Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar veranderen die 3 gols niet zoveel aan hoor, vooraf hadden ze hem ook gewoon moeten verkopen. Locadia heeft dezelfde kwaliteiten en heeft geen 6,5 miljoen gekost.
Eigenlijk hadden ze hem nooit moeten kopen.
dan ga je 4-4-2 spelen. Dan heb je ineens een hoop meer opties.quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.
Maar mijn mening hierover is wel 180graden gedraaid nav de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Hadden we Matavz verkocht, dan heb je alleen nog Lens en Locadia. Is natuurlijk wel erg dunne speling.
Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben btw.
Goede hoop?quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.
Maar mijn mening hierover is wel 180graden gedraaid nav de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Hadden we Matavz verkocht, dan heb je alleen nog Lens en Locadia. Is natuurlijk wel erg dunne speling.
Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben btw.
Hutchinson en Wijnaldum ook 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. Mertens - 4
2. Locadia - 3
3. Matavz - 3
4. Lens - 2
5. Toivonen - 2
Ik heb dit niet aangepast pikquote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hutchinson en Wijnaldum ook 2.
Depay, Marcelo, Narsingh, van Bommel, Strootman 1.
Jij kan toch editenquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dit niet aangepast pik
Dat stond al zo
Vraag dan gewoon of ik dat wil doenquote:
Wat vraag ik dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of ik dat wil doen
Wil je dat doen plieees.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of ik dat wil doen
Ja Wijnaldum en Hutchinson ook 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar Davy
Het is een topscoorderslijst, geen lijst met doelpuntenmakers toch?
Je weet nooit met dit team.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Tot 17-11-2012 een uitermate makkelijk programma moet ik zeggen.
Jawelquote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar Davy
quote:Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wil je dat doen plieees.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar LBM
Locadia stond er anders al tussen met 3 goals?quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet hij het vragen?
Als je topic opent dat moet je dat gewoon doen.
[..]
Ik vind het goed staan hoor. Reageer alleen over het vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Locadia stond er anders al tussen met 3 goals?
De doelpuntenmakers van PSVquote:
Ik ben bezig kneusquote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan een andere mod het wel even veranderen?
ja ik ben bezig en je blijft janken en doorzeiken, heb evens geduldquote:
Graag streepje tussen strootman en 1 en doe die punt weg.quote:6. Depay, Marcelo, Narsingh, van Bommel, Strootman 1.
Gewoon simpel 2 namen erbij wat 10 seconden werk is. Niet 5 minuten neem ik aan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik ben bezig en je blijft janken en doorzeiken, heb evens geduld
quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon simpel 2 namen erbij wat 10 seconden werk is. Niet 5 minuten neem ik aan.
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegenquote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon fucking ander half pagina over OP.
Niet zeuren gewoon invullenquote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegen
Ik had 'm al ingevuld in het vorige topic. Maar alleen een top 5 en v. Bommel stond daar niet tussen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegen
Steven had de top 5 al bijgewerkt, namelijk Mertens bijgewerkt en Locadia erbij. Dan nog krijgt hij even 1,5 pagina aan zeik over zich heen, omdat hij dus iedereen moest en niet alleen de top 5.quote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik had 'm al ingevuld in het vorige topic. Maar alleen een top 5 en v. Bommel stond daar niet tussen.
Nee dat had ik gedaan in het vorige topicquote:Op zondag 30 september 2012 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Steven had de top 5 al bijgewerkt, namelijk Mertens bijgewerkt en Locadia erbij. Dan nog krijgt hij even 1,5 pagina aan zeik over zich heen, omdat hij dus iedereen moest en niet alleen de top 5.
ik zie hetquote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee dat had ik gedaan in het vorige topic
Is ook weer typisch Nederlands dat niet objectieve gehuil, in Engeland zul je dit soort commentaar niet horen. Commentator zal vast supporter van een bepaalde club zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Echt man, wat is met die commentator? Waarom snapt die goede man niet dat de bal in de 16 de goal inslaan geel is, en de bal controleren met de binnenkant van de bovenarm op het middenveld niet?
Daar hoef je toch geen raketgeleerde voor te zijn? Met zijn gezeik over klassenjustitie.
De vraag is wie er bij Eredivisie LIve wel objectief commentaar kan geven. Die gast van vandaag niet (wie was het eigenlijk?) en Leo Driessen is ook om te janken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is ook weer typisch Nederlands dat niet objectieve gehuil, in Engeland zul je dit soort commentaar niet horen. Commentator zal vast supporter van een bepaalde club zijn
Nee, want die was in Limburg. En dat Limburgse gejank is nog erger.quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Caland het volgende:
Wat een gejank zeg, ongelofelijk. Als je je stoort aan de commentator ga je maar lekker naar het stadion.
Dus ik kreeg al dat gejank van davy en doublepain over mij heen vanwege jouquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik had 'm al ingevuld in het vorige topic. Maar alleen een top 5 en v. Bommel stond daar niet tussen.
Sinds wanneer is een topscorerslijst een opsomming van elke speler die gescoord heeft dan. Vorig seizoen stond er ook alleen maar een top 5 in de OP.quote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik kreeg al dat gejank van davy en doublepain over mij heen vanwege jou
En dan stel ik nog een vraag en dan stellen ze zich nog debieler op
Oke, goed dat ik dat weet
En dat vroeg ik dusquote:Op zondag 30 september 2012 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een topscorerslijst een opsomming van elke speler die gescoord heeft dan. Vorig seizoen stond er ook alleen maar een top 5 in de OP.
Tegen wie heb je dit nou want je eigen psv vriendjes gingen flippen zowatquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een gezeik over de OP hier man. Maak daar een apart topic over als het zo belangrijk voor jullie is. Alsof iemand er ooit naar kijkt.
Binnenkort zijn er de mooiste OP verkiezingen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een gezeik over de OP hier man. Maak daar een apart topic over als het zo belangrijk voor jullie is. Alsof iemand er ooit naar kijkt.
Ja, en? Ik mag toch wel objectief zeggen wat ik er van vind? Ik hoef mijn mening toch niet af te stemmen op mensen die naar dezelfde voetbalclub kijken?quote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je dit nou want je eigen psv vriendjes gingen flippen zowat
Zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, en? Ik mag toch wel objectief zeggen wat ik er van vind? Ik hoef mijn mening toch niet af te stemmen op mensen die naar dezelfde voetbalclub kijken?
Nou, ik had het dus tegen iedereen die in de afgelopen drie pagina's over de OP zit te zeiken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet
vroeg tegen wie je dit nou had
quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou, ik had het dus tegen iedereen die in de afgelopen drie pagina's over de OP zit te zeiken.
Dus. Goed weekend voor PSV. Weliswaar tegen VVV, maar toch een uitwedstrijd gewonnen, geen goals tegen en geen gele kaart voor van Bommel.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus. Goed weekend voor PSV. Weliswaar tegen VVV, maar toch een uitwedstrijd gewonnen, geen goals tegen en geen gele kaart voor van Bommel.
Win-win-win situatie dus. Ik denk dat dit de kampioenswedstrijd was.
Eensquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En ik blijf erbij dat die Locadia gewoon een leuke speler is
Yep. Ik denk dat hij er best kan komen. Misschien technisch niet de sterkste, maar hij loopt gewoon altijd waar hij moet lopen. En deze goals waren ook echt niet zo makkelijk als op het eerste moment leek.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
En ik blijf erbij dat die Locadia gewoon een leuke speler is
Je kan zeggen dat het intikkers zijn of wat dan ook maar hij staat gewoon op de juiste plek, en dat is wel iets wat een spits heeftquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Ik denk dat hij er best kan komen. Misschien technisch niet de sterkste, maar hij loopt gewoon altijd waar hij moet lopen. En deze goals waren ook echt niet zo makkelijk als op het eerste moment leek.
Vooral die bal van Bouma die hij verlengde was een behoorlijk lastige kans. Maar hij ging er fantastisch in.
Dat is toch exact wat ik zelf ook al zei?quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat het intikkers zijn of wat dan ook maar hij staat gewoon op de juiste plek, en dat is wel iets wat een spits heeft
Beetje Huntelaar goals uit zijn Ajax periode
Maar het is geen spits of wel?
Ja maar was meer voor andere die zeiden dat het intikkers warenquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is toch exact wat ik zelf ook al zei?
Jawel, hij is ook bij de jeugd spits.
Azo. Natuurlijk, er speelt iemand bij PSV goed, dus dan komen de haters onder hun stenen uit.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar was meer voor andere die zeiden dat het intikkers waren
Oke oke, ik dacht dat het een aanvallende middenvelder was
quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Tot 17-11-2012 een uitermate makkelijk programma moet ik zeggen.
Eigenlijk ben je gewoon verplicht tot die tijd alles te winnen en een serie neer te zetten.quote:7-10-2012 - PSV - NAC Breda
20-10-2012 - PSV - Willem II
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV
25-11-2012 - PSV - Vitesse
1-12-2012 - Ajax - PSV
Een serie zetten en PSV in 1 zien kan gewoon niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk ben je gewoon verplicht tot die tijd alles te winnen en een serie neer te zetten.
Ook de loopactie uit de rug van die verdediger bij de derde goal was klasse. Evenals het één keer raken en scoren van die bal. Wel mooi hoor, zo'n killer die eraan zit te komen. Is te lang geleden dat we zo iemand hadden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Ik denk dat hij er best kan komen. Misschien technisch niet de sterkste, maar hij loopt gewoon altijd waar hij moet lopen. En deze goals waren ook echt niet zo makkelijk als op het eerste moment leek.
Vooral die bal van Bouma die hij verlengde was een behoorlijk lastige kans. Maar hij ging er fantastisch in.
Jij vind dat geneuzel en constante getroll hier wel ok?quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/logout
Nee, maar dat ben ik inmiddels wel gewend hier op Fok. Heeft weinig zin je aan het niveau hier te storen, want die is gewoon bedroevend laag soms.quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef knep het volgende:
[..]
Jij vind dat geneuzel en constante getroll hier wel ok?
die ?quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik inmiddels wel gewend hier op Fok. Heeft weinig zin je aan het niveau hier te storen, want die is gewoon bedroevend laag soms.
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Advocaat nu de situatie Matavz/Locadia gaat handelen.
Ik denk eigenlijk dat je Locadia gewoon niet te veel en te snel moet brengen. Mijn mening is dat je gewoon met Narsingh en Matavz moet spelen en dan kun je met Locadia/Lens altijd nog wat forceren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Advocaat nu de situatie Matavz/Locadia gaat handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |