ontkracht, zoek maar op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd wel gezegd hoor, Als PSV de CL niet haalt komen er weer grote problemen.
Zoek het maar op
We zullen het wel zien volgens jaar. De CL haalt PSV namelijk niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Nou, volgens mij werd dat juist niet gezegd. Maar, zoek jij het eens op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Komt omdat ze dat nog altijd in de begroting hebben. Als iemand Sanders dat nu eens uit kon leggen... Verdammt nochmal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Past zeer waarschijnlijk niet in hun straatje, dan lezen ze het niet oid heb ik het idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, volgens mij werd dat juist niet gezegd. Maar, zoek jij het eens op.
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Of ze pakken berichten voor de gemeente deal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Past zeer waarschijnlijk niet in hun straatje, dan lezen ze het niet oid heb ik het idee.
Kun je ook de winnende cijfers voor de aanstaande staatsloterij trekking posten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zullen het wel zien volgens jaar. De CL haalt PSV namelijk niet.
Lekker blijven vasthouden aan dat ene zinnetje wat Tiny heeft geroepen. Oh en dat gemeente verhaaltje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komen ze weer met dat CL lulverhaal.
Gewoon een grote gok dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.
Maargoed, of dat gebeurt is ook nog maar afwachten natuurlijk, al denk ik dat Strootman wel voor de hoofdprijs weg kan over een paar jaar.
Dat staat helemaal los van het CL moeten halen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe staat er nu kapitaal op het veld en moet dat winst op gaan leveren wanneer deze jongens zich ontwikkelen en worden doorverkocht.
Maargoed, of dat gebeurt is ook nog maar afwachten natuurlijk, al denk ik dat Strootman wel voor de hoofdprijs weg kan over een paar jaar.
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je ook de winnende cijfers voor de aanstaande staatsloterij trekking posten?
Ik hoop nergens op. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En een beetje hoop bij de niet-PSV'ers onder ons. Dat ook.
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.
Doe rustig aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat PSV geen kampioen wordt met deze selectie? Snap niet hoe je zo'n plaat voor je kop kan hebben.
Het is niet alsof wat er bij Ajax en Twente op het veld staat nou 4 klasses beter is. En sowieso kun je ook 2de worden om CL te halen, zeker in het geval van PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is maar 1 zwakke.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.
Beter kijken dan, niks mis met Blind.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen kan worden met Blind een aantal keer in de basis, is alles mogelijk.
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.
Blind doet het prima, itt alle 4 de verdedigers van PSV. Verder onzinnig om hier een Ajax-PSV-Discussie van te maken. Beperk je gewoon tot PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter kijken dan, niks mis met Blind.
Ben benieuwd wat voor bedrag er evt uitkomt rollen in de winterstop danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.
Denk het niet, Brands haalt alleen maar aanvallers.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]Moet je Marcel SMSen, misschien koopt ie hem wel.
Ze hadden daar afgelopen transferwindow de kans voor toen Benfica 8 miljoen bood. Denk niet dat Matavz zo hard in waarde zal dalen, het is een goede spits alleen moet je wel een ploeg hebben waar hij in past, en dat is in het huidige elftal niet zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze Matavz niet met winst gaan verkopen.
Als hij gouden schoen wint van de telegraaf dan komt hij wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]Moet je Marcel SMSen, misschien koopt ie hem wel.
Uitstekende grap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter kijken dan, niks mis met Blind.
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.quote:
En hij wordt ook nog eens met de week meer waard, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het eerste bod met een miljoen winst is afgeslagen, dus je angst is ongegrond.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blind doet het prima, itt alle 4 de verdedigers van PSV. Verder onzinnig om hier een Ajax-PSV-Discussie van te maken. Beperk je gewoon tot PSV.
Blind heeft zaterdag en dinsdag uitstekend gespeeld hoor. Haal die plaat voor je kop weg.quote:
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het is een beetje droevig ja. Alles wordt afgedaan met "hier hoop je op", alsof ik zou hopen dat PSV kapot gaat. Erg raar volk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.
In de eredivisie is echt alles mogelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
Dat lijkt me niet, maar dat koffiedik kijken is niet mijn ding.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij wordt ook nog eens met de week meer waard, ja.
Wie zag jij vorig seizoen eerder kampioen worden na het sluiten van de zomertransferwindow?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een boude uitspraak. Ik zag Ajax de afgelopen 2 jaar ook geen kampioen worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een beetje voetbalverstand heeft dat wel heeft kunnen denken.
niet nee. Je bewijst toch keer op keer het tegendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar dat koffiedik kijken is niet mijn ding.
Zowat de enige realistische supporter hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, wat ik al zei toen het grote geld smijten begon. Maar dat wil hier niemand horen, net zoals ze niet wilden horen dat Marcelo een prutser is, of dat Matavz een matige spits is en veel te duur gekocht is. In al die gevallen komen de usual suspects dat hier recht lullen door alles en iedereen de schuld te geven behalve degenen die werkelijk schuld hebben.
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blind is gewoon overeind gebleven tegen Dortmund hoor. Speelt al weken goed.
Tja, ik snap niet dat je kan denken dat we geen kans maakte. Maar ook dat is niet zo relevant in een PSV-topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor, de reeks van 14 overwinningen speelde Blind ook prima op linksback, nu weer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.
Ontken het niet, of wil je de waarheid ontlopen? Bquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed.
Ja, als ik over de feiten begin dat je met 3-0 op je lazer hebt gekregen sta je ook op je onderlip te bijten. Het is het een of het ander, hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
niet nee. Je bewijst toch keer op keer het tegendeel.
Je doet alsof hij blunder op blunder maakte, zoals Marcelo of Bouma, maar dat is niet zo. Het wordt nu een beetje overdreven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt ook eens 3 wedstrijden goed. Vorige 2 seizoenen was het gewoon kut, toen is Ajax kampioen geworden. Dit jaar is er nog niets zeker.
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik snap niet dat je kan denken dat we geen kans maakte. Maar ook dat is niet zo relevant in een PSV-topic.
O, dat zie je dan helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als ik over de feiten begin dat je met 3-0 op je lazer hebt gekregen sta je ook op je onderlip te bijten. Het is het een of het ander, hè?
Ieder zijn ding. Ik heb genoten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
O, dat zie je dan helemaal verkeerd.
Maargoed, ik snap dat angstvallige zoeken naar een strohalm wel. Ook al is het nog zo kut allemaal.
Lansie, geef je nog antwoord op m'n vraag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.
Daar kan ik idd op gooien dat het irrelevant is om er een Ajax vs. PSV-discussie van te maken, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad alles op gooien. We zitten in het PSV topic.
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zowat de enige realistische supporter hier.
Eerste seizoen: Eens. Vorig jaar dacht ik het wel. Het mag dan niet betoverend mooi en goed zijn, stabiel is het wel. En dit PSV is gewoon veels te wisselvallig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook (te allen tijden) achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je verdediging pauper is en je al 5 jaar zonder kampioenschap zit heb je gewoon recht tot klagen. De club krijgt grotendeels de inkomsten uit jouw betaling voor kaartjes en dan hoort Marcel Brandts goed beleid te voeren. Maar dat doet hij niet. Doet alleen grote injecties voor het middenveld en aanval, maar voor de verdediging schreeuwt hij: ''IS BEST ZO, 8 VERDEDIGERS NIETS MIS MEE''.
En dan heeft iedereen het recht om Marcel Brandts en de verdediging uit te lachen
Derijck, Marcelo, Zanka, Bouma, Manolev,
oh wat een top.
Voor mij is het wel lekker om op dat soort mensen in te gaan, ieder z'n ding :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doen
Hoe kan je tegen iemand ingaan als ze beweren dat Marcelo een goede kopper is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn er enkelen meer maar de meesten doen de moeite niet meer om er nog tegenin te gaan. Zou ik ook moeten doen
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.
Eerlijk gezegd meende ik dat PSV alleraardigst in had gekocht en ik zag ook Twente als grote kanshebber.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zag jij vorig seizoen eerder kampioen worden na het sluiten van de zomertransferwindow?
Ja, vastquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet alsof hij blunder op blunder maakte, zoals Marcelo of Bouma, maar dat is niet zo. Het wordt nu een beetje overdreven.
Jammer dat je loze kreten kant noch wal rakenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij is het wel lekker om op dat soort mensen in te gaan, ieder z'n ding :p
Klopt ook, maar ik ga geen eigen spelers uitlachen of belachelijk maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.
Van een Feyenoorder zou ik dit overigens aannemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter je club staan betekent niet dat je maar blindelings falend beleid moet steunen. In tegendeel zelfs.
Waarom mogen mensen dan niet hun eigen spelers uitlachen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik zeg alleen maar dat je als fan van een club ook achter de club hoort te staan. Althans, zo zie ik het, maar ik zou wel ouderwets oid zijn.
Dat dus. Het verbijstert me echt enorm dat dit bij PSV, of althans in dit topic, wel zo opgevat wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is dan nog zijn beste punt, kan je nagaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan je tegen iemand ingaan als ze beweren dat Marcelo een goede kopper is?
Reageer dan niet als je alleen maar dingen loopt uit te lokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jammer dat je loze kreten kant noch wal raken
Idd, zelfs als Blind het wél zo slecht deed als jij beweert dan blifjt het een feit dat jullie 4 niet functionerende verdedigers hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, vastMoet ik alle posts terug gaan zoeken ofzo? Sowieso, totaal niet relevant in deze discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |