abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:32:31 #101
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117452039
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we Balazs niet huren in jan?
Gaat die centraal in de verdediging spelen dan?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_117452061
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gaat die centraal in de verdediging spelen dan?
Val te regelen
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:33:49 #103
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117452083
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Val te regelen
Veel slechter dan Marcelo en Bouma zal die het toch niet doen, dat is waar.
pi_117452138
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Veel slechter dan Marcelo en Bouma zal die het toch niet doen, dat is waar.
Anders een bezoekje brengen bij PSG
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:36:13 #105
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_117452139
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we Balazs niet huren in jan?
Inderdaad! Laten we nog meer mensen in de voorhoede erbij nemen! :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:36:53 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117452156
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Anders een bezoekje brengen bij PSG
Mocht ik binnen en nu 2 jaar miljardair worden koop ik Alex persoonlijk terug voor PSV.
pi_117452164
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef DuTank het volgende:

[..]

Inderdaad! Laten we nog meer mensen in de voorhoede erbij nemen! :')
Verdedigers komen niet hoor, staan alleen maar in de weg :')
pi_117452263
Valt me trouwens op, al 2 wedstrijden de 0 gehouden (beker niet meetellen)

:o
pi_117452319
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Valt me trouwens op, al 2 wedstrijden de 0 gehouden (beker niet meetellen)

:o
Ja en nu een reeks volhouden ala Gomes.

quote:
Langst niet gepasseerde verdediging in de Eredivisie - 1159 min - PSV (2004) (PSV gebruikte twee keepers: Edwin Zoetebier en Heurelho da Silva Gomes)
_O_
pi_117452333
Ik had niet verwacht dat Waterman het zo goed zou doen. Maakt een prima indruk.
pi_117452399
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef tompsv18 het volgende:
Tyton had hier ook gewoon de 0 gehouden vandaag. Waterman heeft mij nog niet weten te overtuigen, had een paar momenten die er vrij onhandig uit zagen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_117452407
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef tompsv18 het volgende:
Laat voor mij nog niks zien dat ik denk hierdoor houdt hij Tyton uit de goal..
Wat ik wel een verbetering vind is dat hij wat beter mee kan voetballen en sneller het spel hervat.
pi_117452637
edit
pi_117455208
Mertens: eindelijk van dat gezanik af, dat ik alleen in eigen stadion presteer

1 oktober 2012

Dries Mertens liet na afloop tegenover De Telegraaf weten opgelucht te zijn dat hij weer eens scoorde en nu direct drie keer. "Ik had een paar weken niet gescoord, dat ging toch wel knagen. En ik ben extra blij dat ik nu eens in een uitwedstrijd scoor, want dan ben ik ook eindelijk van dat gezanik af”, aldus Mertens. Van de aanvaller wordt net als bij zijn voorganger Balazs Dzsudzak gestelt dat hij vooral in thuiswedstrijden uitblinkt en het in uitwedstrijden laat afweten.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28847__.php

Tegen VVV en tegen 10 man :)

Ben erg benieuwd naar donderdag, kan zeker een vette wedstrijd worden. Wat denken jullie?| In eigen huis is PSV vaak wel goed.
  FOK!Fotograaf maandag 1 oktober 2012 @ 09:34:14 #115
842 Zorro
Z
pi_117455295
Nou, hij scoorde de eerste twee nog gewoon tegen 11 man anders hoor.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_117461558
Snap niet dat iedereen zo lyrisch over PSV is na een geflatteerde overwinning tegen VVV.
VVV wist redelijk tegengas te geven tot de rode kaart en de verdediging (lees: Marcelo) zag er bij vlagen weer totaal niet stabiel uit. Zodra we tegen een ploeg moeten die een beetje kan voetballen zakt het weer in elkaar als pudding. Wat hebben Marcelo en Derijck in te brengen tegen een superspits als Cavani a.s. donderdag? PSV supporters zouden best eens wat minder opportunistisch mogen reageren na zo'n geflatteerde overwinning.

Enige lichtpuntje voor mij was Locadia. Zijn prestatie werd gister al snel gebagataliseerd maar ik vond het een geweldige prestatie met drie echte spitsengoals. Die komt er wel, zeker als we volgend jaar een spits kunnen verkopen (Lens?)
pi_117461694
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Hasjmug het volgende:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch over PSV is na een geflatteerde overwinning tegen VVV.
VVV wist redelijk tegengas te geven tot de rode kaart en de verdediging (lees: Marcelo) zag er bij vlagen weer totaal niet stabiel uit. Zodra we tegen een ploeg moeten die een beetje kan voetballen zakt het weer in elkaar als pudding. Wat hebben Marcelo en Derijck in te brengen tegen een superspits als Cavani a.s. donderdag? PSV supporters zouden best eens wat minder opportunistisch mogen reageren na zo'n geflatteerde overwinning.

Enige lichtpuntje voor mij was Locadia. Zijn prestatie werd gister al snel gebagataliseerd maar ik vond het een geweldige prestatie met drie echte spitsengoals. Die komt er wel, zeker als we volgend jaar een spits kunnen verkopen (Lens?)
Volgens mij valt dat lyrische best mee... Iedereen is enthousiast over Locadia, en over het mooie doelpunt van Mertens.. Maar iedereen heeft ook gisteren gewoon gezien wat een geweldenaren we achterin hebben lopen volgens mij ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:19:47 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117461725
quote:

Alsof er ook maar iemand euforisch is :') Iedereen ziet de 0 progressie in de verdediging toch? We krijgen echt nog wel een paar dikke zeperds te verwerken, want die waterman is ook een stef stuntpiloot eerste klas.
Dit, dus.
pi_117461750
quote:

Ik denk dat veel mensen heus wel beseffen dat een winst van 6 doelpunten verschil tegen de nummer 18 niet zorgt voor de grote ommekeer. Deze wedstrijden komen gewoon regelmatig voor in een seizoen. Neemt niet weg dat Locadia een uitstekende indruk maakte als goaltjesdief, ik neem aan dat hij een bak meer vertrouwen krijgt van Advocaat.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_117461784
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat lyrische best mee... Iedereen is enthousiast over Locadia, en over het mooie doelpunt van Mertens.. Maar iedereen heeft ook gisteren gewoon gezien wat een geweldenaren we achterin hebben lopen volgens mij ;)
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Alsof er ook maar iemand euforisch is :') Iedereen ziet de 0 progressie in de verdediging toch? We krijgen echt nog wel een paar dikke zeperds te verwerken, want die waterman is ook een stef stuntpiloot eerste klas.
Nou dan ben ik schijnbaar de verkeerde tegen het lijf gelopen :P

Ik vrees er nog steeds voor. Donderdag gaat sowieso een lastig verhaal worden.
Gelukkig heeft PSV een relatief makkelijk programma voor de boeg totdat ze Vitesse treffen. Hierop volgen Twente en Ajax. Het is zaak om nou een goede reeks neer te zetten om vertrouwen te tanken.
pi_117461832
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Tyton had hier ook gewoon de 0 gehouden vandaag. Waterman heeft mij nog niet weten te overtuigen, had een paar momenten die er vrij onhandig uit zagen.
Dit.

Laat echt nog niet zien beter te zijn dan Tyton.

Maar volgend jaar wordt het gewoon Zoet in de goal met Waterman als 2e erachter. Aan Brands de taak om Tyton ergens te slijten.

Harstikke leuk dat hij iedere keer Nederlands talent binnen haalt, maar het is ook zijn taak overbodige spelers te lozen of spelers te verkopen op het moment dat die veel waard zijn. Maar daar faalt hij voorlopig behoorlijk in.
pi_117461919
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:22 schreef Hasjmug het volgende:

[..]

[..]

Nou dan ben ik schijnbaar de verkeerde tegen het lijf gelopen :P

Ik vrees er nog steeds voor. Donderdag gaat sowieso een lastig verhaal worden.
Gelukkig heeft PSV een relatief makkelijk programma voor de boeg totdat ze Vitesse treffen. Hierop volgen Twente en Ajax. Het is zaak om nou een goede reeks neer te zetten om vertrouwen te tanken.
Yes. Dit.
Alhoewel ik niet denk dat Vitesse thuis erg lastig gaat worden, moet inderdaad minstens tot dan alles gewonnen worden. Alles minder is een regelrechte wanvertoning.
En afgezien van dat ik de EL nog steeds als verspeelde moeite zie, zie ik graag minstens 3 thuiswinsten, of iniedergeval inzet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117462062
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Yes. Dit.
Alhoewel ik niet denk dat Vitesse thuis erg lastig gaat worden, moet inderdaad minstens tot dan alles gewonnen worden. Alles minder is een regelrechte wanvertoning.
En afgezien van dat ik de EL nog steeds als verspeelde moeite zie, zie ik graag minstens 3 thuiswinsten, of iniedergeval inzet.
Mwoah, denk niet dat je Vitesse moet onderschatten, heeft nu een goede selectie met een topsspits en misschien wel de beste verdediging van de eredivisie.
Wel ben ik met je eens dat, als ze echt een serieuze titelkandidaat zijn, ze nu nog gewoon alles (en dan ook echt alles) moeten winnen tot Vitesse. Dan kun je zomaar eerste staan. Dan kan je tegen Ajax en Twente ook weer proberen een gat te slaan en uit te lopen.

Wishfull thinking, i know, maar het word gewoon echt weer eens tijd :P
pi_117462855
Niet tot vitesse moet er gewonnen worden, ook van Vitesse. We spelen tenslotte thuis.

PSV hoort de komende 2 maanden gewoon geen punten te laten liggen in de competitie. Alleen PEC en ADO uit en de rest is thuis. Maar er zullen wel weer hier en daar punten gemorst worden. Dat gaat immers al jaren zo
pi_117462906
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Niet tot vitesse moet er gewonnen worden, ook van Vitesse. We spelen tenslotte thuis.

PSV hoort de komende 2 maanden gewoon geen punten te laten liggen in de competitie. Alleen PEC en ADO uit en de rest is thuis. Maar er zullen wel weer hier en daar punten gemorst worden. Dat gaat immers al jaren zo
Dodelijk voor het kampioenschap.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')