Daar gaat het toch niet om?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:34 schreef tja77 het volgende:
Tjonge jonge, ik snap er geen hol van, wat is mijn PSV toch een schijtclub geworden, eerst Manolev nog langer vastleggen, vervolgens Bouma een extra seizoen, en nu Marcelo, we worden NOOIT kampioen op deze manier.
In december is Pieters weer fit. Zou hem graag in het centrum zien. Hoef je ook niet te investeren #letsdoittogetherquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
Voor de breedte. In de winterstop komen de 2 boomlange killernegers.
toch...?
Ik denk dat dat wishful thinking is. Bij Utrecht pleurde ze hem maar op de backpositie, omdat hij centraal niet spectaculair was. Daar kwam ie behoorlijk goed tot zijn recht en besloot Reker hem te halen. Ik vraag me af of ie er nu wel klaar voor is, want mijn onderbuik zegt me dat het gewoon een centrale is die we aan het rijtje Marcelo, Bouma en Derijck kunnen voegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In december is Pieters weer fit. Zou hem graag in het centrum zien. Hoef je ook niet te investeren.
Pieters is niet de oplossing nee. PSV moet gewoon haar hele verdediging (op Willems na) hervormen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wishful thinking is. Bij Utrecht pleurde ze hem maar op de backpositie, omdat hij centraal niet spectaculair was. Daar kwam ie behoorlijk goed tot zijn recht en besloot Reker hem te halen. Ik vraag me af of ie er nu wel klaar voor is, want mijn onderbuik zegt me dat het gewoon een centrale is die we aan het rijtje Marcelo, Bouma en Derijck kunnen voegen.
Ik vind Hutchinson ook geen drama. Als je ziet dat daar ook Manolev had kunnen staan mag wat mij betreft die gozert wel basis blijven. Zolang er maar 2 nieuwe centrales komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pieters is niet de oplossing nee. PSV moet gewoon haar hele verdediging (op Willems na) hervormen.
Hij heeft zelf ook al te kennen gegeven daar graag te willen spelen. Misschien is hij als speler gegroeid, hij verdient dan wel een kans vind ik, en dan is het aan hem om die te pakken en zich te bewijzen. Er staat dan in ieder geval wel iemand met body, in plaats van die kleine Belg en die Helmonder vol plakplaatjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wishful thinking is. Bij Utrecht pleurde ze hem maar op de backpositie, omdat hij centraal niet spectaculair was. Daar kwam ie behoorlijk goed tot zijn recht en besloot Reker hem te halen. Ik vraag me af of ie er nu wel klaar voor is, want mijn onderbuik zegt me dat het gewoon een centrale is die we aan het rijtje Marcelo, Bouma en Derijck kunnen voegen.
Ik moet het nog maar zien gebeuren. Zeker een kansje geven, maar ik zie er weinig heil in. Hopelijk bewijst hij het tegendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook al te kennen gegeven daar graag te willen spelen. Misschien is hij als speler gegroeid, hij verdient dan wel een kans vind ik, en dan is het aan hem om die te pakken en zich te bewijzen. Er staat dan in ieder geval wel iemand met body, in plaats van die kleine Belg en die Helmonder vol plakplaatjes.
Wat moet je anders?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef aight1 het volgende:
Lekker allemaal je eigen spelers uitlachengoed bezig jongens
#letsdoittogetherquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien gebeuren. Zeker een kansje geven, maar ik zie er weinig heil in. Hopelijk bewijst hij het tegendeel.
Je hebt van diezelfde club nog geen 2 weken terug op je lazer gekregen. Een beetje bescheidenheid zou je sieren, want 'jullie' gingen er hard af. Ga eerst je eigen beleid maar eens onder de loep nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
'Hij brengt een stukje winnaarsmentaliteit met zich mee'
Ok jongens, welke club heeft Brands bij jullie neergezet. Dit komt echt niet meer geloofwaardig over.
Er moet gewoon een centrale verdediger komen die een bal kan passen. Dat zou zeker al 80% schelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Hutchinson ook geen drama. Als je ziet dat daar ook Manolev had kunnen staan mag wat mij betreft die gozert wel basis blijven. Zolang er maar 2 nieuwe centrales komen.
Je volgt Pieters op Twitter niet?quote:
Nou, neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je volgt Pieters op Twitter niet?
Prima beleid toch? Doet een incidenteel verliesje niks aan af. Je weet wel, die club die vorig jaar boven jullie club eindigden zonder ook maar een euro te investeren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt van diezelfde club nog geen 2 weken terug op je lazer gekregen. Een beetje bescheidenheid zou je sieren, want 'jullie' gingen er hard af. Ga eerst je eigen beleid maar eens onder de loep nemen.
quote:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 30-09-2012 om 15:45:552day it's matchday @PSV vs VVV ⚽ succes boys #letsdoittogether ⚽ Wat denken jullie.? ik denk: 0-3 #letmeknow reageer retweet
Verschil is dat PSV elke zomer flink investeert en Feyenoord dat niet kan. En Feyenoord kan dat niet omdat ze in een niet al te ver verleden elke zomer flink investeerden en er geen prijzen voor terugkregen. Ik zie een verband, jij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt van diezelfde club nog geen 2 weken terug op je lazer gekregen. Een beetje bescheidenheid zou je sieren, want 'jullie' gingen er hard af. Ga eerst je eigen beleid maar eens onder de loep nemen.
Altijd achter je eigen ploeg blijven staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet je anders?
De verdediging is muv Willems een pot nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |