En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Samen kunnen we berekenen hoelang het duurt voordat een zombie volledig is weggerot.
En daar een film van maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daar een comic van maken. Jij tekent, ik schrijf.
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En daar een film van maken.
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Dan ben ik wel 1 van de zombies!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega die cameravrouw is. Die wil vast wel helpen.
Wij gaan gewoon goud geld verdienen aan die zombie invasie.
Nice one.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Leidensweg, wat een catchy titel. Daar kan Amsterdamned nog een puntje aan zuigen.
Dan moeten we je vermoorden.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 1 van de zombies!
We sluiten hem op in de stallen van een oude boerderij en voeren hem kippenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
Kan niet want ik ben immortal!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Dan moeten we je vermoorden.
En waar halen de zombies hun energie vandaan als hun spijsverteringsorganen niet meer werken?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
Nee want de zombies knauwen op ongedierte.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik me afvraag, de zombies moeten toch last krijgen van ongedierte. Worden die beesten dan ook geen zombies?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Meestal snap ik hem, maar nu zie ik hem niet. Waar dan?
Daar viel mijn oog gewoon op.quote:
Ohquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Daar viel mijn oog gewoon op.
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe wordt het over gebracht? Is het mens specifiek?
Geen idee, ik zal eens een zombie bestellen en die op wat honden loslaten om de proef op de som te nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?
Gelukkig heb ik nog een hele zak staan hier!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Haha wat is deze? Zombies gaan gewoon door, zelfs als je er een arm afhaktquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, zombies gaan weer terug naar hun graf wanneer je zout in hun mond gooit.
Zit daar nog een minimum aantal korrels aan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, honden kunnen toch ook zombies worden?
Als het mens specifiek is en dus DNA aanvalt, kunnen we wel veilig zijn denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.
Was het niet zo dat je zout in hun mond moest doen tijdens het begraven?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat is nepquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dan balen de overlevenden in Afrika wel hard.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef xFriendx het volgende:
Of kan je stellen dat the best get-away-car dus een zoutstrooiwagen is?
Ik hoef geen zout.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Met jullie overleven zal nog lastig worden zie ik, allemaal vechten om het zout rond de tafel
Stel nou dat je je samen met een maatje vermomt als een zebra, zullen ze je dan niet aanvallen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In films vallen ze toch ook alleen mensen aan, dus dat zou best kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in die film met hoe heet ie ook al weer ook. Die film met die gozer die alleen in NYC is. Will Smith!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Royco1 het volgende:
In resident evil zijn er trouwens wel zombie honden
I am legend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, in die film met hoe heet ie ook al weer ook. Die film met die gozer die alleen in NYC is. Will Smith!
GODVERDOMME SPOILERTAGS!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I am legend.
Die was goed.
Wel zielig toen zijn hond gegrepen werd
Gelukkig was het maar een hond!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef twi het volgende:
Oh wacht, ik heb hem al twee keer gezien. Zielig ja. Maar gelukkig was het maar een hond.
Dan weet ik wat ik als eerste richting de zombies gooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar een hond!!!![]()
Ik offer jullie gewoon op om mijn hond te redden hoor
Het hondevoer! Dan rennen de honden er allemaal achteraan!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik als eerste richting de zombies gooi.
ah, wordt 21-12-2012 the attack of the Zombies? :pquote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, we moeten aan de toekomst denken he...voor het geval dat enzo
Ik dacht dat het 20-12-2012 wasquote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, wordt 21-12-2012 the attack of the Zombies? :p
owja, 20-12 de aanval, 21-12 zijn we allemaal zombiesquote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 20-12-2012 was
lees ff snel de boekenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dan heb ik nog maar 1/3e van The Hobbit gezien
Downloaden dusquote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dan heb ik nog maar 1/3e van The Hobbit gezien
yepquote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
Dit topic is weer een vroege dood gestorven zo te zien.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
You can preorder a pair of the toys now for $95, or $50 apiece in case you want to go Dutch with your lover. Wow, going Dutch on a pair of sex toys -- I don't know if I've ever written a sadder sentence. Now, are you thinking what I'm thinking? "This is how robot babies are made?" That's probably true, but no. I was gonna say if you stick the female piece up your keister and then go to town on the tube, it would be like banging yourself. "I'd do me." ...Congratulations?quote:The speed sensor in Zeus will detect the speed of male action and send to the Hera, the female toy. Hera will reflect and match Zeus's speed automatically. Hera on her part, will sense the pressure inside the toy based on the female's reaction and then send that information to Zeus. Zeus's air pump will configure its tightness automatically based on the received signal.
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Baal je toch ook als je gezicht wordt gebruikt bij zo'n reclame
... dan wil er vast wel een ander fokstertje dat andere ding hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
ja.
Hey Cue, als ik nou zo'n ding koop he? ..
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
... dan wil er vast wel een ander fokstertje dat andere ding hebben
Nergens, maar zo gaat het altijd met die accessoires, staat half MP en V&A ermee volquote:Op donderdag 27 september 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tweedehands?Waar lees je dat?
Damn.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nergens, maar zo gaat het altijd met die accessoires, staat half MP en V&A ermee vol
duurt nog wel even. Gevoelsmatig nog 2 weken.quote:
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
I walk in the streets and there is no one there
I hear a voice and there is no one there
I see a market square but no one is there
I reach a hand out but no one is there
No one is there for me
No one is there for me
People got killed and I don't care
This world is dying but I don't care
I know they hate me and I don't care
I close my eyes and I don't care
Because no one cares about me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
No one is there for me
No one is there for me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
No one is there for me
No one is there for me
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.
quote:
quote:
Ik hou eigenlijk niet zo van thee, en instoppen vind ik ook vervelend, na 5 seconden woel ik me alweer los.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, ik zet wel kamillethee voor je.
Van wie is dat liedje dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Overigens vind ik het wel een mooi liedje.
Koffie dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet zo van thee, en instoppen vind ik ook vervelend, na 5 seconden woel ik me alweer los.
Sex is dan ook veel leukerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
yep![]()
Tegenwoordig zitten we in SEX
Nooit gedacht dat zij zulke drakerige teksten schreven.quote:
Heideroosjesquote:
Klinkt wel heel lekker. Vooral kaneel.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist
Of warme choco met slagroom en kaneel.
Maar kaneel zal wel aan het werk zijn.
Drakerig? Nouja, aanstellerig, is wel zo. Maar vergeet niet dat de doelgroep over het algemeen kinderen van 12/14 zijn die meer de alto/emo kant op gaan. En dit dus helemaal kloppend vinden.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat zij zulke drakerige teksten schreven.
Ik dacht dat ze uit elkaar waren.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Fera het volgende:
[..]
HeideroosjesWaren laatst nog op Appelpop.
O, ik dacht dat de doelgroep meer alto's en skaters waren van een jaar of 16/17 of ouderquote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drakerig? Nouja, aanstellerig, is wel zo. Maar vergeet niet dat de doelgroep over het algemeen kinderen van 12/14 zijn die meer de alto/emo kant op gaan. En dit dus helemaal kloppend vinden.
Nee hoor, heb ze vorig jaar ook nog gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze uit elkaar waren.
Gaven ze laatst niet hun allerlaatste concert?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ze vorig jaar ook nog gezien.misschien tijdelijk?
Dan heb ik echt een van hun laatste optredens gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...):_terugkeer_en_einde
Is 1 pot nat joh.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de doelgroep meer alto's en skaters waren van een jaar of 16/17 of ouder
Het is geen orgie?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch geen feestje? Gewoon rustig een drankje drinken?
SSSST!quote:
Oooooooquote:Op donderdag 27 september 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
SSSST!
Ik probeer cherry mee te krijgen, dat zijn dingen waar ze pas later achter moet komen als het al te laat is.![]()
Exact.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ooooooo
Ja, we gaan heel saai wat drinken, stil zittend met alle kleren aan.
Maar dan ga ik weer vroeg wegquote:Op donderdag 27 september 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is toch geen feestje? Gewoon rustig een drankje drinken?
Woon je erg ver weg?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ga ik weer vroeg weg
Oei, dat is wel een aardig stukje ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, niet in Groningen ofzo, gewoon Gelderland, maar toch
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeetquote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, stap je eens voor de verandering van je ouwelullenmeet-principe af?
En dan word ik ook nog eens uitgenodigd, daar gaat de gemiddelde leeftijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeet?
5 oktober he, dan hebben we al een heel groot feestquote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, stap je eens voor de verandering van je ouwelullenmeet-principe af?
Die knalt het plafond door!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan word ik ook nog eens uitgenodigd, daar gaat de gemiddelde leeftijd.
Maar zo oud ben je toch niet CL?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij was toch 12? wat is dit?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik altijd vrij stil in een hoekje, dus kan ze doen alsof ik er niet ben.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Samzz het volgende:
Maar jij bent er, dan is het toch sowieso al een ouwelullenmeet?
Babyshower?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
5 oktober he, dan hebben we al een heel groot feest
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sex is dan ook veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet het eigenlijk babyshower? Ik heb het nog nooit baby's zien regenen op dergelijke feesten.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik altijd vrij stil in een hoekje, dus kan ze doen alsof ik er niet ben.
[..]
Babyshower?
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sex is dan ook veel leuker
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Sex is vies
Mensen, gelieve het niet te hebben over Bartholomeus en Cassandra87, ze hebben gewoon een gezellige tijd en willen verder niemand pijn doen door de details kenbaar te maken op FOK! Er lezen mensen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat niet af van het dopen, en daarna belonen met geschenkjes?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk babyshower? Ik heb het nog nooit baby's zien regenen op dergelijke feesten.
Zou best kunnen. Het interesseert me niet genoeg om het op te zoeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt dat niet af van het dopen, en daarna belonen met geschenkjes?
Nee, want een babyshower is voor de geboortequote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt dat niet af van het dopen, en daarna belonen met geschenkjes?
Wat is er met ons dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Mensen, gelieve het niet te hebben over Bartholomeus en Cassandra87, ze hebben gewoon een gezellige tijd en willen verder niemand pijn doen door de details kenbaar te maken op FOK! Er lezen mensen mee.
touchéquote:Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want een babyshower is voor de geboorte
Oh, wacht. Ik was in de war, ik dacht dat dat een herhaaldelijk verzoek van jullie zijde was. Mijn nederige excuses.quote:
Dan rukken ze het kind er uit, wassen ze het even en stoppen het dan schoon weer terug. Je kunt zo'n schepsel toch niet negen maanden in die vervuilde vloeistoffen laten dobberen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want een babyshower is voor de geboorte
Vragen stonden vrij, hebben we volgens mij ook herhaaldelijk gezegd volgens mij. Liever nog dan onzin verhalen spuien. Selectief gelezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik was in de war, ik dacht dat dat een herhaaldelijk verzoek van jullie zijde was. Mijn nederige excuses.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Babyshowerquote:In some countries, a baby shower is a way to celebrate the pending or recent birth of a child by presenting gifts to the parents at a party. The term "shower" is often assumed to mean that the expectant mother is "showered" with gifts.
Nee hoor, maar ik ben bang dat ik in slaap val als ik je posthistorie ga bekijken om de quotes op te zoeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Vragen stonden vrij, hebben we volgens mij ook herhaaldelijk gezegd volgens mij. Liever nog dan onzin verhalen spuien. Selectief gelezen?
Assumedquote:Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
to mean that the expectant mother is "showered" with gifts.
Goed gegokt haha
is often assumed, wat impliceert dat het incorrect is.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
to mean that the expectant mother is "showered" with gifts.
Goed gegokt haha
En toch neem je de moeite om keer op keer op mij te reagerenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben bang dat ik in slaap val als ik je posthistorie ga bekijken om de quotes op te zoeken.
Ik mag jou welquote:Op donderdag 27 september 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
is often assumed, wat impliceert dat het incorrect is.
quote:In the United Kingdom, this is called wetting the baby's head, and is a more common substitute to a baby shower, which is seen as a materialistic American custom.[3] Wetting the baby's head is traditionally when the father celebrates the birth by having a few drinks with a group of friends.
Het is een zware last die ik op me neem, maar iemand moet het doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En toch neem je de moeite om keer op keer op mij te reagerenDat mag je ook wel laten hoor
Oh, heb je wat met Bartholomeus? Ik dacht dat Detroit the bomb was.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vragen stonden vrij, hebben we volgens mij ook herhaaldelijk gezegd volgens mij. Liever nog dan onzin verhalen spuien. Selectief gelezen?
Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus doorquote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik op me neem, maar iemand moet het doen.
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, heb je wat met Bartholomeus? Ik dacht dat Detroit the bomb was.
Maar ik volg het allemaal niet zo.
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaalquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee Detroit en ik zijn uit elkaar..
Maar dan wordt er in elk geval gelachenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het niet zo'n probleem is als jij naar die meet gaat, de verstandelijke leeftijd daalt er rigoureus door
Dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan wordt er in elk geval gelachen
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
TWI, hommo.
Wanneer is ons romantische diner?
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...nu volg ik het niet meer helemaal
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee de een blijft er op door hakken en de ander volgt het helemaal niet
Detroit en ik zijn al enige tijd uit elkaar, wegens andere toekomst visie. Ik kon het altijd al heel goed met Bart vinden die behoort al sinds de meet tot een van mijn beste vriendenEn dat klikte toch zo goed dat we 'labelloos' zijn gaan daten en dat beviel zo goed dat we nu een setje zijn. In het kort..
Kans gemist man, dat was 33%quote:Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
even m'n ogen uitvrijven...
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ookquote:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik wil geen mensen jaloers maken. Denk je dat Myra het kan handelen als ik een avond met jou op stap ga en strompelend weer terug kom?
Gelukkig maak jij nooit grapjes over personen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Scroll nog eens een stukje terug zou ik zeggen. Bak koffie helpt misschien ook
[..]
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Vrouwen zonder kinderwens.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
Andere toekomstvisie. Klinkt bekend. Ex wilde koters ik niet. Bam, over.
Of je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten en een cursusje assertiviteit volgen. En wat zelfspot allicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Zolang hij het niet op iemand persoonlijk betrekt wel ja. Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk kansloos.
Moet je het weer op iemand persoonlijk betrekken? Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk sociaal maatschappelijk onverantwoord.quote:
"nagging": putting Twi down to win this love.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je het weer op iemand persoonlijk betrekken? Dat soort acties vind ik in z'n algemeenheid behoorlijk sociaal maatschappelijk onverantwoord.
Heb ik gevondenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
wie is geslaagd voor dr theorie examen? mohmi is geslaagd voor dr theorie examen!
Eén keer is leuk, twee keer al minder, aan de gang blijven is hoe langer hoe kanslozer. Dat heeft weinig te maken met mijn assertiviteit danwel gevoel voor zelfspot en te meer met jouw inschattingsvermogen. Of ben je werkelijk in de veronderstelling dat alles wat jij grappig bedoelt dus grappig is, en dat het in niet aan jou kan liggen als dat een ander eens in het verkeerde keelgat schiet?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:30 schreef twi het volgende:
[..]
Of je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten en een cursusje assertiviteit volgen. En wat zelfspot allicht.
Waar is dat feestje? Bij MohMi is dat feestjequote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
wie is geslaagd voor dr theorie examen? mohmi is geslaagd voor dr theorie examen!
dus je kan vrijdag gewoon in de auto naar de meet, wat handig.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
Theorie is geen praktijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus je kan vrijdag gewoon in de auto naar de meet, wat handig.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
Ik zou cherry op rond de 22 schatten.
Drop the pinkquote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik moet me echt eens minder kinderlijk gaan gedragen merk ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Ik moet me echt eens minder kinderlijk gaan gedragen merk ik.
Ik meen me te herinneren dat ze ruim een jaar ouder is dan ik, dus dan is ze 29. Misschien net 30, maar dan heb je het gehad.quote:
30 jaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze ruim een jaar ouder is dan ik, dus dan is ze 29. Misschien net 30, maar dan heb je het gehad.
Er komt een tijd dat ze graag een jaar of wat jonger wil lijken
En vraag nou niet waarom ik dat weet want ik heb werkelijk geen flauw ideequote:
Dát onthoudt ie dan weer welquote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vraag nou niet waarom ik dat weet want ik heb werkelijk geen flauw idee
Wat nouquote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dát onthoudt ie dan weer wel
Ik heb wel zo m'n redenen. Wacht, stuur je wel even DMquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat liep dus mis, ik heb wel een kinderwens, hoezo kans gemist hahaha
Welke foto's?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op die foto's lijk je een jong meisje.
Welke foto'squote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op die foto's lijk je een jong meisje.
quote:
Photobouquequote:
quote:
Gezien!quote:
Ja, zo met zonnebril op. Komen je ogen zo duidelijk naar buitenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, dat zijn ook superduidelijke foto's.
Jong meisje dat vrolijk in de plassen stampt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, dat zijn ook superduidelijke foto's.
Toen was ik nog 27quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jong meisje dat vrolijk in de plassen stampt.
Ja, maar niet op fokquote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach ja, dat maakt het verschil.
Heb je ook een duidelijke foto?
Tegen die tijd is dat alleen maar fijnquote:
Toen ik 24 was is me voor de laatste keer gevraagd bij de bios of ik wel 16 was.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is dat alleen maar fijn
Ik moest tot vorig jaar nog mijn id laten zien als ik sigaretten haalde. Toen had ik zoiets van, ja ehhh..
Maar over een jaar of 3 vind ik het wel fijn denk ik, om begin 20 geschat te worden
Duh...quote:Op donderdag 27 september 2012 11:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Eén keer is leuk, twee keer al minder, aan de gang blijven is hoe langer hoe kanslozer. Dat heeft weinig te maken met mijn assertiviteit danwel gevoel voor zelfspot en te meer met jouw inschattingsvermogen. Of ben je werkelijk in de veronderstelling dat alles wat jij grappig bedoelt dus grappig is, en dat het in niet aan jou kan liggen als dat een ander eens in het verkeerde keelgat schiet?![]()
Nou danquote:
Hoe is het met jou op deze mooie septemberse woensdag?quote:
Woensdag?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze mooie septemberse woensdag?
De teletijdmachine hapert blijkbaar, ff professor Barabas bellen hoorquote:
Donderdag.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze mooie septemberse woensdag?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het al weer donderdag? Verrek, dan moet ik me haasten naar werk.
Voor jou ¤2,50 per twee.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag.Maar wel goed. Alleen koud, maar ik heb al een knuffel verzocht.
Je weet niet wat je mistquote:
hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 27 september 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring om te weten dat ik het beste heb.
Aahhh, wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag.Maar wel goed. Alleen koud, maar ik heb al een knuffel verzocht.
Het was een fopjequote:
Nu.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aahhh, wanneer zie je hem weer?
Ahhhh. Heeft hij je al geknuffeld het laatste kwartier?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu.Tot morgenochtend, en dan vrijdagavond weer tot zondag of maandagochtend.
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
Net de trein gemist, ik drukte nog op t knopje maar de deur ging niet open. Nu moet ik dus 15 min wachten en op DB nog 20 min vanwege slechte aansluiting op de bus.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.
Ik wil ookquote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik stond voor de deur en hij reed zomaar weg.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de trein niet gemist, de trein heeft jou gemist.
Dan is het een asociale trein.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik stond voor de deur en hij reed zomaar weg.
Hoe durft hijquote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben jullie minder reisafstand?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat een kutconducteur zegquote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.
Moet je aan het zuurstof en je mag nog een half uur wachten ook.
Das ook irritant. Nog een irritatie, mensen die naast elkaar op de roltrap staan, zodat je niet even snel naar boven kunt schieten om op t nippertje je trein te halenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je het hele perron over bent gerend en de conducteur je ziet rennen en net op het fluitje blaast en de deuren sluit als je nog drie meter moet.
En dan staat je trein net even stil voor hij het perron binnenkomt en zie je je aansluiting zo wegrijdenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Das ook irritant. Nog een irritatie, mensen die naast elkaar op de roltrap staan, zodat je niet even snel naar boven kunt schieten om op t nippertje je trein te halen
Als het even kan ben ik altijd te vroeg op het perron, heb een hekel aan haasten..
Soms kan het niet anders, ik moet vanmiddag een overstap hebben, tweede trein komt een half uur later. Das weer het andere uiterste van binnen 3 minuten van spoor 2 naar spoor 11 moeten..
Ik hoop van de winter mijn eigen huisje weer te hebben, dan kan ik als het écht tegenzit desnoods lopen naar het werk. Maar dan wil het inderdaad wel voorkomen dat die trein stil staatquote:Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan staat je trein net even stil voor hij het perron binnenkomt en zie je je aansluiting zo wegrijden
Had ik een keer toen ik een bus moest halen, had tien minuten speling ofzo. Staat die trein stil vlak voor het station. En die bus ging maar eens in de twee uur ofzo.
Ik heb een autootjequote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop van de winter mijn eigen huisje weer te hebben, dan kan ik als het écht tegenzit desnoods lopen naar het werk. Maar dan wil het inderdaad wel voorkomen dat die trein stil staat
Ben overigens blij dat ik halverwege wordt opgehaald door Bart als ik naar hem toe ga anders was t niks gewordenZeker in de winter niet, in de achterhoek staan die treinen volgens mij sowieso om de haverklap stil
Ik nietquote:
Heb je al een woning gevonden?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik nietNa werktijd en in de weekenden leen ik de auto van mijn ex, tenzij ik naar de achterhoek ga. ik moet eerst verhuizen en dan sparen voor een auto, verhuizen is al duur zat
Dat is idd wel zuur.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is idd wel zuur.Als n gek door al die mensen heen gesprint.
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh. Heeft hij je al geknuffeld het laatste kwartier?
1.5 uur ongeveer.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hebben jullie minder reisafstand?
nee, ga nog bezichtigen. Wil een huisje voor de komende 5 a 10 jaar, ben t verhuizen zat. Maar die liggen niet voor t oprapen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je al een woning gevonden?
Lijkt me heel lastig
ja hier ook zoiets, kut is datquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.
[..]
1.5 uur ongeveer.
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja hier ook zoiets, kut is dat
dat scheelt al een hoop :p overigens, als ik met de auto ben reis ik twee uurquote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halen
Ach, het is best goed te doen. Ik ga gewoon altijd door naar of vanaf school. Om een of andere reden lijkt het dan minder lang.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja hier ook zoiets, kut is dat
En dan nog een auto en benzine terwijl ik nu gratis kan rijden. Geen strak plan.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Anderhalf uur is met 't OV, met de auto is 't gewoon 40 minuutjes. Kortom, tijd om haar rijbewijs te halen
En hoe vindt hij dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag namelijk gewoon om de 10 minuten alle aandacht door aan hem te hangen.
heb je wel een rijbewijs eigenlijk mur?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.
Als je de laatste trein moet halen, loop je niet rustig meerquote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een gek heel rustig naar de trein.
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leukquote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe lobbes, hou een ander voor de gek.
Er is een reden waarom ik een film niet tig keer achter elkaar kijk..quote:Opdonderdag 27 september 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leuk
Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef twi het volgende:
En nu zit Myra me uit te lachen omdat ik zit te typen op een toetsenbord bovenop een laptop, omdat ik gisteren een kop koffie over mijn laptop heen heb gegooid
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef twi het volgende:
En nu zit Myra me uit te lachen omdat ik zit te typen op een toetsenbord bovenop een laptop, omdat ik gisteren een kop koffie over mijn laptop heen heb gegooid
Nope, jammer, maar eigenlijk te lui om er een te halen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je wel een rijbewijs eigenlijk mur?
Geeft niet, ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele dag met Cassandra en Bartholomeus, maar die vinden dat niet zo leuk
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik moest wel lachen.
al bijna 15 jaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, jammer, maar eigenlijk te lui om er een te halen.![]()
Jij wel? en zo ja, wat voor auto?
Hoe oud ben jijquote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef dawg het volgende:
[..]
al bijna 15 jaar.
geen eigen auto, wel een heel vaak tot mijn beschikking.
Ja? Morgen ben je 34?quote:
Via werk ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef dawg het volgende:
[..]
al bijna 15 jaar.
geen eigen auto, wel een heel vaak tot mijn beschikking.
ouders, die hebben er 2 waarvan er 1 vaak stilstaat.quote:
Luxe.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ouders, die hebben er 2 waarvan er 1 vaak stilstaat.kan zelf geen auto betalen, nog niet misschien.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Woon je nog thuis dawg?
Ik hoorde gisteren dat als mijn zusje slaagt, ze de auto van mijn moeder krijgt. Ja, krijgt. Want mijn moeder wilt een andere. Dus kan mijn zusje die auto van krap een jaar oud gratis en voor niets overnemen.
Hoewel ik bij hóge uitzondering mijn moeders auto mocht rijden (Ik had toen zelf een auto namelijk) benijd ik mijn zusje niet want het is een knaloranje panda
Ik heb er een gehad, een polo sedan. Auto ervoor was van mijn ex, daar viel de motor van uit toen ik voor het eerst een lange afstand reed in mijn eentjequote:Op donderdag 27 september 2012 15:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, allang niet meer. heb een koopappartement.
ik heb ook genoeg auto's gehad, maar door mijn huidige situatie was ik genoodzaakt mijn auto te verkopen. achtereenvolgens: suzuki swift sedan, opel corsa, citroen saxo vts, peugeot 206 xs, citroen c2 vtr. en nu niks meer.
ik zou wel een tesla roadster willen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb er een gehad, een polo sedan. Auto ervoor was van mijn ex, daar viel de motor van uit toen ik voor het eerst een lange afstand reed in mijn eentje
En die polo was mijn trotsTot ik Detroit leerde kennen en parkeren in Amsterdam is achterlijk duur
En rijd nou dus nog steeds zijn auto, ik wil een golf station ofzoMaar dat duurt nog wel een tijd
Denk dat ik een goedkoop swiftje ga aanschaffen begin 2013.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou wel een tesla roadster willen.
Zeg Dawg, hoe oud ben jij nou ook alweer?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ouders, die hebben er 2 waarvan er 1 vaak stilstaat.kan zelf geen auto betalen, nog niet misschien.
Ik ben 56quote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Rival, hoe oud ben jij nou ook alweer?
30, nog ffquote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Rival, hoe oud ben jij nou ook alweer?
Wat weet jij nouquote:Op donderdag 27 september 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent 8, en schattig als een jong katje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |