Vooral die 'gauw vergeten'posts zijn constructief.quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ze worden steeds realistischer daar op psv.netwerk.to
Ik volg veel voetbal, mag dat niet? Beperk jij je even tot kansloze VI quotes joh.quote:Op zondag 30 september 2012 18:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
Je bent echt gefascineerd door PSV jij he
Natuurlijk wel, maar dat gehaat van je op PSV altijdquote:Op zondag 30 september 2012 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik volg veel voetbal, mag dat niet? Beperk jij je even tot kansloze VI quotes joh.
De bal in de goal slaanquote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik kom vast weer als een troll over maar.....
Behalve de uitslag vond ik het spel weer niet overtuigen hoor. VVV kreeg in de eerste helft zat kansen en qua rode kaart zat het bij jullie niet tegen
Waar haat ik dan? Ik post gewoon wat ik zie.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat gehaat van je op PSV altijdJe komt een beetje verbitterd op me over, niet alleen in het PSV-topic, maar eigenlijk vrijwel overal.
Hoho, rustig aan want ZuidGrens is in het topic, die heeft dit liever niet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bal in de goal slaan
Wel weer slechte wedstrijd, maar VVV is sowieso kut dus 3 punten is prima.
Net viel het wel mee, maar zie het wel vaker van je. Interesseert me verder ook niet veel hoor, je moet het zelf weten. Nogmaals, het valt me gewoon op.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar haat ik dan? Ik post gewoon wat ik zie.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar haat ik dan? Ik post gewoon wat ik zie.
[..]
Hoho, rustig aan want ZuidGrens is in het topic, die heeft dit liever niet.
Jij bent eerder negatief vaak dan positiefquote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]Als er iemand hier realistisch is mbt PSV dan ben ik het wel
Mee eens.quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik kom vast weer als een troll over maar.....
Behalve de uitslag vond ik het spel weer niet overtuigen hoor. VVV kreeg in de eerste helft zat kansen en qua rode kaart zat het bij jullie niet tegen
Oké, ik zal er een notitie van maken.quote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Net viel het wel mee, maar zie het wel vaker van je. Interesseert me verder ook niet veel hoor, je moet het zelf weten. Nogmaals, het valt me gewoon op.
Dat. Over het pingel-moment zullen we het niet eens worden, ik zal hem vanavond nog eens terugkijken; maar mocht de scheidsrechter hem wel gegeven hebben + een kaart van PSV dan had ik VVV makkelijk terug zien komen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mee eens.
0 t/m 20 minuut was het kut en 45 t/m 70 minuut was het ook kut.
Goed zo jongenquote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, ik zal er een notitie van maken.
Achteraf inderdaad ja. Maar Locadia is er nog (lang) niet natuurlijk hequote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Zonde dat ze Matavz niet hebben verkocht.
Sowieso floot die scheids redelijk in het voordeel van PSV(Al hebben topclubs natuurlijk veel vaker de scheids mee dan kleinere clubs)quote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Over het pingel-moment zullen we het niet eens worden, ik zal hem vanavond nog eens terugkijken; maar mocht de scheidsrechter hem wel gegeven hebben + een kaart van PSV dan had ik VVV makkelijk terug zien komen.
Uiteindelijk wel grappig dat die Locaria goed invalt trouwens. Heb hem nog nooit zien spelen voor vandaag, maar hoor er veel over.
Is deze "Discussie" dan nu over?quote:
Zekers.quote:
Die handsballen waren natuurlijk wel heel verschillend. Waar Nwofoaofo 2x zn arm tegen de bal aan slaat probeert Lens de bal onder controle te krijgen op zn borst.. Gebeurt wel vaker in een wedstrijd itt die actie van Nwogofofo.quote:Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sowieso floot die scheids redelijk in het voordeel van PSV(Al hebben topclubs natuurlijk veel vaker de scheids mee dan kleinere clubs)
Wel geel voor Nwosofor of hoe hij ook heet, geen geel voor Lens terwijl hij ook hands maakt.
Daar veranderen die 3 gols niet zoveel aan hoor, vooraf hadden ze hem ook gewoon moeten verkopen. Locadia heeft dezelfde kwaliteiten en heeft geen 6,5 miljoen gekost.quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Achteraf inderdaad ja. Maar Locadia is er nog (lang) niet natuurlijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |