Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.quote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar veranderen die 3 gols niet zoveel aan hoor, vooraf hadden ze hem ook gewoon moeten verkopen. Locadia heeft dezelfde kwaliteiten en heeft geen 6,5 miljoen gekost.
Eigenlijk hadden ze hem nooit moeten kopen.
dan ga je 4-4-2 spelen. Dan heb je ineens een hoop meer opties.quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.
Maar mijn mening hierover is wel 180graden gedraaid nav de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Hadden we Matavz verkocht, dan heb je alleen nog Lens en Locadia. Is natuurlijk wel erg dunne speling.
Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben btw.
Goede hoop?quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, zag 't vooraf nog wel zitten met Narsingh als aanvoer van de voorzetten en Depay/Dries op links en Lens als spits in een ander systeem.
Maar mijn mening hierover is wel 180graden gedraaid nav de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Hadden we Matavz verkocht, dan heb je alleen nog Lens en Locadia. Is natuurlijk wel erg dunne speling.
Neemt niet weg dat ik het verder gewoon met je eens ben btw.
Hutchinson en Wijnaldum ook 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. Mertens - 4
2. Locadia - 3
3. Matavz - 3
4. Lens - 2
5. Toivonen - 2
Ik heb dit niet aangepast pikquote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hutchinson en Wijnaldum ook 2.
Depay, Marcelo, Narsingh, van Bommel, Strootman 1.
Jij kan toch editenquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dit niet aangepast pik
Dat stond al zo
Vraag dan gewoon of ik dat wil doenquote:
Wat vraag ik dan?quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of ik dat wil doen
Wil je dat doen plieees.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of ik dat wil doen
Ja Wijnaldum en Hutchinson ook 2.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar Davy
Het is een topscoorderslijst, geen lijst met doelpuntenmakers toch?
Je weet nooit met dit team.quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Tot 17-11-2012 een uitermate makkelijk programma moet ik zeggen.
Jawelquote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar Davy
quote:Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wil je dat doen plieees.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
MAar LBM
Locadia stond er anders al tussen met 3 goals?quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet hij het vragen?
Als je topic opent dat moet je dat gewoon doen.
[..]
Ik vind het goed staan hoor. Reageer alleen over het vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Locadia stond er anders al tussen met 3 goals?
De doelpuntenmakers van PSVquote:
Ik ben bezig kneusquote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan een andere mod het wel even veranderen?
ja ik ben bezig en je blijft janken en doorzeiken, heb evens geduldquote:
Graag streepje tussen strootman en 1 en doe die punt weg.quote:6. Depay, Marcelo, Narsingh, van Bommel, Strootman 1.
Gewoon simpel 2 namen erbij wat 10 seconden werk is. Niet 5 minuten neem ik aan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik ben bezig en je blijft janken en doorzeiken, heb evens geduld
quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon simpel 2 namen erbij wat 10 seconden werk is. Niet 5 minuten neem ik aan.
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegenquote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon fucking ander half pagina over OP.
Niet zeuren gewoon invullenquote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja blijkbaar houden jullie hem ook niet bij aangezien ik nog namen als van bommel en zo moest toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |