Val te regelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat die centraal in de verdediging spelen dan?
Veel slechter dan Marcelo en Bouma zal die het toch niet doen, dat is waar.quote:
Anders een bezoekje brengen bij PSGquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Veel slechter dan Marcelo en Bouma zal die het toch niet doen, dat is waar.
Inderdaad! Laten we nog meer mensen in de voorhoede erbij nemen!quote:
Mocht ik binnen en nu 2 jaar miljardair worden koop ik Alex persoonlijk terug voor PSV.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders een bezoekje brengen bij PSG
Verdedigers komen niet hoor, staan alleen maar in de wegquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad! Laten we nog meer mensen in de voorhoede erbij nemen!
Ja en nu een reeks volhouden ala Gomes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Valt me trouwens op, al 2 wedstrijden de 0 gehouden (beker niet meetellen)
quote:Langst niet gepasseerde verdediging in de Eredivisie - 1159 min - PSV (2004) (PSV gebruikte twee keepers: Edwin Zoetebier en Heurelho da Silva Gomes)
Tyton had hier ook gewoon de 0 gehouden vandaag. Waterman heeft mij nog niet weten te overtuigen, had een paar momenten die er vrij onhandig uit zagen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Waterman het zo goed zou doen. Maakt een prima indruk.
Laat voor mij nog niks zien dat ik denk hierdoor houdt hij Tyton uit de goal..quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Waterman het zo goed zou doen. Maakt een prima indruk.
Volgens mij valt dat lyrische best mee... Iedereen is enthousiast over Locadia, en over het mooie doelpunt van Mertens.. Maar iedereen heeft ook gisteren gewoon gezien wat een geweldenaren we achterin hebben lopen volgens mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Hasjmug het volgende:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch over PSV is na een geflatteerde overwinning tegen VVV.
VVV wist redelijk tegengas te geven tot de rode kaart en de verdediging (lees: Marcelo) zag er bij vlagen weer totaal niet stabiel uit. Zodra we tegen een ploeg moeten die een beetje kan voetballen zakt het weer in elkaar als pudding. Wat hebben Marcelo en Derijck in te brengen tegen een superspits als Cavani a.s. donderdag? PSV supporters zouden best eens wat minder opportunistisch mogen reageren na zo'n geflatteerde overwinning.
Enige lichtpuntje voor mij was Locadia. Zijn prestatie werd gister al snel gebagataliseerd maar ik vond het een geweldige prestatie met drie echte spitsengoals. Die komt er wel, zeker als we volgend jaar een spits kunnen verkopen (Lens?)
Alsof er ook maar iemand euforisch isquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Hasjmug het volgende:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch over PSV is na een geflatteerde overwinning tegen VVV.
VVV wist redelijk tegengas te geven tot de rode kaart en de verdediging (lees: Marcelo) zag er bij vlagen weer totaal niet stabiel uit. Zodra we tegen een ploeg moeten die een beetje kan voetballen zakt het weer in elkaar als pudding. Wat hebben Marcelo en Derijck in te brengen tegen een superspits als Cavani a.s. donderdag? PSV supporters zouden best eens wat minder opportunistisch mogen reageren na zo'n geflatteerde overwinning.
Enige lichtpuntje voor mij was Locadia. Zijn prestatie werd gister al snel gebagataliseerd maar ik vond het een geweldige prestatie met drie echte spitsengoals. Die komt er wel, zeker als we volgend jaar een spits kunnen verkopen (Lens?)
Ik denk dat veel mensen heus wel beseffen dat een winst van 6 doelpunten verschil tegen de nummer 18 niet zorgt voor de grote ommekeer. Deze wedstrijden komen gewoon regelmatig voor in een seizoen. Neemt niet weg dat Locadia een uitstekende indruk maakte als goaltjesdief, ik neem aan dat hij een bak meer vertrouwen krijgt van Advocaat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Hasjmug het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat lyrische best mee... Iedereen is enthousiast over Locadia, en over het mooie doelpunt van Mertens.. Maar iedereen heeft ook gisteren gewoon gezien wat een geweldenaren we achterin hebben lopen volgens mij
Nou dan ben ik schijnbaar de verkeerde tegen het lijf gelopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand euforisch isIedereen ziet de 0 progressie in de verdediging toch? We krijgen echt nog wel een paar dikke zeperds te verwerken, want die waterman is ook een stef stuntpiloot eerste klas.
Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tyton had hier ook gewoon de 0 gehouden vandaag. Waterman heeft mij nog niet weten te overtuigen, had een paar momenten die er vrij onhandig uit zagen.
Yes. Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:22 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
[..]
Nou dan ben ik schijnbaar de verkeerde tegen het lijf gelopen
Ik vrees er nog steeds voor. Donderdag gaat sowieso een lastig verhaal worden.
Gelukkig heeft PSV een relatief makkelijk programma voor de boeg totdat ze Vitesse treffen. Hierop volgen Twente en Ajax. Het is zaak om nou een goede reeks neer te zetten om vertrouwen te tanken.
Mwoah, denk niet dat je Vitesse moet onderschatten, heeft nu een goede selectie met een topsspits en misschien wel de beste verdediging van de eredivisie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Yes. Dit.
Alhoewel ik niet denk dat Vitesse thuis erg lastig gaat worden, moet inderdaad minstens tot dan alles gewonnen worden. Alles minder is een regelrechte wanvertoning.
En afgezien van dat ik de EL nog steeds als verspeelde moeite zie, zie ik graag minstens 3 thuiswinsten, of iniedergeval inzet.
Dodelijk voor het kampioenschap.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Niet tot vitesse moet er gewonnen worden, ook van Vitesse. We spelen tenslotte thuis.
PSV hoort de komende 2 maanden gewoon geen punten te laten liggen in de competitie. Alleen PEC en ADO uit en de rest is thuis. Maar er zullen wel weer hier en daar punten gemorst worden. Dat gaat immers al jaren zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |